Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

No evo, se že zgodba ponavlja, takoj ko Rossiju ne gre, začne zahtevat spremembo pravil; tokrat bi on obtežil lažje pilote, da bi bila skupna masa voznik+motor enaka oz. določena v pravilih. Pravi, da imata recimo Stoner in Pedrosa prednost.

Ko so Michelinu prepovedali nočne specialke, ki jih je vozil Rossi, je takoj zahteval ''Stonerjeve'' Bridgestonke. Ob napovedi razreda 800 se je podobno govorilo, da bodo lažji vozniki imeli veliko prednost zaradi pomanjkanja navora, pa je vseeno osvojil 2 naslova.

In ko je dirkal proti težjemu Gibernau in ga tudi premagoval, tudi ni bilo slišati kake zahteve po ''izenačitvi pogojev''. :rolleyes:

Objavljeno

No evo, se že zgodba ponavlja, takoj ko Rossiju ne gre, začne zahtevat spremembo pravil; tokrat bi on obtežil lažje pilote, da bi bila skupna masa voznik+motor enaka oz. določena v pravilih. Pravi, da imata recimo Stoner in Pedrosa prednost.

Meni bi se to zdelo povsem korektno. Verjetno sem se v lajfu preveč ukvarjal s konjskimi dirkami :-)

A Ducati na dirki je pa potem po računalniško - GIGO :naughty:

Ne vem, nzadnje je ta Ducati pripeljal skozi cilj in to po odlični vožnju. Verjetno si kaj pobrkal ...

Objavljeno

eh meni se ne zdi pravično da bi nekoga obtežil, ker je tako telesno grajen... isto kot da bi pri skokih tiste lažje tekmovalce obteževali, da bi bili vsi enako težki, ali pa da bi recimo v šprintu na 100m črncem dal vsakmu en cegu za gate... to so pač telesne značilnosti in ravno zaradi teh je pač nekdo boljši pilot, nekdo slabši... tudi rossi mora imeti svoje prednosti nekje, čene nebi bil tolk dober, bi si upal reči, da ima zaradi svoje večine, pač večjo moč in lažje obvlada motor, kot nek pikec dani... ali pa recimo stoner, ki je očitno velik bolj inteligenten od marsikoga drugega in mu včasih ravno to omogoči nekaj prednosti... torej bi morali tisti z višjim IQ-jem biti dodatno obteženi da bo za vse enako :P

sicer je pa tale teža dirkača pri motogp ravno en plunk v morje no... če bi bilo to tako važno, potem rossi nebi bil tolikokrat prvak, sploh pa zdaj ko prihajajo 1000ccm bo verjetno to samo še 2x manj pomembno...

Objavljeno

eh meni se ne zdi pravično da bi nekoga obtežil, ker je tako telesno grajen... isto kot da bi pri skokih tiste lažje tekmovalce obteževali, da bi bili vsi enako težki

Pri skokih je po novem tako, da kateri tekmovalec nima BMI vsaj 21 (teža z opremo) mora skočit z krajšimi smučmi.

Pa v F1 se tudi šteje skupna teža, zakaj bi torej moral biti v gp shujšan tekmovalec v prednosti?

Objavljeno

ta bmi so uvedli samo zato, ker so bili tekmovalci tam že zelo anoreksični, sedaj pa teža tako ali tako nima kakšne posebne vrednosti, saj jim posledično skrajšajo smuči...

je pa še vedno tako da ima manjši in lažji tekmovalec enak BMI kot večji in težji... pa čeprav je nekdo peresno lahek nekdo pa težji... manjši imajo prednost ker so lažji in še ker so manjši in bol okretni... recimo pri nas nek mežnar je zelo velik in v fazi leta precej izgublja...

v motogp pa potem nebi bilo nobene prednosti več.. razen tega da bi imeli manjši težji motor, kot večji in bi bili kaznovani zato ker so majhni... s tem da imajo večji zagotovo več moči in lažje obvladujejo motocikel, s tem pa tudi nekaj pridobijo... potem bi oni še vedno lahko izkoriščali ta adut, manjši pa svojega aduta nebi več imeli... mislim da shujšani tekmovalci niso tako v prednosti, ker je precej konjičkov na vsak kg tekmovalca in se vse skupaj bolj ko ne zanemari :) moji izračuni so nekako takšni da se za 20kg naredi razlika, ki ustreza 2ma konjema več :)

Objavljeno

.. moji izračuni so nekako takšni da se za 20kg naredi razlika, ki ustreza 2ma konjema več :)

Ti izračuni so pa narejeni kako? :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

tudi mene zanimajo te tvoji izračuni :whistle:

Popravljeno . Popravil Sharko
Objavljeno

ej še sam nevem xD sej ne pravim da je prav xD

skupni težo dirkača in motorja za 50 in 70kg sem primerjal s konji in kolk konjev pride na 1kg al nekaj podobnega...

drgač pa jst nevem... tele teže na motogp.com..

dani 160cm 51kg - menjhn shiran palček

casey 171cm 58kg - mal večji shiran palček

rossi 182cm 67kg - velik shiran palček xD (povsem v mojih merah)

nicky 173cm 69kg - srednje velik bajs

spies 180cm 71kg - velik mal bol suh človek

edwards 179cm 66kg - podobno kot rossi

lorenzo 172cm 65kg - za odtenek lažji kot rossi, ampak precej manjši

calvin 171cm 66kg - podobno kot rossi, sam precej manjši

rossi sploh ni nek ekstrem, glede na to da je najvišji je po teži še kar lepo prišel skozi... od teh ki sem jih naštel sta tako ali tako samo dani in pa casey izjemi, ostali so nekje v kilah, višine so pa precej različne...

precej čuden se mi zdi hayden ki je res zelo debel v primerjavi z ostalimi, gaber pa je omenjal da je lani še precej shujšal... kakšen je bil šele prej...

glede na to da moje mere precej sovpadajo z rossijevimi, kar ne morem verjeti da bi bil taka griža kot sem med največjimi bajsikami na gridu... res so skor vsi eni palčki...

mogoče pa res dani in casey kr precej pridobita s svojo težo...

Objavljeno

Višji in težji vozniki lahko motor v ovinku manj nagnejo, ker lahko s pomočjo teže in višine skupno težišče motorja+voznik pomaknejo bolj proti središču kroženja( torej ovinka). Potemtakem so njihove gume manj na meji.

Tako teorija.

V praksi vidimo, da ima Rossi stil kot ga pač ima, Pedrosa in Stoner pa veliko bolj lezeta z motorja na stran, da kompenzirata to. Če dobro pogledate se vidi da glavo spustita povsem do notranje roke oz do clip-ona.

Včasih to ni bilo tako očitno, v času 800 kubičnikov pa, ker je hitrost v temenu postala izredno pomembna ( pa še zaradi omejitve goriva).

V razredu 250ccm sta bila prvaka tako Rossi kot Simoncelli (ta dva sedaj najbolj navijata za obtežitev), pa tam ni oz. ni bila definirana skupna teža, pač pa samo od motorja. In v tem razredu je prišlo razmerje moč/masa še bolj do izraza, ker je motor pač več kot pol šibkejši.

Hvatanje krivin...

Objavljeno

Tudi kinetična energija verjetno igra vlogo, a ne?

lp A

Objavljeno

Jaz osebno mislim, da do tega ne bo prišlo. Noben ni tolk blazno težji ali lažji de bi bil to resna prednoyst ali Najslabši zagovornik te IMHO neumnosti je prav Rossi osebno. Klub temu silnemu hendikapu je najuspešnejši dirkač vsaj dveh generacij. Drugo, zelo težko verjamem da bi proizvajalci dirkalnikov to mirno požrli. Da bi jim leta razvoja, dirkanja in testiranj nekdo uniči z betonskim kvihtom? jaz mislim da se to ne bo zgodilo.

Objavljeno

Klub temu silnemu hendikapu je najuspešnejši dirkač vsaj dveh generacij.

Razumljivo. Ampak precej sezon pa ni imel kakšnih velikih handikapov. Mogoče (?) da je najuspešnejši od novih generacij a ne tudi nasploh.

Sicer se ne obremenjujem, toda tema za hvaljenje Rossija posebej je tudi že odprta.

Bilo je enega leta, ko je isto sezono na Donningtonu Rossi na GP imel počasnejši best lap od Fogartya na polserijekemu ducatiju v drugi dirki.

Nisem pristaš ne enega ne drugega, dal sem samo kot primer. Poleg tega je mel recimo rekord na Manu 7 let, kar Rossi lahko samo sanja.

Tisti vsaj je nerealna trditev, omenjenega dirkača pa tudi Doohana so recimo v konec prisilile nesreče a če jih nebi bilo, bi bili boljši

tudi po statistikah in ne samo to, da so tudi v resnici bili. Samo moj pogled, lahko pa se nadaljuje v temi Rossi ali kakšni drugi,

lp

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Razumljivo. Ampak precej sezon pa ni imel kakšnih velikih handikapov. Mogoče (?) da je najuspešnejši od novih generacij a ne tudi nasploh.

Sicer se ne obremenjujem, toda tema za hvaljenje Rossija posebej je tudi že odprta.

Bilo je enega leta, ko je isto sezono na Donningtonu Rossi na GP imel počasnejši best lap od Fogartya na polserijekemu ducatiju v drugi dirki.

Nisem pristaš ne enega ne drugega, dal sem samo kot primer. Poleg tega je mel recimo rekord na Manu 7 let, kar Rossi lahko samo sanja.

Tisti vsaj je nerealna trditev, omenjenega dirkača pa tudi Doohana so recimo v konec prisilile nesreče a če jih nebi bilo, bi bili boljši

tudi po statistikah in ne samo to, da so tudi v resnici bili. Samo moj pogled, lahko pa se nadaljuje v temi Rossi ali kakšni drugi,

lp

Sergei Bubka je definitivno bolši od vseh omenjenih. Le da je tekmoval v skoku s palico.

S prejšnjim postom definitivno ne hvalim Rossija. da je najuspešnejši dirkač vsaj dveh generacij pa žal ne more bit stvar debate. mislim da je edini ki ima naslove v treh različnih kraljevskih razredih. 500ccm 990ccm in 800ccm. Mislim tudi da je njegov čas pri koncu, a ne še čisto.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

ta bmi so uvedli samo zato, ker so bili tekmovalci tam že zelo anoreksični, sedaj pa teža tako ali tako nima kakšne posebne vrednosti, saj jim posledično skrajšajo smuči...

Buče! Če bi gledali samo zarad anoreksičnosti, potem jim ne bi smuči krajšali ...

Objavljeno

S prejšnjim postom definitivno ne hvalim Rossija. da je najuspešnejši dirkač vsaj dveh generacij pa žal ne more bit stvar debate. mislim da je edini ki ima naslove v treh različnih kraljevskih razredih. 500ccm 990ccm in 800ccm. Mislim tudi da je njegov čas pri koncu, a ne še čisto.

Tudi jaz mislim, da se poslavlja. Upam, da bo častno še zmagal par dirk z Ducatijem in če rata še prvak, bo carska žurka :).

Objavljeno (popravljeno)

Buče! Če bi gledali samo zarad anoreksičnosti, potem jim ne bi smuči krajšali ...

To o uvedbi BMI-ja zaradi preprečevanja nezdrave teže tekmovalcev sta v enem intervjuju razlagala Miran Tepeš, nekdanji skakalec in oče aktualnega reprezentanta Jurija Tepeša in Primož Peterka.. Dva, ki očitno res nimata pojma kaj govorita.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Meni osebno se zdi nabijanje kilogramov na motor popoln nesmisel. Ajd, Dani ima rahlo prednost pri štartu, kar ga ponavadi odpihne na prvo mesto v prvi zavoj, ampak tudi Lossi recimo v Katarju ni slabo štartal. Enostavno si ne predstavljam, kako bi Dani sploh lahko vozil 20 kg težji motor... verjetno precej težje kot danes Lossi prenaša svojih nekaj kilc in centimetrov več na Ducatiju.

Bojim pa se, da zna Lossi kaj doseči, ker bo pritisnil na Ezpeleta, ta na FIM itd., kot je pritisnil in dosegel menjavo dobavitelja gum med sezono, čeprav se je prej to zdelo skoraj nemogoče (pogodbe itd).

Na žalost pa mi nimamo vpliva na to. A čmo začet zbirat podpise za referendum?

Leta 2013 bo pa dirka v glavnem mestu Texasa, bodo kar novo dirkališče zgradili. Schwantz je vzhičen.

Objavljeno

Meni osebno se zdi nabijanje kilogramov na motor popoln nesmisel. Ajd, Dani ima rahlo prednost pri štartu, kar ga ponavadi odpihne na prvo mesto v prvi zavoj, ampak tudi Lossi recimo v Katarju ni slabo štartal. Enostavno si ne predstavljam, kako bi Dani sploh lahko vozil 20 kg težji motor... verjetno precej težje kot danes Lossi prenaša svojih nekaj kilc in centimetrov več na Ducatiju.

Bojim pa se, da zna Lossi kaj doseči, ker bo pritisnil na Ezpeleta, ta na FIM itd., kot je pritisnil in dosegel menjavo dobavitelja gum med sezono, čeprav se je prej to zdelo skoraj nemogoče (pogodbe itd).

Na žalost pa mi nimamo vpliva na to. A čmo začet zbirat podpise za referendum?

Leta 2013 bo pa dirka v glavnem mestu Texasa, bodo kar novo dirkališče zgradili. Schwantz je vzhičen.

to je uspelo samo Pedrosi.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Leta 2013 bo pa dirka v glavnem mestu Texasa, bodo kar novo dirkališče zgradili. Schwantz je vzhičen.

je že lepo da je v texasu... sploh ker je texas le texas...

samo baje se dela tam pista za F1... pa vemo kako je s temi pistami za F1, recimo kitajska pa istanbul... jst nism nč kej preveč "vzhičen", ker bo na koncu spet en polom od piste...

Objavljeno (popravljeno)

BTW...

Suter 500 Factry V4 ( V4 Two Stroke - 200HP - 129kg - 330km/h ) B)

Ne bi blo švoh imet tak "evil machine" :yea2:

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Objavljeno

Se opravičujem, Cartman, za dezinformacijo. V resnici je Lossi hotel zamenjati za Bridgestone, pa mu do konca sezone 2007 ni uspelo. Začel je s sezono 2008, v kateri je potem na sredini tudi Pedders zamenjal gumarja. Očitno je bil takrat Michelin že toliko v q..cu, da so že pakirali kovčke za odhod.

Še malo branja, da bomo lažje zdržali do Estorila - Rising Sun se je spet spravil za tipkovnico

A Top Ten Guide to Jerez, Spain, 2011

10. Colin Edwards. The ‘Texan Sound Bite’ was forced to watch Hayden mug for the cameras with another trophy that should have had his name on it, when his Tech 3 Yamaha spluttered to a halt at the beginning of the last lap, with a fuel pump-or-engine problem-no, definitely a fuel pump problem, denying our man Col his first podium for over 20 months. I guess Karma is not done with you, bitch.

9. Toni Elias. I wonder how much Lucio Cecchinello still enjoys being boss of LCR Honda. Good points: the Playboy sponsorship has its obvious perks, and you get to hang out in the GP paddock all the time. Bad points: in return for propping your team up financially, Dorna demands you sign a grid-filling Spanish rider every few years (Elias currently, Checa previously) who will be dog slow, or crash prone, or both. The rain in Spain saved Toni from the pain of a dead last stain—actually letting him sneak into the top ten; he won’t be back there again until Brno/Misano at contract time—but a return to Moto2 or a jump to WSBK looks on the cards—after all, Bautista will need a ride in 2011 if Suzuki take their GP downsizing operation to its logical conclusion.

8. The Keystone Marshals. Spain’s finest did their nation proud during their moment in the sun, er... drizzle at Jerez. In the gravel trap of turn 1, 8 or 9 svelte and not-so-svelte specimens bounded enthusiastically towards the tangle of Repsol Honda and MALBORO Ducati bikes, making a beeline for the glow-in-the-dark custard-vomit-coloured leathers of His Rossifuminess as he struggled out from under his bike, whilst keeping a limpet-like grip on the clutch. Meanwhile, Stoner the mighty—he’s been known to bench press 20kg, if he gets a chocolate bar afterwards—struggled alone to pull his bike off of the MALBORO Ducati that had so terribly wronged him. Rossi, who received pats of encouragement for managing to stand up all by his little self, quickly mounted up and was pushed by his well-wishers back into the fray. But one marshal, unable to reach through the sea of his comrades and feel up Rossi, had belatedly noticed that Stoner needed help. Yet such is the inertia surrounding HRC it takes a lot of force to push them in any direction, and one bedraggled marshal was no match for the big H. Stoner blew a gasket, since the other 6 or 7 men-in-white-ponchos had turned to go, happy in the knowledge that Vale was away. On hearing Casey’s screams, comically, they all rushed as one to Stoner, to see if he, too, wanted some pats on the back; all he wanted was a push start. But Spanish men can only run fast when being chased by a bull, and they soon ran out of puff, dropping off one by one, until only a lone, brave soul was left, huffing Stoner all the way back onto the racing line—alas! for naught—thence into retirement and trackside spectating.

7. Nicky Hayden. If this is what it takes for Tricky Nicky to get on the podium in 2011—a wet race, his team mate taking out the championship favourite, and a further 5 other riders with better pace either crashing/running off track/having bike or tyre issues—then the GP12 had better turn out to be a damn good bike if he wants to spray champers again in his GP career.

6. Valentino Rossi. Disappointing effort that, from Mr 9 times. If only he’d applied himself properly, surely he could’ve found a way to collect Lorenzo as well when he failed to apply the brakes correctly/attempted an overly ambitious pass. Surprisingly, Vale’s little mistake generated a lot of press, but there wasn’t really anything to it—we’ve seen this thing kind of thing happen before: some guy from back on the fourth row, on normally uncompetitive machinery tries to be a hero in the wet, riding above himself and/or the bike, crashes and takes out a contender. Close your eyes, and it’s easy to imagine the sticker on the bike said Cagiva, Kawasaki, or Suzuki instead of Ducati + #46. But the pièce de résistance took place following the end of the race. After an apology dripping with sincerity and with entirely too much awareness of the horde of media watching, Rossi joked that Stoner’s comments implied he didn’t know who he was talking to. No shit, Sherlock! If you hadn’t gone to the Repsol pits wearing race leathers, helmet and gloves—Stoner possibly thought it was Uccio playing dress ups—and looked him square in the eye when you apologised, maybe a mountain would not have been made out of this molehill.

5. Ben Spies. Having managed three narrow championship victories over Mladin (who couldn’t cut it in grand prix racing a decade previously) in the Yoshimura Cup in America (a.k.a. the AMA), and then defeated a bunch of Grand Prix rejects and cast-offs in taking a WSBK title, Shit-for-a-name hasn’t exactly set the world on fire during his time in MotoGP. Sure, he ground his way to Rookie of the Year in 2010 with a podium here and a pole position there, and most likely will grind his way to a win or two in 2011 and a top five points finish, but whatever happened to the fine tradition of Roberts, Spencer, Lawson & co? Americans used to dominate this sport—an ironic achievement, since no one in their country really gives two shits about grand prix racing. As Edwards clanged to a halt, Hayden durdled around aimlessly, and Shitty Spies slid off in sight of the chequered flag it’s clearly going to be a long time before we get sick of hearing ‘The Star Spangled Banner’ again.

4. Marco Simoncelli. To see the Hair Bear Bunch running up at the front in a wet race was no great shock; his maiden 125cc win was achieved at Jerez in similar conditions in 2004, and he always excelled in the wet during his 250cc days. But, having waited 11 laps for Dovizioso or someone Spanish to crash into/run off track, Marco could wait no more and took himself out with a highside-tank slapper-highside combo that Wayne Gardner would’ve been proud of. The trackside marshals—all relatives of Bautista and Barbera—were laughing too much to offer any assistance.

3. Casey Stoner. I thought ambition bites the nail of success, but the angry little Alfred E Neuman lookalike certainly knows about ambition exceeding talent. Following on from his histrionics with marshals and the trackside-nice-one, wanker-clapping of the human bowling ball, Valentino Rossi, in the Repsol pits following the race, Stoner was grinning like a man in a state of post coital bliss, insufferably smug at holding the moral high ground, and wicked chuffed at the ‘brilliant’ witticisms—which he’d spent the intervening 30 minutes thinking up—that he was about to deliver. Given the floating bone (was it a piece of your brain?) in his wrist in 2008, that only hurt when he didn’t win, and the parc ferme post-race collapses in 2009 brought on by a glass of milk before bedtime, that prompted a 3 race fishing trip and a subsequent tirade directed at Kevin Schwantz, it was quite a bold move from Stoner to ‘worry’ about poor Vale’s shoulder. ‘Ambition outweighing talent’ might get a few knowing chuckles in club racing circles back in Australia, but Rossi could’ve replied: ‘How’s Sete’s collarbone?’ And then Stoner could’ve added: ‘My ankle is fine, and foot-peg free, thanks,’ or, ‘Did you think I was Randy de Puniet?’ and so on… Neither came out of this debacle well, and Stoner wouldn’t want to have another DNF at Estoril, descending red mist induced, or otherwise.

2. Dani Pedrosa. When Pedrosa crossed the line in second, quite a distance behind Lorenzo, Alberto Puig went wild on the pit wall with lots of emotional fist pumping. It’s funny how things can change in a year; twelve months ago, Pedrosa also finished second to Lorenzo, but there were no great fisting celebrations in the pits for #26 on that day. Despite being intermittently-injured, Pedrosa (isn’t it interesting how all these injuries to riders only cause a problem some of the time) is sitting in second place in the championship—a dream come true for Alberto, since Dani’s recently operated-on shoulder will have a full month to heal, following the postponement of the Japanese GP, and, more importantly, his rival-for-HRC’s-loving-affection Stoner is back in third, 11 points behind.

1. Jorge Lorenzo. The new King of MotoGP (I read it somewhere, so it must be true) was a man of conflicting emotions after the race. A win and a second from the opening two races, events that he no doubt feared would be dominated by all the factory Hondas; 9 points ahead of his perennially-injured rival, Pedrosa; 20 points ahead of the favourite for the championship, Stoner; comfortably #1 in the factory Yamaha team; and, his former teammate struggling along, already 26 points behind… life looks pretty good in Lorenzo land. Or does it? Rossi and Stoner are hogging all the headlines that should rightfully be his; people with agendas are always trying to diminish his championship; despite being a weedy little runt, Pedrosa is still more popular than Lorenzo in Spain; and, his post-race celebration, in which he planned to jump over the lake, rather than jump in it, failed rather pathetically when he slipped and fell unceremoniously onto his arse into the water—but at least he didn’t almost drown this year. Nonetheless, Lorenzo is planning on turning this negativity and lack of attention completely around at Estoril; he’s quite cunning, you know. First up, he’s going for four-in-a-row at one of his favourite tracks. I hear that he’ll revert to his dazzling look-at-me, look-at me gold boots and gloves for race day, wear his spaceman’s helmet, and perform his ever popular moonwalk when he goes to claim Estoril for Lorenzo land for the umpteenth time. That ought to sell a few more copies of his latest opus, ‘The greatest story ever told: the story of my life.’

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Se opravičujem, Cartman, za dezinformacijo. V resnici je Lossi hotel zamenjati za Bridgestone, pa mu do konca sezone 2007 ni uspelo. Začel je s sezono 2008, v kateri je potem na sredini tudi Pedders zamenjal gumarja. Očitno je bil takrat Michelin že toliko v q..cu, da so že pakirali kovčke za odhod.

no problem. Več glav. . . . več zelja :) Tole. . . drži. . .al pa tudi ne čisto. Pedrosa je v Nemčiji padel in se polomil. padel je na Michelinkah, z 10? sekundami prednosti. To je bla deseta dirka sezone, pa je vodil v skupnem sešetevku. Torej francoske gume le niso ble tak podn kot se nam to zdi danes. . . . Meni osebno se je zdelo njegovo buzeriranje vseh okrog njega kar malo neokusno. Mel je material ki je vodil svetovno prvenstvo, Usral ga je popolnoma po svoji krivdi, pol pa zahteval prestop med sezono.

Objavljeno

no problem. Več glav. . . . več zelja :) Tole. . . drži. . .al pa tudi ne čisto. Pedrosa je v Nemčiji padel in se polomil. padel je na Michelinkah, z 10? sekundami prednosti. To je bla deseta dirka sezone, pa je vodil v skupnem sešetevku. Torej francoske gume le niso ble tak podn kot se nam to zdi danes. . . . Meni osebno se je zdelo njegovo buzeriranje vseh okrog njega kar malo neokusno. Mel je material ki je vodil svetovno prvenstvo, Usral ga je popolnoma po svoji krivdi, pol pa zahteval prestop med sezono.

Nisem mislil na kvaliteto - mislim, da so pri tem samo malo upadli (v spodnjem delu sinusne krivulje), ampak da so imeli že poln kufer nekega preseravanja in zahtev, kaj naj jim dobavijo in zrihtajo s strani porabnikov in omejevanja s strani uradnikov FIM in Dorne, ki se mi zdi je več kot očitno forsirala Bridgestone. Torej, da so kar dvignili roke od vsega. Pedders je imel pa vse na svoji strani, Hondo, narejeno po meri, potem se je pa na njih izgovarjal. Noče priznati, da ne zna voziti z malo bolj obrabljenimi gumami, ker nima dirt-track izkušenj.

Objavljeno

pedrosa je na bridgestone tarat prestopil itak samo zato, ker je vedel da bodo naslednje leto vsi na bridgestonu, pa si je hotel zagotoviti mal prednosti pred ostalimi...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!