Skoči na vsebino

S čim spolirati/sčistiti/vzdrževati scooter?


breza6

Priporočene objave

Imam Kymco Vitality 50 (glej sliko), letnik 2006. Imam ga nekaj mesecev in se vozim tudi zdaj, pozimi. Ker mi je vožnja vedno bolj všeč, sem se odločil postati vesten lastnik mojega motorja. :closedeyes: Vsako drugo soboto si vzamem čas, da preverim olje, si (celo) zapišem kilometrino ter ostale stvari v svojo osebno servisno knjižico in ga umijem - zgolj z vodo.

Zanimajo me vaši nasveti za čistila, polir pasto oz. karkoli se pač uporablja za scooterje. Zanima me torej s čim vzrdževati moder del plastike, in s čim črn del (to kjer imaš noge, pa filter). Za to črno plastiko sem razmišljal, da bi uporabil kar tisti sprej za armaturo v avtih?

Bil sem v treh trgovinah in na vprašal na dveh servisih in nihče ne vem nič pametnega, vsi govorijo da bi morala kakšna za avto biti v redu. Ker se ne spoznam, bi prosil za nasvet. Namreč, saj veste kako izgleda plastika, ko jo od blizu pogledaš, sem in tja kaka lisa, mala praskica, ipd.

Hvala!

post-31178-0-83301100-1297860320_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš celo temo o čiščenju in pranju motorjev. ampak ne komplicirat-avtošampon (tak z voskom) pa voda, če pa že hočeš polirat pa kako sonaxovo polirpasto .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem probaval vzporedno vsa mogoča čistila, kupoval tudi neka specialna, kao najboljša za motor.

Praksa me je naučila pa tole:

Našpricaj ga z WD 40, operi, posuši in še enkrat našpricaj in bo rezultat najboljši za najmanj denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WD 40 je super za razmaščevanje, jst uporabljam kr petrolej. Edin pazit je treba da ne pride v stik zakakšnimi tesnili itd., ker večini gum zlo škodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za črno plastike jo fejst umij, pol pa loh tut s tistim za armaturo ja... Za modro plastike, pa tko k so ti rekl lepo spuci, jz pa včasih še spoliram z sonaxovo polirpasto + vato...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse peri z gobo ali krtačo za pranje in samo z avto šanponom.Polirati, če je metalik se sploh NESME,kajti VSI metaozorni lak ima že sijaj.Če pa se že spraviš z metalik lakom pobarvane dele polirat, potem samo z polirpasto posebno(fino) za metalik lake!Plastiko tam kjer držiš noge pa z ničemer nešpricaj, kajti zaščita je ampak je nevarno, kajti z vsem čemer boš pošprical povzroča drsenje!!Bi ti pa svetoval, da motor pereš recimo na 14 dni kot si napisal ampak vedno po pranju vse dele podvržene oxidaciji (aluminij,pocinkani deli,kadminizirani deli,gumijasti deli(cevi,selenbloki) itd.pošpricaj z silikonskim sprejem seveda to delaš SAMO pozimi dokler je možnost soli na cesti.Silikon sprej dobiš v vsaki trgovini z avto opremo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super! Hvala vam za odgovore!

Mislim da bom kar parkrat probal vsako taktiko pa mogoče še objavil v to temo rezultate.

Naj vam bo poplačano, magari z devicami! :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!