Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


kekec III

MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Akumulator ostane v motorju, vozim se itak tudi pozimi, sicer ne dolgih relacij, ampak tako na 14dni pa že pade mala furca, da se baterija malo napolni. V primeru, da pa mašina več časa stoji v garaži, jo včasih priklopim na vzdrževalec (tist ta poceni iz lidla) ravno toliko zaradi kontrole.

V primeru, da pa se res motor ne vozi čez zimo je pa vsekakor bolje vzeti ven, shraniti na sobno temp, še bolje pa je če je priklopljena na vzdrževalec.

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ga med zimo samo odklopim in ga pustim v motorju. spomladi samo priklopim in gas. Do sedaj nikoli tezav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popolnoma napolnjen akumulator,pa neglede ali je navaden kislinski ali gel zdrži brez problema do -30 stopinj.Če je prazen ali se kakorkoli izprazne(pade napetost-bomeji)takrat pa že pri minus par stopinj zmrzne, posledično poči izolacija med dvema celicama in takrat je akumulator neuporaben neglede na starost akumulatorja.Pa še tole če npr. izpraznjen(električno) akumulator stoji v toplem prostoru sulfatizira in tak sulfatiziran akumulator je zelo težko napolnit.Napolni se ga samo z pulznim polnilcem ali da se paralelno veže in polni več akumulatorjev hkrati.

Pravilno za daljši čas se akumulator shrani tako, da se iz napolnjenega izprazni elektrolit in shrani v plastično flašo akumulator izpereš z destilirano vodo ali deževnico ga dobro izcediš in osušiš.Ko ga zopet rabiš lahko po parih letih napolneš spet z elektrolitom,ki ga enakomerno porazdeliš in po potrebi celice malo dopolniš z destilirano vodo in tak akumulator je brez polnenja takoj uporaben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je to najbolj odvisno na kaki temperaturi je oped parkiran.

Po moji glupi logiki, bi ga iz hladnega demontiral, trenutno je moped stalno na toplem, priključen na Ctek, vsake tolk časa je treba mal slišat glas, tko za dušo :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak je kot pravi Bremzer. Če maš vedno nafilano, ji tudi minus ne škodi, sicer pa odklop in v tople kraje :)

Jaz sem nafilal in dal v toplejši prostor.

Navodila:

1.jpg

2.jpg

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ohranjevalec -Lidlov. Do sedaj sem akomulator odklapljal in na ohranjevalec, sedaj pa kar direkt preko vtičnice na krmilu polnim. Vsekakor pa še enkrat mesečno vžgem, da slišim glas in je duša potolažena. Pa ne samo vžgem -to ni nič, narediš več škode kot koristi. Segreti mašino do vklopa ventilatorja, da ni več kondenca v izpuhih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ohranjevalec -Lidlov. Do sedaj sem akomulator odklapljal in na ohranjevalec, sedaj pa kar direkt preko vtičnice na krmilu polnim. Vsekakor pa še enkrat mesečno vžgem, da slišim glas in je duša potolažena. Pa ne samo vžgem -to ni nič, narediš več škode kot koristi. Segreti mašino do vklopa ventilatorja, da ni več kondenca v izpuhih.

Ka pa če nimaš ventilatorja :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pljuni med zgornji dve rebri. ko začne pljunek izparevati lahko ugasneš...

...uh, kje pa. Tedaj olje nima niti 30 stopinj. Gledaš izpuhe -ko so zadaj suhi, brez kondenca, še pustiš kako minuto bobnet. Milina za ušesa.

V glavnem, akomulatorju samo škodiš, če na kratko vžgeš in ugasneš. Na dolgi rok tudi izpuhu. Rja press.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pljuni med zgornji dve rebri. ko začne pljunek izparevati lahko ugasneš...

Hehehe ..... dober nasvet ELO. Če bo pa prehitro izparel, pa naj malo zgornjo iglo odpre a ne ??

------------------

Je pa res kar pravi motofrik! Se mi zdi, da to piše celo v navodilih, če ga pozimi štartamo.

Tudi to, da potem zamašimo izpuhe in tega sem se držal.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni mamo pa optimazer, ki je podobno kot ctek, priklopljen na akumulator.

Brez tega se mi je prvo sezono po 3 mescih akumulator spraznu pod 10V in se ga ni dalo več obudit.

Sm pozabu napisat, da se mi je spraznu zaradi dodatnega alarma na motorju, ki ga pač nisem odklopil čez zimo.

Alarm ni bil prižgan, ampak vseeno požre kar dost štroma.

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. če drugega ne, ure požre vsaj malo elektrike. Tako da... v Lidl po ohranjevalec za 19.90 evra. Ali pa odklopit akomulator, pa pod posteljo z njim. Še prej pa ga napolnit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem ga tut odklopil, ven vzel, zdaj pa počiva zraven mene na polici. :) Ni placa za motor v garaži, pa mora bit zato v delavnici, kjer je včasih tud minus. (sicer manj kot zunaj, ampak vseeno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sm šol dans mal dol v klet do motorja pogledat pa da vidm če je aku. še živ. No in ugotovim da ne daje znakov življenja.

Msilte da bo naslednje leto ko motor prižgem na porivanje, se napolnil?

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!