Jure Objavljeno December 10, 2010 Deli Objavljeno December 10, 2010 (popravljeno) Prihaja nova sezona, z njo nov opremljevalec gum, nova pravila in meni osebno najpomembnejša sprememba - medijske pravice za pokrivanje prenosov F1 se iz POPTV selijo nazaj na RTVSLO, kjer bodo po novem poleg televizijskih prenosov omogočali tudi spremljanje preko interneta, vključno z vsemi prostimi treningi in ostalim dogajanjem. Najbrž se na komentatorski stolček vrača tudi Miran Ališič! Skratka Red Bull bo branil prestol, pri Ferrariju bodo poskušali popraviti vtis zaradi neslavnega Alonsovega poraza, Mclaren bo poskušal biti še bolj konkurenčen, Schumacher in Mercedes si veliko obetata od novega opremljevalca gum - Pirellija. Če bo vse po sreči nas lahko čaka zelo zanimiva sezona, ki tokrat ne bo imela grenkega priokusa zaradi smotanih komentatorjev - razen za tiste, ki ne marajo Mirana Jaz med njih ne spadam in se že veselim njegovih ulalajev in podobnih neumnosti Popravljeno December 10, 2010. Popravil Jure Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Port Folio Objavljeno December 11, 2010 Deli Objavljeno December 11, 2010 Mogoče bom pa kkšno dirko z nasmeškom spremljal, če M.A. zmanjka glasa, nazaj prihaja zvok dušilca LOL :evilgrin: Vem, da bo čist , sam kakšne verjetnosti so, da RTS dobi Moto_GP prenose Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 11, 2010 Deli Objavljeno December 11, 2010 TVS , pri Ferrariju bodo poskušali popraviti vtis zaradi neslavnega Alonsovega poraza, kdo pa bo vozil namesto njega ???? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno December 11, 2010 Avtor Deli Objavljeno December 11, 2010 (popravljeno) Če bi jaz imel kaj besede, bi dali Mihata u tisto rdečo kripo nazaj, da jih mal postroji pa v red spravi Potem pa Vettla Popravljeno December 11, 2010. Popravil Jure thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 11, 2010 Deli Objavljeno December 11, 2010 a si kdo predstavlja japončka pri rdečih ?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
šokac Objavljeno December 12, 2010 Deli Objavljeno December 12, 2010 F1se vrača na 2 program nacionalke. Komentator Niko Mihelič, pomočnik nek mlad fant. Ališič poroča iz zakulisja. F1 zaenkrat ostaja še tudi na POP TV. Zgornjo informacijo je objavil Nedeljski Dnevnik. http://www.rtvslo.si/zabava/druzabna-kronika/ulalala-ali-formula-1-se-vraca-na-rtv/245867 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno December 12, 2010 Avtor Deli Objavljeno December 12, 2010 (popravljeno) Mah sranje pol.. Jaz Miheličevega načina komentiranja enostavno ne prenašam, zato ker je tako monoton in dolgočasen, da ne moreš verjet! Uredu, saj ima veliko znanja, je dobro tehnično podkovan, sam meni je veliko bolj pomembno, da da komentator nekaj življenja od sebe. Včasih je verjetno res bilo veliko pomembneje, da je komentator ponudil tudi tehnične podrobnosti, ker jih pač drugje nisi mogel zvedet. Toda dandanes, so ti podatki na spletu, obstaja miljon portalov kjer objavijo novosti in zanimivosti dirkaškega vikenda veliko pred samim prenosom dirke.. In po mojem mnenju, vsakdo, ki je tako resen ljubitelj F1, da enostavno rabi nekega strokovnega komentatorja, ker ga zanimajo tehnične podrobnosti, tak verjetno tudi odklika na kakšnega izmed portalov, kjer sproti poročajo novosti in tega niti ne potrebuje. Jaz ne spremljam ravno intenzivno, občasno kej preberem, pa lahko rečem, da sem v zadnjih par sezonah vsa pravila in vse kao pomembne tehnične in drugačne novosti vedel že pred TV prenosom. In če moram zbirat med živahnim komentatorjem, ki trosi zraven še trače na eni in strokovnim "mrtvecem" na drugi strani, jaz raje vzamem prvega Če že ne more bit tandem obeh.. Popravljeno December 12, 2010. Popravil Jure dotem, bobiboss, DAMI34 in 2 others 2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jetman Objavljeno December 17, 2010 Deli Objavljeno December 17, 2010 Toda dandanes, so ti podatki na spletu, obstaja miljon portalov kjer objavijo novosti in zanimivosti dirkaškega vikenda veliko pred samim prenosom dirke.. In po mojem mnenju, vsakdo, ki je tako resen ljubitelj F1, da enostavno rabi nekega strokovnega komentatorja, ker ga zanimajo tehnične podrobnosti, tak verjetno tudi odklika na kakšnega izmed portalov, kjer sproti poročajo novosti in tega niti ne potrebuje. Jaz ne spremljam ravno intenzivno, občasno kej preberem, pa lahko rečem, da sem v zadnjih par sezonah vsa pravila in vse kao pomembne tehnične in drugačne novosti vedel že pred TV prenosom. In če moram zbirat med živahnim komentatorjem, ki trosi zraven še trače na eni in strokovnim "mrtvecem" na drugi strani, jaz raje vzamem prvega Če že ne more bit tandem obeh.. Se strinjam Sem pa opazil, da se je Ališiča v letošnji sezoni, ko je "počival", prijel skoraj mistični sloves slovenskega guruja formule 1. Neverjetno koliko privržencev ima. bobiboss in DAMI34 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Januar 19, 2011 Avtor Deli Objavljeno Januar 19, 2011 Kako se sankajo Ferrarijevi dirkači hilton in DAMI34 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Januar 19, 2011 Deli Objavljeno Januar 19, 2011 (popravljeno) Upam, da bo letos fajn napeto. Za Šumija pa škoda da je nazaj prišel in se sedaj v vlakcu vozi. Upam, da bo letos kaj štrene mešal, čeprav osvojitev prvenstva bolj privoščim mladcem kot je Vettel ali še raje Hamiltonu. Je kje kak povzetek spremeb, ki bodo v veljavi to sezono? Bomo vidli kaj bo... je rekel ta slep. Popravljeno Januar 19, 2011. Popravil Ni3ous Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Racemaniak Objavljeno Januar 20, 2011 Deli Objavljeno Januar 20, 2011 letos bo šumaherjeva zadnja sezona. Vidnega napredka ne bo, nato bo rekel ross brown, hvala za sodelovanje ter lep pozdrav... In šumaher bo odšel nazaj v pokoj, z grenkim priokusom in malo očrnjenim ugledom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Februar 1, 2011 Deli Objavljeno Februar 1, 2011 (popravljeno) Kako se sankajo Ferrarijevi dirkači haha no team orders in mata enkaopraven status. LOL tudi F1 je danes začela testiranja pred sezono, u valenciji ropotajo že cel dan. Da se Situacija Petrov letos nebi mogla zgodit so pri FIA izumili tole zadevo. krilo bo lahko razmaknil samo zadaj vozeči. kalkulacije pravijo, da bi to moralo po cca 400 metrih ravnine delovat kot slabih 100 konj več, za prehitevanje bi morala zadostovati vse ravnine daljše od 600m. Ps: po letu in malo, sem na TV spet slišal in videl Mirana Ališiča, in opazil, de sm ga kar mal pogrešal!! :krneki: ampak ne nobenmu povedat. Popravljeno Februar 1, 2011. Popravil Cartman dotem in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 1, 2011 Deli Objavljeno Februar 1, 2011 letos bo šumaherjeva zadnja sezona. Vidnega napredka ne bo, nato bo rekel ross brown, hvala za sodelovanje ter lep pozdrav... In šumaher bo odšel nazaj v pokoj, z grenkim priokusom in malo očrnjenim ugledom. niti ne tako malce očrnjenim..na full nalovdana črna diners? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 1, 2011 Deli Objavljeno Februar 1, 2011 (popravljeno) haha no team orders in mata enkaopraven status. LOL tudi F1 je danes začela testiranja pred sezono, u valenciji ropotajo že cel dan. Da se Situacija Petrov letos nebi mogla zgodit so pri FIA izumili tole zadevo. krilo bo lahko razmaknil samo zadaj vozeči. kalkulacije pravijo, da bi to moralo po cca 400 metrih ravnine delovat kot slabih 100 konj več, za prehitevanje bi morala zadostovati vse ravnine daljše od 600m. Ps: po letu in malo, sem na TV spet slišal in videl Mirana Ališiča, in opazil, de sm ga kar mal pogrešal!! :krneki: ampak ne nobenmu povedat. tole se zelo čudno sliši... kako zadaj vozeči??? potem samo prvi vozi z velikim uporom , ostali ga pa nalahno lovijo... in kako zadaj vozeči ? ali po prečni liniji ?? če je tako potem takoj ko ga prehiti za 1cm tistemu ki prehiteva zapre krilo in ga odpre tistemu , ki je 1cm za njim?? a to bodo potem samo še vzporedno vozili v ovinke ? super varnost ni kaj... na ta način ne bo mogel najboljši - z najboljšim avtom nikoli postati prvak , ker bo tisti "drugi - za njim - zadnji" vozeči obrabljal motor za cca 10 - 15% manj in ga pač ne bo sploh prehitel...kake buče ... Popravljeno Februar 1, 2011. Popravil thumper Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alezzi Objavljeno Februar 3, 2011 Deli Objavljeno Februar 3, 2011 (popravljeno) Tudi v F1 že testirajo, Sredini testi Valencia: 1. Fernando Alonso, Ferrari, 1:13.307, 108 Laps 2. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:13.614, 43 Laps 3. Paul di Resta, Force India, 1:13.844, 111 Laps 4. Lewis Hamilton, McLaren, 1:14.353, 83 Laps 5. Robert Kubica, Renault, 1:14.412, 104 Laps 6. Narain Karthikeyan, HRT, 1:14.472, 80 Laps 7. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:14.645, 69 Laps 8. Timo Glock, Virgin, 1:15.408, 34 Laps 9. Rubens Barrichello, Williams, 1:16.023, 50 Laps 10. Sergio Perez, Sauber, 1:16.198, 42 Laps 11. Pastor Maldonado, Williams, 1:16.266, 29 Laps 12. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 1:16.359, 46 Laps 13. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:16.474, 64 Laps 14. Mark Webber, Red Bull, 1:17.365, 17 Laps 15. Heikki Kovalainen, Lotus, 1:20.649, 15 Laps Očitno bodo isti kandidati,Ferrari,Mclaren in Redbull. Popravljeno Februar 3, 2011. Popravil alezzi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Februar 3, 2011 Deli Objavljeno Februar 3, 2011 (popravljeno) tole se zelo čudno sliši... kako zadaj vozeči??? potem samo prvi vozi z velikim uporom , ostali ga pa nalahno lovijo... in kako zadaj vozeči ? ali po prečni liniji ?? če je tako potem takoj ko ga prehiti za 1cm tistemu ki prehiteva zapre krilo in ga odpre tistemu , ki je 1cm za njim?? a to bodo potem samo še vzporedno vozili v ovinke ? super varnost ni kaj... na ta način ne bo mogel najboljši - z najboljšim avtom nikoli postati prvak , ker bo tisti "drugi - za njim - zadnji" vozeči obrabljal motor za cca 10 - 15% manj in ga pač ne bo sploh prehitel...kake buče ... tole s tem krilcem je taka komplikacija, de po moje tud pr FIA ne vedo točno, kdaj, kdo in za kolko časa bo mel lahko odprto krilo. šlo nej bi nekako takole, v zadnjem ovinku pred ravnino bo merjen odsek, in če bo zadaj vozeči v tem odseku zaostajal manj kot sekundo, bo mel dovoljenje za uporabo tega krilca 600m v ravnino. po teh 600m naj bi se krilo zaprlo, da bo zaviranje varno. če mene prašate, bodo to ukinli že med sezono danes so se poredali takole 1. Robert Kubica Lotus Renault GP 1m13.144s 95 2. Adrian Sutil Force India Mercedes* 1m13.201s +0.057 117 3. Jenson Button McLaren Mercedes* 1m13.553s +0.409 105 4. Mark Webber Red Bull Renault 1m13.936s +0.792 105 5. Felipe Massa Ferrari 1m14.017s +0.873 80 6. Timo Glock Virgin Cosworth* 1m14.207s +1.063 114 7. Pastor Maldonado Williams Cosworth 1m14.299s +1.155 101 8. Sergio Perez Sauber Ferrari 1m14.469s +1.325 104 9. Michael Schumacher Mercedes 1m14.537s +1.393 110 10. Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari 1m14.801s +1.657 73 11. Narain Karthikeyan HRT Cosworth* 1m16.535s +3.391 63 12. Jarno Trulli Team Lotus Renault no time 38 tole z renoji in lotusi me tud še mal bega, so hecni za ponort Lotus-Renault gp sta ex renaulta, kubica in petrov, Team Lotus-Renault pa je lanski lotus, zelen, truli in kovalainen Popravljeno Februar 3, 2011. Popravil Cartman Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Februar 6, 2011 Deli Objavljeno Februar 6, 2011 megafuck za roberta kubico. na rallyju v andori je mel hud karambol in je precej polomnjen, grede poškodbe je povzročilo tudi železje ki ga je imel v roki od leta 2003, trenutno je v Genovi vi bolnici, zagotovo ne bo sposoben startati v bahrainu, na kocki je celo njegova kariera Kor13 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alezzi Objavljeno Februar 6, 2011 Deli Objavljeno Februar 6, 2011 pišuka baje ma ful hude poškodbe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Februar 6, 2011 Deli Objavljeno Februar 6, 2011 ja, je moglo bit zelo grdo. operacija bo trajala še do osme zvečer. Roke mu ne bodo odrezali, je pa fuuuul škode. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tadeusz Objavljeno Februar 6, 2011 Deli Objavljeno Februar 6, 2011 škoda...sem imel septembra lani imel čast ga gledat na rally-ju v Udinah....fant se zeloo hitro pelje...upam, da se čimprej pozdravi in seveda uspešno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Februar 7, 2011 Deli Objavljeno Februar 7, 2011 prvi ki so prdirkali na nesrečo, čeprav se govori de je treščil pred prvim brzincem, je to očitno napaka. Kor13 in Bremzer 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Markko Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 Tkole pa nej bi nesreča zgledala: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 vseeno sta lahko oba srečna da sta živa ,ker sta imela srečo da te kap . v podobni nesreči sta umrla dva moja kolega njun avto je ograja predrla skozi sprednja vrata na eni strani noter na drugi ven . oba mrtva na licu mesta . bil bi že zadnji čas da se začno postavljati varnejše ograje ker te na leto vzamejo preveč življenj thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Markko Objavljeno Februar 9, 2011 Deli Objavljeno Februar 9, 2011 Še slike: http://formula.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=20651 Ja, srečo sta mela. Cartman 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Markko Objavljeno Februar 10, 2011 Deli Objavljeno Februar 10, 2011 Pa še ena od znotraj: http://formula.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=20658 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se