pelinkovec Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 Po daljšem času se ponovno oglašam na forumu... razmišljam o menjavi trenutne kobilice z nečim močnejšim... No, kolebam pa med dvema kar podobnimia motocikloma, omejen do max 5000€. Naprošam pa predvsem lastnike oz voznike enega ali drugega oz še bolje, tiste, ki imate izkušnje z obema, kako sta kaj primerljiva, kje so + in - posameznega. Kolikor sem razbral iz foruma in raznih testov, je prednost TDM-a manjša masa, prednost CBF večja prožnost motorja. Oblika je seveda subjektivna. Zanima me predvsem: 1. kateri je boljši za vožnjo v dvoje 2. kateri je lažje obvladljiv, bolj odpušča napake 3. kateri je primernejši za daljše poti, potovanja Hvala vsem za odgovore, nasvete in usmeritve... Lp
simonsi Posted May 17, 2011 Report Posted May 17, 2011 jaz bi cbf samo zaradi obrega touring 4 valjnega agregata MCMLXXVI and ImenitnaPriložnost 1 1
pelinkovec Posted May 18, 2011 Author Report Posted May 18, 2011 Nobenih idej, nasvetov, sugestij, kritik in podobnega
BREITNER Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Mislim, da sta si motorja zelo podobna. Oba modela sta Sport/Touring , kar nam omogoča lepo lahkotno vožnjo. Za oba modela lahko rečem, da sta potovalnika z športno dušo. To lahko potrdim za svojo TDMko, katera mi daje veliko užitkov v vožnji ... predvsem se z ženo voziva oba. Sam sem prišel iz 4 valjnega motorja na 2 valjnega in ko človek se navadi vožnje dvovaljnika, potem mu je res vožnja velik užitek. Priznam, na začetku sem imel težave ... tresenje motorja, speljevanje v krožnem v previsoki prestavi ... itd, ampak ko se navadiš .... uff ... Tukaj ima Honda CBF prednost. Lepo mirno delovanje, tudi v nižjih prestavah, pa tudi sam motor je tišji in gre bolj "tekoče". Omenjenega motorja nisem vozil, imel pa sem štirivaljnika in vem, kakšna je razlika v vožnji. Pri tem motorju me je zmotila teža ... 242kg!! Treba je še dodat potnika in centralni ter stranske kovčke pa si izračunaj. Malo težka zadeva, tako da previdnost na ostrih počasnih ovinkih je več kot dobrodošla. Tako da .... vsak bo hvalil svojega. Jaz sem nepristranski. Vozim TDM in sem več kot zadovoljen. Če imaš priliko, testiraj oba pa se potem odloči. Mislim pa, da ne boš zgrešil z nakupom bilo katerega boš izbral. Pri CBFki pač imej v mislih vse te kilograme za samo 100ccm več. TDMka ima z vsemi tekočinami in orodjem: 220kg / HONDA z tekočinami: 242kg ŠE NEKAJ PODATKOV O TDMki: Poraba goriva: 5,39 l/100 km Prožnost od 60 do 130 km/h: III.prestava: 5,6 s / IV.prestava: 7,7 s / V.prestava: 8,7 s Podatki so več kot zadovoljivi, odločitev pa je tvoja. Lp Buzdovan 1
Bremzer Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Nobenih idej, nasvetov, sugestij, kritik in podobnega Jaz nisem vozil nobenega ampak zame je Honda sigurno najboljši Japonec!!! SCORPIONS, Dadi, Cartman and 3 others 3 3
Arriba Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Nobenih idej, nasvetov, sugestij, kritik in podobnega Sicer bodo zdaj pljuvali po meni lastniki raznih tedeemk, aprilij, itd..... Moje mnenje je da če lahko izbiraš pol vzami cbfko ker ima štiricilindrski agregat. Namreč štiricilindrci so dosti bolj uglajeni in prijetni za vožnjo kot twinerji, ki so pač šajtrge.... Bremzer, Urbii, ImenitnaPriložnost and 3 others 4 2
JANI_S Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Glede na to da imaš trenutno twina, ti ne bo TDMka predstavljala kakšnih problemov. Pri nas jo sicer ima oče, CBFko pa teta. Primerjava je zelo težka. Najboljše je da se zapelješ z obema. Ena slabost, ki jo ima TDMka je stabilnost v dalših zavojih. Občutek je kar neprijeten, še posebej, če jo voziš občasno. Pri CBFki me je pa zelo motilo, da ni imela lučke za gorivo (nevem kako je s novejšimi letniki) in teža na mestu, ko jo pa enkrat spraviš v pogon se tistih 20 kg neobčuti, drugače je kar prijeten motor. Če bi jast izbiral bi verjetno izbral TDMko, predvsem zaradi twina, mi je pa CBFka lepša (ampak kot si napisaj je lepota subjektivna). Sprobaj oba pa se odloči. Srečno! Bremzer and Buzdovan 1 1
Dare1 Posted May 18, 2011 Report Posted May 18, 2011 Lahko ti povem za CBF, TDm-ke pa še nisem vozil. Zelo predvidljiva, zelo vsestranska, sem prevozil že kar precej makadamov, ABS je zlata vreden, dobre zavore, dovolj navora in moči, tudi za vožnjo v dvoje. Teža, kljub nekaterim skeptikom nima velikega vpliva na dinamiko vožnje. Edino za obračanje na mestu zna biti problem. Negativne plati: meni (184cm) je malo nizka. Ampak ker imam bolj dolge noge mi do sedaj še noben motor ni bil dovolj visok (govorim o višini od tačk do sedeža). Zadnja vzmet je malo premehka in pri polni obtežitvi (2+prtljaga) prvi konec rahlo ''plava''. Poraba goriva 6,5 l bi lahko bila nižja. Meni vse odkar imam ta motor še noben drug ni toliko sedel, da bi pomislil o menjavi. Morda bi menjal le za kakšnega BMW-ja 800 ali 1200GS ali Tigra 800, pa še to zaradi višine. Bremzer 1
pelinkovec Posted May 19, 2011 Author Report Posted May 19, 2011 Hvala vsem za odgovore. Ja, 2 ključni razliki sem pozabil omeniti na začetku - to je razlika v teži in 2 vs 4 cilindri. 1. TEŽA Kar se teže tiče, sem tudi sam malo skeptičen. Sam si trenutno lastim transalpa 650, ki je po teži primerljiv z TDM-ko. CBF in cca 20kg več. Ne predstavljam si točno, kako se to čuti. Omenjate pri obračanju na mestu - a to zaradi nagiba in strahu oz večje verjetnosti za padec, ker je ne bi mogel zadržat ali zaradi večje okornosti? Sam nisem ravno dolgin (176cm), vendar mislim, da sta oba primerljivo ustrezna in obvladljiva za mojo višino, kar se tega tiče. Vem, nekateri boste rekli, da sprašujem neumnosti, vendar ena testna vožnja, če je sploh na voljo, ne more dati ne vem koliko izkušenj iz različnih situacij, ki ste jih mnogi že probali. Pa tudi na testni vožnji ne probavaš ne vem kakšnih fint CBF je tudi nekoliko nižja - mogoče na ta račun lažje obvladljiva na mestu? Kolikor sem zasledil, pa pri normalni vožnji te teže ni čutiti. 2. 2 vs 4 CILINDRI Sam nimam izkušenj s 4 cilindraši, vem le, glede na besede drugih, da je vožnja bolj mirna, tekoča, manj tresljajev - torej sami + na potovanjih. KAj pa naj bi bil največji minus oz največji + 2 cilindrašev? Pospeški in prehitevanja - tu verjetno ni neke razlike, predvidevam, da sta oba suverena, še posebej proti transalpu. Vožnja skozi ovinke - TDM naj bi bil nemiren v daljših, CBF bolj zahteven na krajših zaradi teže. A to pomeni, da npr. razne zaprte serpentine lahko predstavljajo težavo za CBF? Recimo zame, ki nisem ravno nek super duper izkušen Rossi. S transalpom sem jih zvozil relativno tekoče, za sport touring motorje si ne predstavljam, vem pa, da nikakor pred nakupom tega ne morem probat. Vem, da sem malo dolg, vendar bi se rad "odločil pravilno", čeprav po drugi strani vem, da z nobenim ne bom brcnil mimo. HVala vsem za konstruktivne odgovore.
Cartman Posted May 19, 2011 Report Posted May 19, 2011 Hvala vsem za odgovore. Ja, 2 ključni razliki sem pozabil omeniti na začetku - to je razlika v teži in 2 vs 4 cilindri. 1. TEŽA Kar se teže tiče, sem tudi sam malo skeptičen. Sam si trenutno lastim transalpa 650, ki je po teži primerljiv z TDM-ko. CBF in cca 20kg več. Ne predstavljam si točno, kako se to čuti. Omenjate pri obračanju na mestu - a to zaradi nagiba in strahu oz večje verjetnosti za padec, ker je ne bi mogel zadržat ali zaradi večje okornosti? Sam nisem ravno dolgin (176cm), vendar mislim, da sta oba primerljivo ustrezna in obvladljiva za mojo višino, kar se tega tiče. Vem, nekateri boste rekli, da sprašujem neumnosti, vendar ena testna vožnja, če je sploh na voljo, ne more dati ne vem koliko izkušenj iz različnih situacij, ki ste jih mnogi že probali. Pa tudi na testni vožnji ne probavaš ne vem kakšnih fint CBF je tudi nekoliko nižja - mogoče na ta račun lažje obvladljiva na mestu? Kolikor sem zasledil, pa pri normalni vožnji te teže ni čutiti. 2. 2 vs 4 CILINDRI Sam nimam izkušenj s 4 cilindraši, vem le, glede na besede drugih, da je vožnja bolj mirna, tekoča, manj tresljajev - torej sami + na potovanjih. KAj pa naj bi bil največji minus oz največji + 2 cilindrašev? Pospeški in prehitevanja - tu verjetno ni neke razlike, predvidevam, da sta oba suverena, še posebej proti transalpu. Vožnja skozi ovinke - TDM naj bi bil nemiren v daljših, CBF bolj zahteven na krajših zaradi teže. A to pomeni, da npr. razne zaprte serpentine lahko predstavljajo težavo za CBF? Recimo zame, ki nisem ravno nek super duper izkušen Rossi. S transalpom sem jih zvozil relativno tekoče, za sport touring motorje si ne predstavljam, vem pa, da nikakor pred nakupom tega ne morem probat. Vem, da sem malo dolg, vendar bi se rad "odločil pravilno", čeprav po drugi strani vem, da z nobenim ne bom brcnil mimo. HVala vsem za konstruktivne odgovore. 20 kil je poln ali prazen rezervar. To so same papirnate hibe. v normali uporabi sta oba stroja popolnoma suverena. CBF je pač honda, nič ni briljantnega in nič slabega, TDM pa je križanec prve kategorije. 2 valja ima svoje pluse in minuse. Jaz osebno sem imel težko prilagajanje iz 4valjnika na v2, ti teh tegob ne boš mel. cbf1000 vleče neprimerno bolš kot transalp, TDM pa ima podoben karakter kot tvoj, in boš mel filing da imaš pač supertransalp. Da ima CBF probleme z dvajstmi kilami in TDM z dolgimi ovinki je bol iskanje dlake v jajcu. Če še nisi mel 4 valjnika je morda zdej prilika da to probaš. Med tema dvema zelo preverjenima strojema pač ne moreš zgrešit. Srečno vožnjo! Urbii 1
Dare1 Posted May 19, 2011 Report Posted May 19, 2011 Teža je lahko problem samo pri rinjenju vzvratno ipd. V vožnji je CBf enostavno obvladljiva v kratkih in dolgih zavojih, kar je tudi poudarjena lastnost v vseh testih. Motor: verjetno je Hondin kakšen razvojni cikel naprej od TDM-ovega. Ima višji navor (ki je ponavadi odlika manj cilindrskih motorjev), mirnejši tek in ima večjo moč. Ker prehajam že na mejo neracionalnega preferiranja svoje znamke motorja bom zaključil. Preberi še kakšen primerjalni test. Urbii 1
Urbii Posted May 19, 2011 Report Posted May 19, 2011 Hvala vsem za odgovore. Ja, 2 ključni razliki sem pozabil omeniti na začetku - to je razlika v teži in 2 vs 4 cilindri. 1. TEŽA Kar se teže tiče, sem tudi sam malo skeptičen. Sam si trenutno lastim transalpa 650, ki je po teži primerljiv z TDM-ko. CBF in cca 20kg več. Ne predstavljam si točno, kako se to čuti. Omenjate pri obračanju na mestu - a to zaradi nagiba in strahu oz večje verjetnosti za padec, ker je ne bi mogel zadržat ali zaradi večje okornosti? Sam nisem ravno dolgin (176cm), vendar mislim, da sta oba primerljivo ustrezna in obvladljiva za mojo višino, kar se tega tiče. Vem, nekateri boste rekli, da sprašujem neumnosti, vendar ena testna vožnja, če je sploh na voljo, ne more dati ne vem koliko izkušenj iz različnih situacij, ki ste jih mnogi že probali. Pa tudi na testni vožnji ne probavaš ne vem kakšnih fint CBF je tudi nekoliko nižja - mogoče na ta račun lažje obvladljiva na mestu? Kolikor sem zasledil, pa pri normalni vožnji te teže ni čutiti. 2. 2 vs 4 CILINDRI Sam nimam izkušenj s 4 cilindraši, vem le, glede na besede drugih, da je vožnja bolj mirna, tekoča, manj tresljajev - torej sami + na potovanjih. KAj pa naj bi bil največji minus oz največji + 2 cilindrašev? Pospeški in prehitevanja - tu verjetno ni neke razlike, predvidevam, da sta oba suverena, še posebej proti transalpu. Vožnja skozi ovinke - TDM naj bi bil nemiren v daljših, CBF bolj zahteven na krajših zaradi teže. A to pomeni, da npr. razne zaprte serpentine lahko predstavljajo težavo za CBF? Recimo zame, ki nisem ravno nek super duper izkušen Rossi. S transalpom sem jih zvozil relativno tekoče, za sport touring motorje si ne predstavljam, vem pa, da nikakor pred nakupom tega ne morem probat. Vem, da sem malo dolg, vendar bi se rad "odločil pravilno", čeprav po drugi strani vem, da z nobenim ne bom brcnil mimo. HVala vsem za konstruktivne odgovore. Zdravo, Okornost v ovinkih je tako kot je predhodnik že povedal iskanje dlake v jajcu. Glede teže in manevriranja na mestu bi rekel, da tistih par kg (ko je motor polno otovorjen) ne igra več take vloge potem a je vse skup težko 390 ali 410kg. Jaz sem TDMko izključil zaradi dveh razlogov to je DVOVALJNIK (se ne morem navadit tresenja in cukanja pri nižjih obratih) in pa VIŠINA sedeža. Sam sem malo manjši od tebe in ko sem se vsedel na TDM-ko mi je bila previsoka, sploh če sem pomislil da je motor polnootovorjem. No v takem primeru bi jaz rad imel podplate na tleh. Za tvoj primer bi človek lahko rekel da imaš sladke težave. Oba motorja imata dovolj moči in navora. Oba sta primerna tudi za potovanja. Oba padeta v enak razred zavarovanja - če ti to pomeni. Cena rabljenih je podobna. Nobeden ni za kolenčkat... Suma sumarum z nobenim ne boš zgrešil, jaz pa bi se ponovno odločil za CBF-ko. lp Urban
JANI_S Posted May 19, 2011 Report Posted May 19, 2011 Kot si že povedal z nobenim ne boš brcnil mimo! Odloči se na podlagi pozicije sedenja (udobnosti, višine sedeža...) in agregata (2 ali 4 cilindre). Vse ostalo so nianse. Jaz sem približno visok kot ti pa mi je pozicija sedenja bolj ugajala na TDMki kot na CBFki. Višina sedeža pa nima velikega pomena. Moj Tiger je še višji od TDMke pa sem se ga hitro navadil. Predpostavljam, da če si sedaj imel endurota, ti bo TDMka malo bolj sedla, kot CBFka.
pelinkovec Posted May 19, 2011 Author Report Posted May 19, 2011 Hvala vsem za pomoč in nasvete Glede na vaše komentarje imam res sladke skrbi - noben ni mimosunek Mogoče se nekako bolj nagibam k CBF-u, vendar bi vzel tudi TDM-a, tistega, ki bi pač dobil boljšega. Najprej pa moram prodati svojega trenutnega...če je kdo interesent Čeprav imam občutek, da sedaj ni pravi čas za prodajo... ali pa samo moj ni interesanten
pelinkovec Posted June 17, 2011 Author Report Posted June 17, 2011 Evo, pa je ratalo - od danes sem lastnik prekrasne Honde CBF 1000 :kva2: :kva2: Naredil dobrih 100km - občutki so naravnost fenomenalni Več napišem v kratkem... Hvala vsem za pomoč Dare1 1
Cury Posted September 2 Report Posted September 2 (edited) Sicer je tema že stara pa vseeno moram napisati še jaz svoje mnenje o tema dvema motorjema. Pred tednom dni sem bil odločen da bom kupil tdm 900, šel 2 sprobat, pri obeh abs ni deloval oziorma pri eni od dveh je na začetku delal potem pa nehal, moč sem pričakoval da bo malo boljša oz. filing, pa me je pustil hladnega,vem da ima 86ps pa vseeno, ciklistika meni osebno obup, slabšega motorja še nisem peljal, verjetno zaradi visokega težišča gre motor posledično težje v ovinek, nekak moraš ,,bolj delati,, ga skoraj malo siliti da se pelješ hitro čez ovinke, vglavnem ko sem stestiral še drugega sem se vprašal zakaj sploh kupujem ta motor, če mi ne leži, pa sem drugače bolj pristaš eno in dvo cilindričnih agregatov kot 4 valjnikov. No in potem sem si rekel, da dam možnost da grem sprobat še cbf 1000a 2007 letnik. Že po par 100m sem vedel da je to to. Kako lepo motor vleče, res navor odličen, ciklistika velikoooo boljša, v ovinek ga sploh ne rabiš siliti, res odličen motor, in lahko rečem da ko pelješ tdm veš da voziš +15let star motor, tukaj pa tega občutka NI. To je moje mnenje in če je kdo v dvomih kaj od tega naj kupi, naj prvo sproba oba, ampak meni osebno je Honda v vseh pogledih spredaj. lp Edited September 2 by Cury
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now