Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


kekec III

MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Rešitev glede akumulatorja: imaš motor na kurbl, pa vžge tudi brez akumulatorja :naughty: :rolleyes:

Da ne bom preveč :topic: ... jaz sem motor konzerviral prejšnji vikend, po furi ga opral, napolnil tank, pipco na OFF in spraznil fergazer, pod zadnje kolo stojalo in pokril s ponjavo. To je to, zdaj pa lepo čaka na pomlad :)

Ampak tebi pa vsa čast, da si tako predan tej xt-jki. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev glede akumulatorja: imaš motor na kurbl, pa vžge tudi brez akumulatorja :naughty: :rolleyes:

Da ne bom preveč :topic: ... jaz sem motor konzerviral prejšnji vikend, po furi ga opral, napolnil tank, pipco na OFF in spraznil fergazer, pod zadnje kolo stojalo in pokril s ponjavo. To je to, zdaj pa lepo čaka na pomlad :)

Sej tud tisti ki nimajo kurbla vžgejo.. z eno nogo malo porineš da se premika, v drugi, spustiš kuplungo, pa zapali :) Čeprav meni ali kolegom se akumolator še nikoli ni izpraznil...

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem še v srednjem veku pa izkoriščam otroke za delo! Mislim pa da ga še ne bom konzerviru ker bo na Primorskem še celo zimo lepo za vozit!

Taprvo sta Varo spucala pol pa še TA-ja od Vinjetke!

post-20301-1226148231_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je danes ob vseh teh "brihtnih" polnilcih, resnično nekoliko nepotrebno odstranjevati akumulatorje. Ponavadi dobiš v kompletu tudi priključek, ki ga vgradiš na moped in potem lahko direktno priključiš polnilec, ne da bi rabil kaj rastavljati moped....

http://www.motosvet.com/optimate-4-skrbi-z...akumulator.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak tebi pa vsa čast, da si tako predan tej xt-jki. :OK:

Jeb*ga, vsako tele ima svoje veselje :rolleyes: sicer pa saj veš, kar so nekomu smeti so drugemu zlato, tudi 'zastarele jajce' prekleto dobro služijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je danes ob vseh teh "brihtnih" polnilcih, resnično nekoliko nepotrebno odstranjevati akumulatorje. Ponavadi dobiš v kompletu tudi priključek, ki ga vgradiš na moped in potem lahko direktno priključiš polnilec, ne da bi rabil kaj rastavljati moped....

http://www.motosvet.com/optimate-4-skrbi-z...akumulator.html

Jap to pride u poštev, če maš v garaži elektriko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj je treba sploh konzervirat ?Zime itak ne bo ,se je pa bl hladnem vremenu boljš vozit kot pa po vročni!Važn da ne dežuje pa gre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda ja niste tako slabi lastniki da motor na hladnem puščate??!! Moj je vedno bil v ogrevani garaži :)

menda ja niste tako slabi ekonomi in OGREVATE garazo ?! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda ja niste tako slabi lastniki da motor na hladnem puščate??!! Moj je vedno bil v ogrevani garaži :)

Tudi na toplem .... sicer je pa registriran celo leto :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda ja niste tako slabi lastniki da motor na hladnem puščate??!! Moj je vedno bil v ogrevani garaži :)

Ajej

najbol da ga zapelem u dnevno sobo pa še sz deko pokrijem :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja in kaj je to kaj takega, če je v ogrevani garaži? pri juretu "garažo" tudi ogrevamo pozimi, ravno zaradi motorjev in akumulatrojev, ker lahko temperatura pade tudi na okoli 0°C.

doma pa ogrevamo po potrebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev glede akumulatorja: imaš motor na kurbl, pa vžge tudi brez akumulatorja :naughty: :rolleyes:

Samo tole:če nimaš montiran akumulator(ali če je odključena - klema) in vžgeš na kurbl, motor vžge in daš gasa,greš lahko takoj kupit nov REGLER namreč ALTERNATOR MORA BITI VEDNO V STALNI POVEZAVI Z AKUMULATORJEM,ČE MOTOR LAUFA:

Pa še tole:kdor pusti akumulator čez zimo v motorju naj odključi MINUS klemo,to pa zato ker veliko sploh novejših motorjev ima vključenih precej porabnikov (manjših) ki počasi le ošvohijo baterijo in po daljšem zimovanju motor nebo več vžgal. Npr: pod manjšim tokom ostanejo: računalnik,ura,dig.števec,wgs(Weg far spere),varnostna naprava itd. Zato vedno,če motor stoji več kot ca 1 mesec odključite MINUS klemo.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to kakšno je vreme, oz. kakšna je bila lanskoletna zima, se mi zdi da je motocikel brezveze sploh pripravljati na prezemitev, ker se skor vsak tedn najde kkšn dan k je dost toplo za pelat se it :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to kakšno je vreme, oz. kakšna je bila lanskoletna zima, se mi zdi da je motocikel brezveze sploh pripravljati na prezemitev, ker se skor vsak tedn najde kkšn dan k je dost toplo za pelat se it :)

Veš z motorjem je tako,jaz osebno ga pozini nikoli nevozim in to zaradi soli kaj,ko prvič posipajo dokler ni pravega dežja Aprilskega,da cesto ornk spere moj motor negre na cesto.Namreč vsi aluminijasti, pocinkani in kadminizirani deli oksidirajo izgubijo prvotni sijaj,pa tudi za kromirane dele ni dobro.Če motor opereš,pa ga spet nemoreš dobro posušiti in spet vsaj bremze oksidirajo.Zato ti priporočam,če ga boš vozil pozimi,da ga že zdaj lepo operi osuši in pošpricaj z silikon sprejem,lahko vse pošpricaš razen:pnevmatike,zavorne diske,barvo in plastike,lahko pa pride na barvo in na plastiko ji neškoduje,tudi po aspuhu ni treba šprica, ker itak zgori.Silikon sprej pa dobiš v trgovinah z avtomobilskimi rezervnimi deli.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš z motorjem je tako,jaz osebno ga pozini nikoli nevozim in to zaradi soli kaj,ko prvič posipajo dokler ni pravega dežja Aprilskega,da cesto ornk spere moj motor negre na cesto.Namreč vsi aluminijasti, pocinkani in kadminizirani deli oksidirajo izgubijo prvotni sijaj,pa tudi za kromirane dele ni dobro.Če motor opereš,pa ga spet nemoreš dobro posušiti in spet vsaj bremze oksidirajo.Zato ti priporočam,če ga boš vozil pozimi,da ga že zdaj lepo operi osuši in pošpricaj z silikon sprejem,lahko vse pošpricaš razen:pnevmatike,zavorne diske,barvo in plastike,lahko pa pride na barvo in na plastiko ji neškoduje,tudi po aspuhu ni treba šprica, ker itak zgori.Silikon sprej pa dobiš v trgovinah z avtomobilskimi rezervnimi deli.

Sorry Brumen... imel sem te za pametnega... ampak tole kar pa zdaj kvasiš, je pa res mal prehudo! :unsure:

Morda bi se še do enih 10% strinjal, ampak samo v primeru da bi imel vrhunsko ohranjenega starodobnika... Kot nek mehanik bi lahko vedel tudi kaj o tehnologiji površinske zaščite kovin in drugih materialov... :closedeyes:

...in nihče (od nas, ki se vozimo pozimi) ni trdil, da furamo po "slani žlausi", snegu, mokrem... ampak izključno po suhem, zimskem vremenu in cestah.... :closedeyes:

...tvoja družina najbrž res med zimo trpi, ko se tut z avtom nikamor ne pelate - je škoda barve, pa sijaja, pa gum,... kar z avtobusom bomo šli... :alien1:

...kako nabijanje v prazno! SORRY! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek, z vsem spoštovanjem, ampak se nekako ne morem strinjati s tabo. Tudi, če pozimi voziš po suhi cesti, verjemi da je škodljivo. Sol, tudi suha) se nekako zavleče po celem motorju, malo vlage in krc-krc... Nažira počasi, počasi... Poglej si iz Italije pripeljane motorje (ne vse, večina), polno ''črvov'' pod barvo in kromom. Jaz imam tudi celo leto registriranega, pa je lepo v garaži (ogrevani na 8 stopinj) čez zimo. Bi bilo malo preveč stroškov, da mi razžre krom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

površinske zaščite kovin in drugih materialov...

Sol uniči vsako površinsko zaščito; najbolj se pozna na aluminiju in cinku!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev glede akumulatorja: imaš motor na kurbl, pa vžge tudi brez akumulatorja :naughty: :rolleyes:

Samo tole:če nimaš montiran akumulator(ali če je odključena - klema) in vžgeš na kurbl, motor vžge in daš gasa,greš lahko takoj kupit nov REGLER namreč ALTERNATOR MORA BITI VEDNO V STALNI POVEZAVI Z AKUMULATORJEM,ČE MOTOR LAUFA:

Pa še tole:kdor pusti akumulator čez zimo v motorju naj odključi MINUS klemo,to pa zato ker veliko sploh novejših motorjev ima vključenih precej porabnikov (manjših) ki počasi le ošvohijo baterijo in po daljšem zimovanju motor nebo več vžgal. Npr: pod manjšim tokom ostanejo: računalnik,ura,dig.števec,wgs(Weg far spere),varnostna naprava itd. Zato vedno,če motor stoji več kot ca 1 mesec odključite MINUS klemo.

Jes sm pa vedno odklopil samo plus klemo :unsure: in je res imeu probleme pri zagonu spomladi. Letos sem pa akumulator kar v celoti odstranil, tko da upam da bo spomladi kresnil normalno :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajej

najbol da ga zapelem u dnevno sobo pa še sz deko pokrijem :headbang:

Če si iz bloka ga takole spraviš do stanovanja

R0010357.jpg

R0010358.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri imajo srečo, da imajo bloki tudi tovorna dvigala... In, ni je lepše dekoracije v dnevni sobi, kot lep motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!