Skoči na vsebino

F1 2011


Jure

Priporočene objave

Prihaja nova sezona, z njo nov opremljevalec gum, nova pravila in meni osebno najpomembnejša sprememba - medijske pravice za pokrivanje prenosov F1 se iz POPTV selijo nazaj na RTVSLO, kjer bodo po novem poleg televizijskih prenosov omogočali tudi spremljanje preko interneta, vključno z vsemi prostimi treningi in ostalim dogajanjem. Najbrž se na komentatorski stolček vrača tudi Miran Ališič! :yea1:

Skratka Red Bull bo branil prestol, pri Ferrariju bodo poskušali popraviti vtis zaradi neslavnega Alonsovega poraza, Mclaren bo poskušal biti še bolj konkurenčen, Schumacher in Mercedes si veliko obetata od novega opremljevalca gum - Pirellija. Če bo vse po sreči nas lahko čaka zelo zanimiva sezona, ki tokrat ne bo imela grenkega priokusa zaradi smotanih komentatorjev - razen za tiste, ki ne marajo Mirana :D Jaz med njih ne spadam in se že veselim njegovih ulalajev in podobnih neumnosti :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bom pa kkšno dirko z nasmeškom spremljal, če M.A. zmanjka glasa, nazaj prihaja zvok dušilca LOL :evilgrin:

Vem, da bo čist :topic:, sam kakšne verjetnosti so, da RTS dobi Moto_GP prenose :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TVS

, pri Ferrariju bodo poskušali popraviti vtis zaradi neslavnega Alonsovega poraza,

kdo pa bo vozil namesto njega ???? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi jaz imel kaj besede, bi dali Mihata u tisto rdečo kripo nazaj, da jih mal postroji pa v red spravi :D Potem pa Vettla :D

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si kdo predstavlja japončka pri rdečih ?? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

F1se vrača na 2 program nacionalke. Komentator Niko Mihelič, pomočnik nek mlad fant. Ališič poroča iz zakulisja. F1 zaenkrat ostaja še tudi na POP TV.

Zgornjo informacijo je objavil Nedeljski Dnevnik.

http://www.rtvslo.si/zabava/druzabna-kronika/ulalala-ali-formula-1-se-vraca-na-rtv/245867

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah sranje pol..

Jaz Miheličevega načina komentiranja enostavno ne prenašam, zato ker je tako monoton in dolgočasen, da ne moreš verjet! Uredu, saj ima veliko znanja, je dobro tehnično podkovan, sam meni je veliko bolj pomembno, da da komentator nekaj življenja od sebe. Včasih je verjetno res bilo veliko pomembneje, da je komentator ponudil tudi tehnične podrobnosti, ker jih pač drugje nisi mogel zvedet.

Toda dandanes, so ti podatki na spletu, obstaja miljon portalov kjer objavijo novosti in zanimivosti dirkaškega vikenda veliko pred samim prenosom dirke.. In po mojem mnenju, vsakdo, ki je tako resen ljubitelj F1, da enostavno rabi nekega strokovnega komentatorja, ker ga zanimajo tehnične podrobnosti, tak verjetno tudi odklika na kakšnega izmed portalov, kjer sproti poročajo novosti in tega niti ne potrebuje. Jaz ne spremljam ravno intenzivno, občasno kej preberem, pa lahko rečem, da sem v zadnjih par sezonah vsa pravila in vse kao pomembne tehnične in drugačne novosti vedel že pred TV prenosom. In če moram zbirat med živahnim komentatorjem, ki trosi zraven še trače na eni in strokovnim "mrtvecem" na drugi strani, jaz raje vzamem prvega :) Če že ne more bit tandem obeh..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toda dandanes, so ti podatki na spletu, obstaja miljon portalov kjer objavijo novosti in zanimivosti dirkaškega vikenda veliko pred samim prenosom dirke.. In po mojem mnenju, vsakdo, ki je tako resen ljubitelj F1, da enostavno rabi nekega strokovnega komentatorja, ker ga zanimajo tehnične podrobnosti, tak verjetno tudi odklika na kakšnega izmed portalov, kjer sproti poročajo novosti in tega niti ne potrebuje. Jaz ne spremljam ravno intenzivno, občasno kej preberem, pa lahko rečem, da sem v zadnjih par sezonah vsa pravila in vse kao pomembne tehnične in drugačne novosti vedel že pred TV prenosom. In če moram zbirat med živahnim komentatorjem, ki trosi zraven še trače na eni in strokovnim "mrtvecem" na drugi strani, jaz raje vzamem prvega :) Če že ne more bit tandem obeh..

Se strinjam :OK:

Sem pa opazil, da se je Ališiča v letošnji sezoni, ko je "počival", prijel skoraj mistični sloves slovenskega guruja formule 1. Neverjetno koliko privržencev ima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Upam, da bo letos fajn napeto.

Za Šumija pa škoda da je nazaj prišel in se sedaj v vlakcu vozi.

Upam, da bo letos kaj štrene mešal, čeprav osvojitev prvenstva bolj privoščim mladcem kot je Vettel ali še raje Hamiltonu.

Je kje kak povzetek spremeb, ki bodo v veljavi to sezono?

Bomo vidli kaj bo...

je rekel ta slep.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letos bo šumaherjeva zadnja sezona. Vidnega napredka ne bo, nato bo rekel ross brown, hvala za sodelovanje ter lep pozdrav... In šumaher bo odšel nazaj v pokoj, z grenkim priokusom in malo očrnjenim ugledom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kako se sankajo Ferrarijevi dirkači :)

post-1190-0-17157300-1295465281_thumb.jpg

haha no team orders in mata enkaopraven status. LOL

tudi F1 je danes začela testiranja pred sezono, u valenciji ropotajo že cel dan. Da se Situacija Petrov letos nebi mogla zgodit so pri FIA izumili tole zadevo. krilo bo lahko razmaknil samo zadaj vozeči. kalkulacije pravijo, da bi to moralo po cca 400 metrih ravnine delovat kot slabih 100 konj več, za prehitevanje bi morala zadostovati vse ravnine daljše od 600m.

Ps: po letu in malo, sem na TV spet slišal in videl Mirana Ališiča, in opazil, de sm ga kar mal pogrešal!! :krneki: ampak ne nobenmu povedat.

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letos bo šumaherjeva zadnja sezona. Vidnega napredka ne bo, nato bo rekel ross brown, hvala za sodelovanje ter lep pozdrav... In šumaher bo odšel nazaj v pokoj, z grenkim priokusom in malo očrnjenim ugledom.

niti ne tako malce očrnjenim..na full nalovdana črna diners?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha no team orders in mata enkaopraven status. LOL

tudi F1 je danes začela testiranja pred sezono, u valenciji ropotajo že cel dan. Da se Situacija Petrov letos nebi mogla zgodit so pri FIA izumili tole zadevo. krilo bo lahko razmaknil samo zadaj vozeči. kalkulacije pravijo, da bi to moralo po cca 400 metrih ravnine delovat kot slabih 100 konj več, za prehitevanje bi morala zadostovati vse ravnine daljše od 600m.

Ps: po letu in malo, sem na TV spet slišal in videl Mirana Ališiča, in opazil, de sm ga kar mal pogrešal!! :krneki: ampak ne nobenmu povedat.

tole se zelo čudno sliši... kako zadaj vozeči??? potem samo prvi vozi z velikim uporom , ostali ga pa nalahno lovijo...

in kako zadaj vozeči ? ali po prečni liniji ?? če je tako potem takoj ko ga prehiti za 1cm tistemu ki prehiteva zapre krilo in ga odpre tistemu , ki je 1cm za njim?? a to bodo potem samo še vzporedno vozili v ovinke ? super varnost ni kaj...

na ta način ne bo mogel najboljši - z najboljšim avtom nikoli postati prvak , ker bo tisti "drugi - za njim - zadnji" vozeči obrabljal motor za cca 10 - 15% manj in ga pač ne bo sploh prehitel...kake buče ...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v F1 že testirajo,

Sredini testi Valencia:

1. Fernando Alonso, Ferrari, 1:13.307, 108 Laps

2. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:13.614, 43 Laps

3. Paul di Resta, Force India, 1:13.844, 111 Laps

4. Lewis Hamilton, McLaren, 1:14.353, 83 Laps

5. Robert Kubica, Renault, 1:14.412, 104 Laps

6. Narain Karthikeyan, HRT, 1:14.472, 80 Laps

7. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:14.645, 69 Laps

8. Timo Glock, Virgin, 1:15.408, 34 Laps

9. Rubens Barrichello, Williams, 1:16.023, 50 Laps

10. Sergio Perez, Sauber, 1:16.198, 42 Laps

11. Pastor Maldonado, Williams, 1:16.266, 29 Laps

12. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 1:16.359, 46 Laps

13. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:16.474, 64 Laps

14. Mark Webber, Red Bull, 1:17.365, 17 Laps

15. Heikki Kovalainen, Lotus, 1:20.649, 15 Laps

Očitno bodo isti kandidati,Ferrari,Mclaren in Redbull.

Popravljeno . Popravil alezzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole se zelo čudno sliši... kako zadaj vozeči??? potem samo prvi vozi z velikim uporom , ostali ga pa nalahno lovijo...

in kako zadaj vozeči ? ali po prečni liniji ?? če je tako potem takoj ko ga prehiti za 1cm tistemu ki prehiteva zapre krilo in ga odpre tistemu , ki je 1cm za njim?? a to bodo potem samo še vzporedno vozili v ovinke ? super varnost ni kaj...

na ta način ne bo mogel najboljši - z najboljšim avtom nikoli postati prvak , ker bo tisti "drugi - za njim - zadnji" vozeči obrabljal motor za cca 10 - 15% manj in ga pač ne bo sploh prehitel...kake buče ...

tole s tem krilcem je taka komplikacija, de po moje tud pr FIA ne vedo točno, kdaj, kdo in za kolko časa bo mel lahko odprto krilo. šlo nej bi nekako takole, v zadnjem ovinku pred ravnino bo merjen odsek, in če bo zadaj vozeči v tem odseku zaostajal manj kot sekundo, bo mel dovoljenje za uporabo tega krilca 600m v ravnino. po teh 600m naj bi se krilo zaprlo, da bo zaviranje varno. če mene prašate, bodo to ukinli že med sezono :)

danes so se poredali takole

1. Robert Kubica Lotus Renault GP 1m13.144s 95

2. Adrian Sutil Force India Mercedes* 1m13.201s +0.057 117

3. Jenson Button McLaren Mercedes* 1m13.553s +0.409 105

4. Mark Webber Red Bull Renault 1m13.936s +0.792 105

5. Felipe Massa Ferrari 1m14.017s +0.873 80

6. Timo Glock Virgin Cosworth* 1m14.207s +1.063 114

7. Pastor Maldonado Williams Cosworth 1m14.299s +1.155 101

8. Sergio Perez Sauber Ferrari 1m14.469s +1.325 104

9. Michael Schumacher Mercedes 1m14.537s +1.393 110

10. Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari 1m14.801s +1.657 73

11. Narain Karthikeyan HRT Cosworth* 1m16.535s +3.391 63

12. Jarno Trulli Team Lotus Renault no time 38

tole z renoji in lotusi me tud še mal bega, so hecni za ponort :) Lotus-Renault gp sta ex renaulta, kubica in petrov, Team Lotus-Renault pa je lanski lotus, zelen, truli in kovalainen :)

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

megafuck za roberta kubico. na rallyju v andori je mel hud karambol in je precej polomnjen, grede poškodbe je povzročilo tudi železje ki ga je imel v roki od leta 2003, trenutno je v Genovi vi bolnici, zagotovo ne bo sposoben startati v bahrainu, na kocki je celo njegova kariera :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, je moglo bit zelo grdo. operacija bo trajala še do osme zvečer. Roke mu ne bodo odrezali, je pa fuuuul škode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

škoda...sem imel septembra lani imel čast ga gledat na rally-ju v Udinah....fant se zeloo hitro pelje...upam, da se čimprej pozdravi in seveda uspešno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi ki so prdirkali na nesrečo, čeprav se govori de je treščil pred prvim brzincem, je to očitno napaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseeno sta lahko oba srečna da sta živa ,ker sta imela srečo da te kap .

v podobni nesreči sta umrla dva moja kolega njun avto je ograja predrla skozi sprednja vrata na eni strani noter na drugi ven . oba mrtva na licu mesta .

bil bi že zadnji čas da se začno postavljati varnejše ograje ker te na leto vzamejo preveč življenj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!