Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno

po moje "težje" vžge, ker traja več časa, da zmes pride na pravo mesto, nima vbrizga, a ne.

jaz na starem avtu odvijem airbox in malo nalijem benza na vplinjač in kresne s prve, kar je dovolj da mehanska pumpa nadaljuje z dovajanjem bencina

ker sicer kar lep čas vergla, da pride bencin iz tanka v osušen vplinjač

pri starem motorju bo enaka zgodba, skratka bencin je potrebno čimprej dostaviti na pravo mesto, s kisikom bogata zmes (čok) pa omogoča še hitrejši vžig. eni vplinjači imajo pumpico

mogoče kak starter sprej nabaviš

za kateri motor gre?

 

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

po moje "težje" vžge, ker traja več časa, da zmes pride na pravo mesto, nima vbrizga, a ne.

jaz na starem avtu odvijem airbox in malo nalijem benza na vplinjač in kresne s prve, kar je dovolj da mehanska pumpa nadaljuje z dovajanjem bencina

ker sicer kar lep čas vergla, da pride bencin iz tanka v osušen vplinjač

pri starem motorju bo enaka zgodba, skratka bencin je potrebno čimprej dostaviti na pravo mesto, s kisikom bogata zmes (čok) pa omogoča še hitrejši vžig. eni vplinjači imajo pumpico

mogoče kak starter sprej nabaviš

za kateri motor gre?

 

Si prepričan ?

Objavljeno
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Si prepričan ?

če ne bi bil, ne bi tega napisal, ampak bi še kaj dodal v stilu, najbrž, menim, zdi se mi...itd

Objavljeno
pred 10 minutami, Snecer pravi:

popravi raje, če veš bolj natančno

Saj lahko povsod najdeš. 

Ob zagonu hladnega motorja je potrebna bogatejša gorivna mešanica (tj. manjši delež zraka). To razmerje spremeni startna loputa; ta delno zapre mešalno cev (čok). Nameščena je na vrh mešalne cevi; pri starejših motorjih jo aktiviramo ročno, pri novejših pa jo krmili startna avtomatika.

Objavljeno

in še vedno gorivo po nekaj mesecih stanja motorja izhlapi...zato pa so včasih prodajali starter sprej :P

 

Objavljeno

Pri motorjih z vplinjači je pogosto problem staro gorivo v vplinjaču. Moj prijatelj je imel vsako pomlad problem zagnati ta staro Tenerko XTZ660.

Ko je izpraznil star bencin iz vplinjača je zadeva vžgala.

Če imaš pipico za gorivo jo pred prezimovanjem zapri ob delujočem motorju da se porabi vse gorivo v vplinjaču. Ta "trik" je deloval tudi pri starih BCS kosilnicah. Kmetje vedo...

Objavljeno (popravljeno)

Nekateri motorji na vplinjače so imeli na dnu lončka izpustni vijak, tako, da si lahko izpustil gorivo iz uplinjača.

Nekateri stari mački so pred prvim spomladanskim vžigom odvili svečice, jih odvite nataknili na kable, položili nekam na "maso" , odprli pipico za benz in zaverglali motor toliko, da je ugasnila lučka za pritisk olja in da se je zavonjal bencin iz cilindrov. Potem so privili svečice in motor je lepo podmazan po navadi kresnil s prve.

Če so vam motorji kaj pri srcu, se izogibajte start sprejev! Eksplozije v cilindrih so namreč zelo brutalne in nič kaj ugodno ne vplivajo na elemente v drobovju motorja.

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob 23. 11. 2017 ob 21:18, Scarabeo 500 pravi:

Jaz ga posprejam z maxi brilom (celega), da je masten. Na pomlad pa obrišem - je kot nov.:) No, gume ne, ostalo pa.

Aja pa se nekej..zdej sm bral da je en z maxibrillom sprical plasticne odbijace na avtu in je potem imel full fleke,lisasto pa sekasto..a na motorju se ti to se ni zgodilo?!da nebi zasral plastik..hvala lp

Popravljeno . Popravil dAlencc87
Objavljeno
pred 10 minutami, dAlencc87 pravi:

Aja pa se nekej..zdej sm bral da je en z maxibrillom sprical plasticne odbijace na avtu in je potem imel full fleke,lisasto pa sekasto..a na motorju se ti to se ni zgodilo?!da nebi zasral plastik..hvala lp

ne  nikoli, pa ga vsaj 5x letno prebrillam :P

pa še stran gre umazanija lažje

Isto počne Kmet na svojih

ps. nasprejam in nežno prebrišem potem s krpo

 

Objavljeno
pred 11 minutami, dAlencc87 pravi:

Aja pa se nekej..zdej sm bral da je en z maxibrillom sprical plasticne odbijace na avtu in je potem imel full fleke,lisasto pa sekasto..a na motorju se ti to se ni zgodilo?!da nebi zasral plastik..hvala lp

Če špricaš nove plastike, bodo nove tudi ostale in ne bo flekov.

Če pa špricaš že obledele plastike, bodo kot nove, vendar samo nekaj časa in zopet zbledijo in postanejo lisate, šekaste. Zato se potem odločiš, da sploh ne špricaš in imaš zblajhane ali pa redno in imaš lepe.:)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Dami in scarabeo...TNX:cool:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob 25/11/2017 ob 12:34, Snecer pravi:

po moje "težje" vžge, ker traja več časa, da zmes pride na pravo mesto, nima vbrizga, a ne.

jaz na starem avtu odvijem airbox in malo nalijem benza na vplinjač in kresne s prve, kar je dovolj da mehanska pumpa nadaljuje z dovajanjem bencina

ker sicer kar lep čas vergla, da pride bencin iz tanka v osušen vplinjač

pri starem motorju bo enaka zgodba, skratka bencin je potrebno čimprej dostaviti na pravo mesto, s kisikom bogata zmes (čok) pa omogoča še hitrejši vžig. eni vplinjači imajo pumpico

mogoče kak starter sprej nabaviš

za kateri motor gre?

 

Za Kawasaki GPZ 500s (1995, zadnja serija, ki so jo delali do 2004)... star, ma mega motorček :D

Sej po par poskusih in par obratih ročice za gas, se zbudi - ampak traja in se matra...

Če bom to počela vsak mesec ali ali na 14dni bom verjetno uničila akumulator...

Bom vzela "Service manual" v roke za večerno branje...

 

Popravljeno . Popravil Ella
Objavljeno
Ob 25/11/2017 ob 18:21, Joker pravi:

Pri motorjih z vplinjači je pogosto problem staro gorivo v vplinjaču. Moj prijatelj je imel vsako pomlad problem zagnati ta staro Tenerko XTZ660.

Ko je izpraznil star bencin iz vplinjača je zadeva vžgala.

Če imaš pipico za gorivo jo pred prezimovanjem zapri ob delujočem motorju da se porabi vse gorivo v vplinjaču. Ta "trik" je deloval tudi pri starih BCS kosilnicah. Kmetje vedo...

Ima pipco za gorivo (on/off/rezerva), bom poskusila tudi to.

Hvala! :winkiss:

Objavljeno
pred 33 minutami, Ella pravi:

Za Kawasaki GPZ 500s (1995, zadnja serija, ki so jo delali do 2004)... star, ma mega motorček :D

Sej po par poskusih in par obratih ročice za gas, se zbudi - ampak traja in se matra...

Če bom to počela vsak mesec ali ali na 14dni bom verjetno uničila akumulator...

Bom vzela "Service manual" v roke za večerno branje...

 

jaz osebno bi odklopil aku in nevžigal do pomladi, ni nobene potrebe, hladni vžigi prej škodijo kot koristijo

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja izgleda da bo res bolje da ga pustim pri miru...in za prvo pomladno furo vžigam z max.napolnjenim akumulatorjem.

Po garaži ga pa že malo premaknem da se ventilčki sprehodijo :)

Če je kak toplejši dan ga rada peljem na izlet ampak letos ne kaže tako...bo moral počakat na drugo leto :sleep2:

Objavljeno

pa vzdrževalec za acu. si kupiš in si zmagala... :OK:

Objavljeno
Ob 25. 11. 2017 ob 18:21, Joker pravi:

Pri motorjih z vplinjači je pogosto problem staro gorivo v vplinjaču. Moj prijatelj je imel vsako pomlad problem zagnati ta staro Tenerko XTZ660.

Ko je izpraznil star bencin iz vplinjača je zadeva vžgala.

Če imaš pipico za gorivo jo pred prezimovanjem zapri ob delujočem motorju da se porabi vse gorivo v vplinjaču. Ta "trik" je deloval tudi pri starih BCS kosilnicah. Kmetje vedo...

Joker, dandanes je bencin tako kvaliteten, da to ni treba početi. V treh do štirih mesecih se bencin ne mora postarati. V 14 letih kar imam mojo mrcino (uplinjači+pipica), mi na kraj pameti ni prišlo, da bi delal kakšne poiskuse okoli tega. Pred zimo sem nafilal, tank, motor pokril na spomlad obrnil ključ in zaštartal motor. Je pa dejstvo, da je motor redno vzdrževan, servisiran in po potrebi nastavljeni uplinjači kot to morajo biti. Dober akumulator pa je tako predpogoj za brezhiben vžig motorja. Vse ostalo kar se piše na teh straneh, pa ne samo od tebe je odkrivanje tople vode. Amen!

Objavljeno

Meni je ZZ-R 600 ze po dveh mesecih nevziganja hudicevo nejevoljno vzgal - enkrat sem celo snemal - po 45 sekundah neprekinjenega verglanja (akumulator ni bil problematicen, sem ga med prezimovanjem dopolnjeval). Ce sem salcke izpraznil in na novo napolnil, je vzgal z bistveno manj tezav.

Tvoja topla voda, amen in ostali "argumenti" tega dejstva zal ne spremenijo.

Objavljeno
pred 14 minutami, Zok pravi:

Meni je ZZ-R 600 ze po dveh mesecih nevziganja hudicevo nejevoljno vzgal - enkrat sem celo snemal - po 45 sekundah neprekinjenega verglanja (akumulator ni bil problematicen, sem ga med prezimovanjem dopolnjeval). Ce sem salcke izpraznil in na novo napolnil, je vzgal z bistveno manj tezav.

Tvoja topla voda, amen in ostali "argumenti" tega dejstva zal ne spremenijo.

Zok, če nimaš mašine popedinane tako kot se spodobi, potem nima smisla. Upam, da veš v čem je pravi problem, čeprav v to močno dvomim, glede na to, da delalaš "pametne" poskuse, beri 45 sekundno neprekinjeno verglanje pa res nima smisla  debatirat o čem več. S tem si povedal vse. Amen!  

Objavljeno
2 minutes ago, Rocky said:

Zok, če nimaš mašine popedinane tako kot se spodobi, potem nima smisla. Upam, da veš v čem je pravi problem, čeprav v to močno dvomim, glede na to, da delalaš "pametne" poskuse, beri 45 sekundno neprekinjeno verglanje pa res nima smisla  debatirat o čem več. S tem si povedal vse. Amen!  

Moped je bil tip top, delov je bilo pa na zalogi dovolj, zato naj moje ravnanje z njim tebe ne gane. Jaz vem kaj in kako je bilo, ti trdis drugace. Da se ne bos se zmocil od moje tople vode. :)

Objavljeno

mogoče se delam pametnega, ampak, mašine s karburatorji, ki stojijo nekaj časa (mesec ali več) nimajo prav nobenega problema razen:

da gorivo izhlapi, ne da se ustara (to se ne more) ampak zaradi fizikalnih lastnosti izgubi vnetljivost. Zato je potrebno ali verglanje ali pa dovod svežega goriva, da nastane explozivna zmes.

Objavljeno
Just now, DAMI34 said:

mogoče se delam pametnega, ampak, mašine s karburatorji, ki stojijo nekaj časa (mesec ali več) nimajo prav nobenega problema razen:

da gorivo izhlapi, ne da se ustara (to se ne more) ampak zaradi fizikalnih lastnosti izgubi vnetljivost. Zato je potrebno ali verglanje ali pa dovod svežega goriva, da nastane explozivna zmes.

To rabi tudi moja Diversionka...

Objavljeno
2 hours ago, Ella said:

Za Kawasaki GPZ 500s (1995, zadnja serija, ki so jo delali do 2004)... star, ma mega motorček :D

Sej po par poskusih in par obratih ročice za gas, se zbudi - ampak traja in se matra...

Dodatek za neosvinčen bencin uporabljaš? Jaz sem v GPZ-ja redno dodajal nekaj podobnega - ventil plus . Se to sploh še uporablja pri starejših motorjih? 

Fajn motorček, se res lepo vrti, če je motor v dobrem stanju. :)  

 

Objavljeno
pred 44 minutami, XTR pravi:

Dodatek za neosvinčen bencin uporabljaš? Jaz sem v GPZ-ja redno dodajal nekaj podobnega - ventil plus . Se to sploh še uporablja pri starejših motorjih? 

Fajn motorček, se res lepo vrti, če je motor v dobrem stanju. :)  

 

Hm, ničesar ne dodajam...ventil plus se dobi na Petrolu, ja :)

Motor je redno vzdrževan, v dobrem stanju in res nezahteven.

Glede dodatka ne vem ali je potreben, ampak škodi ne...tako da mogoče ni slaba ideja. Kateri GPZ si vozil...podoben letnik?

Po 1994 so ga malo spremenili... 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!