Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno

Ne bi zrihtal še meni garažo, si bova delila stroške! Ampak kje bliže.

 

Ja, a izpit je že?

 

Garaža ni problem - če je nimaš, ti z lahkoto in Đabe garažiram moped na znani lokaciji - tam, kjer je "čuden kraj in vseh norcev raj".

 

Lahko celo izbiraš lokacijo. Ena bolj v dolini, in druga malo bolj dvignjena.

Objavljeno (popravljeno)

Ja, a izpit je že?

 

Garaža ni problem - če je nimaš, ti z lahkoto in Đabe garažiram moped na znani lokaciji - tam, kjer je "čuden kraj in vseh norcev raj".

 

Lahko celo izbiraš lokacijo. Ena bolj v dolini, in druga malo bolj dvignjena.

Vrhnika?????? A jaz iz koprskega zaledja :blush: !!!! Bom motor poslala na zimske počitnice :glare: ?

Izpit padel. Poligon za na Youtube, cesta prepočasna, nezadovoljivo za komisijo, žal......Premalo dinamike. Drugih napak ni bilo.

Več sreče prihodnjič, 10. septembra.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni kolegi motoristi !

Ce ima kdo od vas problem kam spraviti motor cez zimo ,imam jast nekaj prostora da vam resim ta problem .

Skladisce 200 m2 pod kljucem zraven moje hise ograjeno , za piko na i se pa se rotweiler po dvoriscu sprehaja :)

Na brezovici pri ljubljani , ce koga zanima naj me kontaktira na zs .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vrhnika?????? A jaz iz koprskega zaledja :blush: !!!! Bom motor poslala na zimske počitnice :glare: ?

Izpit padel. Poligon za na Youtube, cesta prepočasna, nezadovoljivo za komisijo, žal......Premalo dinamike. Drugih napak ni bilo.

Več sreče prihodnjič, 10. septembra.

Karmen , september je mem kolkor vem. As kaj zmečkala as še kr pešak?

Objavljeno

Še kar peš, padla na poligonu na osmici. Trikrat spustila nogo dol. Tretjič imam naslednji torek in upam, da tokrat zadnjič!

Objavljeno

Ma ne daji noge dol, na kolen se naslon pa gasa bojo sam gledal :D

Objavljeno (popravljeno)

Najd si en mopedk pa ga drgn po poligonu ta teden. Al pa kakšnmu parkplacu.

 

Sm lih izpit naredu pa vem kva mej najbolj basal, zgleda isto kot tebe, obvladat vse skup pr nikakvi hitrosti. Osmica, spelat s križišča v klancu v desno, sploh karkol kar je blo povezan s desnim ovinkom. Čej blo več kot 20 na uro pa brez težav. Probi prenest težo na zunanjo stopalko k delaš te manevre, je precej laži.

Popravljeno . Popravil stenc55
Objavljeno

Še kar peš, padla na poligonu na osmici. Trikrat spustila nogo dol. Tretjič imam naslednji torek in upam, da tokrat zadnjič!

 

Poligon zahteva eno posebno tehniko, katera je uporabna tudi na cesti. Ker so hitrosti na poligonu majhne, je večen problem z gravitacijo, katera poskuša motorista prizemljiti. Pri majhni hitrosti je potrebno istočasno uporabiti plin (nekoliko povišani vrtljaji, da motor ne ugasne), drseča sklopka oziroma roka vedno pripravljena na stisk ročice (uravnavaš vožnjo oziroma speljevanje) in desna noga na zadnji zavori (zmanjševanje hitrosti). Ko to preizkusiš in potem uporabljaš, je vse lažje. Tudi vožnja v krogu ali polkrožno obračanje na majhnem prostoru ni noben problem.

 

Verjamem, da ti te tehnike ni nihče predstavil.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Še kar peš, padla na poligonu na osmici. Trikrat spustila nogo dol. Tretjič imam naslednji torek in upam, da tokrat zadnjič!

A te ni že inštruktor tolk drgnil na poligonu dokler ne 120% obvladaš? Meni ker sprve ni šla osmica je zožal vse skupaj tako da so bile osmice se manjse, ko gres to parkrat skozi ti bo normalna osmica sla kot namazana  :grim  Drugace pa srecno!

Objavljeno

Hvala za nasvete! Vse obvladam brez napak, težavo imam sama s sabo, saj sem napisala, da sem prvič poligon oddelala v nulo, brez napak :OK: . Tehniko imam izpiljeno! No, kaj več o tem, ko bom naredila izpit :grrr !

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pol pa enga šnopija pred vožnjo da se neujo roke tresle :ninja:

Objavljeno (popravljeno)

Pol pa enga šnopija pred vožnjo da se neujo roke tresle :ninja:

Ona ima probleme z nogami ne z rokami...tako da enga za roke enega za noge  ;)

Popravljeno . Popravil PrimozC
Objavljeno

a ste malo iz teme?

Objavljeno

Pa sej ni medved, da ga bom prezimu  :P

Objavljeno

Da ne skrenemo iz teme: v Kopru je nekdo odprl garažo za prezimovanje motorjev.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Da malo obudim 4 leta in 3 dni staro temo.

 

Prebral sem vse. Jasno mi je pa skoraj vse. Torej, čez zimo se bom sam lotil akumulatorja z lidlovim vzdrževalcem. Meni še najbolj prijazna in logična zadeva. Če to ne bo delovalo ga pač zamenjam, ker akuja ne bom nosil v hišo in iz njega zlival take in drugačne tekočine, da ne bom imel doma kiflcov tako kot tist model iz Polja :whistle: . Jaz pač nisem kemik  :nono: .

Sedaj pa vprašanje. Ko priklopite aku na vzdrževalec, ali:

  • pustite priklopljena + in -
  • odklopite + in -
  • odklopite samo +
  • odklopite samo -

 

Slišal sem že kar nekaj variant pa me zanima kako to počnete vi in predvsem zakaj to naredite tako???

 

Pa še moja kmečka logika. Če odklopim + ali - je vseeno če odklopim oba. Če odklopim oba je vseeno če aku nesem v hišo in ga priklopim tam oz. ga sploh ne priklopim ... (pustimo zdaj to ker me ne zanima kaj in kako v hiši). Torej pustim vse priklopljeno; se mi zdi :? . Ali lahko to škoduje kakorkoli elektroniki ali čemurkoli na motorju??? In pa še zadnje vprašanje. Kaj PRIKLOPIŠ najprej (+ ali -) in kaj ODKLOPIŠ najprej (+ ali -) ???

Pa če kaj pomeni; imam motor v garaži kjer pade pri hudi zimi pod ničlo a nikoli pod cca -8.

Objavljeno

Jaz moje akumulatorje poberem čez zimo iz motorjev in jih vakumsko zapakiram nato pa zaprem v skrinjo do poletja. skrinjo mam naštimano na -25 stopinj celzija

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz moje akumulatorje poberem čez zimo iz motorjev in jih vakumsko zapakiram nato pa zaprem v skrinjo do poletja. skrinjo mam naštimano na -25 stopinj celzija

 

In potem se zbudiš s copato v ustih in nočnim izlivom na jogiju ter ugotoviš da zamujaš v peti razred OŠ ...  :slap:

Objavljeno

jaz pustim priklopljeno vse kot je, dodam obe kleme (ne vem katero prej) in pustim da se "cvre" ene par dni in ne vem če je to prav ali ne.

Objavljeno

Najprej odklopiš -. Zato, da ko odvijaš vijak + a  slučajno ne narediš kratkega stika z okvirjem.

 

Drugač pa jst potegnem akumulator iz motorja in ga vsake toliko časa priklopim na polnilec iz lidla. Se mi zdi da je bil ene 5 eur pa dela že 7 let bp

Objavljeno

Da malo obudim 4 leta in 3 dni staro temo.

 

Prebral sem vse. Jasno mi je pa skoraj vse. Torej, čez zimo se bom sam lotil akumulatorja z lidlovim vzdrževalcem. Meni še najbolj prijazna in logična zadeva. Če to ne bo delovalo ga pač zamenjam, ker akuja ne bom nosil v hišo in iz njega zlival take in drugačne tekočine, da ne bom imel doma kiflcov tako kot tist model iz Polja :whistle: . Jaz pač nisem kemik  :nono: .

Sedaj pa vprašanje. Ko priklopite aku na vzdrževalec, ali:

  • pustite priklopljena + in -
  • odklopite + in -
  • odklopite samo +
  • odklopite samo -

 

Slišal sem že kar nekaj variant pa me zanima kako to počnete vi in predvsem zakaj to naredite tako???

 

Pa še moja kmečka logika. Če odklopim + ali - je vseeno če odklopim oba. Če odklopim oba je vseeno če aku nesem v hišo in ga priklopim tam oz. ga sploh ne priklopim ... (pustimo zdaj to ker me ne zanima kaj in kako v hiši). Torej pustim vse priklopljeno; se mi zdi :? . Ali lahko to škoduje kakorkoli elektroniki ali čemurkoli na motorju??? In pa še zadnje vprašanje. Kaj PRIKLOPIŠ najprej (+ ali -) in kaj ODKLOPIŠ najprej (+ ali -) ???

Pa če kaj pomeni; imam motor v garaži kjer pade pri hudi zimi pod ničlo a nikoli pod cca -8.

 

Svetujem ti, da si prebereš v navodilih za motor :)

 

Tam je to vse opisano.

 

Prvo se odklopi -(minus) in potem še +(plus)

Ko montiraš pa je obratno, prvo +(plus), nato -(minus)

 

Če boš pustil aku v mašini, potem odklopiš, logično, samo minus :) in to je to

 

Pri "novih" je vseeno, samo čisto polna mora biti pa zdrži normalno kar velik minus.

 

V bistvu se bolj prazni (smaopraznenje) če je temperatura višja.

 

Pri temperaturi 0 stopinj se samoizprani v 550dnevih (10Ah AGM), pri 25 pa "že" v 200 dnevih...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

In potem se zbudiš s copato v ustih in nočnim izlivom na jogiju ter ugotoviš da zamujaš v peti razred OŠ ...  :slap:

Vidim, da zdej že kr obvladaš :grrr Ti povem, da ti je ludiluka nakazal eno od možnosti, s katero smo zbudili kakšen akumulator :grim , no, zate je to španska vas, kakor hočeš :smoke: . Je pa to res čudno za slišat, da z akomulatorjem v zmrzovalnik, pa ni glih tko, kot si ti misliš ali marsi kdo tukaj :smoke: . Najboljša rešitev je, da ga priklopiš na vzdrževalec in je zadeva rešena :OK:  al pa odklopt, pa na čim bolj mrzlo :grim

Objavljeno

Jaz ga odklopim in odnesem v klet v delavnico v omaro na suho, ker garaža ni ogrevana.

 

V kleti mam pod 10stopinj in na kak mesec grem pogledal in priklopim vzdrževalec pa je akku praktično vedno še na 99%, mogoče polni minutko, dve in kaže ful.

 

Skratka minimalno se praznijo.

 

Na klasičnem tudi enako naredim (star avto), samo klemo odklopim, aku pustim v avtu in zdrži mesece...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!