raza Objavljeno April 9, 2011 Deli Objavljeno April 9, 2011 Vsi, ki ste testirali oz. imate Hornet DS in X-551 dajte zaupat, a je šilt zadosti velik?!? Na enem nemškem forumu sem zasledil, da bi naj bil premajheh. Če v primerjavo vzamem npr. Uvex Enduro, Arai ali BMW čelado, so šilti tam precej večji... V bližnji prihodnosti imam namen kupit takšno čelado prav zaradi šilta in se ne bi rad nasral. Hvala! Če bi bil šilt večji bi delal pretirano napoto zornemu kotu in pri shranjevanju v kovček. Tako pa se lepo sklada z dvignjenim vizirjem, nima nekega vpliva, ko obrneš glavo v stran in navzgor pri večji hitrosti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boych Objavljeno April 9, 2011 Deli Objavljeno April 9, 2011 Če bi bil šilt večji bi delal pretirano napoto zornemu kotu in pri shranjevanju v kovček. Tako pa se lepo sklada z dvignjenim vizirjem, nima nekega vpliva, ko obrneš glavo v stran in navzgor pri večji hitrosti. Hvala za odgovor! Pa opravi dobro svoje delo, ko se kako uro pelješ direkt v sončni zahod?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
raza Objavljeno April 9, 2011 Deli Objavljeno April 9, 2011 Hvala za odgovor! Pa opravi dobro svoje delo, ko se kako uro pelješ direkt v sončni zahod?? Trenutno imam nastavljen šilt v srednji poziciji in je čisto zadovoljivo! V kolikor ti sonce posveti direkntno v oči samo nekoliko povesiš glavo in je OK. V duetu z sončno zaslonko odigrata svojo vlogo perfektno. Če bi bila sončna zaslonka metalitirana bi bilo še bolje! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Strominator Objavljeno April 9, 2011 Avtor Deli Objavljeno April 9, 2011 Vsi, ki ste testirali oz. imate Hornet DS in X-551 dajte zaupat, a je šilt zadosti velik?!? Na enem nemškem forumu sem zasledil, da bi naj bil premajheh. Če v primerjavo vzamem npr. Uvex Enduro, Arai ali BMW čelado, so šilti tam precej večji... V bližnji prihodnosti imam namen kupit takšno čelado prav zaradi šilta in se ne bi rad nasral. Hvala! na hornet ds ne vidim silta, kakor ga tudi nisem pri X551 v najvisjem polozaju. ampak ker ima X551 nastavljiv silt in si ga potegnes naprej in imas velik silt. kolikor sem se sam poglobil, prebral, slisal.... uvex ravno ne mores primerjati z arai - ze ceni sta si zelo razlicni. arai bi lahko ob bok postavil shoei cez 2 ali 3 tedne bom lahko povedal se primerjavo med arai in shoei iz lastnih izkusenj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boych Objavljeno April 9, 2011 Deli Objavljeno April 9, 2011 Hvala za vse informacije!! :notworthy: Primerjava med Uvex in Arai je bla samo glede velikosti šilta ... vem da sta zadevi cenovno neprimerljivi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Strominator Objavljeno Maj 20, 2011 Avtor Deli Objavljeno Maj 20, 2011 Pozdrav vsem moristkam in motoristom. Ko sem odprl to temo sem bil cisto brez informacij o teh čeladah in bom zato posredoval svoje osebne izkusnje, mnenja, primerjave... Od marca letos sem poskusil X Lite X551, Shoei Hornet DS, Arai Tour X3 - neposredno sta primerljivi le slednji dve. Lastim Nolan N103. Primerjavo sem naredil na V Stromu, v naselju, izven naselja, avtocesti, makedamu, gozdnih poteh,… X551 si izposodil pri Compacu, Shoei Hornet mi je posodil prijatelj, Arai X3 pa sem kar kupil brez testiranja. 1) za mojo obliko glave je Shoei bolj tesna za povezniti čelado na glavo (manjša luknja), na sami glavi pa je bila bolj tesna Arai – najverjetneje ker je bila nova, Shoei pa rabljena in blazinice prilagojene drugi glavi. 2) posledicno je Arai tisja celada med mirovanjem oz "hojo". Žal pa ni tisja tudi med voznjo - glej tocko 10. 3) Vizir pri Shoei ima 4 stabilne pozicije, medtem ko ima Arai 3 pozicije in fiksni samo 2 (spodnjo in vmesno) – odprt vizir ob manjsih vibracijah zdrsne v sredinski polozaj, kljub do konca štirim zategnjenim plastičnim vijakom. 4) Oba vizirja imata enak princip pinlocka – s silikonsko obrobo in stranskimi ekscentričnimi vijaki. 5) Pri Shoei me je v začetku motil pinlock (ampak se navadiš), ker je ovalne oblike, medtem ko se pri Arai po obliki prilega vizirju. 6) Arai celada ima vizir v zaprtem polozaju moznost cisto zapreti na klik sistem, medtem ko je potrebno pri Shoei s prstom pritisniti vizir ob tesnila tik pred nosom, da resnicno tesni. 7) Podbradni pas je pri Shoei daljši kot Arai. 8) Obe celadi imata double D ring sistem zavezovanja. 9) Šilt je večji pri Arai in nudi več sončne zaščite, pa tudi nastavljiv je – terenska voznja cisto dol, potovanja z visjo hitrostjo pa v vrhnjem polozajur. V najvisji legi nudi priblizno enako nezascito pred soncem kot Shoei. 10) Kljub manjsi velikosti ščitu/šilta pri Shoei je le ta bolj ojačan in še dodatno fiksiran na vrhu čelade in je zaradi tega bolj stabilen pri hitrostih nad 90 km/h – celada pa posledicno tudi tisja. 11) Za posege glede vizirja in šilta je pri Shoei potrebno orodje, pri Arai pa samo kovanec ali zelo širok izvijač. 12) Morda je Arai za odtenek bolj zracna kot Shoei – ampak to je moje mnenje. 13) Obe imata dovolj veliko odprtino za enduro/motocros ocala. 14) Arai ima iz spodnje strani šilta črno prevleko kot preprečitev odboja svetlobe oz bleščanja in hkrati tudi kot zaščita vizirja v zgornjem položaju. 15) Vtok zraka pri ustih ima Shoei eno "loputo" s 3. polozaji (odprto, delno odprto in zaprto), Arai ima prav tako 3 polozaje na zunanji "loputi", iz notranje strani pa je še ena "loputa" s 3. polozaji (direkten vpih v usta; delni vpih v usta in delno na vizir; samo na vizir). 16) Shoei ima podbradnem delu mrezico, medtem ko Arai ima iz »nagobčnika« izvlečni del. A) X lite X551 ima prav tako nastavljiv šilt po višini kot pri Arai. Ima še notranja sončna očala – ki delujejo odlično na potepih, kar je že preizkušeno iz Nolan N103. C) Čelada ni namenjena, da bi se uporabljala očala za terensko vožnjo. D) Orodja za vizir in šilt ni potrebno imeti. E) Je tudi dobro zračna, a vendar manj kot obe zgoraj omenjeni – osebno mnenje. F) Oblika je bolj aerodinamična, cestna, za višje hitrosti. G) Po snetju šilta je čelada bolj estetska oz všečna, kot pri zgornjih dveh čeladah – osebno mnenje. H) Šilt je ojačan na vrhu čelade podobno kot Shoei in je zato tudi tišja ter stabilnejša pri višjih hitrostih. Povzetek: X Lite X551 je kombinacija dobrih lastnosti Shoei Hornet in Arai X3, zato bi jo priporočal vsem, ki jim je takšen tip čelad všeč in se ne vozijo izven asfalta. Trenutno lastim čeladi Nolan N103 za mestno vožnjo in daljša potovanja ter potepe v dvoje – večina, če ne celo vse onroad. Za kombinacije daljših potovanj in križarjenj izven asfaltnih površin, za popoldanska naganjanja po pohorju in dravskem polju, ipd, itd. – pa Arai Tour X3. Če bi imel adventure-ja (ktm ali bmw) bi prodal Arai X3 in kupil »agresivnejšo« Shoei Hornet, zaradi bolj fiksnega šilta pri potovalnih hitrostih. Tako pa imam wannabe enduro športno potovalnega V Stroma in vizuelno je bližje Arai X3 – morda si kdaj premislim…in vseeno kupim Hornet. ZdenkoK 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se