Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


kekec III

MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Pravjo tud,da če nimaš centralno stojalo,ga lahko zapelješ z gumami na vsaj 5cm stiropor

se lepo vleže po gumah in je isti efekt kot bi bil dvignjen

zkej se pa n boste mal vozili. tko vsake 10dni en krog enih 20kmjčkov. nobenmu n bo škodlu. še najmanj pa duši!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno prezimovanje neki. Saj pozimi tudi sonce sije. 1.1.09 se pa bom šel itak peljat, samo če ne bo snežilo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Pravjo tud,da če nimaš centralno stojalo,ga lahko zapelješ z gumami na vsaj 5cm stiropor

se lepo vleže po gumah in je isti efekt kot bi bil dvignjen

ce bi ga zapeljal na 5cm stiropora, bi se morda kolesa za 1cm poglobila vanj...

niso 4cm visine previsoki?

namrec......potem je motor bolj postrani, ce so kolesa visje, nogica pa je se zmeraj nizje (od koles) na trdi podlagi.

sedaj ga hodim prestavljat vsaki vikend za 10 - 20 cm v eno smer garaz, ko pridem do konca, pa ga bom spet 10-20 cm naprej potiskal - ker imam stransko stojalo samo.

centralno bom kupil v loiusu za 145 € cez kaksen mesec ali dva ko bodo finance dopuscale tako investicijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rookie81, obenem naj bo tudi centralno stojalo na 5cm deski...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Jaz sem danes po cca 3 mesečni hibernaciji motocikla šel preverit tlak v pnevmatikah. Tlak v pnevmatikah ni padel niti za desetinko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem danes po cca 3 mesečni hibernaciji motocikla šel preverit tlak v pnevmatikah. Tlak v pnevmatikah ni padel niti za desetinko.

Glede tlaka v gumah čez zimo....je bolje da je guma mal bolj napumpana, ne? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz nimam ploščatih niti jajčastih gum, kot so me strašili :lol: in mi hoteli prodat tiste dvigalke. Pa nisem pred tem nič gum napumpal, niti prestavljal motorja po garaži. Le kako je to mogoče? :hmm: No ja, bom pa verjetno vseeno kupil centralno stojalo da bo manj zajebancije pri mazanju ketne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Moj je že nehal prezimovati. Zimsko spanje je imel od 30.12. 09 do 01.01.10.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj je že nehal prezimovati. Zimsko spanje je imel od 30.12. 09 do 01.01.10.

LP Robert

sej sem vedel ... moja suzi je preveč spala..od prejšne sobote ... včerej pa čist nekej podivjana ... če bo tako vreme ne bo nič od zimovanja... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Eno vprašanje: motocikla nisem zagnal že nekaj časa, pa tudi najraje ga ne bi vžigal, da samo mal brni in ga potem ugasnem. Me pa skrbi ali se bo bat zapikal v cilinder, če bo stal pri miru še 3 mesece. Vlivanje olja v cilinder se mi ne zdi pametno, ker nočem da se saje lepijo na glavo. Agregat je KTMov LC4.

Ima še kdo tako dilemo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje: motocikla nisem zagnal že nekaj časa, pa tudi najraje ga ne bi vžigal, da samo mal brni in ga potem ugasnem. Me pa skrbi ali se bo bat zapikal v cilinder, če bo stal pri miru še 3 mesece. Vlivanje olja v cilinder se mi ne zdi pametno, ker nočem da se saje lepijo na glavo. Agregat je KTMov LC4.

Ima še kdo tako dilemo?

Zakaj ga pa ne bi zalaufau? Pomoje je najboljše ga 1x na mesec upalit in da dela kr neki cajta, najraje da se vsaj malo zapelješ, če so ceste suhe, da ga glih ne umažeš (kakih 15 min se že da zdržat) , če ne pa ga pustiš prižganega, da se vse lepo fajn segreje, vsaj kakih 10-15 min. Pomojem mu to kr paše, da se vse vlage znebi, ki se pozimi nabira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje: motocikla nisem zagnal že nekaj časa, pa tudi najraje ga ne bi vžigal, da samo mal brni in ga potem ugasnem. Me pa skrbi ali se bo bat zapikal v cilinder, če bo stal pri miru še 3 mesece. Vlivanje olja v cilinder se mi ne zdi pametno, ker nočem da se saje lepijo na glavo. Agregat je KTMov LC4.

Ima še kdo tako dilemo?

Če se bojiš, da bi zapikal stisni dekompresor pa parkrat kurbl pritisni in to nej bi blo to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker imam garažo dobesedno pod kupom snega in se ne more odpret vrat. :krneki:

EDIT: ja seveda :slap: TNX

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje: motocikla nisem zagnal že nekaj časa, pa tudi najraje ga ne bi vžigal, da samo mal brni in ga potem ugasnem. Me pa skrbi ali se bo bat zapikal v cilinder, če bo stal pri miru še 3 mesece. Vlivanje olja v cilinder se mi ne zdi pametno, ker nočem da se saje lepijo na glavo. Agregat je KTMov LC4.

Ima še kdo tako dilemo?

Nič sebat,če imaš akumulator montiran ga samo kratko zaverglaj sploh ni nujno da vžge in to narediš ekrat na mesec, sicer pa lahko daš v najvišjo prestavo in malo obrneš zadnje kolo.Namreč dovolj je, da se mašina samo malo zavrti - premakne.Če pa motor enkrat mesečno vžgeš ga moraš pustiti laufat vsaj ca 10 min,da se segreje na delavno temperaturo in da se akumulator napolni,namerč pri enem malo daljšem vžiganju se akumulator toliko sprazni,da bi moral z motorjem ali avtom prevozit ca 25 Km, da se akumulator napolni na predhodno stanje.:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker imam garažo dobesedno pod kupom snega in se ne more odpret vrat. :krneki:

EDIT: ja seveda :slap: TNX

Bo pa treba lopato v roke vzet pa malo akcije... Tudi jaz imam enak problem -sem pa včeraj vihtel to zadevo, da sem odprl vrata. Mašina je zabrnela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sneg je odmetan v klančino garaže zato, ker ga preprosto drugam ne moremo kidat. Lenoba tokrat ni krivec O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Ker so mnenja izredno različna o akumulatorjih, kako jih deponirat, ter kaj se z njimi naredi čez zimo ko ni sezone,

sem se odločil vas povprašat, kaj naredite z akumulatorjem?

Na servisih motornih koles, ter pri poznavalcih akumulatorjev trdijo, da GEL akuti ne potrebujejo vzdrževanja, kot so to potrebovali prejšnji na kislino ... itd.

Kakšno je vaše mnenje? Hvaležen bi bil vašega sodelovanja v anketi, ter morda še kakšen odgovor, kakšen ritual imaste v času zime, kar se tiče vzdrževanje akumulatorja.

To, da se pošpricajo kleme z WDjem, ter da se očistijo, da ne pride do oksidacije nam je itak znano!

Predvsem me zanima, če ga odstranite ali ne?

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam priklopljenega na ctek in ga imam vedno in ves čas v motorju, priklopljenega seveda...

na ctek imam prikloplejenga zato, ker tudi tista mala diodica, ki opozarja na kodiran vžig (imobilizator) porabi nekaj energije in lahko eventuelno izprazni akumulator do ali pod napetost, ki je priporočljiva, varna...

v mojem primeru res v vsakem trenutku vem, da je motor pripravljen na uporabo ter da me tudi sredi zime ne bo pustil na cedilu, ko se recimo s kolegi odločimo za kako krajšo vožnjo pri -15°C...

če ni možnosti nabave vzdrževalca ali pa v garaži recimo ni 220~ napetosti, kamor bi se ga priklopilo je najbolje dejansko odklopiti. ali pa enkrat mesečno narediti kak krog, da se baterija pač vzdržuje na tak način...

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ELO za odgovor.

Rdeča lučka na moji Yamahi utripa 24ur, potem pa neha ... dokler ne obrneš ponovno ključa in spet začne teči 24 urni časovnik.

Tudi sam puščam aku v motorju, ter ga tu in tam čez zimo malo zaštartam, da mu čujem glas ... za dušo.

BTW:

Sem gledal malo tvoj album, pa sem videl belo - ročno pobarvano čelado.

Me zanima, če ti je to A.D.P poslikal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz zmeraj pustim akumulator v motorju, mogoče kdaj tudi malce zalaufam motor (1x ali 2x na zimo) in sedaj v 4 letih še ni bilo problem spomladi, ko se je pričela sezona. Res pa je, da je temperatura v garaži podobna sobni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!