Skoči na vsebino

Ekspanzijska posoda olja za motor z dvojnimi diski - Pomoč!


NejcGrozde

Priporočene objave

Pozz!

V lastništvu imam Yamaho Tzr 125 in imam namen pritrditi še en dodaten disk na platišče. Vse kar je rabim nabavit še en disk čeljust prostor za pritrditev imam ki je že v originali tam samo je ne izkoriščen. Zatakne pa se pri, kot razberete že iz naslova teme. Pri ekspanzijski posodi oz. po domače rečeno tista škatlica na balanci v kateri je shranjeno bremz ole. To bi rabil zamenjati ker bi mogel seveda v tem primeru imeti 2 izhoda saj moram pritrditi 2 cevi. Verjetno se to da dobiti? če se da, kje je to? sam sem že iskal pa nisem imel sreče. :glare: :?

Hvaležen bom kakršnemu koli podatku! Hvala!

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozz!

V lastništvu imam Yamaho Tzr 125 in imam namen pritrditi še en dodaten disk na platišče. Vse kar je rabim nabavit še en disk čeljust prostor za pritrditev imam ki je že v originali tam samo je ne izkoriščen. Zatakne pa se pri, kot razberete že iz naslova teme. Pri ekspanzijski posodi oz. po domače rečeno tista škatlica na balanci v kateri je shranjeno bremz ole. To bi rabil zamenjati ker bi mogel seveda v tem primeru imeti 2 izhoda saj moram pritrditi 2 cevi. Verjetno se to da dobiti? če se da, kje je to? sam sem že iskal pa nisem imel sreče. :glare: :?

Hvaležen bom kakršnemu koli podatku! Hvala!

Lp!

Zvorni cilinder nima dva izhoda. Iz zavornega cilindra gre ali ena cev na eno zavorno čeljust in druga iz ene zavorne čeljusti na drugo (tako imenovana vezava "over the mudguard"), ali pa gresta iz zavornega cilindra že dve cevi (tako imenovana "race" vezava), vendar tako, da gresta obe iz enega priključka.

Več o zavornih ceveh si recimo poglej na tem linku pod opcijo layouts in ti bo vse jasno.

Dve cevi (v vsakem od zgoraj omenjenih primerih moraš nekje priklopiti dve cevi) se priklopita tako, da ima vijak s katerim privijačiš cev pač možnost priviti dve cevi (poglej to sliko, dolgi vijak).

Ob tej tvoji ideji se mi poraja vprašanje, če je tvoj zavorni cilinder sposoben iztisniti toliko olja, da odmakne obe zavorni čeljusti. Pa seveda zakaj bi sloh šel v tako predelavo... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvorni cilinder nima dva izhoda. Iz zavornega cilindra gre ali ena cev na eno zavorno čeljust in druga iz ene zavorne čeljusti na drugo (tako imenovana vezava "over the mudguard"), ali pa gresta iz zavornega cilindra že dve cevi (tako imenovana "race" vezava), vendar tako, da gresta obe iz enega priključka.

Več o zavornih ceveh si recimo poglej na tem linku pod opcijo layouts in ti bo vse jasno.

Dve cevi (v vsakem od zgoraj omenjenih primerih moraš nekje priklopiti dve cevi) se priklopita tako, da ima vijak s katerim privijačiš cev pač možnost priviti dve cevi (poglej to sliko, dolgi vijak).

Ob tej tvoji ideji se mi poraja vprašanje, če je tvoj zavorni cilinder sposoben iztisniti toliko olja, da pritisne zavorni čeljusti. Pa seveda zakaj bi sloh šel v tako predelavo... :hmm:

Sem mislil napisati da mora zavorni cilinder pritisniti obe zavorni čeljusti... Nisem mogel več popravljati, zato še en post...

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvorni cilinder nima dva izhoda. Iz zavornega cilindra gre ali ena cev na eno zavorno čeljust in druga iz ene zavorne čeljusti na drugo (tako imenovana vezava "over the mudguard"), ali pa gresta iz zavornega cilindra že dve cevi (tako imenovana "race" vezava), vendar tako, da gresta obe iz enega priključka.

Več o zavornih ceveh si recimo poglej na tem linku pod opcijo layouts in ti bo vse jasno.

Dve cevi (v vsakem od zgoraj omenjenih primerih moraš nekje priklopiti dve cevi) se priklopita tako, da ima vijak s katerim privijačiš cev pač možnost priviti dve cevi (poglej to sliko, dolgi vijak).

Ob tej tvoji ideji se mi poraja vprašanje, če je tvoj zavorni cilinder sposoben iztisniti toliko olja, da odmakne obe zavorni čeljusti. Pa seveda zakaj bi sloh šel v tako predelavo... :hmm:

Zavorni cilinder verjetno nebi bil sposoben zato nameravam kupiti komplet novega in to je tudi kar sprašujem kje bi se dalo dobiti tak zavorni cilinder za pogon in priključek 2-h čeljusti. Po tvojem mnenju sodeč bi moral dobiti potem ''race'' vezavo saj čeljust ni narejena za ''over the mudguard'' ker nima dodatnega izhoda.

V to predelavo bi šel zaradi boljših zavornih lastnosti in pa lepšega izgleda motorja in platišča in vilice imajo še en prostor za disk zato zakaj ga nebi izkoristil škoditi ne more.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorni cilinder verjetno nebi bil sposoben zato nameravam kupiti komplet novega in to je tudi kar sprašujem kje bi se dalo dobiti tak zavorni cilinder za pogon in priključek 2-h čeljusti. Po tvojem mnenju sodeč bi moral dobiti potem ''race'' vezavo saj čeljust ni narejena za ''over the mudguard'' ker nima dodatnega izhoda.

V to predelavo bi šel zaradi boljših zavornih lastnosti in pa lepšega izgleda motorja in platišča in vilice imajo še en prostor za disk zato zakaj ga nebi izkoristil škoditi ne more.

Ja, sej, zaradi boljšega izgleda... Se še spomnim kaj vse smo delali z ATX-i da so bolje izgledali... :whistle:

V bistvu je vseeno, katero vrste vezave boš izbral. Razlika je samo v tem, kje imaš dve cevi skupaj na enem (dolgem) šravfu; lahko imaš na desni česljusti ali pa zgoraj pri zavornem cilindru.

Se pa moraš to že prej odločiti, ker moraš verjetno kupiti še nove zavorne cevi, razlika pa je v dolžini zavornih cevi. Ali vzameš dve skoraj enako dolge (tista za na levo stran je malenkost daljša) - Race varianta, ali eno dolgo in eno skoraj pol krajšo (tista, ki gre iz ene čeljusti na drugo) - Over the mudguard varianta. In zgornje od Hel performance so kvalitetne on verjetno med cenejšimi, jaz jih imam na obeh motorjih.

Pri "race" varianti moraš paziti le toliko, da imaš dovolj prostora pri zavornem cilindru za priklop dveh cevi. Pri TDM recimo ni bilo problemov, medtem ko je pri CBR600RR vse skupaj zelo na tesno. Ko obrneš krmilo namreč vse skupaj skoraj zadane ob sprednjo masko.

Veliko sreče ti želim s predelavo. Pa glej, da bo vse delovalo OK, ker zavore in gume so najvažnejše komponente pri vseh vozilih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sej, zaradi boljšega izgleda... Se še spomnim kaj vse smo delali z ATX-i da so bolje izgledali... :whistle:

V bistvu je vseeno, katero vrste vezave boš izbral. Razlika je samo v tem, kje imaš dve cevi skupaj na enem (dolgem) šravfu; lahko imaš na desni česljusti ali pa zgoraj pri zavornem cilindru.

Se pa moraš to že prej odločiti, ker moraš verjetno kupiti še nove zavorne cevi, razlika pa je v dolžini zavornih cevi. Ali vzameš dve skoraj enako dolge (tista za na levo stran je malenkost daljša) - Race varianta, ali eno dolgo in eno skoraj pol krajšo (tista, ki gre iz ene čeljusti na drugo) - Over the mudguard varianta. In zgornje od Hel performance so kvalitetne on verjetno med cenejšimi, jaz jih imam na obeh motorjih.

Pri "race" varianti moraš paziti le toliko, da imaš dovolj prostora pri zavornem cilindru za priklop dveh cevi. Pri TDM recimo ni bilo problemov, medtem ko je pri CBR600RR vse skupaj zelo na tesno. Ko obrneš krmilo namreč vse skupaj skoraj zadane ob sprednjo masko.

Veliko sreče ti želim s predelavo. Pa glej, da bo vse delovalo OK, ker zavore in gume so najvažnejše komponente pri vseh vozilih.

Ahaa, sedaj razumem. Dobro rešitev glede cevi sedaj imamo, samo še zavorni cilinder moramo najti po vsej vrjetnosti močnejšega mogoče veš kje bi se dalo še to dobit? Drugače pa res hvala. Vsaj vem kaj iskat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, pegaso ima spredaj samo en disk, išči od takega motorja, ki ima že v originalu spredaj 2 diska, od kateregakoli cestaka bo v redu, pa tudi nakedi imajo po 2 diska

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cestaki majo ponavad dvobatne (eni tud šest batne) čljusti tale tzr pa kolker sem videl iz slik eno oz dvo batne? Tko da je zavorni cilinder iz kakega cestaka pomoje mal premočn, razn če niso batki tzr-ke zlo veliki....

Skratka: Če boš dal zgoraj prevelik zavorni cilinder ti bo preveč grabilo, če pa premajhnega pa premal. Poglej kolikšna je prostornina tvojega master cilindra pa poskusi najt dvakrat večjega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na bikepics je videti, da ima eno 4 batno čeljust, cestaki pa imajo ponavadi 2 taki 4 batni čeljusti, razen nekaterih izjem (ninja 9, R1 novejšega letnika,... ), ki imajo 6 batne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja maš prov-sem še enkrat pregledal mal več slik pa je res 4-batna.

P.S.-prej se se zmotu ko sem reku da majo cestaki 2 batne-majo 4 batne ponavad. Pa če kdo slučajno rab 6 batne tokico jih imam za prodat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi je fora v velikosti te posode, in morm najdt približno še 1x tok večjo če hočm še eno tako čeljust poganjat. Nekak je logično... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

velikost posodice nima veze ker tisto je v bistvu neka rezerva olja, da vidiš koliko olja imaš viška v sistemu......fora je v cilindru, premer X hod zavornega cilindra igra vlogo tukaj, ne moreš ničesar na oko zmeriti da veš da je pravilno, ti samo kupi cilinder od kakega cestaka pa bo v redu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislite da bi bila od tegale vredu?

/_MOTO/ad.asp?ID=3611093

Popravljeno . Popravil NejcGrozde
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa preden se lotiš montaže diska si dobro preberi service manual kako je potrebno monitat disk. Npr.-namazat vijake z locttiom (oz kakim drugim sredstvom proti odvijanju), kakšen je navor za kateim je potrebno pritegnit čaljusti, dobro prezrači sistem.

Pa kakšno čeljust misliš dat na drugo stran?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa preden se lotiš montaže diska si dobro preberi service manual kako je potrebno monitat disk. Npr.-namazat vijake z locttiom (oz kakim drugim sredstvom proti odvijanju), kakšen je navor za kateim je potrebno pritegnit čaljusti, dobro prezrači sistem.

Pa kakšno čeljust misliš dat na drugo stran?

Original isto. To sem tudi že nekaj gledal ja, saj ko bom to use imel pri sebi če bo blo prezakomplicerano bom nesel tukaj vaškemu mehaniku da to zmontira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original isto. To sem tudi že nekaj gledal ja, saj ko bom to use imel pri sebi če bo blo prezakomplicerano bom nesel tukaj vaškemu mehaniku da to zmontira.

Še en preblisk; ali lahko original čeljust obrneš za 180 stopinj? To moraš narediti, ker mora biti štift za odzračevanje zgoraj. :hmm:

Pa kako poteka priključek zavorne cevi... :hmm:

Tole dvoje bi znalo biti problematično.

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en preblisk; ali lahko original čeljust obrneš za 180 stopinj? To moraš narediti, ker mora biti štift za odzračevanje zgoraj. :hmm:

Pa kako poteka priključek zavorne cevi... :hmm:

Tole dvoje bi znalo biti problematično.

Hmm...tole z čeljustjo ubistvu nebi šlo, sploh nisem pomislil na to. :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...tole z čeljustjo ubistvu nebi šlo, sploh nisem pomislil na to. :wallbash:

Ja sej to sem mislu ko sem vprašu ktero čeljust boš uporabu. Če je original je za napačno stran. Lahko pa menjaš obe čeljusti + zavorno pumpo. Ampak potem se pojavlja težava z pravilno namestitvijo čeljusti. Verjetno bi blo treba kake distančnike.

Poglej mal po tujih forumih-mogoč je že kdo naredu kako tako predelavo na tem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej to sem mislu ko sem vprašu ktero čeljust boš uporabu. Če je original je za napačno stran. Lahko pa menjaš obe čeljusti + zavorno pumpo. Ampak potem se pojavlja težava z pravilno namestitvijo čeljusti. Verjetno bi blo treba kake distančnike.

Poglej mal po tujih forumih-mogoč je že kdo naredu kako tako predelavo na tem motorju.

Sem primišljeval o tem in se mi neda iskat tapravih čeljusti k bi vsaj približno pasale gor, preveč zafrkancije. Bom pogledal samo dvomim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original isto. To sem tudi že nekaj gledal ja, saj ko bom to use imel pri sebi če bo blo prezakomplicerano bom nesel tukaj vaškemu mehaniku da to zmontira.

Nebom bral vseh odgovorjev!!! naj enostavneje iz sedanje zavorne čeljusti potegneš cev iz tam kjer imaš vijak za prezračevanje( po potrebi narediš nov navoj) in potegneš preko blatnika cev na vhod klešč v nasprotni strani.Pač prezračeval boš samo na eni strani tam kjer ti ostane vijak za prezračevanje,prva klešča(tam kjer je vhod olja)pa se prezračijo avtomatsko!!Problem pa zna nastati pri ročki (zavorni) zaradi malo večje porabe olja bi moral biti premer glavnega zavornega cilindra(mogoče) malo večji ni pa nujno boš moral probat! :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom bral vseh odgovorjev!!! naj enostavneje iz sedanje zavorne čeljusti potegneš cev iz tam kjer imaš vijak za prezračevanje( po potrebi narediš nov navoj) in potegneš preko blatnika cev na vhod klešč v nasprotni strani.Pač prezračeval boš samo na eni strani tam kjer ti ostane vijak za prezračevanje,prva klešča(tam kjer je vhod olja)pa se prezračijo avtomatsko!!Problem pa zna nastati pri ročki (zavorni) zaradi malo večje porabe olja bi moral biti premer glavnega zavornega cilindra(mogoče) malo večji ni pa nujno boš moral probat! :hmm: :hmm:

Dobro to že ti si sedaj povedal vrsto vezave, kar ni tako pomembno to bi že šlo problem je najden v obliki čeljusti in sicer mislil sem dati identično oz. isto čeljost na drugo stran kar pa ni vredu za namestitev saj bi morala biti čeljust ZRCALNA in ne ista...Vseno hvala za post. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brembove čeljusti imaš ne? mislim da bi od aprilie rs250 morale pasat

Res je, so kar podobne vrjetno so iste ja.. Mogoče pa le najdem kar iščem :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če boš dau gor premočen zavorni cilinder ti bo še preveč grablo in bi vrjetnu tud padu zarad tega :)

Pazi kaj boš dau gor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!