Skoči na vsebino

BMW GS Adventure motoristi v SLO


SvenX

Priporočene objave

Pozdravljeni,

imam vprašanje glede nakupa Bmw R1200GS ali BMW R1200GS. Na voljo imam R1200GS triple black vsa oprema letnik 2012 prevoženih 8k z vario komplet kufri za 14k in BMW R1200GS Adventure triple black nov z vso opremo brez kufrov za 17k. Oba motorja sta mi ok in oba sem imel na testni vožnji. Ne morem se odločit za nakup. Kakšen predlog?

Vožnja stranpotja 20% in cesta 80%.

Glede plačila mi je načeloma vseeno - gotovino imam za oba lahko se pa odočim tudi za financiranje.

Motor bi imel 4 leta.

Letno prevozim okoli 8k km.

40% se vozim v dveh/izleti.

Odločam se samo na osnovi rabljenga z kufri ali novega adventurja. Pri Adventurji nekoliko več zgubim, vendar je motor nov. Če bi dobil kakšno boljšo ponudbo za novega ... ima kdo izkušnje z ponudbami? Nekaj jih imam na mizi, zanimajo me pa vaše izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

imam vprašanje glede nakupa Bmw R1200GS ali BMW R1200GS. Na voljo imam R1200GS triple black vsa oprema letnik 2012 prevoženih 8k z vario komplet kufri za 14k in BMW R1200GS Adventure triple black nov z vso opremo brez kufrov za 17k. Oba motorja sta mi ok in oba sem imel na testni vožnji. Ne morem se odločit za nakup. Kakšen predlog?

Vožnja stranpotja 20% in cesta 80%.

Glede plačila mi je načeloma vseeno - gotovino imam za oba lahko se pa odočim tudi za financiranje.

Motor bi imel 4 leta.

Letno prevozim okoli 8k km.

40% se vozim v dveh/izleti.

Odločam se samo na osnovi rabljenga z kufri ali novega adventurja. Pri Adventurji nekoliko več zgubim, vendar je motor nov. Če bi dobil kakšno boljšo ponudbo za novega ... ima kdo izkušnje z ponudbami? Nekaj jih imam na mizi, zanimajo me pa vaše izkušnje.

Lahko ti dam en topel nasvet .... in to iz srca .....

... le če si zares močen karakter, in ti res nič ne pride do živga, pol si umisl enga od teh dveh .... useen kerga .... samo od takrat, ko ga boš pa enkrat domou prpelu, ti pa svetujem, da se ne pojavlaš več na tem forumu ........

ker če maš pa BMW-ja, pol morš bit pa res mal premaknen .... :kva2:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En kolažek od našga sm sfotošopirala (samo za Kmeta!):

post-31596-0-40342100-1351335580_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil BelaStrela
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En kolažek od našga sm sfotošopirala (samo za Kmeta!):

a tole je res sam za Kmeta ?????

a lohk tud jest mal pogledam tole ?????

.... mi je všeč .... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Živjo fantje,

tisti, ki svojih GSAjev niste obsodili na zamorjeno življenje princeske v zlati kletki...

Moj roadster spančka in bom prisedla na kozolc, ker jutri pride parček Metzeler Karoo (ga majo na GS Trophy in je treba sprobat) :kva2:

Rada bi šla za začetek po speglanem makadamu. Štart je Škofljica. Road manager je totalno u krizi, ker običajno išče dirkalni asfalt brez zrnca peska za svojo šminko.

Mogoče bi za začetek skočila do Mašuna, k mi je od zmeraj zelo zanimiv. Za prvi dan bo dost okrog 100 km makadama.

Kje dobite karte z vrisanimi neasfaltiranimi cestami? A ma že kdo kšno idejo kam bi se lahko zapeljala?

Hvala vsem! :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, Google maps! Kok je pa to ena fajn zadeva, še nism sprobala! :mellow:

Da je BMW za uničevat pa tudi že vem. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, Google maps! Kok je pa to ena fajn zadeva, še nism sprobala! :mellow:

Da je BMW za uničevat pa tudi že vem. :closedeyes:

pol pa ne vem zakaj sprašuješ. Drugam kot po kategoriziranih cestah itak ne smeš.

razen če hočeš kakšno res fensi varianto za BMW-jaše, potem ti v knjigarni pri križankah v lj lahko pod pultom prodajo kako specialko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja veš, more bit servis v bližini pa ne preveč razrukana cesta zarad kardanskega ležaja pa tko... da o kšnem metanju gnile zelenjave iz obcestnih bunkerjev ne govorim.

Sm upala, da so v okviru projekta GS Trophy označil tut BMW-Only trase. :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e?

lej, sej lahko priznaš, da nisi vedela.

Jaz te ne bom nabijala na kol, ker nimam potrebe in se boš očitno sama.

Ceste, ki te zanimajo so na večini kart, ki so ti dosegljive na spletu. Dovolj offtopica. Vprašala si in dobila si odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa ne vem zakaj sprašuješ. Drugam kot po kategoriziranih cestah itak ne smeš.

razen če hočeš kakšno res fensi varianto za BMW-jaše, potem ti v knjigarni pri križankah v lj lahko pod pultom prodajo kako specialko.

Specialko dobiš prej pri kakem profesionalnem vojaku ,kot pod pultom v knjigarni.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1:25.000 je na voljo v specializiranih knjigarnah. merilo je dovolj, da so not vrisane tudi nekategorizirane ceste in peš poti, ki jih na drugih kartah ni. V vsakem primeru je to za kolesarje in motoriste brezpredmetno, ker se tam ne smemo vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa prav: Madam, use je v redu, tolk vaga "pamet" od nadzora tlaka v gumah. BMW je predpisal toleranco balansiranja do 120 g.

Jaz sem prebral, da je nekak do 60 gramov povsem normalno.

Me pa zanima, če mate slučajno kakšno boljš rešitev kot pa X uteži za 5 gramov, rabiš jih pa vsaj ene 40 g zarad RDC-ja.

Edino pametno rešitev mi je ponudil en znan vulkanizer, ki mi je rekel, da naj pustim kr originalno utež gor in bo on najprej probal scentrirat tako, da bo probal gumo obrnit, šele nato bi šel v leplenje mozaika po 5 g.

Največji as je bil pa eden izmed vulkanizerjev, k mi je nalepu srebrne uteži na črne feltne. Pol sem ga pa vprašal, če je mrbit farbenblind, mi je pa odgovoril, da mu je črnih zmanjkal.

Ne vem zakaj se sekiraš zarad kvihtov, saj GSA je endura in kot tak bi naj bil večino uporabe usran, razen, če ga imaš za šminkarit se :headbang:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gola resnica je, da sem dobila odgovor. In moja velika napaka, da sem pričakovala kaj v stilu... na Škoflci zaviješ desno proti Igu, potem se odcepiš na Krim, v Gornjem Igu začne makadam, lep speglan. Ko prideš na Rakitno poišči odcep, cesto nanananana.

Se posipam s pepelom in ponižno čakam. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gola ........... čakam. :blush:

ena po bližnji okolici

http://goo.gl/maps/AI6ji

pa druga

http://goo.gl/maps/oFHJv

drugače pa kot pravijo, greš in zaviješ na makadam in voziš. Če prideš do konca poti obrneš in greš drugam :-)

tistih talepih ti pa itak noben ne bo povedal, ker jih čuvamo zase in tam ne maramo gneče :-P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena po bližnji okolici

http://goo.gl/maps/AI6ji

pa druga

http://goo.gl/maps/oFHJv

drugače pa kot pravijo, greš in zaviješ na makadam in voziš. Če prideš do konca poti obrneš in greš drugam :-)

tistih talepih ti pa itak noben ne bo povedal, ker jih čuvamo zase in tam ne maramo gneče :-P

Varijanto druge lahko podaljšaš iz Rakitne v Cerknico ali pa mimo lovskega doma (cca.na polovici asfalta od Podpeči proti Rakitni , odcep na desni) proti Borovnici ...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je zima in abstinenčna kriza si dneve popestrim z kozmetičnimi popravki na mopiju.Prvo sem se lotil cevne zaščite cilindrov in tanka,pošraufal dol in dal elektrostatično prašno pobarvat in z rezultatom sem bil kar zadovoljen :OK:

DSC03502.JPG

Prav tako sem dal eloksirat šus plato,ščitnike pokrova ventilov in zaščite centralnega stojala ter vse skupaj še polakiral z mat lakom ,tako sem ohranil eloksacijo v prvotnem odtenku.

DSC03501.JPG

DSC03503.JPG

Vetrne zaščite ki pridejo pritrjene na teh dveh vijakih se pa še delajo iz karbona,objavim ko bo končano...bodo pa iz pod roke Hyper Jacka :OK: pa še nekaj malenkosti ki jih bo Jack poštimu je na poti.

Namotiru še nove gume Continental Trail Attack ,no armatura je še v planu za to leto,zgledala bo pa takole,mam jo že sam treba gor vržt :yes:

http://shop.touratec...-from-2008.html

DSC03504.JPG

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je zima in abstinenčna kriza si dneve popestrim z kozmetičnimi popravki na mopiju.Prvo sem se lotil cevne zaščite cilindrov in tanka,pošraufal dol in dal elektrostatično prašno pobarvat in z rezultatom sem bil kar zadovoljen :OK:

DSC03502.JPG

Prav tako sem dal eloksirat šus plato,ščitnike pokrova ventilov in zaščite centralnega stojala ter vse skupaj še polakiral z mat lakom ,tako sem ohranil eloksacijo v prvotnem odtenku.

DSC03501.JPG

DSC03503.JPG

Vetrne zaščite ki pridejo pritrjene na teh dveh vijakih se pa še delajo iz karbona,objavim ko bo končano...bodo pa iz pod roke Hyper Jacka :OK: pa še nekaj malenkosti ki jih bo Jack poštimu je na poti.

Namotiru še nove gume Continental Trail Attack ,no armatura je še v planu za to leto,zgledala bo pa takole,mam jo že sam treba gor vržt :yes:

http://shop.touratec...-from-2008.html

DSC03504.JPG

stari, morm rečt, da sem kar zadovoln s tem, kar vidm .... :worship: :worship:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kot novoletna jelka. Rdeča obroba okoli gume totalno mimo. Pobarvana zaščita stojala je kul sedaj ko je nova. So pa stvari z namenom iz nebarvanega aluminija, ker so izpostavljene mehanskim poškodbam. Ko si pobarval srebrno cevno zaščito, si ubil kontrast z barvo rezervoarja, poleg tega je sedaj na motorju premalo sivo srebrne. Predlagam da pobarvaš še vse ostale srebrne dele in spremeniš barvo rezervoarja. Mogoče narediš tribut temu modelu http://www.duncansbeemers.com/imagebank/big/1-R100GS.jpg . Definitivno odstrani trak okoli gum. Sicer pa pravijo, da imajo vsake oči svojega malerja.

Popravljeno . Popravil mashine
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!