breza6 Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 Imam Kymco Vitality 50 (glej sliko), letnik 2006. Imam ga nekaj mesecev in se vozim tudi zdaj, pozimi. Ker mi je vožnja vedno bolj všeč, sem se odločil postati vesten lastnik mojega motorja. :closedeyes: Vsako drugo soboto si vzamem čas, da preverim olje, si (celo) zapišem kilometrino ter ostale stvari v svojo osebno servisno knjižico in ga umijem - zgolj z vodo. Zanimajo me vaši nasveti za čistila, polir pasto oz. karkoli se pač uporablja za scooterje. Zanima me torej s čim vzrdževati moder del plastike, in s čim črn del (to kjer imaš noge, pa filter). Za to črno plastiko sem razmišljal, da bi uporabil kar tisti sprej za armaturo v avtih? Bil sem v treh trgovinah in na vprašal na dveh servisih in nihče ne vem nič pametnega, vsi govorijo da bi morala kakšna za avto biti v redu. Ker se ne spoznam, bi prosil za nasvet. Namreč, saj veste kako izgleda plastika, ko jo od blizu pogledaš, sem in tja kaka lisa, mala praskica, ipd. Hvala!
trojan69 Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 Maš celo temo o čiščenju in pranju motorjev. ampak ne komplicirat-avtošampon (tak z voskom) pa voda, če pa že hočeš polirat pa kako sonaxovo polirpasto . breza6 1
Ni3ous Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 jaz sem probaval vzporedno vsa mogoča čistila, kupoval tudi neka specialna, kao najboljša za motor. Praksa me je naučila pa tole: Našpricaj ga z WD 40, operi, posuši in še enkrat našpricaj in bo rezultat najboljši za najmanj denarja. breza6 1
trojan69 Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 WD 40 je super za razmaščevanje, jst uporabljam kr petrolej. Edin pazit je treba da ne pride v stik zakakšnimi tesnili itd., ker večini gum zlo škodi. breza6 1
Roky994 Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 Za črno plastike jo fejst umij, pol pa loh tut s tistim za armaturo ja... Za modro plastike, pa tko k so ti rekl lepo spuci, jz pa včasih še spoliram z sonaxovo polirpasto + vato... breza6 1
Bremzer Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 Vse peri z gobo ali krtačo za pranje in samo z avto šanponom.Polirati, če je metalik se sploh NESME,kajti VSI metaozorni lak ima že sijaj.Če pa se že spraviš z metalik lakom pobarvane dele polirat, potem samo z polirpasto posebno(fino) za metalik lake!Plastiko tam kjer držiš noge pa z ničemer nešpricaj, kajti zaščita je ampak je nevarno, kajti z vsem čemer boš pošprical povzroča drsenje!!Bi ti pa svetoval, da motor pereš recimo na 14 dni kot si napisal ampak vedno po pranju vse dele podvržene oxidaciji (aluminij,pocinkani deli,kadminizirani deli,gumijasti deli(cevi,selenbloki) itd.pošpricaj z silikonskim sprejem seveda to delaš SAMO pozimi dokler je možnost soli na cesti.Silikon sprej dobiš v vsaki trgovini z avto opremo. breza6 1
breza6 Objavljeno Februar 17, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Super! Hvala vam za odgovore! Mislim da bom kar parkrat probal vsako taktiko pa mogoče še objavil v to temo rezultate. Naj vam bo poplačano, magari z devicami!
Ni3ous Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Če kdo misli, da je uporaba WD 40 ozka, potem naj si pogleda tole, da si razširi sliko. http://www.wd40.com/files/pdf/wd-40_2042538679.pdf
BLACKACES Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Če kdo misli, da je uporaba WD 40 ozka, potem naj si pogleda tole, da si razširi sliko. http://www.wd40.com/..._2042538679.pdf Kaj naj rečem? Brez besed .................WD 40
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se