Skoči na vsebino

Asfalt, gume in cvetni prah


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni...

Zanima me, koliko je naš asfalt dober...

Namreč sem nov motorist in danes sem bil neprijetno presenečen, ker mi je trikrat zadnja guma zavrtela v prazno in sicer v 2 prestavi Yamaha Fazer 1000.

Na servisu, ki sem ga takoj opravil, so rekli, da so gume dobre.

Zanima me, kakše izkušnje imate vi, mnenja...

Ne bi rad, da bi bil neprijetno presenečen in posledično kje v motoristični statistiki črne kronike...

P.S Gume imam dunlop sport max se mi zdi...

Lp,Tomaž

Objavljeno

Dokler bo guma vrtela v prazno je asfalt slab, ko bo asfalt dovolj grob boš šel po zadnjem :kva2:

Objavljeno

JA, to si znam predstavljati...

Zdi se mi, da sedaj ni padal dež cca 4 dni in je svoje naredil tudi cvetni prah, ki je zelo spolzek, mar ne?

Sicer pa dolgoletnih izkušnjah z avtom, zelo težko oceniš, kateri asfalt je zares dober in kateri ne.

Pri motorju sem že ugotovil to, da mora resnično biti grob.

Tudi sam ne vem, koliko se lahko nagnem v ovinku..., torej koliko hitro se lahko pripeljem, da ne bo pnevmatika zdrsnila...

Res je, da sem popolni začetnik in sem v mesecu dni, od kar imam motor prevozil zgolj 500-600km, a sem nekaj začetnih občutkov počasi pridobil...

Tako bi si želel hitreje pripeljati v ovinek, ga tudi prevoziti, a si ne upam, ker se bojim zdrsa...

Je kakšno vodilo, je nujno potrebno gledati, da je le grob asfalt tisti, po katerem se lahko vozimo bolj dinamično, hitreje...?

Lp, Tomaž

Objavljeno

PAzi se asfalta k se sveti. To glede cvetnega prahu pa še nism slišu.

Objavljeno

Pnavadi je tako da je temnejši asvalt bolj grob ni pa nujno.

Nočem se delat pametnega, ampak mogoče je pri tebi problem malo premalo občutka v zapestju, sepravi pregrobo dodajanje plina :hmm:

Pri meni je bilo tako da sem z časom, prevožinimi kilometri in nekaj literature o tehnikah vožnje prišel do stopnje da sem na prejšnjem motorju drgnil tačke po savaltu, (novega se pa šele navajam) nisem pa nikoli zavestno peljal določen odsek ceste samo zato da bi prizkušal zmožnosti motoja in zadnje pnevmatike, oziroma na silo povečeval nagib in hitrost vstopa v ovinek. Tako da moj nasvet bi bil prevozi čimveč kilometrov po različnih cestah in ne na silo vozit hitro. Seveda pa obisk kakšne delavnice varne vožnje tudi ne škodi :)

Objavljeno

Pozdravljeni...

Zanima me, koliko je naš asfalt dober...

Namreč sem nov motorist in danes sem bil neprijetno presenečen, ker mi je trikrat zadnja guma zavrtela v prazno in sicer v 2 prestavi Yamaha Fazer 1000.

Na servisu, ki sem ga takoj opravil, so rekli, da so gume dobre.

Zanima me, kakše izkušnje imate vi, mnenja...

Ne bi rad, da bi bil neprijetno presenečen in posledično kje v motoristični statistiki črne kronike...

P.S Gume imam dunlop sport max se mi zdi...

Lp,Tomaž

Naš asvalt v primerjavi z tujino(italija, avstrija) je izredno slab(na večini cestah). Slab je zaradi tega, ker je naša predraga slovenija ves denar zmetala za super avtoceste, navadne ceste pa dobesedno razpadajo.

Glede vrtenja gume se ne sekiraj nič, ker se to dogaja vsem ki malce bolj pohodijo po gasu z neogreto gumo na slabem asvaltu ali prekritem z cvetnim prahom, oziroma prekritim z svinjarijo...

Glede nagiba v ovinku pa nič ne skrbi. Prišlo bo z kilometrino, ko boš spoznaval motor, sebe, občutke,poglede. Ne obstaja hiter način da se to navadiš. Treba se je čimveč vozit. 600 kilometrov na mesec je zelo malo. Če boš vozil 6 mescov bo to borih 3600km. Zelo malo se boš lahko naučil z tako malo vožnje. Črno kroniko odmisli, ker če ne te bo preveč strah da bi sploh vozil normalno....

Predlagam da si pogledaš twist of the throtle 2 ter prebereš magisterij vožnje(ta slovenski) da pridobiš nekaj teoretičnega znanja, nato pa poskušaš čimveč spraviti še v prakso

LP pa srečno

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Na servisu, ki sem ga takoj opravil, so rekli, da so gume dobre.

Lp,Tomaž

Kakšen model gum pa imaš montiranih. Lahko imaš gori kakšne sportturing gume, ki so res več kot dobre za umirjeno vožnjo. Vendar pri takšnih stvareh kot jih ti izvajaš, znajo delat to kar tebi delajo. Saj so bolj trde in se ne segrejejo tako hitro plus tega imajo slabši oprijem v primerjavi z ss gumo.

Je pa tudi možnost da res malo preveč odpiraš gas, čeprav ob pravi gumi bi moglo na zadnjo metat ne pa kopat.

Objavljeno

Pozdravljeni...

Zanima me, koliko je naš asfalt dober...

Asfalt se razlikuje od kraja do kraja ...

Guma - dokler je hladna, ne drži najbolje in se je morda zarad itega zvrtela.

Če nimaš občutka za gas, potem si si morda kupil preveč močen motor.

Objavljeno

ko že ravno sprašuješ kateri asfalt prime in kateri ne...

v suhem jaz še nisem imel težav.

ko pa dežuje... mater! pol se je potrebno bat teh črt in cestnih oznak kot hudič križa!

en kolega je pred leti lepo rekel: "hujše ko da bi plujža povozo!". ph34r.gif

Objavljeno

Ja, 600 km v enem mesecu sem naredil zato, ker sem bil skoraj dva cela tedna odsoten, potem pa še vreme ni bilo pimerno. Tako računam, da jih bom naredil od sedaj mnogo mnogo več in pridobil počasi boljši občutek.

Priznam, da sem namenoma malo več dodal plin, a to takoj, ko sem prišel z ovinka in je bil motor že v ravni legi. Gume so bile po mojem že "ogrete", saj sem prevozil pred "zdrsom" cca 30km normalne vožnje.

Ko sem malo spraševal, so mi rekli, da se guma sama od sebe segreje po cca 10 kilometrih vožnje???

Bom pa še enkrat pogledal točno oznako gume, vem le , da je Dunlop sportsmax ali nekaj takega...

Bi pa prosil, če mi svetujete za naprej, katera pnevmatika je najbolj primerna, s tem, da se ne mislim voziti po mokrem, skratka za suho vreme. Po mokrem pa edino, čee me kje ujame dež, a takrat pa resnično po polžje.

Mislim, da si nisem kupil premočan motor. Pravijo, da se hitro navadiš. Sem pa ugotovil, če se pelje z menoj še sopotnica, se kar nekaj izgubi na prožnosti, kljub kubaturi in moči. Za 1000ccm sem se odločil tudi zato, ker je bilo kar nekaj ljudi mnenja, da ga je potrebno manj prestavljati zaradi navora, moči, kar tudi sam ugotavljam.

Naj pa vseeno povem, da se vozim previdno, pridobivam občutek in sam vem, da ga še verjetno dolgo časa ne bom imel takega, kot bi bilo potrebno. Dve , tri sezone, pa bo bolje.

Lp, Tomaž

Objavljeno

Ja, 600 km v enem mesecu sem naredil zato, ker sem bil skoraj dva cela tedna odsoten, potem pa še vreme ni bilo pimerno. Tako računam, da jih bom naredil od sedaj mnogo mnogo več in pridobil počasi boljši občutek.

Priznam, da sem namenoma malo več dodal plin, a to takoj, ko sem prišel z ovinka in je bil motor že v ravni legi. Gume so bile po mojem že "ogrete", saj sem prevozil pred "zdrsom" cca 30km normalne vožnje.

Ko sem malo spraševal, so mi rekli, da se guma sama od sebe segreje po cca 10 kilometrih vožnje???

Bom pa še enkrat pogledal točno oznako gume, vem le , da je Dunlop sportsmax ali nekaj takega...

Bi pa prosil, če mi svetujete za naprej, katera pnevmatika je najbolj primerna, s tem, da se ne mislim voziti po mokrem, skratka za suho vreme. Po mokrem pa edino, čee me kje ujame dež, a takrat pa resnično po polžje.

Mislim, da si nisem kupil premočan motor. Pravijo, da se hitro navadiš. Sem pa ugotovil, če se pelje z menoj še sopotnica, se kar nekaj izgubi na prožnosti, kljub kubaturi in moči. Za 1000ccm sem se odločil tudi zato, ker je bilo kar nekaj ljudi mnenja, da ga je potrebno manj prestavljati zaradi navora, moči, kar tudi sam ugotavljam.

Naj pa vseeno povem, da se vozim previdno, pridobivam občutek in sam vem, da ga še verjetno dolgo časa ne bom imel takega, kot bi bilo potrebno. Dve , tri sezone, pa bo bolje.

Lp, Tomaž

Pa si prepričan da se ti je guma zavrtela v prazno? Težko verjamem, fazerka bi šla prej na zadnje kolo in te vrgla iz sebe. Pa to da si fazerja kupil zato da ne boš rabil dosti prestavljat je tudi zelo zgrešeno. Če se hočeš z fazerjem koliko toliko peljat moraš biti kar priden z menjalnikom ker ima navor precej visoko in ga moraš držat vsaj na kakšnih 5000 obratih, niže je zelo "švoh". Za malo prestavljanja je bolj primeren kakšen Bandit 1250 ali cbf-ka. Sicer je pa Fazer dober motor in bo ti nudil dost užitkov ko se ga boš privadil. Od začetka pa le bodi nežen z gasom. Pa srečno vožnjo... :rolleyes:

Objavljeno

Glede na to, da si začetnik, bi lahko poizkusil z gumami Dunlop Roadsmart.Zadnja guma je dvokomponentna kar pomeni trša zmes na sredini in mehkejša na bokih. S to gumo boš lahko prevozil veliko km. pa še čez ovinke ti bo vlivala veliko mero zaupanja. Jaz osebno sem s temi gumami zadovoljen-moje mnenje pač.

Objavljeno

Pozdravljeni...

Zanima me, koliko je naš asfalt dober...

Namreč sem nov motorist in danes sem bil neprijetno presenečen, ker mi je trikrat zadnja guma zavrtela v prazno in sicer v 2 prestavi Yamaha Fazer 1000.

Na servisu, ki sem ga takoj opravil, so rekli, da so gume dobre.

Zanima me, kakše izkušnje imate vi, mnenja...

Ne bi rad, da bi bil neprijetno presenečen in posledično kje v motoristični statistiki črne kronike...

P.S Gume imam dunlop sport max se mi zdi...

Lp,Tomaž

Povej kje ti je zavrtel, kajti v Ljubljani je nekaj križišč gladkih. Sem že vidu padce k so prepogumno pripeljali in če ne poznaš nagneš dodaš gas in si na tleh.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Povej kje ti je zavrtel, kajti v Ljubljani je nekaj križišč gladkih. Sem že vidu padce k so prepogumno pripeljali in če ne poznaš nagneš dodaš gas in si na tleh.

ja sej zlizani so pa zato ker frajerji na njih driftajo...BTC je poln zlizanih krožnih...pomojem bi lahko drsal na njih :surrender:

Popravljeno . Popravil Spade
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

ja sej zlizani so pa zato ker frajerji na njih driftajo...BTC je poln zlizanih krožnih...pomojem bi lahko drsal na njih :surrender:

Ma daj ne čebuli no....Driftanje naredi asfalt še bolj oprijemljiv ker se nanese nanj guma od koles.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Gume imam Dunlop Sportmax qualipier 190/50/17.

To se mi je zgodilo iz smeri Vodic proti Mengšu, takoj na začetku za ležečimi policaji in v isti povezavi zadnji ovinek, ko se pripelješ v Mengeš.

LP

Objavljeno

povezava mozgani-desno zapestje je ok? finomotoricno nisi hendikepiran?

mogoce samo se nisi vajen motorjev.

vaja dela mojstra, mojster vajo, mi pa napake. uci se na in iz njih. in ne teoretiziraj prevec.

Objavljeno (popravljeno)

Precej odgovorov na tvoje dileme o nagibanju in vožnji v ovinkih in veliko ostalih teoretično/praktičnih nasvetov od "izkušenih" bi se dalo dobit tudi tule v primerni skupini :yes:

Pa tule

Popravljeno . Popravil Gamma
  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Ne delam reklame, ampak mogoče ne bi bilo slabo, da si nabaviš knjigo Magisterij vožnje motocikla (MotoSi), je v njej ogromno navetov za vožnjo, glede na to, da praviš, da si začetnik. Jaz jo vsake toliko prelistam predvsem pred sezono, a jebi ga, saj tud župnik leta in leta bere iz iste knjige pa bi moral že vse vedeti.

V glavnem pa kot so ti že svetovali, kilometraža, občutek in strpnost.

Popravljeno . Popravil MARE 65
Objavljeno

tale nš asfalt drži k pes ježa u brinovem grmu....

Objavljeno

Ma daj ne čebuli no....Driftanje naredi asfalt še bolj oprijemljiv ker se nanese nanj guma od koles.

zato se jaz skoraj vidim v asvaltu...pa a ni rečeno da se na grobem bolj drži kot na gladkem?

nima veze ;)

LP

Objavljeno

Sedaj pa me zanima mnenje za izbiro gume....

Malo sem pregledal po direkt.com, kjer so zraven testi pnevmatik...

Kaj si želim? Pnevmatiko, ki bo v suhem vremenu imela odličen oprijem, tudi po slabšem asfaltu... Torej verjetno bolj mehka zmes, kar pa se posledično pozna pri hitrejši obrabi, mar ne?

Seveda pa ne bi želel imeti gume, katera je namenjena za dirkanje, torej tako, ki bi jo bilo prej potrebno dobro ogreti ipd...

Sicer pa vi motoristi dobro veste, kaj je dobro za vsakdanjik in kaj ne..

Lp, Tomaž

Objavljeno (popravljeno)

Sedaj pa me zanima mnenje za izbiro gume....

Malo sem pregledal po direkt.com, kjer so zraven testi pnevmatik...

Kaj si želim? Pnevmatiko, ki bo v suhem vremenu imela odličen oprijem, tudi po slabšem asfaltu... Torej verjetno bolj mehka zmes, kar pa se posledično pozna pri hitrejši obrabi, mar ne?

Seveda pa ne bi želel imeti gume, katera je namenjena za dirkanje, torej tako, ki bi jo bilo prej potrebno dobro ogreti ipd...

Sicer pa vi motoristi dobro veste, kaj je dobro za vsakdanjik in kaj ne..

Lp, Tomaž

Saj Qualifierce, ki jih imas sedaj gor, so cisto OK - kot so ti rekli na servisu.

Drugace pa vadi polaganje samo tam, kjer dobro poznas cesto in njen oprijem.

Za zacetnika si si kupil kar mocan motor in bodi previden z plinom.

Popravljeno . Popravil Buzdovan
Objavljeno

Sedaj pa me zanima mnenje za izbiro gume....

Malo sem pregledal po direkt.com, kjer so zraven testi pnevmatik...

Kaj si želim? Pnevmatiko, ki bo v suhem vremenu imela odličen oprijem, tudi po slabšem asfaltu... Torej verjetno bolj mehka zmes, kar pa se posledično pozna pri hitrejši obrabi, mar ne?

Seveda pa ne bi želel imeti gume, katera je namenjena za dirkanje, torej tako, ki bi jo bilo prej potrebno dobro ogreti ipd...

Sicer pa vi motoristi dobro veste, kaj je dobro za vsakdanjik in kaj ne..

Lp, Tomaž

Jaz že kar nekaj časa uporabljam kombinacijo Pirellija - Angel ST zadaj in Diablo Corsa spredaj, se kar obnese.....

Objavljeno

Bi pa prosil, če mi svetujete za naprej, katera pnevmatika je najbolj primerna, s tem, da se ne mislim voziti po mokrem, skratka za suho vreme. Po mokrem pa edino, čee me kje ujame dež, a takrat pa resnično po polžje.

Pirelli Angel ST recimo.

  • Ni mi všeč 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!