Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo!

imam problem in sicer z semeringom! imam gilero runner sp 50 predelano na 70cc ... imam cilinder polini sport 70. ko sem dal motor predelat je bilo vse lepo in prov, k sm se pa zapelov mi je pa motor crknu po 2-h kilometrih ... motor sem peljal nazaj h serviserju in mi je rekel da je semering popustil. popravil ga je in ponovno mi je motor crknu samo tokrat so bili prevoženi 4 kilometri, serviser mi je rekel da so ležaji in gred originalnih dimenzij, da je vse prav razen semeringa, ki ga celega sname ..... zanima me če kdo ve kje bi dobil semeringe dimenzij:

18-28-7

prodajalec ki mi je prodal vse dele mi je rekel, da je lahko preveč obrabljen semering ali pa poškodovan blok ... PS "blok ni poškodovan" a mi semering meče vn

ali to pomeni da je semering obrablen al kaj? ker nevem, če bi bil jaz mehankar bi opazil kdaj je kakšna stvar fuč?!?!?!?!?

HVALA!!!!

Objavljeno

Zdravo!

imam problem in sicer z semeringom! imam gilero runner sp 50 predelano na 70cc ... imam cilinder polini sport 70. ko sem dal motor predelat je bilo vse lepo in prov, k sm se pa zapelov mi je pa motor crknu po 2-h kilometrih ... motor sem peljal nazaj h serviserju in mi je rekel da je semering popustil. popravil ga je in ponovno mi je motor crknu samo tokrat so bili prevoženi 4 kilometri, serviser mi je rekel da so ležaji in gred originalnih dimenzij, da je vse prav razen semeringa, ki ga celega sname ..... zanima me če kdo ve kje bi dobil semeringe dimenzij:

18-28-7

prodajalec ki mi je prodal vse dele mi je rekel, da je lahko preveč obrabljen semering ali pa poškodovan blok ... PS "blok ni poškodovan" a mi semering meče vn

Dobiti ta semering nebi smel bit problem malo pokliči po servisih npr:Živec v Lj. Semering pa ti meče ven zaradi kompresije v karterju in semering ko montira SAMO osovino malo namaže z silikonsko mastjo sam semering po zunanjem robu pa mora biti popolnoma suh!!! sicer ga zabriše kompresija ven.To kompresijo bi lahko malo zmanjšal, če bi pod cilinder dal malo debelejšo dihtungo,kajti zdaj, ko imaš večji premer cilindra je tudi kompresija v karterju večja kot je bila pri manjšem cilindru.To je delo že za malo boljšega strokovnjaka ne za nekega hobi mehanika !!!

ali to pomeni da je semering obrablen al kaj? ker nevem, če bi bil jaz mehankar bi opazil kdaj je kakšna stvar fuč?!?!?!?!?

HVALA!!!!

Objavljeno

Nekaj sem zašaril in se bom potrudil z novim odgovorjem !!!

Kar se tiče semeringa nebi smel biti problem saj ga ima sigurno kak serviser sicer pa se obrni na Živca v Lj pa ti ga pošlje po povzetju !

Sicer pa, če semering zabriše ven to nepomeni, da je zanič !!! če bi bil zanič bi samo puščal ! Semering vrže ven, če ni bil pravilno montiran ali imaš previsoko kompresijo v karterju,vzrok je lahko tudi večji premer cilindra.Semering morate vedno, ko ga montiraš osovinico namazat z silikonsko mastjo semering po zunanjem robu pa mora biti POPOLNOMA čist in suh !!!Če ti ga bo spet vrglo ven ti ostane samo ena možnost in sicer,da zmanjšaš kompresijo v karterju in to tako,da daš med cilinder in blok debelejšo dihtungo. :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!