Skoči na vsebino

hladen vžge,topo ne!


MOTORIST10

Priporočene objave

Imam težavo:

Imam scooter kymco vitality 50,scooter je 2taktni-zračno hlajen.Letnik 2008.Motor ko je hladen vžge takoj,če je pa topo ali pa vroč pa ne ampak samo vrgla.Če pa pri toplem ali vročem odvijačim svečko ven je ta mokra-torej ga vročga zaliva.

Zanima me zakaj ga zaliva in kje tiči vzrok zato?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo:

Imam scooter kymco vitality 50,scooter je 2taktni-zračno hlajen.Letnik 2008.Motor ko je hladen vžge takoj,če je pa topo ali pa vroč pa ne ampak samo vrgla.Če pa pri toplem ali vročem odvijačim svečko ven je ta mokra-torej ga vročga zaliva.

Zanima me zakaj ga zaliva in kje tiči vzrok zato?

Isto se je dogajal men pri Aprili RS, pa sm zamenu svečo pa je blo OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo:

Imam scooter kymco vitality 50,scooter je 2taktni-zračno hlajen.Letnik 2008.Motor ko je hladen vžge takoj,če je pa topo ali pa vroč pa ne ampak samo vrgla.Če pa pri toplem ali vročem odvijačim svečko ven je ta mokra-torej ga vročga zaliva.

Zanima me zakaj ga zaliva in kje tiči vzrok zato?

Če ga zalije kot praviš je očitno ali preveč goriva(defekten plovec ali ventil plovca v vplinjaču)to probaj tako da posušiš svečko in ga probaj vžgat BREZ gasa če bo svečka spet mokra potem ga očitno zalije.Če pa bo svečka suha potem je preslaba iskra.Če je slaba iskra je lahko veliko stvari.Prvo probaj z novo svečko,potem izmeri upornost štekerja na svečki in če je vse okej,probaj z novo špulo,če še to ni potem si uničil modul vžiga,tega poškoduješ, če verglaš brez svečke pritrjene na maso,včasih je dovolj samo enkrat, kajti visoka napetost ti vseka nazaj na modul vžiga ker nima kam vreči iskre in ga POŠKODUJE!!! :hmm: :hmm:

Ps:pa veliko sreče pri izkanju napake!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga zalije kot praviš je očitno ali preveč goriva(defekten plovec ali ventil plovca v vplinjaču)to probaj tako da posušiš svečko in ga probaj vžgat BREZ gasa če bo svečka spet mokra potem ga očitno zalije.Če pa bo svečka suha potem je preslaba iskra.Če je slaba iskra je lahko veliko stvari.Prvo probaj z novo svečko,potem izmeri upornost štekerja na svečki in če je vse okej,probaj z novo špulo,če še to ni potem si uničil modul vžiga,tega poškoduješ, če verglaš brez svečke pritrjene na maso,včasih je dovolj samo enkrat, kajti visoka napetost ti vseka nazaj na modul vžiga ker nima kam vreči iskre in ga POŠKODUJE!!! :hmm: :hmm:

Ps:pa veliko sreče pri izkanju napake!

Jaz bi pa prej rekel da ga zalije ko on vergla in ne vžge. Svečko menjaj pa boš videl pol če še bojo problemi ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vžigalna tuljava(CINŠPULA) je v okvari ko je hladna je uredo ko se pa segreje in se navitje raztegne je pa v kratkem stiku in posledično ni iskre.

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če res ne da iskre lahko hitro preveriš. Ven svečo, pa na ohišje,......stara zgodba.Tako boš hitro vedel ali je sveča, lahko pa navitje, ki je pred svečo.

Če se zdi to OK, bi moral tičati vzrok v fergiju, zelo velika vrjetnost pa v avtomatskem 'čoku'. Ta je med drugim sestavljen iz igle in vzmeti, ki je temperaturno občutljiva oz. spremenljiva. In mora biti v osnovi nastavljena (ko se skup sestavi, zvijači) tako da ima ravno pravšnjo višino ko se pritrdi na fergi. Ko se motor segreje in posledično tudi 'čok' se igla odmakne od dize. To se morda ne zgodi v tvojem primeru. Torej preveri vzmet in višino igle. (na 'čoku' cca za polovico obrata vsakič odvijaj matico in nato probaj)

Lp

Popravljeno . Popravil Wtilen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej hvala vsem za vaše odgovore.Stvar je da svečka ni kriva,ker sem kupo novo in ta ni zdržala niti 300 kilometrov.Je pa motor vžigo tako hladen kot topo.In zdej spet stara pesem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej hvala vsem za vaše odgovore.Stvar je da svečka ni kriva,ker sem kupo novo in ta ni zdržala niti 300 kilometrov.Je pa motor vžigo tako hladen kot topo.In zdej spet stara pesem.

Očitno nimaš prave svečke(probaj z iridijum svečko enake toplotne vrednosti) ali pa je defekten kabel ali šteker od svečke !!

Ps;npr.če je grafiten kabel in je nekje v sredini poškodovan, deluje svečica z precej višjo napetostjo kot normalno in jo to hitro poškoduje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!