nimfrod3 Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 mam piaggio ciao. imam eno vprašanje glede sklopke... ko sm ga danes hotel vžgati, se mi je stgala žica od sklopke ( na vrhu, pri ročki ) sem začetnik in nevem kako naj na novo napeljem žico.. ker mi ne uspeva prosim za nasvet ali pa me zanima kje v bližini v ljubljane je kakšen servis in koliko bi prišla menjava žice / celotne skloke? že vnaprej hvala za odgovor =)
lostid Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 piaggio ciao nima sklopke na zajlo, ampak je avtomatska centrifugalna sklopka torej povej kaj je sploh problem, za zajlo napeljati kako zgleda poglej pač na drugi strani ??
nimfrod3 Objavljeno April 4, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2011 piaggio ciao nima sklopke na zajlo, ampak je avtomatska centrifugalna sklopka torej povej kaj je sploh problem, za zajlo napeljati kako zgleda poglej pač na drugi strani ?? ja sm nagnu motor nazaj in pogledu uspod.. zajla je pač napeljana gor do ročke.. in spodi je napeljana na nek zatič povezan s fedrom.. in fedr ubistvu poriva vse skupaj vn.. tko da če vlečš zajlo zdej ne nardiš nč ker že fedr use vn porine...
lostid Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 (popravljeno) to je dekompresor v glavi cilindra ja. Na stojni vijak od cilindra pride gor neka podložka (z luknjo za zajlo), čez njo daš pa matico. Konec zajle zatakneš v tisto luknjo za podložki obod pa fiksiraš na tist vzvod na fedru. Mora biti napetost že ko ni pritisnjeno saj je zajla tako fiksirana Popravljeno April 4, 2011. Popravil lostid
drjanez Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 Lahko pa tudi brez dekompresorja vžigaš, saj nima nevem kakšne kompresije. Če ima stikalo za vgasnit pa sploh ni problema.
lostid Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 Jaz svojega ciaota z variatorjem in novimi batnimi obročki nikakor ne vžgem brez dekompresorja - sem poskušal pa sem strgal ketno
nimfrod3 Objavljeno April 4, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2011 ja brez sklopke nevem kko nej ga užgem.. sm use udpru pa pogledu kko gre in ja tist fedr pa vzvod.. če vlečš zajlo ni nč drgač kokr če je ne vlečš.. tko da nevem a nej ga pelm enmu majstru d pogleda al kko nej mam čist frišno zajlo not k sm prej neki hotu zrihtat sam mi ni ratal tko da.. kko pa zgleda ta užig brez dekompresorja?
nimfrod3 Objavljeno April 4, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2011 to je dekompresor v glavi cilindra ja. Na stojni vijak od cilindra pride gor neka podložka (z luknjo za zajlo), čez njo daš pa matico. Konec zajle zatakneš v tisto luknjo za podložki obod pa fiksiraš na tist vzvod na fedru. Mora biti napetost že ko ni pritisnjeno saj je zajla tako fiksirana to je use točn tko kokr piše.. ampak k sm stisnu na novo namonterano zajlo ni blo razlike.. tist ''vzvod'' se sploh ne premakne ker ubistvu fedr k se raztegne ga vn porine - do konca.. tajla ga pa v isto stran vleče.. tko da nevem no
lostid Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 tisti vzvod se pritisne notri in ne ven .. torej zajla more biti tako naštimana ko boš stisnil more iti vzvod notri proti glavi cilindra
nimfrod3 Objavljeno April 4, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2011 tisti vzvod se pritisne notri in ne ven .. torej zajla more biti tako naštimana ko boš stisnil more iti vzvod notri proti glavi cilindra huh.. ja men je use lepo delal sam na vrh pr ročki se mi je strgala zajla in nism uspodi nč premiku blo je tko d na vn vleče.. vom probu na notr naštimat sam nevem sm že gledu .. kko pa napelš to zajlo d gre pol vzvod na notr?
Snoopy002 Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 Če se ti je strgala žica za ''vžig'' jo zamnjaj sam. Kokr sm te jz razumeu je to žica na glavi motorja ki omogoči iskro. Jaz sm jo sam zamenjal. Če pa potrebuješ kej delov od ciaota me kontaktiraj na zs. Imam vse te zajle in še malo več... Servis pa imaš na strelišču (Lj-Rudnik), lahko ti pa povem da je 1 ura 34€, tam se jz vedno skregam
nimfrod3 Objavljeno April 5, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 5, 2011 Če se ti je strgala žica za ''vžig'' jo zamnjaj sam. Kokr sm te jz razumeu je to žica na glavi motorja ki omogoči iskro. Jaz sm jo sam zamenjal. Če pa potrebuješ kej delov od ciaota me kontaktiraj na zs. Imam vse te zajle in še malo več... Servis pa imaš na strelišču (Lj-Rudnik), lahko ti pa povem da je 1 ura 34€, tam se jz vedno skregam ja žico sem zamenjal in je popolnoma nova, ampak nevem kako naj jo naštimam... če je bil problem v žici nevem, saj z novo se nisem poskusil , samo napeljal sem jo. bom dal popoldne gor kakšno sliko
Snoopy002 Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 ja žico sem zamenjal in je popolnoma nova, ampak nevem kako naj jo naštimam... če je bil problem v žici nevem, saj z novo se nisem poskusil , samo napeljal sem jo. bom dal popoldne gor kakšno sliko Če imaš ''bunkico'' na obeh straneh, daš eno dol drugo pa na kratko ročko (čok) gor na balanci kjer maš.. In bo delal, jaz sem imel z tem 10minut dela (A)
lostid Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 (popravljeno) no vidim, da tole prek foruma ne boš zrihtal. pokliči 041739342 je na dolgem mostu ukvarja se samo z temi mopedi piaggio ciao, mislim da ti bo zrihtal brez problema računal ti bo par evrov če sploh kaj Popravljeno April 5, 2011. Popravil lostid
nimfrod3 Objavljeno April 5, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 5, 2011 no vidim, da tole prek foruma ne boš zrihtal. pokliči 041739342 je na dolgem mostu ukvarja se samo z temi mopedi piaggio ciao, mislim da ti bo zrihtal brez problema računal ti bo par evrov če sploh kaj hvala =)
nimfrod3 Objavljeno April 6, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 6, 2011 http://www.motosvet.com/tabla/uploads/monthly_04_2011/post-32012-0-49918700-1302106980_thumb.jpg -tako zgleda z žico http://www.motosvet.com/tabla/uploads/monthly_04_2011/post-32012-0-66688000-1302107006_thumb.jpg -tako zgleda brez žice če gdo ve kko je treba to napeljat naj prosim javi =)
drjanez Objavljeno April 6, 2011 Opozori Objavljeno April 6, 2011 (popravljeno) Iz slike težko rečem, ker ga nisem videl v živo. Ti pa lahko povem vsaj kako probaš iz katere strani pride žica. Se pravi, tisti vzvod ki je žica na njega speljana probaj z roko v katero smer se premika in v katerm položaju ima motor manjšo kompresijo. Potem daj na tisto stran žico in problem bo rešen. Upam da je razumljivo - ko žico potegneš, mora iz cilindra puščati kompresijo. Ponyexpres ima mali ventilček, ko ga porine notri, takrat piha ven. Čao ima na isti princip verjetno. Mislim pa, da imaš sedaj narobe napeljano (nisem prepričan) - glede na obliko vzvoda, bi morala žica biti na drugi strani. Popravljeno April 6, 2011. Popravil drjanez
lostid Objavljeno April 7, 2011 Opozori Objavljeno April 7, 2011 (popravljeno) Konec zajle (kovinski zadeva) se pripne na matico ki je na cilindru direkt pod tistim vzvodom, mogoče ti to manjka? Potem ovitek zajle (plastično) pa zatakneš ob vzvod, vmes more biti napetost drugače moraš skrajšati kovinski del kakor vidim ti sploh manjka ovitek od zajle.. Popravljeno April 7, 2011. Popravil lostid
Snoopy002 Objavljeno April 7, 2011 Opozori Objavljeno April 7, 2011 Se bom potrudu slikat jutri, imam eno mašino.. Če potrebuješ kake rezervne dele me pa konataktiraj. Jutri dubiš proti večeru, če ne clo ponoči. Se bom potruduil čim prej.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se