stadion Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 Bom kratek. Skuter ni štel kilometrov, nisem vedel zakaj - odprl sem armaturko, odklopil dva črna konektorja iz števca in osrednjo zajlo ki je napeljana spodaj k gumi. V rokah sem imel števec in malo bezljal po zobnikih notr ker sta bila dva postrani in ni hotel vrteti številk. Zadevo sem naslednji dan sestavil skupaj, v sredino sem vtaknil nazaj zajlo, in oba črna konektorja s temi žičkami. Te dva konektorja sem priklopil na števec (skupaj s tem modrim ploščatim trakom ki ima notri neke potke speljane kako gre tok + in -. Zadevo sem sestavil nazaj skupaj - celotno armaturo, lepo obrnilključ počakal da je nehal brenčat - tista rdeča lučkica je posvetila spodaj in sem ga vžgal, vidila se je lučkica za olje rdeča, prav tako je potem ko je bil prižgan svetila zelena lučka za to da luči gorijo, ko pa sem probal pohupati je bila tišina, prav tako smernik levo-desno ni nič od nič, ne spredaj ne zadaj - najhuje pa, ta kazalec na levi za bencin stoji mrtev na tleh, namesto da bi se dvignil gor in kazal koliko je dejansko bencina v motorju. Nevem kaj naj naredim, dve uri sem bil tam pa študiral pa skos konektorja snemal gor pa dol, enkrat sem namenoma ta manjšega obrnil narobe in nataknil gor, potem pa zelena lučka za luči ni gorela, ampak je tista oranžna od bencina, tako kot da je to zdaj lučka za bencin. Se komu kaj sanja, prilagam slike za pomoč. (me pa čudi kaj hudiča je en konektor ostal nepriklopljen, nimam nič v spominu da bi bilo na števec priklopljeno več kot tistedva črna konektorja, zajla za štetje kilometrov pa tisti mali konektor z rdečim in črnim kablom, ampak ko ga odklopim vidim samo da tista rdeča lučka za vbrizg zgine, tako da tisto je ok. Ta nepriklopljen konektor ima hecno - ravno te tri barve kablov kot jih ma - bencin, pa žmigovec) Tule je slika. Zgoraj na števcu sta dva črna konektorja, priklopljena na števec, to v sredini bela plastika je zajla, spodaj majhen konektor je za vbrizg, tale na levi pa stoji nepriklopljen ..sem odstranil to plastiko notranjo kjer je ključavnica za vžig, če je slučajno kak kabel dol padel da bi moral kaj priklopiti pa nisem nič najdel, nimam ga kam vštekati - niti ne vem a je originalno že od začetka tam, ali je prejšnni lastnik ga sam naredil pa kar stoji zdaj za brezveze nepriklopljen.
k0ci Objavljeno Maj 13, 2011 Opozori Objavljeno Maj 13, 2011 tale konektor mora biti tako kot je, je za priklop motorja na računalnik, to je za serviserje narejeno, ti samo lepo pusti tako kot je....glede hupe in žmigavcev, najverjetneje si prekuril varovalko, poglej če je cela
Bremzer Objavljeno Maj 13, 2011 Opozori Objavljeno Maj 13, 2011 Ko tole tvojo mojstrovino berem me kar nekam pritisne in se vprašam zakaj sploh poklic avtoelektrikar,ko pa strokovnjaki kot si ti vse znate. :headbang: Upam da ti bo to dobra in draga šola. drjanez in madkupe 2
stadion Objavljeno Maj 13, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2011 A potem je nujno treba vse drugim vozit, človek ne sme nič sam popravljati? Namen mi ni bil nič drugega kot pogledati če je kaka rahla malenkost zakaj se številke nočejo vrteti, konektorje sem dal nazaj kot so bili. Kje se pa najde varovalka, ob akumolatorju tiste ploščate z dvema zoboma? Ta modr plosščat trakec ki je pod števcem in usmerja tok je pri konektorjih nekaj pomečkan bil od prej, ampak je delalo, samo zmečkan pač je malo..upam da to ni to. Bom šel nazaj k garaži ta vikend pa pogledal za varovalko.
stadion Objavljeno Maj 14, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 14, 2011 Mater, res je bila varovalka kriva - hvala bogu da je bila. Še celo rezervna je bila tam zraven priložena tako da nisem iskal trgovine odprte v soboto popoldne. 7.5 amperska pregorela, pa sem zamenjal z 10ampersko, verjetno bo okej. Hvala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se