BelaStrela Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 Nisem vedla :unsure: Nesramni so. Ruf, imaš zelo lep motor, mimogrede. Ruf 1
Ruf Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 Nisem vedla :unsure: Nesramni so. Ruf, imaš zelo lep motor, mimogrede. častim kofi za kompliment, pa še kakšno o gumah rečeva , pa dva ovinka ti dam za odpelat Kmet2 1
BelaStrela Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 hehe, zelo prijazno, ampak adventure, če nima zica od navadnega GSa, mi je previsok. Še s tistim komaj dosežem in se bom zadovoljila z razgledom. Ne vem kdaj bo Kmet organiziral vožnjo GSA-jev (se vam sigurno pridružim in gremo na kofe - mogoče pa že prej!)??? Ruf 1
hladov Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 Bi še jaz povedal nekaj o tehle Dunlopkah oz. vsaj eni. Na Stromu sem imel montirane Anakee 2. Z njimi sem super zadovoljen prevozil 20 kkm. Potem sem jih zamenjal za nove, prav tako Anakee 2. Sem bil pa na điru v Bosni in pobral en lep vijak M8x70 v zadnjo gumo. Po krpanju, ki ni bilo zelo uspešno, je na gumi ostala na mestu krpanja bula, ki mi je olajšala odločitev za zamenjavo. Dobil sem le Dunlop. Žena, ki je sedela zadaj, je takoj po menjavi opazila, da motor bolj mirno teče. Vožnja po luknjasti cesti je bila bolj mirna. Jaz pa sem imel občutek, da motor dosti lažje teče ( manjše kotalno trenje), kar je potrdila povprečna poraba po tankanju: -0,5 l/100. Zelo se mi je dopadlo tudi obnašanje v ovinku. Motor kar sam pade v ovinek in zelo lahkotno popraviš nagib, kar pri Anakee ni tako gladko. In na koncu. Tudi 750 km vožnje po avtocesti z vožnjo po omejitvah in malo hitreje, je ni občutno obrabilo. Motor pa je bil solidno obremenjen. Zaenkrat ODLIČNO!! Ruf 1
basbas Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 (popravljeno) Bi še jaz povedal nekaj o tehle Dunlopkah oz. vsaj eni. Na Stromu sem imel montirane Anakee 2. Z njimi sem super zadovoljen prevozil 20 kkm. Potem sem jih zamenjal za nove, prav tako Anakee 2. Sem bil pa na điru v Bosni in pobral en lep vijak M8x70 v zadnjo gumo. Po krpanju, ki ni bilo zelo uspešno, je na gumi ostala na mestu krpanja bula, ki mi je olajšala odločitev za zamenjavo. Dobil sem le Dunlop. Žena, ki je sedela zadaj, je takoj po menjavi opazila, da motor bolj mirno teče. Vožnja po luknjasti cesti je bila bolj mirna. Jaz pa sem imel občutek, da motor dosti lažje teče ( manjše kotalno trenje), kar je potrdila povprečna poraba po tankanju: -0,5 l/100. Zelo se mi je dopadlo tudi obnašanje v ovinku. Motor kar sam pade v ovinek in zelo lahkotno popraviš nagib, kar pri Anakee ni tako gladko. In na koncu. Tudi 750 km vožnje po avtocesti z vožnjo po omejitvah in malo hitreje, je ni občutno obrabilo. Motor pa je bil solidno obremenjen. Zaenkrat ODLIČNO!! Jaa super je ta ena Dunlop guma ja ja . Popravljeno Junij 11, 2012. Popravil basbas
Snečer Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 Nisem vedla :unsure: Nesramni so. Ruf, imaš zelo lep motor, mimogrede. Roadsmartka je nekje za motorje do 240kg, GSA je precej težji. Kmet2 1
hladov Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 Jaa super je ta ena Dunlop guma ja ja . Pardon!! Sem mislu to: http://www.motorradonline.de/reifenspezial/enduroreifen-in-den-dimensionen-11080-r-19-und-15070-r-17-dunlop-trailmax-tr91/371404?seite=11 pa mi je link nekam ušel. Se opravičujem!! basbas 1
basbas Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 Jaz mam gor Continental trail attack ,zadovoljen . Prejšnji vikend sva z Nejcem Geesovim on na TKC80. peljala cca 80 km makadama z vložki zdrizastega blata na koncu pa še zelo grob makadam (suvereno ) Če makadama nisi vajen ti nobena guma ne pomaga ,samo trening. Za nas , ki smo včasih z vespam po makadamu gonil pa je mal lažje Prva na testih je pa povsod Dunlop trailmaks TR_91. nejcgs, Ruf in Kmet2 3
BelaStrela Objavljeno Junij 25, 2012 Opozori Objavljeno Junij 25, 2012 Problem! Zvita zadnja špriklasta feltna na GSA. Kdo to popravlja? Ni močno zvita, samo toliko, da je treba dat gor en kup preveč uteži, da je zbalansirana. In še ni čisto ok.
Kmet2 Objavljeno Junij 25, 2012 Opozori Objavljeno Junij 25, 2012 Problem! Zvita zadnja špriklasta feltna na GSA. Kdo to popravlja? Ni močno zvita, samo toliko, da je treba dat gor en kup preveč uteži, da je zbalansirana. In še ni čisto ok. A ti ga je dal zaq peljat gsxf750 1
BelaStrela Objavljeno Junij 25, 2012 Opozori Objavljeno Junij 25, 2012 a pridm na Krk?!?!?!?!?!? :bum: :grrr
ZdravkoK Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 :hooray:Zgleda,da za to piko na i ni nobenga majstra....se bom probal sam zverzirat,dokler je še kasko :hooray: Bom reku sam tole....GRE!!!!
Kmet2 Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Bom reku sam tole....GRE!!!! Super boš pokazal
Whiskey Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Problem! Zvita zadnja špriklasta feltna na GSA. Kdo to popravlja? Ni močno zvita, samo toliko, da je treba dat gor en kup preveč uteži, da je zbalansirana. In še ni čisto ok. Sem pred leti informativno spraševal kako je s centriranjem feltn na GSA. Rekl so, da je sam obroč preveč trd, da bi se zvitega dalo scentrirat. Za kratke šprikle in širok obroč se mi zdi, da je centriranje misija nemogoče.
dromomaniac Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Problem! Zvita zadnja špriklasta feltna na GSA. Kdo to popravlja? Ni močno zvita, samo toliko, da je treba dat gor en kup preveč uteži, da je zbalansirana. In še ni čisto ok. Plašč naj vulkanizer na obroču za pol kroga zarotira, pa bo takoj 50g manj uteži..
BelaStrela Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Sem pred leti informativno spraševal kako je s centriranjem feltn na GSA. Rekl so, da je sam obroč preveč trd, da bi se zvitega dalo scentrirat. Za kratke šprikle in širok obroč se mi zdi, da je centriranje misija nemogoče. Smo rešili! Feltna sploh ni zvita. Na enem servisu so zagnali paniko, da je treba motor pripeljat tja, dat gor nove gume in vse pregledat, razdrt kardan itd. itd. Prašam na drugem servisu, osebno, ne po telefonu, gospoda, ki mu zaupam. Pa pravi: Vulkanizer vas je prestrašu, ne? To je verjetno GSA, ki ima nadzor tlaka v gumah? Ja, oboje drži. Okol 100 g uteži točno nasprot ventilčka maste gor? Tut to drži. Pa prav: Madam, use je v redu, tolk vaga "pamet" od nadzora tlaka v gumah. BMW je predpisal toleranco balansiranja do 120 g. Verjetno je na prvem kolesu isto, ker pa niste menjal obeh gum, so mislil, da je samo zadna "zvita". Baje je bilo letos v tem servisu vsaj 10 paničarjev, ki so jim pri menjavi gum prijazno namignili, da jim bo šel ležaj vsak cajt rakom žvižgat. Mejduš d mam raj moje litke.
krucymucy Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Platišča na napere so varjena na enem delu. Tam je ponavadi zaradi varjenja in brušenja platišče malenkost udrto in pri vrtenju zgleda kot da je kriva oz udarjena.
mtko Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Pa prav: Madam, use je v redu, tolk vaga "pamet" od nadzora tlaka v gumah. BMW je predpisal toleranco balansiranja do 120 g. Jaz sem prebral, da je nekak do 60 gramov povsem normalno. Me pa zanima, če mate slučajno kakšno boljš rešitev kot pa X uteži za 5 gramov, rabiš jih pa vsaj ene 40 g zarad RDC-ja. Edino pametno rešitev mi je ponudil en znan vulkanizer, ki mi je rekel, da naj pustim kr originalno utež gor in bo on najprej probal scentrirat tako, da bo probal gumo obrnit, šele nato bi šel v leplenje mozaika po 5 g. Največji as je bil pa eden izmed vulkanizerjev, k mi je nalepu srebrne uteži na črne feltne. Pol sem ga pa vprašal, če je mrbit farbenblind, mi je pa odgovoril, da mu je črnih zmanjkal.
dromomaniac Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Pa sej imaš črne uteži 10g, 20g itd...
Kmet2 Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Največji as je bil pa eden izmed vulkanizerjev, k mi je nalepu srebrne uteži na črne feltne. Pol sem ga pa vprašal, če je mrbit farbenblind, mi je pa odgovoril, da mu je črnih zmanjkal. Ne boš vrjel,da se je to isto men zgodil in to na priznanem BMW,servisu
HyperJack Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 (popravljeno) Ne boš vrjel,da se je to isto men zgodil in to na priznanem BMW,servisu Črn alkoholn flomaster je tko pocen... Popravljeno Oktober 11, 2012. Popravil HyperJack SLVR in trebor 2
BelaStrela Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Za bemvejaše PREPOCEN! SLVR, trebor in crasher 3
mtko Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Pa sej imaš črne uteži 10g, 20g itd... Ja vem, da so samo jaz večjih kot 10 gramov ne najdem, pa še to je po dolžini skor enaka lot 2 krat 5, ker ne gredo v debelino. Ne boš vrjel,da se je to isto men zgodil in to na priznanem BMW,servisu Jaz sem ga na srečo že prej ustavil, še preden je naredu remek delo na tej isti velecenjeni ustanovi in šel novim dogodivščinam nasproti. K sreči mam še originalne zaenkrat gor in jih bom probal obdržat kolikor se bo dalo. Problem se pojavlja na sprednji feltni, ki je ožja in še bolj se vidjo kvihti.
Whiskey Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Največji as je bil pa eden izmed vulkanizerjev, k mi je nalepu srebrne uteži na črne feltne. Pol sem ga pa vprašal, če je mrbit farbenblind, mi je pa odgovoril, da mu je črnih zmanjkal. Ne boš vrjel,da se je to isto men zgodil in to na priznanem BMW,servisu Zarad črno/sive kombinacije bo zdej - zdej topotalo v temi Zakaj ne bi imel BMW :xx: solorider, trebor, Kmet2 in 1 other 4
BelaStrela Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 Jst mislim, da bi mogl teme o BMWjih zaklent pred ostalo rajo, ker tuki lahko nabirajo podatke, ki jih lahko uporabijo proti nam v "tisti" temi... :grim :grim :grim pik1, solorider in trebor 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se