Skoči na vsebino

tomos 4


dodajsvojnick

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Imam Tomos apn4 letnik 74, ki je nekoliko predelan že odkar pomnim (sem premlad glede na motor :)) in sicer ima peto prestavo ter uplinjač bing. Do sedaj je bila ta kombinacija vredu, včeraj pa ko sem se peljal, pa mu je kar naenktrat začelo zmanjkovati moči (sploh je to opazno ko preveč navijem gas).Potem sem se kar nekaj kilometrov do doma peljal z napol mrtvim motorjem(enkrat je potegnil enkrat sploh ne(z zavgom je bilo nekoliko boljše)). Potem sem doma malo šaril po njem vendar brez uspeha, ker se ne spoznam najbolj. Uglavnem diza ni zamašena,štantgas je naštelan, zračni filter ni zamašen...

Je možno da karnaenkrat dobi preveč zraka?

kako se kaže okvara ali pa slaba svečka? Crkne v trenutku ali se še malo matra?

Torej prosil bi za kakšen nasvet ali mnenje. hvala

Popravljeno . Popravil dodajsvojnick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da se je pregrel. Se izrabili batni obročki itd. Motor kaj trokira ali mu samo zmanjka moči? Svečko se preveri tako, da jo odviješ, natakneš nazaj na kapo, prisloniš k galvi oz. cilindru ter porineš kurbl-pogledaš če je iskra močna. Barva elektrode in zgornjega dela pa mora biti čokoladno rjava. če je bela-preveč zraka; črna-preveč goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor pod majhnim gasom večinoma lavfa normalno, s preveč gasa ga pa povsem zamori. Hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor pod majhnim gasom večinoma lavfa normalno, s preveč gasa ga pa povsem zamori. Hvala za odgovor

Jaz bi pogledal še enkrat dizo, mogoče nisi sčistil prave dize, lahko da jih je več(ne poznam frgazerja)...

...pa dotok bencina poglej da ni zamašen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor pod majhnim gasom večinoma lavfa normalno, s preveč gasa ga pa povsem zamori. Hvala za odgovor

Preveri dovod goriva(mrežica na pipici v tanku) ali pa imaš zabit izpušni sistem !!

Snemi izpuh očisti izhod v cilindru in probaj brez auspuha pa boš takoj ugotovil!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo danes sem spet našel čas za mojo mopedico:). Situacija je taka , da je očitno problem res v nastavitvah frgazerja. Sem malo preizkušal razne kombinacije in obračal medeninasto dizo in v nekem položaju je motor potegnil tako kot mora, potem sem se šel peljat ampak se mi je diza kaj kmalu razštelala... Sedaj se niti ne spomnim kako je bilo na začetku ampak mislim da je bila diza privita do konca... Meni pa v tem položaju ne lavfa dobro(jo moram odviti skoraj za 1/4 obrata).

Ali je to mogoče posledica,ker ni naštelan nek drug vijak, ki pa se nahaja na drugi strani frgazarja in ni medeninast in ima znotraj konico ter vzmet. Tisti vijak sem sicer že nakaj nastavljal vendar moram za vsak premik vijaka odstraniti celoten fergazar ker se nahaja odzadaj (več na sliki).

Zanima me če sem na pravi poti (ali je treba nastavit vijak s špico) da ne bom po nepotrebnem odstranjeval frgazerja in vrtel vijaka po eno kotno stopinjo cel dan...

Zanima me še kaj se pravzaprav nastavlja s tistim vijakom? predvidevam da razmerje bencin/zrak?

Vsak odgovor/pripomba dobrodošla!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem spet našel čas za mojo mopedico:). Situacija je taka , da je očitno problem res v nastavitvah frgazerja. Sem malo preizkušal razne kombinacije in obračal medeninasto dizo in v nekem položaju je motor potegnil tako kot mora, potem sem se šel peljat ampak se mi je diza kaj kmalu razštelala... Sedaj se niti ne spomnim kako je bilo na začetku ampak mislim da je bila diza privita do konca... Meni pa v tem položaju ne lavfa dobro(jo moram odviti skoraj za 1/4 obrata).

Ali je to mogoče posledica,ker ni naštelan nek drug vijak, ki pa se nahaja na drugi strani frgazarja in ni medeninast in ima znotraj konico ter vzmet. Tisti vijak sem sicer že nakaj nastavljal vendar moram za vsak premik vijaka odstraniti celoten fergazar ker se nahaja odzadaj (več na sliki).

Zanima me če sem na pravi poti (ali je treba nastavit vijak s špico) da ne bom po nepotrebnem odstranjeval frgazerja in vrtel vijaka po eno kotno stopinjo cel dan...

Zanima me še kaj se pravzaprav nastavlja s tistim vijakom? predvidevam da razmerje bencin/zrak?

Vsak odgovor/pripomba dobrodošla!

LP

post-33201-0-83969900-1309705155_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Evo danes sem spet našel čas za mojo mopedico:). Situacija je taka , da je očitno problem res v nastavitvah frgazerja. Sem malo preizkušal razne kombinacije in obračal medeninasto dizo in v nekem položaju je motor potegnil tako kot mora, potem sem se šel peljat ampak se mi je diza kaj kmalu razštelala... Sedaj se niti ne spomnim kako je bilo na začetku ampak mislim da je bila diza privita do konca... Meni pa v tem položaju ne lavfa dobro(jo moram odviti skoraj za 1/4 obrata).

Ali je to mogoče posledica,ker ni naštelan nek drug vijak, ki pa se nahaja na drugi strani frgazarja in ni medeninast in ima znotraj konico ter vzmet. Tisti vijak sem sicer že nakaj nastavljal vendar moram za vsak premik vijaka odstraniti celoten fergazar ker se nahaja odzadaj (več na sliki).

Zanima me če sem na pravi poti (ali je treba nastavit vijak s špico) da ne bom po nepotrebnem odstranjeval frgazerja in vrtel vijaka po eno kotno stopinjo cel dan...

Zanima me še kaj se pravzaprav nastavlja s tistim vijakom? predvidevam da razmerje bencin/zrak?

Vsak odgovor/pripomba dobrodošla!

LP

Na dizi mora bit ena gumijasta podložka oz. dihtunga, ker če je ni se diza preveš globoko usede in s tem se zapre dovod goriva v dizo.

Mene je tudi enkrat zaftkavalo na tak način kot ga ti omenjaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!