Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


kekec III

MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Sm šol dans mal dol v klet do motorja pogledat pa da vidm če je aku. še živ. No in ugotovim da ne daje znakov življenja.

Msilte da bo naslednje leto ko motor prižgem na porivanje, se napolnil?

Pokazal mu boš notranjo stran kante za smeti in kupil novega!

Da ne bo kdo pametoval vem, da star ACU ni za v kanto ampak za v zbirališče zato namenjenih odpadkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm šol dans mal dol v klet do motorja pogledat pa da vidm če je aku. še živ. No in ugotovim da ne daje znakov življenja.

Msilte da bo naslednje leto ko motor prižgem na porivanje, se napolnil?

HITRO ga odključi in takoj napolni,če se bo sploh dal sicer ti je že sulfatiziral in brez PULZNEGA polnilca ga sam NEMOREŠ napolnit,če nimaš pulznega polnilca ga odnesi v akumulatorsko delavnico in ti ga oni napolnejo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzer pomir se mal no :D te bo še infarkt! joke. yourfriend kr lp počas pejd... minuta gor al dol. vretn bo za stran vržt...drgač pa itak to ni nevem kolk draga stvar da ne bi mogu novga kupit na vsake par let...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzer pomir se mal no :D te bo še infarkt! joke. yourfriend kr lp počas pejd... minuta gor al dol. vretn bo za stran vržt...drgač pa itak to ni nevem kolk draga stvar da ne bi mogu novga kupit na vsake par let...

Ko bi vsaj bilo na vsake par let. Motor imam od septembra 2009 (takoj prva zima ACU crknu ker sem imel prižgan alarm ter prepozno sem ga priklopil na polnilec. Kupu novga. Sedaj zopet zaradi alarma, sicer je bil izključen vendar pozabil še odklopiti od ACU-ja. Ga bom prključu na polnilc sicer nevem če je pulzni.

Link do polnilca: http://yamaha-kmc.si/si/ctek-xs800-12v-yamaha-yec-8-12v-i10301.shtml

Na srečo pa ni akumulator tako drag kot za druge motorje. 30€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pa res ne vem, kako da tako crkujejo akomulatorji. Jaz sem na BMW imel starega 10 let, pa delal brez problema. Potem sem pa enajsto zimo dal motor v garažo, tu in tam poskusil če delajo luči (bizgec sem ga tako počasi izpraznil, vžigal ga seveda nisem), pa ''pozabil'' nanj. Seveda je akomulator počil zaradi mraza. Tako da kar drži, da mraz mu ne škodi, če je poln. Prazen pa je zelo dojemljiv za nizke temperature.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@maus: to je zato, ker si zmya!!! :)

yourfriend, če niti pozicijska žarnica ne zasveti, niti lučke na armaturi, potem je baterija dejasnko samo še za v smeti (seveda, ne v navadno kanto, obstajajo zbirališča).

četudi jo po nekem čudnem naključju napolniš, da parkrat dejansko zažene motor, te bo zelo kmalu pustila na cedilu.... ko se svinčeva baterija sprazni pod 2V njena kapaciteta pade, spremenijo se tudi ostale lastnosti...

da skrajšam, kupi novo baterijo.

srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@maus: to je zato, ker si zmya!!! :)

yourfriend, če niti pozicijska žarnica ne zasveti, niti lučke na armaturi, potem je baterija dejasnko samo še za v smeti (seveda, ne v navadno kanto, obstajajo zbirališča).

četudi jo po nekem čudnem naključju napolniš, da parkrat dejansko zažene motor, te bo zelo kmalu pustila na cedilu.... ko se svinčeva baterija sprazni pod 2V njena kapaciteta pade, spremenijo se tudi ostale lastnosti...

da skrajšam, kupi novo baterijo.

srečno

Čist nč ne svet!

Zdej vsaj vem za naslednič da bom lepo aku dal ven ter ga priklopil na polnilec vsake toliko časa da se polni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@maus: to je zato, ker si zmya!!! :)

yourfriend, če niti pozicijska žarnica ne zasveti, niti lučke na armaturi, potem je baterija dejasnko samo še za v smeti (seveda, ne v navadno kanto, obstajajo zbirališča).

četudi jo po nekem čudnem naključju napolniš, da parkrat dejansko zažene motor, te bo zelo kmalu pustila na cedilu.... ko se svinčeva baterija sprazni pod 2V njena kapaciteta pade, spremenijo se tudi ostale lastnosti...

da skrajšam, kupi novo baterijo.

srečno

Ne morš verjamit!! Moja se je spraznila na maxiju ker sem imel prižgano lučko pod sedežem. Sem jo poiskusil napolniti z vzdrževalcem. Ni šanse. Smo jo priklopili na avtopolnilec in je uspelo. Baterija se je zbudila, nato sem jo napolnil z motopolnilcem. In je zdržala........olalala...par mesecev. Torej imate prav, če je enkrat popolnoma izpraznjena skoraj nima smisla se truditi in je bolje baterijo zamenjati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morš verjamit!! Moja se je spraznila na maxiju ker sem imel prižgano lučko pod sedežem. Sem jo poiskusil napolniti z vzdrževalcem. Ni šanse. Smo jo priklopili na avtopolnilec in je uspelo. Baterija se je zbudila, nato sem jo napolnil z motopolnilcem. In je zdržala........olalala...par mesecev. Torej imate prav, če je enkrat popolnoma izpraznjena skoraj nima smisla se truditi in je bolje baterijo zamenjati.

Razni oživljalci akumulatorjev (za kolega ki ma servis, smo jih zbudl že kar precej) ti oživijo zadevo, le če ni spraznjena pod 10V, to pa lahko izmeriš z voltmetrom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razni oživljalci akumulatorjev (za kolega ki ma servis, smo jih zbudl že kar precej) ti oživijo zadevo, le če ni spraznjena pod 10V, to pa lahko izmeriš z voltmetrom.

Tisto itak, jaz sem pisal o bateriji, ki ni imela niti 0,2, drugače če je malo spraznjena se jo normalno splača napolniti. Hotel sem povedati, da smo jo uspeli napolniti, vendar ni dolgo zdržala. Vsaj kar se tiče mene, ne maram presenečenj na cesti in raje baterijo zamenjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na cesti je še v redu...

nam se je podobno zgodilo sredi morja...

sicer redno vzdrževana baterija, enkrat spraznjena na 11V, delovala še cel mesec, zjutraj čoln normalno vžgal, se peljali cca 30 minut, zadeva bi se morala napolniti.

ko smo po dveh urah hoteli domov ni obrnilo motorja, kaj šele da bi vžgal...

bila je dobra šola... zdaj imam vse podobne zadeve pod ctekom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pa res ne vem, kako da tako crkujejo akomulatorji. Jaz sem na BMW imel starega 10 let, pa delal brez problema

Sandi ima prav. Moj moped (in AKU) sta letnik 2001, garaža v duplexu, torej pozimi mraz. AKU še nikoli ni zapustil delovnega mesta, zadnja tri leta je priklopljen na vzdrževalec za 25€ in včeraj normalno vžgal. Hm, kaj naj naredim, da bo še bolje? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa ko akomulator polnite, preden ga namontirate nazaj, počakajte nekaj časa (eno uro, recimo), da se plini poležejo, preden vžgete zadevo. Če ne, se bo res vžgala. To se mi je naredilo na avtu. Deset let nazaj. Pač pustil sem luči prižgane, se je izpraznil. Dam filat za štiri ure, potem pa kar v avto z njim in BUUUM -ga je razgnalo ob poskusu startanja. A je bil defekten, ali so bili plini krivi, ne vem. Dejstvo je, da je počilo kot bomba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa ko akomulator polnite, preden ga namontirate nazaj, počakajte nekaj časa (eno uro, recimo), da se plini poležejo, preden vžgete zadevo. Če ne, se bo res vžgala. To se mi je naredilo na avtu. Deset let nazaj. Pač pustil sem luči prižgane, se je izpraznil. Dam filat za štiri ure, potem pa kar v avto z njim in BUUUM -ga je razgnalo ob poskusu startanja. A je bil defekten, ali so bili plini krivi, ne vem. Dejstvo je, da je počilo kot bomba.

Pa si odvil pokrovčke med polnjenjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaprt. Brez pokrovčkov. Zna biti, da je bila zadelana ona cevka -oddušek, ali kaj je že ob strani akomulatorja. V glavnem, tega ni naredilo ne prej, ne pozneje, pa sem polnil ''milijonkrat''...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaprt. Brez pokrovčkov. Zna biti, da je bila zadelana ona cevka -oddušek, ali kaj je že ob strani akomulatorja. V glavnem, tega ni naredilo ne prej, ne pozneje, pa sem polnil ''milijonkrat''...

Jest bi tut priporočal da pokrovčke odpreš, ko filaš akum.(predvsem gre to pri avtomobilskih akumulatorjih, kjer si uporabil drugačen, manj pameten polnilec, ki fila dokler ga ne ugasneš) Roko na srce nisi čakal 16ur zraven akumulatorja, kdaj bo poln. No v teh primerih ko pustiš prižgano zadevo dan dva, je pametno odvit vijake.

1000krat gre, enkrat pa poč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z navadnim polnilcem dan-dva... uh, ne bi se tako igral. Vsekakor pa je najboljša stvar ohranjevalec, pa čez zimo priklopljeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z navadnim polnilcem dan-dva... uh, ne bi se tako igral. Vsekakor pa je najboljša stvar ohranjevalec, pa čez zimo priklopljeno.

Ja sej je teb razgnal akumulator, mogoce si se pa cesa naucu :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@urkoman: ne vem, če se ravno razumeva.. Avtoakomulator sem dal polnit za štiri URE, ne dni... Toliko je pa čisto normalen čas polnjenja, oziroma bi še malo lahko, pa se mi je mudilo. Sem se pa naučil, vsekakor. Sicer se je najceneje učiti na napakah drugih (zato sem tudi napisal svojo prigodo), je pa bila šola poučna. Vsaj pri meni. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@urkoman: ne vem, če se ravno razumeva.. Avtoakomulator sem dal polnit za štiri URE, ne dni... Toliko je pa čisto normalen čas polnjenja, oziroma bi še malo lahko, pa se mi je mudilo. Sem se pa naučil, vsekakor. Sicer se je najceneje učiti na napakah drugih (zato sem tudi napisal svojo prigodo), je pa bila šola poučna. Vsaj pri meni. :whistle:

To imaš ti neki strašni polnilec, za vse ostale, pomemben podatek je s kakim polnilcem se lotevate stvari.

V 4 urah napolnit prazen cca. 60Ah avtomobilski akumulator, to je raketa.

"Odstavek iz navodil o polnjenju: (vir: internet)"

Jakost polnjenja naj znaša 1/10 kapacitete akumulatorja (Npr. akumulator s kapaciteto 50 Ah, polnimo s 50A/10 oz 5 A). Polnjenje traja 10 do 14 ur, odvisno od izpraznjenosti. V primeru, da polnilnik ne omogoča nastavitve jakosti polnjenja, ima le ta v večini primerov razpredelnico, ki podaja čas polnjenja glede na kapaciteto akumulatorja. Temperatura elektrolita pri polnjenju, ne sme znašati več kot 550 C...

"Še en odstavek se glasi"

Tok polnjenja. Različni akumulatorji potrebujejo različne tokove polnjenja. S prevelikim tokom akumulator uničite, s premajhnim pa ga ne napolnite, ali pa ga ne napolnite dovolj dobro....

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....ga pa v štirih urah napolniš vsaj do te mere, da lahko avto vžgeš. Potem se pa tako sam naprej napolni. Ni treba zdaj iskati dlake v jajcu. Ko greš nekje na pir, se ga tudi ne vliješ do amena, ampak za prvo žejo. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... Ko greš nekje na pir, se ga tudi ne vliješ do amena, ampak za prvo žejo. :whistle:

Aja? Spet kaka nova evropska direktiva? :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....ga pa v štirih urah napolniš vsaj do te mere, da lahko avto vžgeš. Potem se pa tako sam naprej napolni. Ni treba zdaj iskati dlake v jajcu. Ko greš nekje na pir, se ga tudi ne vliješ do amena, ampak za prvo žejo. :whistle:

Zgledal je, da želiš informacije :)

He, za pir si se zmotu, sm ened tistih, ki se ga ulijejo do amena, al pa sploh ne pijejo.

Zakaj bi spil 1 pir, da bom pol bl utrujen, ne ne, ce je 1 potem sta pr men zih se 2, ce ne vec.

:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!