Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


kekec III

MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

.... vi ...k mate... pa k znate..... mi se mormo pa prklapljat  :pos:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Courtney: 

 - AGM akumulator se lahko globje prazni kot  klasičnega, zato je njegova uporabna kapaciteta večja od klasičnega, saj ga z globjim praznenjem ne uničujemo. Pri določenih ABS, ki imajo kompresor za zavorni tlak, brez napajanja zavore praktično ne delujejo, oziroma le za silo in se z ugasnjenim motorjem ni priporočljivo spustiti s klanca, če imaš prazen akumulator 

- Kljub temu, da je AGM akumulator možno montirati ležeče tega v praksi proizvajalci ne delajo - zaradi ventila

- Veliko ljudi ni tehničnih in ne šravfajo svojih motorjev, zato problem slabe dostopnosti do akumulatorja rešujejo tudi na tak način.

      ZAKAJ ? 

         - AGM ne potrebuje vzdrževanja v smislu dotakanja destilirane vode.

         - Samopraznenje je v AGM akumulatorjih dosti manjše kot pri klasičnem akumulatorju. V klasičnem akumulatorju celice "visijo" v elektrolitu in ker svinec ni prav mehansko odporem material so celice utrdili z mrežo iz antimona. Antimon je po periodnem sistemu glede na galvansko napetost najbližji svincu, zato je efekt GALVANSKIH TOKOV v tej kombinaciji najmanjši. Galvanski tokovi znotraj celic praznijo akumulator. Višja kot je temperatura hitreje se to dogaja. V nekaj mesecih je lahko popolnoma nov in napolnjen akumulator prazen samo zaradi samopraznenja.

AGM akumulator ima celice sestavljene bolj kompaktno, saj je v vmesnem prostoru steklena mata prepojena z gelastim elektrolitom in jih zato skupaj drži že sama konstrukcija, saj so celice izdelane v sendvič načinu.

 

@ Courtney, "Tu si pa malo v meglo bincnil":   Od dobrega sogovornika se lahko hitreje kaj novega naučim, ker se držim mota - Pametni se uči na tujih, neumni pa na lastnih napakah. In vprašati česar ne razumem tudi ni sramota.

LP NT

 

No, se opravičujem, če sem bil rahlo žaljiv, ni bil moj namen. Tega v zvezi z ABS-om res nisem vedel... No, konkretno, v moji Deauvillki je aku v ležečem moložaju in še pod kotom na vzdolžno os. Ravno zato je tovarniško predpisan AGM. Kupil sem Exide, priložena mu je kartuša z elektrolitom, tako, da ga napolniš sam. POčakaš, zapreš, zmontiraš in to je to. Je pa res, da je prejšnji lastnik očitno zaradi "optimizacije stroško", ko je vedel, da bo motor prodal, vtaknil noter navaden aku približnih dimenzij. Špilal je sicer celo sezono, kar me čudi, da ni prej zružil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Mi lahko kdo pomaga pri tejle "komični" situaciji...

Zaradi objektivnih razlogov pri starših Clio stal 9 mesecev v garaži. Grem pogledat kako in kaj. Pričakovano akumulator čisto prazen, da niti daljinsko odklepanje ni trznilo ama ništa.

Odklenem s ključem, dvignem haubo in priklopim qtec-ov polnilec, da vidim, če kaj bo. Se prižgejo prve tri lučke, si rečem kul-izgleda, da polni, še kakšnih 10 minut brkljam po garaži. In preden odidem in zaprem garažo še (avtomatsko) zaklenem avto z daljincem - daljinec prime, avto se zaklene, ampak "polnilne" lučke na qtec-u ugasnejo in čez čas (2 minuti) kontrolna lučka na polnilcu začne utripati - kao ni povezave z akumulatorjem? WTF?

Vse skupaj odklopim, priklopim na polnilec akumulator od mopeda, polni normalno, ga pustim na polnilcu kakšnih 5 ur, da se napolni, potem pa spet priklopom avtomobilski akumulator in spet nič.

V čemu je to fora, sem "ubil" akumulator, ker sem z daljincem zaklenil avto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LUČKA ZA NAPAKO

Če sveti lučka za napako, preverite naslednje:

1. Ali je pozitivni kabel polnilca priklopljen na pozitivni pol

akumulatorja?

2. Ali je polnilec priklopljen na 12V akumulator?

3. Ali je bilo polnjenje prekinjeno v KORAKIH 1, 2 ali 5?

S pritiskom na gumb MODE izvedite nastavitve. Če se polnjenje po tem še

vedno prekinja, je akumulator...

korak 1: ...je močno sulfaten in ga bo verjetno potrebno zamenjati.

korak 2: ...nezmožen sprejeti polnjenje in ga je treba zamenjati.

korak 5: ...nezmožen ohraniti polnitev in ga je treba zamenjati.

Po moje ti je zabrejkal pri koraku 2 in je accu za zamenjati?

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...čim globoko pade napetost akumulatorja za dlje časa...se akumulator uniči in je akumulator ZANIČ.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko let pa vam akumulator zdrži? Povprečna življenska doba, normalno rabljenega akuja, kateri je priklopljen na vzrževalec/polnilec?

Pa nebi nekih odvisno od.... ;)

Moj letos drvi proti polnemu osmemu letu, nonstop v vzdrževalcu kadar ne vozim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...
Ob 22. 2. 2015 at 18:12, Matej207 pravi:

Kolko let pa vam akumulator zdrži? Povprečna življenska doba, normalno rabljenega akuja, kateri je priklopljen na vzrževalec/polnilec?

Pa nebi nekih odvisno od.... ;)

Moj letos drvi proti polnemu osmemu letu, nonstop v vzdrževalcu kadar ne vozim...

Original je zdržal osem let, za tega bomo pa videli ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Agostini pravi:

PODARIM malo rabljen lidlov polnilnik. ( ZS )

...nezadovoljen?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Zivnorc pravi:

...nezadovoljen?

 

Preveč mu je polnil,, zdej ima pa akumulator z 220 V...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Hey guys, this is going to be my first winter with my baby Duc. Nimam izkušenj kako naj bi moped pripravil na zimovanje - zaenkrat imam v planu ga priključiti na vzdrževalec, pokriti s pregrinjalom in vžgati na mestu vsakih 14 dni do ogretja. Am I missing something? Kako izkušeni to počnete? Bral sem, da naj bi v primeru, da motorja nebi zaganjal celo zimo, odklopil akumulator, odvil svečke in v cilinder nalil olje, ter izpustil bencin iz sistema. Prosim za kak nasvet v zvezi s tem... Hvala :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, 4janic pravi:

 Bral sem, da naj bi v primeru, da motorja nebi zaganjal celo zimo, odklopil akumulator, odvil svečke in v cilinder nalil olje, ter izpustil bencin iz sistema. Prosim za kak nasvet v zvezi s tem... Hvala :) 

A ti maš to izvenkrmni moped?...:P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, 4janic pravi:

Hey guys, this is going to be my first winter with my baby Duc. Nimam izkušenj kako naj bi moped pripravil na zimovanje - zaenkrat imam v planu ga priključiti na vzdrževalec, pokriti s pregrinjalom in vžgati na mestu vsakih 14 dni do ogretja. Am I missing something? Kako izkušeni to počnete? Bral sem, da naj bi v primeru, da motorja nebi zaganjal celo zimo, odklopil akumulator, odvil svečke in v cilinder nalil olje, ter izpustil bencin iz sistema. Prosim za kak nasvet v zvezi s tem... Hvala :) 

Zdravo, če imaš pravi motor, ti to piše tudi v navodilih za uporabo in kolk sem zasledil si kar dobro to "nekje" prebral. Dejstvo je, da takšnih postopkov nihče ne dela, če pa že, je pa ta odstotek ljudi izredno majhen. Vsi niso vešči šraufanja, plus tega vsi nimajo ustreznega orodja  .... itd.

Če obvladaš zadevo se drži navodil, če ne pa ... počni to tako, kot to počnejo drgi. 

Jaz samo odstranim aku in ga priklopim na vzdrževalec. Ko mi indikator pokaže totalno napolnjenost, ga odklopim in spravim, ter ga pred začetkom sezone ponovno priklopim na vzdrževalec. Zmontiram v moped in to je to. Seveda pazim tudi to, da imam pred zimovanjem v motorju vedno sveže motorno olje in poln tank goriva, ki ga pred štartanjem po dolgem času malo "premešam". 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil si na gume.

Motor moraš dati na stojalo, da so gume v zraku in ne sedi na njih.

Ker lahko pride do deformacij gum in platišč, se sploščijo, pa te bo treslo pomladi ko se boš peljal.

Vsak teden moraš tudi obiskati motorček in ga malo pobožati ter mu zapeti kako pesmico, če ne lahko od zapuščenosti in žalosti zarjavi ali pa mu mašina zariba..

 

Manj kot kompliciraš boljše je.

Če ga boš pral, ga dobro posuši, poglej kaj lahko namažeš, če ima kovinski tank ga napolni do vrha,

Glede akumulatorja ga enkrat na mesec, ali 2 malo dopolni, če je pa v garaži zelo mrzlo ga pa nesi v hišo.

WD40 pa ne uporabljaj, ker določene vrste gume razžira in si narediš nepotrebno škodo.

lp

ps.

Lepo imej motor, da te bo imel rad in te nebo metal po tleh 

.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okrog akumulatorjev je veliko mnenj in različnih pristopov. Oseba, katera je 35 let delala v tovarni Vesna na razvoju mi je dejala, da naj akumulator pustim na motorju in pred vžigom napolnim baterijo. Boljše, da je vgrajena in na hladnem, ker bateriji upade kapaciteta za kakšnih 20% in se pred zagonom agregata napolni na 100%. Če snamemo aku in ga damo na toplo se bo v njem ustvarjala sulfatizacija in bo spomladi imel manjšo moč ali pa odpovedal. Na toplem se ustvarjajo v njem kemični procesi-na hladnem pa ne. 

Kakor koli! Meni akuti vzdržjo brez težav po opisanem postopku...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11/11/2016 at 9:09, dr.looney pravi:

Pri nas nič ne kompliciramo. Motor se temeljito očisti, nalije poln tank bencina, postavi na centralno stojalo, pokrije. To je to. Potem, pa se ga  gre vsake toliko cajta mal pobožat ;):P . 

Dodaj še 'popustiš tlak v gumah na kake 1.5 bara', (povprečen cestni motor) pa je to to. Če je lih približna kilometrina za olje menjat, se splača sveže olje not nalit. Jaz še akumulator ven poberem, pa ga vsake tolko priklopim za kak dan na polnilec. Težav z 'aku na toplem' ni, ker je v vsakem primeru v istem prostoru, pa če je v mopedu al pa v omari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!