Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Senna

Priporočene objave

4 hours ago, palck said:

Po slikah in napisanem je motor odlicn. Ima dosti dodatne opreme in ce je res uredu je vreden vsakega centa. Hornetke so znane kot sigurni motorji in nisobzahtevni za servisiranje tak da bi ti jo kr priporocal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Hrgota pravi:

Po slikah in napisanem je motor odlicn. Ima dosti dodatne opreme in ce je res uredu je vreden vsakega centa. Hornetke so znane kot sigurni motorji in nisobzahtevni za servisiranje tak da bi ti jo kr priporocal. 

Kako je pa kaj z vožnji v dveh na tem motirju?

To bo namreč moj pevi motor in se ne bi rad za****l in kupil nekaj kjer se ne bo dalo vozit v dvoje

 

 

Jaz imam 180 cm punca je pa okrog 160cm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, palck said:

Kako je pa kaj z vožnji v dveh na tem motirju?

To bo namreč moj pevi motor in se ne bi rad za****l in kupil nekaj kjer se ne bo dalo vozit v dvoje

 

 

Jaz imam 180 cm punca je pa okrog 160cm

Vec motorjev bos probal, bolje bos vedel kaj si zelis. 

Ce bosta gor dva ne pricakuj hudega sportnika, pri prehitevanju bo potrebno kaksno prestavo prestavit dol, ali se bolj verjetno kar dve. 

Vse je odvisno kako se rad vozis.. hitro/pocasi..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, palck said:

Dovolj bo za dva... Moja Diversionka ima 75 KM-jev, pa nisem imel nikoli problemov, ne za prehitevanje, ne za noben klanec. Tudi polno naložena gre vredu, Hornetka pa ima še 23KM-jev več tako da...

Vsekakor pa ne bo za na MotoGP.... :D

 

Lp, C eagle

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, C eagle said:

Dovolj bo za dva... Moja Diversionka ima 75 KM-jev, pa nisem imel nikoli problemov, ne za prehitevanje, ne za noben klanec. Tudi polno naložena gre vredu, Hornetka pa ima še 23KM-jev več tako da...

Vsekakor pa ne bo za na MotoGP.... :D

 

Lp, C eagle

Jaz ti iz prve roke povem meni je za dva bil premalo. Sedaj vozim cbf 1000 letnik 2006. Hornet sem pri kaksnem vecjem klancu moral prestavit prestavo nizje pri prehitevanju tudi gdaj v 4 prestavo. Motor je fenomenalen za voznjo za enega. Cbf 600 ima 77KM in je tudi podhranjena za dva. Cbf 1000 pa ima 98KM in 97Nm navora in je za voznjo v dvoje zakon. Dejansko skoraj da ni prestavljanja. Ce se bos vecinoma vozil v dvoje mogoce prej premisli in prej sprobaj tudi kakdno cbf 1000 sploh za tvojo visino bi bila skoraj da boljsa izbira in tudi veterne zascite ima vec.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, palck said:

To bo namreč moj pevi motor in se ne bi rad za****l in kupil nekaj kjer se ne bo dalo vozit v dvoje

Vozen je, obstajajo pa boljši motorji za vožnjo v dvoje. Za prvi motor je dovolj močan, ko se ga navadiš pa menjaš za "večjega". 
Za solo vožnjo je kar raketa, če rad poženeš v visoke vrtljaje. 

Mnenje o motorju; bogato opremljen, manjka pa ABS, kar bi mene odvrnilo od nakupa (priporočam vsakemu začetniku). 30kkm za tak motor ni nič, preveri stanje verige, zavornih ploščic, gum, zamenjaš olje v vilcah in veselo voziš. To se menja ravno nekje pri tej kilometrini, da te ne bo presenetilo po nakupu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, XTR said:

Vozen je, obstajajo pa boljši motorji za vožnjo v dvoje. Za prvi motor je dovolj močan, ko se ga navadiš pa menjaš za "večjega". 
Za solo vožnjo je kar raketa, če rad poženeš v visoke vrtljaje. 

Mnenje o motorju; bogato opremljen, manjka pa ABS, kar bi mene odvrnilo od nakupa (priporočam vsakemu začetniku). 30kkm za tak motor ni nič, preveri stanje verige, zavornih ploščic, gum, zamenjaš olje v vilcah in veselo voziš. To se menja ravno nekje pri tej kilometrini, da te ne bo presenetilo po nakupu. 

XTR se strinjam z tabo motor je za ta denar odlicen videt tudi dodatne opreme in vsega je na motorju za ta denar dovolj ampak mu svetujem tudi to da nekoga vzame s sabo ko bo sel gledat motor. Ker negdo ki ve kaj gledat in kako sprobat zadevo bo lazje in vwc videl kot on sam ki se spusca v nakup prvega motorja. Se nekaj okoli same voznje. Hornetka sele ozivi okoli 7000obr/min npr. moja cbfka pa ze lepo vlece od 3500-4000obr pa naprej. Ce sem sam se kaksnih 500obr manj. Vec gdo tusi misli da mora bit prvi motor 600ccm ampak ni res. Veliko 1000ccm je prijetnih za prvi motor ki niso agresivni in odpuscajo napake tako da moj osebni predlog pred nakupom sprobaj vec motorjev. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, Hrgota said:

Jaz ti iz prve roke povem meni je za dva bil premalo. Sedaj vozim cbf 1000 letnik 2006. Hornet sem pri kaksnem vecjem klancu moral prestavit prestavo nizje pri prehitevanju tudi gdaj v 4 prestavo. Motor je fenomenalen za voznjo za enega. Cbf 600 ima 77KM in je tudi podhranjena za dva. Cbf 1000 pa ima 98KM in 97Nm navora in je za voznjo v dvoje zakon. Dejansko skoraj da ni prestavljanja. Ce se bos vecinoma vozil v dvoje mogoce prej premisli in prej sprobaj tudi kakdno cbf 1000 sploh za tvojo visino bi bila skoraj da boljsa izbira in tudi veterne zascite ima vec.

Lp

Oprosti, nisem nikoli vozil, vendar ima v oglasu 98 KM(72kW), tako da z močjo ne bi smelo bit problema. S prastavljanjem je pa tako, če se ti ne da šaltat, si kupiš skuter...

Popravljeno . Popravil C eagle
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Hrgota pravi:

Vec gdo tusi misli da mora bit prvi motor 600ccm ampak ni res.

Veliko 1000ccm je prijetnih za prvi motor ki niso agresivni in odpuscajo napake tako da moj osebni predlog pred nakupom sprobaj vec motorjev. Lp

Hehe...

Ker so isto okretne,težke?Ker po tvoje 600 ne gre dost?Na 600 če se voziš v dvoje daš le spredaj zob manj,da bolj elastičen mopi z v dvoje...in seveda,da ko se sam pelješ misliš,kako "SUNE"

Obrni kam hočeš a absolutno je hornetka dost za prvi mopi...Čeuz leto ali dve pa bo videl še kako bo in kaj hoče od mopeda...važno,da si kupi lepo ohranjen mopi...Hornetki nasplošno nič ne manjka...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, Hrgota said:

XTR se strinjam z tabo motor je za ta denar odlicen videt tudi dodatne opreme in vsega je na motorju za ta denar dovolj ampak mu svetujem tudi to da nekoga vzame s sabo ko bo sel gledat motor. Ker negdo ki ve kaj gledat in kako sprobat zadevo bo lazje in vwc videl kot on sam ki se spusca v nakup prvega motorja.

Opozoril sem samo na morebitne stroške, ker vem kako se kupuje prvi motor. Ljubezen na prvi pogled, tudi če je sicer podrtija. Bil že nekajkrat zraven pri kupovanju motorjev, na koncu pa sem sam naletel na motor z majhno (skrito) napako in potrebnim velikim posegom za odpravo le te. Če je cena primerna, glede na stanje motorja, je tudi tak nakup lahko dober. Naštel sem samo tiste glavne zadeve, ki pridejo na vrsto pri taki kilometrini. Vsekakor priporočam pregled motorja pri dobrem mehaniku ali pa vsaj pomoč izkušenega motorista. Dober nasvet. 

Se nekaj okoli same voznje. Hornetka sele ozivi okoli 7000obr/min npr. moja cbfka pa ze lepo vlece od 3500-4000obr pa naprej. Ce sem sam se kaksnih 500obr manj. Vec gdo tusi misli da mora bit prvi motor 600ccm ampak ni res. Veliko 1000ccm je prijetnih za prvi motor ki niso agresivni in odpuscajo napake tako da moj osebni predlog pred nakupom sprobaj vec motorjev. Lp

Tale "oživi" je potrebno pogledati skozi oči začetnika. 600 ccm motor je za neizkušenega začetnika raketa.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, sesir pravi:

Hehe...

Ker so isto okretne,težke?Ker po tvoje 600 ne gre dost?Na 600 če se voziš v dvoje daš le spredaj zob manj,da bolj elastičen mopi z v dvoje...in seveda,da ko se sam pelješ misliš,kako "SUNE"

Obrni kam hočeš a absolutno je hornetka dost za prvi mopi...Čeuz leto ali dve pa bo videl še kako bo in kaj hoče od mopeda...važno,da si kupi lepo ohranjen mopi...Hornetki nasplošno nič ne manjka...

 

Jaz bi na njeovem mestu kupil čimbolj zlamanga :) Začetnike kdaj zmatra kakšen ovink in ga vržejo raje predo ograjo na tla, potem je pa drago to krpanje itd.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjalnik je na motorju zato, da se uporablja. 600 je prek glave zadosti za začetnika, tudi v dvoje. Bo pač malo več prestavljal ko bo treba kje prehitet. Se pridružujem onim, ki pravijo da naj ima ABS.

pred 2 minutami, Kawl pravi:

Jaz bi na njeovem mestu kupil čimbolj zlamanga :) Začetnike kdaj zmatra kakšen ovink in ga vržejo raje predo ograjo na tla, potem je pa drago to krpanje itd.... 

Zlamani motorji so nevarni. In se jih ne kupuje, ker menda pa lastno glavo in kosti ceniš malo bolj kot pa kakega jurja, dva razlike v ceni med sesuto garo in solidno ohranjenim mopedom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, C eagle pravi:

Oprosti, nisem nikoli vozil, vendar ima v oglasu 98 KM(72kW), tako da z močjo ne bi smelo bit problema. S prastavljanjem je pa tako, če se ti ne da šaltat, si kupiš skuter...

kljub temu da prestaviš, traja nekaj časa, da mašina potegne mimo kakega šleparja (vožnja v dvoje). Daleč od tega da bi trdil da se s 600ccm ne da prehitevat, ampak je potrebno vzeti v zakup da se prilagodiš motorju in prehitevaš tam, kjer veš da boš šel mimo. 800ccm in 1000ccm je zato boljša izbira za dve osebi, ker je vse skupaj mnogo lažje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moji občutki v vožnji z cbf 1000 in hornet 600. Absolutno ABS.

Hornetka ima dva obraza. Enega ležernega in enega dirkaškega. V nizkih vrtljajih jo pelješ zelo lepo, kultivirano, lepo potegne. V višjih vrtljajih se ji pa malo spipa in lahko preseneti začetnika pri kakšnem dodajanju gasa v ovinku ali prehitevanju.

CBF 1000 je resnično kultiviran motor. Zvezno vleče preko celega območja vrtljajev. Pri vožnji se navadiš na navor, ki ni brutalen in te ne preseneti v višjih vrtljajih.

Za začetnika zagovarjam 600 kubikov, a v tem primeru je morda bolje imeti CBF 1000 kot pa hornet. Drugih tisočakov nisem vozil, zato nimam s čim primerjat.

Scarabeo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, jskrablin pravi:

Menjalnik je na motorju zato, da se uporablja. 600 je prek glave zadosti za začetnika, tudi v dvoje. Bo pač malo več prestavljal ko bo treba kje prehitet. Se pridružujem onim, ki pravijo da naj ima ABS.

Zlamani motorji so nevarni. In se jih ne kupuje, ker menda pa lastno glavo in kosti ceniš malo bolj kot pa kakega jurja, dva razlike v ceni med sesuto garo in solidno ohranjenim mopedom.

meni je bilo takoj premalo, predvsem se pozna v dvoje in nakrcan s kakimi kovčki. ABS je nuja.

Za vse ki trdijo, da je potrebno kupiti staro in zlomljeno kljuse, ker začetnik rad meče moped po tleh naj povem, da jaz nisem metal svojih mopedov po tleh in sem kupoval nove in ni mi bilo žal. Po tleh jih mečem sedaj...bolj v zadnjem času :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvalaza vse informacije in mnenja. Jih bom poizkušal upoštevat. Bom pa absolutno še spremljal zadeve na avtonetu (kaj se ponuja itd), ker se zna zgodit da motor še ne bo šel skozi finančno to sezono ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, jskrablin pravi:

Menjalnik je na motorju zato, da se uporablja. 600 je prek glave zadosti za začetnika, tudi v dvoje. Bo pač malo več prestavljal ko bo treba kje prehitet. Se pridružujem onim, ki pravijo da naj ima ABS.

Zlamani motorji so nevarni. In se jih ne kupuje, ker menda pa lastno glavo in kosti ceniš malo bolj kot pa kakega jurja, dva razlike v ceni med sesuto garo in solidno ohranjenim mopedom.

Nisem mislil zlamani zlamani , ampak da ni treba da so vse plastike čist polikane v nulo. Sem že kar nekaj let motorist pa se kao spoznam na motorje pa mi je lansko leto znani prodajalec iz celjskega konca prodal tako zlamano 1200gs da me je še danes sram da sem tako nasedel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Kawl pravi:

Nisem mislil zlamani zlamani , ampak da ni treba da so vse plastike čist polikane v nulo. Sem že kar nekaj let motorist pa se kao spoznam na motorje pa mi je lansko leto znani prodajalec iz celjskega konca prodal tako zlamano 1200gs da me je še danes sram da sem tako nasedel :)

Čim niso plastike na naked v nulo ko v trgovini se pač obrneš in greš...

Še vsi SS zame so bili ko s slike...pa sem se žal mogu kdaj obrnit in it domov....enkrat celo iz avta nisem hotu,ko sem iz avta videl mopi...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, sesir pravi:

Čim niso plastike na naked v nulo ko v trgovini se pač obrneš in greš...

Še vsi SS zame so bili ko s slike...pa sem se žal mogu kdaj obrnit in it domov....enkrat celo iz avta nisem hotu,ko sem iz avta videl mopi...

Pol ti druga ko nov motor tak ne preostane...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kawl pravi:

Pol ti druga ko nov motor tak ne preostane...

Zakaj? V tem življenju še nisem imel novega motorja...

Prej prospekti...zdaj google in mopi mora biti isti kot na sliki!Isto avto isto mopi...kar zame popolnoma original...z opremo mopija zase niti gledat nisem šel...pač taki sem!Zase tudi vedno odlično kupil...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Mene pa zanima tale oglas

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12793784

sem govoril z lastnikom, motor je takšen kot mora biti...,tudi ceno bi še malenkost znižal. Glede na to, da v kolikor sem prebral, je “skoraj” nuja pri MT07 menjava original izpuha se mi zdi to dober nakup.

če se pa odločim da ne rabim akrapoviča, za koliko bi ga pa lahko prodal? In montiral nazaj original...

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!