Skoči na vsebino

Urban Racer


orcus

Priporočene objave

Za kocko ti lepljenje skoraj ne bi ušlo. Glede na to, da je že v originalu trdo, boš dal samo še epoxy in abrajzo, nato pa špric kit in barvo?

ne dajem peel-plya, mi je preveč zamudno, poliester špric kit itak prime, če je zbrušeno dovolj grobo, je pa ta PU pena približno tak trda, kot so oni kamni za kožo na peti brusit... bom pa verjetno vseeno šel čez z tkanino, da mi pol ne bo žal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne dajem peel-plya, mi je preveč zamudno, poliester špric kit itak prime, če je zbrušeno dovolj grobo, je pa ta PU pena približno tak trda, kot so oni kamni za kožo na peti brusit... bom pa verjetno vseeno šel čez z tkanino, da mi pol ne bo žal...

svaka ti čast!

Res si pravi mojster... nevoščljivost o tvojem znanju narašča :) No bati se nimaš kaj saj je edino znanje tisto kar nam ne more vzeti nihče :)

le tako naprej.... super zgleda!!

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-9278-0-88516600-1326494960_thumb.jpg

post-9278-0-84108000-1326495001_thumb.jpg

post-9278-0-71785400-1326495037_thumb.jpg

E super super gre tole vidim =). Vidim, da imaš končne izdelke barvane, ali si kdaj razmišljal, da narediš omenjenega "URBANA" karbon stil z dodatkom kakšnih rdečih ročno vlečenih črt?

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Tank sem se odločil oblikovat iz stirodurja, kot je predlagal HyperJack. Razloga sta dva. Prvi je cena, saj je stirodur več kot deset krat cenejši od PU pene. Porabil sem eno ploščo debeline 10cm, ki stane cca 11eur. PU pene za podoben volumen pa bi potreboval 4 krat 1+1kg, kar znese čez 100eur. Drugi problem, ki pa je bil predvsem razlog, pa je temperatura, ki nastane med reakcijo. Že pri mali kocki je kurilo čez 50 stopinj. Je pa PU neprimerno boljša za oblikovanje, stirodur je ena velika je8a. Že sestavljanje kocke je trajalo celo večnost....

post-9278-0-27063800-1328130081_thumb.jpgpost-9278-0-99129400-1328130127_thumb.jpgpost-9278-0-87588000-1328130178_thumb.jpgpost-9278-0-05389800-1328130269_thumb.jpgpost-9278-0-65626800-1328130342_thumb.jpgpost-9278-0-57535500-1328130387_thumb.jpgpost-9278-0-26327000-1328130309_thumb.jpgpost-9278-0-30797400-1328130230_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav je zdaj pri sestavljanju trajalo malo dlje, bo pa pri grobi in fini obdelavi prihranjen čas napram PU peni :).

p.s. :OK::bounce:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tank počasi dobiva obliko. Zanimivo, da na skicah ni zgledal tako bikast kot je v 3D. Bo ga potrebno še malo na določenih mestih oklestit. Spredaj pridejo še vdolbine za roke....

post-9278-0-40723000-1328471216_thumb.jpg

post-9278-0-60145200-1328471257_thumb.jpg

post-9278-0-96179700-1328471310_thumb.jpg

post-9278-0-17672100-1328471450_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odličen projekt bo tole....ali misliš tole kako registrirat?

lp

Odkrito povedano se z tem sploh ne obremenjujem. Potencialni kupci mojih izdelkov živijo v državah, kjer se zakonopisci nimajo za bolj papežke od papeža. Slovenija se po standardih zelo zgleduje po Nemčiji, kar je opazno vsepovsod, ne samo pri vozilih. Kar ima TUV, ima pri nas dodano vrednost. Zanimivo pa je, da v Nemčiji svetlobna telesa z E oznako ni potrebno homologirati in vnašati, pri nas pa..... eh! Če pogledaš malo sceno kakšne predelave dobijo pri njih dovoljenje za cesto in če bi pri nas kaj takšnega pripeljal na homologacijo, bi ti že na petsto metrov mahali: Daj obrni!! ( ali pa da mažeš :smoke: )

Ta motor, ki nastaja na tem okvirju bo za mojo lastno promocijo po različnih sejmih. Najbrž ga bom kasneje uporabljal na kakšni pisti. Če se mi bo pa čisto spipalo pa se podam v ilegalo :ninja: . Če bo interes, bom pa za zadevo probal pridobiti certifikate za evropski trg. Kaj se kvalitete tiče nimam pomislekov, vse moje stvari so že v štartu predimenzionirane in se vijačijo na motor na obstoječa, originalna mesta. Mišljeno je kot kit za enostavno predelavo. Okvirja, zavor in ostalih stvari ne spreminjam. No, tega sem moral zadaj skrajšati...

še ena slikica od včeraj zvečer ( zadeva je sedaj prelaminirana in naslednjič bo verjetno že v špric-kitu)

post-9278-0-60807400-1328649763_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Po polovici meseca je že čas, da naredim update. Projekt več ne napreduje kot je v prvih dneh, sem pa vseeno zadovoljen. Na žalost, oziroma na srečo se mi je vrinilo drugo delo. Z nečim je pač treba vse to financirati....

Po prvem šprickitu se šele vidi, kako na grobo sem "shape-al" pramodel. Ogromno časa bo sedaj šlo v kitanje in brušenje, vendar investicija se kasneje obrestuje....

trenutno stanje

post-9278-0-92042000-1330210483_thumb.jpg

post-9278-0-78618800-1330210566_thumb.jpg

post-9278-0-36199100-1330210620_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Po dobrem mesecu se vračam na svoj projekt . Čeprav se ne vidi napredek, je razlika velika. Večino neravnin in napak sem uspel spraviti ven tako, da mi do lakiranja manjka še mogoče samo en šprickit. Malo sem začel preizkušat ergonomijo in moram priznat , da bo potrebno malo popravka pri stoplakah. Trenutno sem na tem, da naredim konzolo z različnimi variantami lukenj kot imam na svoji 999. To se mi zdi kar enostavna in efektivna rešitev.

post-9278-0-35417400-1334068464_thumb.jpg

post-9278-0-31264600-1334068603_thumb.jpg

P.S. še ena slikica ( kaj več ne smem pokazat , ker to ni moj projekt in bo motocikel premierno predstavljen na moto-boomu) za ljubitelje "valjarjev". Razlika med karbonskim in kovinskim blatnikom dobrih - 2400g pri občutno večji trdnosti. Če je slučajo kdo fan karbona zagotovo ne bo ostal ravnodušen.

post-9278-0-59895000-1334069263_thumb.jpg

post-9278-0-42769500-1334069373_thumb.jpg

post-9278-0-08670600-1334069451_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dobrem mesecu se vračam na svoj projekt . Čeprav se ne vidi napredek, je razlika velika. Večino neravnin in napak sem uspel spraviti ven tako, da mi do lakiranja manjka še mogoče samo en šprickit. Malo sem začel preizkušat ergonomijo in moram priznat , da bo potrebno malo popravka pri stoplakah. Trenutno sem na tem, da naredim konzolo z različnimi variantami lukenj kot imam na svoji 999. To se mi zdi kar enostavna in efektivna rešitev.

post-9278-0-35417400-1334068464_thumb.jpg

post-9278-0-31264600-1334068603_thumb.jpg

P.S. še ena slikica ( kaj več ne smem pokazat , ker to ni moj projekt in bo motocikel premierno predstavljen na moto-boomu) za ljubitelje "valjarjev". Razlika med karbonskim in kovinskim blatnikom dobrih - 2400g pri občutno večji trdnosti. Če je slučajo kdo fan karbona zagotovo ne bo ostal ravnodušen.

:OK:

Je blatnik samo carbon look, se pravi zadnja plast ali dve sta karbon, ostalo vidim, da je samo tkanina :)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

Je blatnik samo carbon look, se pravi zadnja plast ali dve sta karbon, ostalo vidim, da je samo tkanina :)?

ne, ne, blatnik je 1200g/m2 karbon vmes pa 450g/m2 steklena vlakna. Narejeno z vakumsko infuzijo, kar omogoča zelo ugodno razmerje smola - tkanina in se po kvaliteti lahko primerja z pre-preg izdelki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Sem si mogel že prav čas vzet, da sem našel temo. Do kje si pripeljal projekt?

Čakamo kakšen napredek, leto bo skoraj naokoli :):kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, spodobil se bi vsaj en manjši update. Dogajalo se je čez leto ogromno, delal pa sem tudi na Cafe Racer-ju.

2012-12-06%252010.18.33.jpg

2012-12-06%252010.20.11.jpg

2012-12-06%252010.20.55.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel sem delat tudi že na okvirju. Plošča, na katero bom pritrdil akumulator, releje, varovalke, zadnji nosilec luči in he,he, ta je dobra - TABLICE, je vakumsko infuzirana karbon- kevlar sendvič konstrukcija z Airex sredino. Mislim, da se take plate nebi sramovali niti pri Seaway-u.

Photo%252025.%252012.%252012%252011%252052%252043.jpg

Photo%252025.%252012.%252012%252012%252052%252012.jpg

Photo%252030.%252012.%252012%252011%252059%252027.jpg

Photo%252030.%252012.%252012%252012%252002%252043.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa sem velik fan Shinye Kimure. Zato sem se spravil tako za dušo sam izdelat nosilce fusrasterjev. Fusrasterje sem sicer kupil od enega mojstra iz Anglije, ki jih ravno tako dela na "roko". Kar ni CNC je danes v bistvu na roko. Všeč mi je izgled surovega aluminija.

Photo%252030.%252012.%252012%252013%252002%252047.jpg

Photo%252030.%252012.%252012%252013%252003%252026%2520%25281%2529.jpg

Photo%252030.%252012.%252012%252016%252045%252022.jpg

Photo%252030.%252012.%252012%252020%252043%252006.jpg

Photo%25202.%252001.%252013%252009%252047%252026.jpg

Photo%25202.%252001.%252013%252012%252009%252047.jpg

Photo%25202.%252001.%252013%252012%252031%252046.jpg

Photo%25202.%252001.%252013%252016%252035%252041.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Orcus in o kakšni ceni govorimo natančno me za nima za te aluminijaste nosilce+tačke...samo toliko me zanima, da vidim koliko se ceni ročni CNC :P

Drugače bo pa kar greh, če ne boš nadrgradil teh aluminijastih ščitnikov za karbonske :P..

Sicer se na sliki ne vidi, pa me zanima, ali so ročke za sklopko in bremzo na stopalkah "poknurlane" ali so žlebiči le izstruženi, ker če so le izstruženi, daš lahko v utore o ring črne gumice, bo izgledalo lepše, pa še grif bo boljši.

Kaj naj rečem ena iz med najbolj pametnih tem na tem forumu :OK: , kar tako naprej :grim

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Orcus in o kakšni ceni govorimo natančno me za nima za te aluminijaste nosilce+tačke...samo toliko me zanima, da vidim koliko se ceni ročni CNC :P

Drugače bo pa kar greh, če ne boš nadrgradil teh aluminijastih ščitnikov za karbonske :P..

Sicer se na sliki ne vidi, pa me zanima, ali so ročke za sklopko in bremzo na stopalkah "poknurlane" ali so žlebiči le izstruženi, ker če so le izstruženi, daš lahko v utore o ring črne gumice, bo izgledalo lepše, pa še grif bo boljši.

Kaj naj rečem ena iz med najbolj pametnih tem na tem forumu :OK: , kar tako naprej :grim

http://www.ebay.co.uk/itm/DUCATI-583-SS-750SS-900SS-FIXED-REARSET-FOOTREST-KIT-MADE-BY-SES-RACE-PRODUCTS-/270895396599?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f129fb6f7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super bo tole. Opozoril bi te samo na zadnji konec kjer si kot zgleda s fleksom spravil barvo dol z grušta, Vse kar ne bo okroglo na cevi se ti bo po barvanju tako ali drugače poznalo. Govorim iz izkušenj. Verjetno boš dal vse skupaj peskat in potem na prašno barvat... Povem ti lahko da pozna se vsaka nepravilnost. Če te to ne moti vredu :) Mene pač to moti. Pred prašnim priporočam še nek temelj - več o tej temeljni barvi samo na PM.

Če boš pa gaštel barval na roko pa dobi nekoga z veliko potrepljenja, ker te cevi je nenormalno težko poštrihat da nebi kje steklo, kar se spet vse vidi. Tudi sama trdota barve ni primerljiva z prašnim barvanjem, kar verjetno že tudi vse veš.

LP

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To za zgladit ni problema. Vzameš lamelno brusilno ploščo za fleksarco manjše granulacije (po občutku) ter nalahko prebrusiš (pritiskaš samo z težo fleksarce), potem pa po možnosti še z šmirglom malo pa je.

Drugač pa zakon projekt!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!