Skoči na vsebino

BMW GS Adventure motoristi v SLO


SvenX

Priporočene objave

Je kje na internetu kaka stran, ki prikazuje motor po delih. Kako se kaka stvar zazdre in s kom je kej pričvrščeno. Bi blo fajn kej pogledat, predno greš na pot. Čeprav pravjo da tuki nič ne crkuje, ker je BMW pa vendar....

:kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: ne crkuje? BMW ? :kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi Adventure motorist.

Pa ne BMW-jev... Ampak "selfadventure".

Popravljeno . Popravil semering
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam vozite bokserčke na servis, tisti, ki hodite k pooblaščenim? Js sem obupala nad vsemi.

Popravljeno . Popravil BelaStrela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja praksa (4.leto imam BMW-ja) je sam svoj mojster. Rezervne dele nabavljam pri pooblačenemu prodajalcu v Celju, je 20 % cenejši od ljubljanskega prodajalca.

Ko sem ob obisku v Ljubljani imel priložnost stopiti v delavnico in malo opazovati "mojstra" me je minila vsa volja, da bi zaupal moj motor takemu šarlatanu.

Servisno dokumentracijo v roke, orodje in prostor pa gasa. Tudi mehaniki se učijo, samo razlika je v tem, da so za to dobro plačani.

Aja pa nasvet mojstra, kako zamenjati Bowden od sklopke je bil popolnoma napačen. Pa še hotel me je prepričati, da imam mehansko sklopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem ga vozil v Celje(Selm....)sam so bili pravi zlatarji z cenami,zamenjal z servisom v Ljubljani,ŠiŠka (A-C)cene bolj sprejemljive.

Ni mi pa ugodno pri srcu ne pri enem ne pri drugem,a kaj čem...vsi motorji so bili v garanciji in nimam druge izbire kot pooblaŠčen servis :(

Še najmanj sem kritik sliŠal za Grosuplje(Avtov...)baje da Valentinčič raztura,ne morem pa tega potrdit iz lastnih izkuŠenj..tako da Špekuliram :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BelaStrela - Sam tudi nisem bil pri Valentinčiču na servisu , je bil pa kolega in so korektni in cenovno ugodni. Tudi sicer je o njem samo dobro za slišat. Tudi Brumer ga hvali, tako da ziher nekaj na tem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..........

Še najmanj sem kritik sliŠal za Grosuplje(Avtov...)baje da Valentinčič raztura,ne morem pa tega potrdit iz lastnih izkuŠenj..tako da Špekuliram :D

Jaz pa!

To je človek, ki presega vse ostale mojstre. Že leta nazaj je bil najboljh usposobljen mehanik (v Tehnounion) kar jih je bilo v Slo. To svojo prakso pa je Še nadgradil. To je moje osebno prepričanje. Predbro ga poznam, četudi bodo na to izjavo (vem vnaprej) padale pripombe, kajti, najlažje je pluvati. Nekaj narediti, pa je druga pesem...

Pa Še nekaj je. Zaradi preobilice dela, se ne more s strankami osebno ukvarjati, tako kot bi se rad.

Toliko o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa sem z mehanikom v GO zelo zadovoljen, v LJ ne grem več.

Zakaj :? podeli z nami...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj GO al zakaj ne LJ?

V Gorici za Tomija slišal,zelo v redu,zakaj ne LJ me zanima,če ti ni odveč napiš.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je v GO super! ;)

No tok o smetenju teme,ki si ga nedolgo nazaj obešal meni,hvala za pojasnilo...je naravnost super :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, da vam objasnim moje travme. Avto, odkar ni v garanciji, šraufam(o) doma (jaaaa, točn tko, vem kje se odvije šrauf od karterja in kako, ampak se ga ne prtikam, ker se bojim vročega olja - rada pa se pozabavam z zračnim in kabinskim filtrom pa z menjavo koles :blush: ) in sm res pristaš "sam svojega mojstra". Ampak moj motor ima popolno servisno zgodovino z vsemi računi in vpisi in tega ne bi rada zapravila. Torej mi mora naredit eden od teh bedakov, ki so jih Bavarci pooblastili.

In od kod strah? Nekoč sem peljala avto na pooblaščen servis na menjavo olja. Avto prevzamem in nisem takoj pogledala, kakšno olje je na šipki. Čez 4000 km se mi je prižgala lučka za olje. Ustavim, pogledam, olja dovolj. Ko se vrnem v LJ (seveda se je to dogajalo 800 km od doma, kje pa drugje), grem nazaj v servis. Pa mi pravijo, da olje ni bilo menjano že sto let... aja?! Js pa od njih poštemplano knjižico z obkljukano menjavo olja. Nekdo je rabil mojih 5 litrov za domači fuš.

Slišala sem tudi zgodbe o grosupeljskem servisu, no, nisem čisto prepričana če bi verjela. Da o ljubljanskem ne govorim. Verjamem, da je gospod Valentinčič izjemno dober in usposobljen mehanik pa sine najbrž tudi. Ampak kako bom vedela, da je on vrtel ključe po mojem motorju? V delavnici delata še dva, in, bog mi odpusti, jima ne zaupam. Ne morem! Kako bom vedela, da so nalili pravo olje (ja, tudi to se mi je že zgodilo, da so mi v original flaši prodali drugačno olje!), da so za mazanje šraufov in tesnil uporabili predpisano mast (še ena prigoda s kolegovega avtomobilskega servisa)? Ne pravim, da so druge masti slabše, še posebej če gor piše Castrol, ki dela olja za BMW... ampak zakaj plačevati uradni servis, če pa se ne držijo BMWjevih navodil in mi lahko isti zmazek naredi lokalni mazač?!!?

Moja prošnja oz. kar zahteva je, da želim bit zraven ko:

-spustijo olje ven... in to do zadnje kapljice,

-menjajo oljni filter,

-nalijejo notri novo olje

-nazaj sestavijo motor.

Ponižno sem vprašala na dolenjskem, pa niso bili preveč navdušeni. Danes grem, sicer verjetno brez veze, na A-cosmos z eno od njihovih stalnih strank, enako težit. Potem bom ubrala varianto "sladka, mala, glupa, hajde da malo pogledam".

Če kdo koga pozna, ki bi mi to lahko omogočil, mu spečem kar si zaželi al pa zrihtam kaj za popit. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Gorici za Tomija slišal,zelo v redu,zakaj ne LJ me zanima,če ti ni odveč napiš.

Že v prejšnjem postu sem na hitro opisal mojo izkušnjo v servisu v Lj.

Malo bolj podrobno, je bilo tako:

Balanco motorja sem nerodno naslonil na steber tako, da se mi je odlomil bowden (cevka) sklople in olje je špricnilo. Motor sem spravil v garažo za ven je pa bil problem, je namreč v kleti tripleksa in spraviti 250 kg težak motor ven = misija težkomogoče.

Pa sem šel naročiti rezervni del v Lj in vprašati kako se zamena ta nesrečna cevka. Najprej so mi narobe naročili bowden (cevko) kajti mojster je trdil, da imam zajlo (mehansko) povezavo med ročico in sklopko. Medtem sem gledal kako na GS-ki menja jermen in olje. Z eno roko zateguje jermen z drugi pa drži lijak, da prodajalec vliva olje. Medtem pa meni pametuje, da je potrebno podreti pol motorja za zamenjavo zajle na sklopki. Bolj kot sem mu razlagal da motorja ne morem spraviti iz garaže bolj je bil vstrajen, motor mora priti v delavnico, drugače bom naredil pizd.....

Aja, čakat bi pa moral en teden taka gužva je na servisu.

Čez dva dni dobim pravo cevko (cena s tesnilom cilindra sklopke 142 € :BUA: ) in se previdno lotim zamenjave. Samo izpušni lonec sem snel ter z malim natičnim ključem snel in vrnil na mesto cilinder sklopke, na katerem sem zamejal cevko. Nalil olje, izpraznil zrak iz cevi in preizkusil. (vse piše v navodilih za vzdrževanje) Dela en popoldne in motor je bil spet vozen.

Naslednja zgodba je bil alternator, po približni ocenjeni vrednosti servisa (preko 500€) sem ga snel sam (trije vijaki) in odnesel do električarja. Ta mi je za rundo mi je zamenjal vmesno ploščo med navitjem in mehaniko v elektromotorju; alternator dela B.P.

Tudi pri avtomobilih tovarniškim servisem NE ZAUPAM zaradi osebnih slabih izkušnjah.

Me prav čudi, da se nobeden mehanik ne spravi s srcem servisirati BMW-e (motocikle) Z pravilnim odnosom in pravimi cenami bi imel veliko dela. Saj lahko da ga imamo v Sloveniji, pa ga ne poznam :wallbash:

BelaStrela ali misliš, da boš kaj lažje prodala motor, če bo izven garancije servisna knjižica poštemplana? Moj nasvet, loti se sama vsaj zamenjave filtrov in mazilnih tekočin, postopek je zelo enostaven in nezahteven. Samo natančna bodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima mogoče kdo navodila za vzdrževanje BMW GS Adventure v slovenščini?

Ja jaz,sem jih pa posodil članu foruma Matjazg in mislim,da mi jih je poslal že nazaj v moj domači kraj,trenutno sem v LJ in grem čez vikend domov pa jih lahko vzamem,piši mi na PM pa se dogovoriva,kaj in kako.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, da vam objasnim moje travme. Avto, odkar ni v garanciji, šraufam(o) doma (jaaaa, točn tko, vem kje se odvije šrauf od karterja in kako, ampak se ga ne prtikam, ker se bojim vročega olja - rada pa se pozabavam z zračnim in kabinskim filtrom pa z menjavo koles :blush: ) in sm res pristaš "sam svojega mojstra". Ampak moj motor ima popolno servisno zgodovino z vsemi računi in vpisi in tega ne bi rada zapravila. Torej mi mora naredit eden od teh bedakov, ki so jih Bavarci pooblastili.

In od kod strah? Nekoč sem peljala avto na pooblaščen servis na menjavo olja. Avto prevzamem in nisem takoj pogledala, kakšno olje je na šipki. Čez 4000 km se mi je prižgala lučka za olje. Ustavim, pogledam, olja dovolj. Ko se vrnem v LJ (seveda se je to dogajalo 800 km od doma, kje pa drugje), grem nazaj v servis. Pa mi pravijo, da olje ni bilo menjano že sto let... aja?! Js pa od njih poštemplano knjižico z obkljukano menjavo olja. Nekdo je rabil mojih 5 litrov za domači fuš.

Slišala sem tudi zgodbe o grosupeljskem servisu, no, nisem čisto prepričana če bi verjela. Da o ljubljanskem ne govorim. Verjamem, da je gospod Valentinčič izjemno dober in usposobljen mehanik pa sine najbrž tudi. Ampak kako bom vedela, da je on vrtel ključe po mojem motorju? V delavnici delata še dva, in, bog mi odpusti, jima ne zaupam. Ne morem! Kako bom vedela, da so nalili pravo olje (ja, tudi to se mi je že zgodilo, da so mi v original flaši prodali drugačno olje!), da so za mazanje šraufov in tesnil uporabili predpisano mast (še ena prigoda s kolegovega avtomobilskega servisa)? Ne pravim, da so druge masti slabše, še posebej če gor piše Castrol, ki dela olja za BMW... ampak zakaj plačevati uradni servis, če pa se ne držijo BMWjevih navodil in mi lahko isti zmazek naredi lokalni mazač?!!?

Moja prošnja oz. kar zahteva je, da želim bit zraven ko:

-spustijo olje ven... in to do zadnje kapljice,

-menjajo oljni filter,

-nalijejo notri novo olje

-nazaj sestavijo motor.

Ponižno sem vprašala na dolenjskem, pa niso bili preveč navdušeni. Danes grem, sicer verjetno brez veze, na A-cosmos z eno od njihovih stalnih strank, enako težit. Potem bom ubrala varianto "sladka, mala, glupa, hajde da malo pogledam".

Če kdo koga pozna, ki bi mi to lahko omogočil, mu spečem kar si zaželi al pa zrihtam kaj za popit. :blush:

K men prpel pa ti jaz zamenjam olje, tesnilo oljnega čepa, oljni in zračni filter, svečke namontiram dodatno opremo, skuham kavo . . . sam materijal sabo prines. Kave ni treba :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že v prejšnjem postu sem na hitro opisal mojo izkušnjo v servisu v Lj.

Malo bolj podrobno, je bilo tako:

Balanco motorja sem nerodno naslonil na steber tako, da se mi je odlomil bowden (cevka) sklople in olje je špricnilo. Motor sem spravil v garažo za ven je pa bil problem, je namreč v kleti tripleksa in spraviti 250 kg težak motor ven = misija težkomogoče.

Pa sem šel naročiti rezervni del v Lj in vprašati kako se zamena ta nesrečna cevka. Najprej so mi narobe naročili bowden (cevko) kajti mojster je trdil, da imam zajlo (mehansko) povezavo med ročico in sklopko. Medtem sem gledal kako na GS-ki menja jermen in olje. Z eno roko zateguje jermen z drugi pa drži lijak, da prodajalec vliva olje. Medtem pa meni pametuje, da je potrebno podreti pol motorja za zamenjavo zajle na sklopki. Bolj kot sem mu razlagal da motorja ne morem spraviti iz garaže bolj je bil vstrajen, motor mora priti v delavnico, drugače bom naredil pizd.....

Aja, čakat bi pa moral en teden taka gužva je na servisu.

Čez dva dni dobim pravo cevko (cena s tesnilom cilindra sklopke 142 € :BUA: ) in se previdno lotim zamenjave. Samo izpušni lonec sem snel ter z malim natičnim ključem snel in vrnil na mesto cilinder sklopke, na katerem sem zamejal cevko. Nalil olje, izpraznil zrak iz cevi in preizkusil. (vse piše v navodilih za vzdrževanje) Dela en popoldne in motor je bil spet vozen.

Naslednja zgodba je bil alternator, po približni ocenjeni vrednosti servisa (preko 500€) sem ga snel sam (trije vijaki) in odnesel do električarja. Ta mi je za rundo mi je zamenjal vmesno ploščo med navitjem in mehaniko v elektromotorju; alternator dela B.P.

Tudi pri avtomobilih tovarniškim servisem NE ZAUPAM zaradi osebnih slabih izkušnjah.

Me prav čudi, da se nobeden mehanik ne spravi s srcem servisirati BMW-e (motocikle) Z pravilnim odnosom in pravimi cenami bi imel veliko dela. Saj lahko da ga imamo v Sloveniji, pa ga ne poznam :wallbash:

BelaStrela ali misliš, da boš kaj lažje prodala motor, če bo izven garancije servisna knjižica poštemplana? Moj nasvet, loti se sama vsaj zamenjave filtrov in mazilnih tekočin, postopek je zelo enostaven in nezahteven. Samo natančna bodi.

No je kar nekaj možakarju,ki privat servisirajo BMW-je in to zelo dobrih....starih mačku....
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je skrivnost kateri? :)

Velika :yes: lahko pa ti,če te res zanima pošljem zasebno....
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!