Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Nekaj takega piše tukaj:

Things then escalated in the pit lane, where an angry Abraham promptly marched over to the HRC garage to confront Stoner. A heated verbal exchange broke out, with both riders accusing one another of wrong doing, and eventually their respective teams had to intervene to separate the two.

Če se prevede, nekak ni videt, da je Abraham z šopkom rožic prišel do Stonerja, kjer ga je grdi Stoner napadel z gorjačo, tak da ...

jes, priznam, moja španščina. . . prevč sm ugibal. . . .

Yamaha USA ma nov video.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Testirali so prototipe 2012. Rossi je to v Mugellu že počel, in na voljo imajo samo nekaj dni testiranja za naslednjo sezono.

Stoner z 2012 postavil rekord proge (1:47.326), Kalio testiral suter bmwja, Ianone pramac ducati....

a niso pri hondi testirali 800cc motorja? al si testiral oboje?

Ma Edwards je zame največji car na gridu smile.gif nč ne mjavka, stoka, se pretepa, on lepo vozi in dosega kar solidne rezulate. Zame najboljši karakter v moto GP smile.gif

dej ti... :P :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma Edwards je zame največji car na gridu smile.gif nč ne mjavka, stoka, se pretepa, on lepo vozi in dosega kar solidne rezulate. Zame najboljši karakter v moto GP smile.gif

Sva že dva ... :notworthy: Če se prav spomnim tudi Suzuki (forumaš) nima nič proti njemu ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suter BMW CRT motor trenutno zaostaja 6 sekund na krog. Stvar z vsemi motogp cukrčki (karbonski žlajfi, bridgestonke in miljon konjev) je počasnejši kot prva vrsta v Moto2

Glede na muke ki jih preživljata Suzukijeva ekipa in Tony Elias, bi rekel, da se ne znajdejo na gumah. in če je to res, a bodo zasebne ekipe sploh sposobne dojet delovanje teh gum? Bodo sploh kdaj konkurenčne? pa ne kislim za top5. za petnajsto mesto?!?!

Ianonne in guintoli sta vozila Pramac ducatije. guintoli da bi v sachsenringu nadomestil Capirossija, Ianone pa kot intro v 2012, ko bo vozil CRT motor. Zaostanek za stonerjem je bil cca 5 sec na krog. Ianone je bil le sekundo hitrejši na MotoGPju kot z Moto2 v nedeljo.

Kako zajebani so motogp dirkalniki, in kako dobro se je navadil Crutchlow.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Punca mi je poslala zanimiv link: Moja povezava

A kdo ve če je kaj res na tem?

med prenosom mugella na sport1 (bivši DSF) ni noben komentator (pa so super informirani) nič o tem govoril, kržišnik pa seveda je. zdaj pa nevem ali je to zato ker na sport1 RES komentirajo dirko ali pa so drugi toliko bolj informirani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suter BMW CRT motor trenutno zaostaja 6 sekund na krog. Stvar z vsemi motogp cukrčki (karbonski žlajfi, bridgestonke in miljon konjev) je počasnejši kot prva vrsta v Moto2

Glede na muke ki jih preživljata Suzukijeva ekipa in Tony Elias, bi rekel, da se ne znajdejo na gumah. in če je to res, a bodo zasebne ekipe sploh sposobne dojet delovanje teh gum? Bodo sploh kdaj konkurenčne? pa ne kislim za top5. za petnajsto mesto?!?!

Ianonne in guintoli sta vozila Pramac ducatije. guintoli da bi v sachsenringu nadomestil Capirossija, Ianone pa kot intro v 2012, ko bo vozil CRT motor. Zaostanek za stonerjem je bil cca 5 sec na krog. Ianone je bil le sekundo hitrejši na MotoGPju kot z Moto2 v nedeljo.

Kako zajebani so motogp dirkalniki, in kako dobro se je navadil Crutchlow.

Zdi se, da je fantom lažji prestop iz WSBK v motoGP kot pa iz moto2 blink.gif Bomo vidl nasledno sezono kako bo z Bradlom (če bo šel v GP) in drugimi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se, da je fantom lažji prestop iz WSBK v motoGP kot pa iz moto2 blink.gif Bomo vidl nasledno sezono kako bo z Bradlom (če bo šel v GP) in drugimi...

Pramac je testiral tud Guintollija. Ex GP zdaj WSBK. razlike med njim in Ianonejem skor ni bilo. Peljal je debelo sekundo bol počas kot 2008. 1,3sec in fact.

Men se zdi, de je največ odvistno od dirkačev in ekipe, a se lahko prilagodijo bridgestonovi filozofiji al ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma Edwards je zame največji car na gridu smile.gif nč ne mjavka, stoka, se pretepa, on lepo vozi in dosega kar solidne rezulate. Zame najboljši karakter v moto GP smile.gif

Se absolutno strinjam!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se, da je fantom lažji prestop iz WSBK v motoGP kot pa iz moto2 blink.gif Bomo vidl nasledno sezono kako bo z Bradlom (če bo šel v GP) in drugimi...

a ni med počitncam nobenga dela? :P

Upam da ne, ker je grda. :xx: Vale, Vale, kaj boljšega bi pa lahko našel. :D

za skrit, da si istospolno usmerjen je itak vseeno kaka je..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni med počitncam nobenga dela? :P

za skrit, da si istospolno usmerjen je itak vseeno kaka je..

me zanima kaki krampi polek vas doma lezijo :grim........

nekateri ste pa tako na levanki rukic ze lep cas B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da ne, ker je grda. :xx: Vale, Vale, kaj boljšega bi pa lahko našel. :D

Ajmo popaj sliko svoje da vidmo, kaj si ti upecal

Pomojem mu je važn da je kul baba pa da ga zrajca kot Učo pa je...... bi blo pa fajn da čez 20 let vidmo tamalga Rossija vs mini Sete :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

Iannone and Guintoli make first outings on a Pramac Ducati MotoGP bike

Fifth fastest time and a crash for Abraham in MotoGP test

Simoncelli second fastest at MotoGP test

Stoner breaks Mugello circuit record at final 800cc test

ampak nekaj pa moram posebej pohvalit, 80+ "full power" krogov v enem dnevu (v Mugellu je to skoraj 4 dirke, pišuka!!) naredijo samo carji :worship: sem se takoj spomnil na tiste dobre stare čase, ko so nekateri piloti vozili v dveh razredih, torej po dve dirki na dan!! ne pa to danes, sama jamrarija, že pelat se ne sme več za nekaterimi :BUA:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

če bi imeli nižji tlak bi se guma še bolj segrela, tlak še bolj povečal, guma še bolj "napihnila"... ;)

Lep pozdrav vsem...sem nov na forumu...berem ze nekaj časa:))

Glede gum in fizike se mi zdi da mešate hruške in jabolke....kot prvo še nikoli v življenju nisem slišal ali videl "pregrete dirkalne gume" kar vem je edini problem glede gretja ta da se niso segrele na delavno temperaturo.

Plave lise na voženih dirkalnih gumah so posledica prehitre ohladitve brez grelcev (ko je zunaj 15/20 stopinj in naredimo 10 krogov dirkališča,speljemo dol in pustimo ohladit gume kar tako brez da bi dali grelce vklopli in po 20 min. izklopli da se guma postopoma ohladi...naglo ohlajevanje povzroči pomodrelost zmesi v sami gumi).

Drugo, dirkalna guma je namenjena delu pri optimalnem pritisku in zato se pritisk vedno meri po nekaj hitrih krogih. iz prakse splošno sklepamo da pri 25 stopinjah sprednjo gp 211 napumpamo na 1.9 bara ta bi se po eni uri grelcev morala napumpat na 2.2 bara ter optimalno delavno temperaturo/pritisk po par krogov 2.4 ali celo 2.5 bara.pritisk je tukaj najpomembnejši ker je celoten setting vzmetenja odvisem od tega. Optimalni pritisk/temperatura po zadnjem možnem merjenju na dirki eno veliko tveganje in sklepanje glede na zunanjo temperaturo in vlago.

Iz vsega tega lahko sklepamo da če so njemu napačno nastavili pritisk ker so računali na drugačne zunanje temperature se guma ni "pregrela" ampak preveč napumpala in je cel setting bil napačen....glede na to da oni pumpajo zadnjo gumo segreto z grelci na manj ko 1 bar so lahko posledice še kako občutne pri malih zmotnjah.

ps. če bi manj napumpali bi se relativno bol segrela ampak absolutno manj napumpala...če bi tvoja izjava bila točna pol bi sklepali napumpam 1.9 in se bo segrela/napumpala 2.4....zmanjšamo po tvoji logiki 1.8 in se bo segrela več/napumpala na 2.5 kar sigurno ne drži:))

prva izjava pa kar zamoril hehe...lp. z obale:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK. Verjetno je vse res ! Ampak dirkači se sami odločajo koliko si bodo napumpali gume pred dirko. In verjetno je Stoner pač želel čimbolj optimalno temperaturo gum na začetku dirke in si v tem delu

pridobit čimveč prednosti. Ni pa računal da bosta konkurenta Lorenzo in celo Dovizioso v zadnjih krogih postavljala najboljše čase. Pritisk v gumah je ena nastavitev , ki včasih tudi nekaj slabšim voznikom pa tudi motorjem omogoči prehiteti dirkače z na papirju konkurenčnejšemu motorju.

Popravljeno . Popravil speeddragon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!