Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno

Preveč razmišljaš.......

Objavljeno
Preveč razmišljaš.......

Razmišljanje s področja strojništva!

Objavljeno

Razumem....samo vseeno :D

Objavljeno

Jast ga kar k radiatorju parkeram, še bolje pa k peči:-))

Objavljeno
MIslim, da nisem bluzil glede obremenitve, ker sem govoril, kadar motor miruje in to poudrjam STATIČNE nosilnosti! Definicija statične nosilnosti: statična nosilnost je tista aksialna ali radialna obremenitev, ki jo prenese 90 % ležajev in povzroči skupno plastično deformacijo v velikosti 0,01% kotalnega elementa! Torej, če je premer kroglice 10 mm je po plastični deformaciji premer kroglice 9,999mm. Je pa pojem tudi DINAMIČNE nosilnosti, ki je drugače definirana: To je tista radialna ali aksialna obremenitev, ki jo pri standardnih pogojih preizkusov do začetka luščenja zdrži 90 % ležajev! (očitna razlika) Bistvena zadeva pri ležajih pa je tudi zračnost v ležajih. Razlikujemo notranjo zračnost nevgrajenega ležaja in notranjo zračnost vgrajenega ležaja pri delovni temperaturi. Začetna notranja zračnost pred montažo je večja od obratovalne zračnosti, kar je posledica presežka v prilegu in različnega toplotnega raztezanja ležajnih obročev in sosednjih elementov, zaradi česar se obroči stisnejo ali raztegnejo. Notranja radialna zračnost je ključnega pomena za brezhibno delovanje ležaja. V splošnem velja da jan bo obratovalna radialna zračnost pri krogličnih praktično nič, lahko pa je prisotno majhno prednapetje. In problem je prednapetje, ker obroč ležaja pritiska na kotalni element. Največja napetost na kroglici pa je nasredi - Hertzov tlak, ki lahko povzroči poškodbe tekalnih elementih.

Lp

:lol1: :lol1: :lol1: :wacko: :wacko: :wacko:

Objavljeno (popravljeno)

Pa dajte ga sekat no. :eek:

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

pozdravljeni motoristi!zanima kaj je bolje za shranjevanje motorja ćez zimo,da ga konzerviraš ali ga lepo hodiš prižigat in malo ogrevat dvakrat na mesec

Objavljeno

Jst ponavadi ga temeljito spucam pa lepo pokrijem s kako rjuho,

drugače pa ga enkrat,dvakrat na mesc vžgem pa če je mal sončka naredim

en krog okoli hiše,res da sem iz primorske ;)

Vglavnem še nikoli nisem menjal nobene baterije,pa ni blo kakih problemov.

Objavljeno
pozdravljeni motoristi!zanima kaj je bolje za shranjevanje motorja ćez zimo,da ga konzerviraš ali ga lepo hodiš prižigat in malo ogrevat dvakrat na mesec

O konzerviranju je bilo že veliko napisanega saj ga vsak posvoje in vsi imajo prav. Jaz ga temeljito operem spiham in osušim s papirjem.Nato se še malo po suhem zapeljem(zaradi diskov)da se malo segrejejo.Nato napumpam gume na 3 At. ga dam na sredinsko stojalo,izmerim hladilno tekočino,kromirane,gumijaste in pocinkane dele pošpricam z silikon spreyem,tank napolnem do vrha,priključim vzdrževalec akumulatorja,motor pokrijem in ga vsak mesec 1X do 2X vžgem tako,da laufa ca 10 min ko se vžge ventilator hladilnika ga vgasnem in to je to.

Objavljeno
kolikor poznam ženske.....stavim na pljučnico.....ali pa vsaj na prehlajene jajčnike

Jajčniki so lepo na toplem in na varnem, pljučka so pa drugo, bom mogla še ogrevanje zraka v čeladi naštimat :rolleyes:

Objavljeno

Nekje je bilo tudi govora, da se motor postavi na prve dvigalke in zadnje tako, da je celoten motor v zraku, in da se izpusti iz gum celoten zrak?

lp

Objavljeno

Jz ga v pikico spucam (vključno s ketno in zobnikom), zbrišem, spoliram, napolnem tank do vrha, pol pa na stojalo v ogrevano garažo, ker je zmankal keša še za prvo stojalo dam pod prvo gumo debel stiropor in hodm vsak mesc gumo mal obračat pa dopumpat :rolleyes: , ga oblečem v pižamco iz Louisa in ne tikam dokler ni spomladi zun spet dost toplo. Še nkol ni nbenmu nč falil.

Objavljeno

jaz sem pa napumpal svež jesenski zrak zrak v gume in juhu gremo dalje do prave zime.... pri nas je sezona daljša vsaj za dva meseca če nisi pravi manijak kot moji sosedi iz Trsta ki se vozijo non stop...

drugače pa imam stojalo za zadnje kolo, pa pokrijem s cerado, ko pa je lep dan vsaj malo sončka pa gremo en giro vsaj do Črnega Kala :naughty:

Objavljeno

Glede akumulatorja: na servisu pri Grajzarju so mi rekli, da je najpametneje vzeti akumulator iz motorja, ga ornk napolniti in spraviti nekam na toplo (sobna temperatura 18 do 22°C - jaz ga dam kar v omaro). Spomladi pa spet na polnilec ( toliko, da na otip postane topel - ne vroč) za kake dve urici, potem pa nazaj v moped. Pa bo delal kot se šika! Leta in leta.

Olje: jaz ga menjam enkrat letno - spomladi. Ko ga peljem na servis, da malo pregledajo vse skupaj in po potrebi kaj zamenjajo, da imam potem celo sezono mir.

Bencin: tank napolnim do vrha. Čeprav imam moped v dnevni sobi, ga nisem še nikdar zavohal!

Čiščenje in gume: avtopralnica za 4€, pa ni na njem niti praška svinjarije. Saj bi ga pokril z rjuho zaradi prahu, pa ga raje od časa do časa obrišem, da ga lahko ves čas gledam (tudi obiski so bili navdušeni, kako fino zgleda moped v dnevni sobi). Gume pa napumpam na 2,2 - spomladi pa še enkrat.

Kdaj bo šel letos na zimsko spanje, bo čisto odvisno od vremena. Ko nočne temperature padejo pod nulo, gre not pa basta! Pozimi sem se vozil včasih, potem pa mi je enkrat sol tako zjebala krom, da sem imel cca 1000€ stroškov, da je spet zgledal tako, kot je treba. Se ne grem več. Za ta denar grem lahko trikrat na Hvar!

Objavljeno

Koliko voltni pa so ti akumulatorji v motorjih? 6V ali 12V ?

Objavljeno
Jajčniki so lepo na toplem in na varnem, pljučka so pa drugo, bom mogla še ogrevanje zraka v čeladi naštimat :rolleyes:

Kar nekaj klobasaš. Pljučnica je okužba pljuč, to ni nekaj, kar bi dobila zaradi 'hladnega zraka'.

...

Objavljeno
Koliko voltni pa so ti akumulatorji v motorjih? 6V ali 12V ?

6 V pa najdeš samo še v starodobnikih.

Objavljeno (popravljeno)

Okk, hvala

Popravljeno . Popravil biker666999
Objavljeno
jaz sem pa napumpal svež jesenski zrak zrak v gume in juhu gremo dalje do prave zime.... pri nas je sezona daljša vsaj za dva meseca če nisi pravi manijak kot moji sosedi iz Trsta ki se vozijo non stop...

drugače pa imam stojalo za zadnje kolo, pa pokrijem s cerado, ko pa je lep dan vsaj malo sončka pa gremo en giro vsaj do Črnega Kala :naughty:

...ni treba bit maniak.. :rolleyes: :rolleyes: . tudi na Šrajerskem nas je nekaj takih, ki se vozimo celo zimo.. :kva2: . predzadnjo sem naredil 3000 km, lansko pa 2000... :lol: :lol: , saj tut registracijo plačam za pozim... ko je sonček in suha cesta ter temperatura nad 7 C - je že dan za furo IN TAKIH DNI JE PREKO ZIME DOVOLJ.. :grim . tako da ta "prezinitev" je zadnje čase malo "za lase" privlečena... :evilgrin:

...in človek še iz forme ne pade, pa užitek je potešen, in ni težko počakat do pomladi... sicer pa mal nazaj poglejte, kaj vse sel ahko mopedu zgodi če pri miru prezimuje... :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

kako je pa za motor, če je zunaj na mrzlem - pod lopo al kaj podobnega? Kaj lahko gre vse narobe?

Popravljeno . Popravil andrejba
Objavljeno
kako je pa za motor, če je zunaj na mrzlem - pod lopo al kaj podobnega? Kaj lahko gre vse narobe?

Madona sej ni s cukra :lol1: Kaj za avto se tud tko bojiš?Pa nared vsake toliko tud pozim 500 metrov! :naughty:

Objavljeno
kako je pa za motor, če je zunaj na mrzlem - pod lopo al kaj podobnega? Kaj lahko gre vse narobe?

Ven vzemi akumulator in ga spravi na toplo, moped pa pokrij z deko, da ne bo moker od megle. Rja pa take neumnosti. Drugače pa mu mraz ne bo škodoval. Ne vem pa, kako se prenašata mraz in olje. To bi bolje vedel nekdo, ki ima malo več mehaničarskega znanja kot jaz.

Objavljeno
Madona sej ni s cukra :lol1: Kaj za avto se tud tko bojiš?Pa nared vsake toliko tud pozim 500 metrov! :naughty:

Avto je druga stvar (no ni mi prav da zmrzuje zuni, pa da mi ga toča stolče do amena - tudi voziš se vsak dan). Pri motorju pa, če mi rikne masina (se mi zgodlo pri avtomatiku pri 40km/h in ni lepa izkušnja!), al pa da se mi ketna vtrga, al pa da mi bremze poknejo, mi nebo ravno dobro.

Bom pa definitivno kak kilometer tudi pozimi naredil.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!