JureZ Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 (popravljeno) Čeprav se zavedam, da je že odprtih nekaj podobnih tem, sem vseeno odprl svojo, saj veste, vsak ima drugačne želje... Torej, v tem mesecu bom naredil izpit za motorje do 125ccm(A1 kat.), pa me zanima kateri motocikel priporočate. Rad bi, da je motor primeren tudi za kakšno malo daljšo turo (seveda ne spet ne vem kako dolgo), torej mora biti dovolj udoben(ne neka šport ali hard enduro oblika), ter dovolj zmogljiv(s tem mislim, da motor ni v bistvu 125 kubičen moped kot npr. honda cbf ali yamaha ybr). Sam sem opazil Hondo Varadero 125, vendar je ta (tudi rabljena) precej draga. Gledal sem tudi Cagivo Raptor 125, le-to pa je pri nas zelo težko dobiti, čeprav jo večina kar hvali. Se pa zavedam, da je to kar precej drugačen motor od Honde. Kaj še priporočate, morda nekaj malce bolj dostopnega od omenjenih dveh? Hvala za pomoč. LP Popravljeno Junij 2, 2011. Popravil JureZ Sedovsek85, bajkr88, DIINGGO in 1 other 1 3
impulz Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 nova 4t aprilia bi utegnila biti pravi hit letos bajkr88 in ShAArK 1 1
mihacar Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 priporočam hyosunga comet gt 125. je dokaj poceni proti drugim, vzdžljiv, malo kuri,dober videz... bajkr88 in impulz 1 1
Kvasko Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Čeprav se zavedam, da je že odprtih nekaj podobnih tem, sem vseeno odprl svojo, saj veste, vsak ima drugačne želje... Torej, v tem mesecu bom naredil izpit za motorje do 125ccm(A1 kat.), pa me zanima kateri motocikel priporočate. Rad bi, da je motor primeren tudi za kakšno malo daljšo turo (seveda ne spet ne vem kako dolgo), torej mora biti dovolj udoben(ne neka šport ali hard enduro oblika), ter dovolj zmogljiv(s tem mislim, da motor ni v bistvu 125 kubičen moped kot npr. honda cbf ali yamaha ybr). Sam sem opazil Hondo Varadero 125, vendar je ta (tudi rabljena) precej draga. Gledal sem tudi Cagivo Raptor 125, le-to pa je pri nas zelo težko dobiti, čeprav jo večina kar hvali. Se pa zavedam, da je to kar precej drugačen motor od Honde. Kaj še priporočate, morda nekaj malce bolj dostopnega od omenjenih dveh? Hvala za pomoč. LP Odvisno, kaj hočeš, najbol groba delitev je na 2 taktni in pa 4 taktni motor. S tem so pogojene zmogljivosti, stroški in pa mnogo drugih stvari.
speedfighttuning Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Uzami Tomosa SM 125 Replica cup Sicer je res da je supermoto, ampak je kljub temu še vedno dovolj udoben da lahko z njim nardiš tudi kakšno daljšo turco...150 km brez postanka ni nek velik problem nardit Cena glede na to kolko motorja dobiš za ta dnar ni pretirana, motor je zelo uzdržljiv in nezahteven za uzdrževanje Poraba je nizka, okol 3 L/100 km, če se ti zdi prešvoh pa mu lahko daš gor power kit, s čimer se ti bo poraba povzpela na okoli 4 L/100 km, kar še vedno ni veliko
nsignific Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Glede na to, kakšne si gledal (Vara, Raptor), ti priporočam Yamaho TDR. Jaz bi ga imel, čeprav imam že njenega večjega bratca.
speedfighttuning Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Glede na to, kakšne si gledal (Vara, Raptor), ti priporočam Yamaho TDR. Jaz bi ga imel, čeprav imam že njenega večjega bratca. Ja, samo TDR je 2-takten, tako da boš mogu bit pozoren pri nakupu, da se neboš zaj**u...lahko naletiš na kakega sf**anega ki se ti bo kvaru in mu boš mogu kmalu nardit generalno, kar pa ni poceni...tko da če boš kupoval bilokaterega 2-taktnega bodi zelo pozoren, če imaš možnost vzemi s sabo koga z izkušnjami da ga pogleda če je v redu Če pa nočeš razkirat uzemi raje 4-taktnega Sicer ne tko "leti" kot 2-T, ampak je pa dosti bolj vzdržljiv, poraba dosti manjša, ne rabiš tankat olja za mešanico, manj zahtevno vzdrževanje, gre pa prav tako dovolj dobro da se boš naučil vozit Kupi 4-T da neboš imel z njim nekih velikih stroškov in začni zbirat denar za kej močnejšega
aleksandergabriel Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Prej sem imel varaderko in lahko rečem da je super motor. Res da je malo dražja ampak je vredna vsakega centa :grim
JureZ Objavljeno Junij 2, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Ja, Yamaha TDR sem tudi sam opazil. Ima pa večina že veliko kilometrov, ampak to verjetno ne bi smelo biti takšen problem, če je že bil narejen generalni servis, kajne? Res je, da ima dvotakten motor tudi svoje pomanjkljivosti, ampak to bi nekako še preživel, glede na to da ga kupujem za 2-3 leta.
JureZ Objavljeno Junij 2, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Uzami Tomosa SM 125 Replica cup Sicer je res da je supermoto, ampak je kljub temu še vedno dovolj udoben da lahko z njim nardiš tudi kakšno daljšo turco...150 km brez postanka ni nek velik problem nardit Cena glede na to kolko motorja dobiš za ta dnar ni pretirana, motor je zelo uzdržljiv in nezahteven za uzdrževanje Poraba je nizka, okol 3 L/100 km, če se ti zdi prešvoh pa mu lahko daš gor power kit, s čimer se ti bo poraba povzpela na okoli 4 L/100 km, kar še vedno ni veliko Kakšni pa so kej končna (ter predvsem potovalna hitrost) in pospeški pri Tomosu? bajkr88 in DIINGGO 1 1
speedfighttuning Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 (popravljeno) Kakšni pa so kej končna (ter predvsem potovalna hitrost) in pospeški pri Tomosu? Original je končna okol 105-110 km/h, pospeški pa podobni kot pri ostalih 125 4-T motorjih...z power kitom so pospeški približno kot pri zaprtih 2-T 125 ccm motorjih, končna pa je odvisna od prenosov...nekje med 120 in 130 km/h Drugače pa potovalna hitrost brez problema 90 km/h Popravljeno Junij 2, 2011. Popravil speedfighttuning
speedfighttuning Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Original je končna okol 105-110 km/h, pospeški pa podobni kot pri ostalih 125 4-T motorjih...z power kitom so pospeški približno kot pri zaprtih 2-T 125 ccm motorjih, končna pa je odvisna od prenosov...nekje med 120 in 130 km/h Drugače pa potovalna hitrost brez problema 90 km/h S power kitom je tudi potovalna hitrost malo večja
Kvasko Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Kakšni pa so kej končna (ter predvsem potovalna hitrost) in pospeški pri Tomosu? Pospeški taki, da te z balance vleče... Z 4t ne pričakovat pospeškov in ne bit presenečen, če se bo kšn mulc z mid race70cc kitom na skuterčku mim peljal v pospeških, sm že doživu tak šok x)). Pač 4t je pocen, gre tko da se lahko normalno pelješ potovalna je 80 km/h kar je več, je pač že priganjanje v višje obrate (vsaj pri tomnosu). Pr 2t pa motor že lepo pospešuje (okol 7 sekund do 100 če maš res naštelanga), potovalna je pa okol 110 km/h, je pa več stroškov. S tomosom nardiš komot 25000 brez da bi mašino odperu, sam redni servisi, pr 2t boš mogu pa v tem času v najbolšmu primeru skor 2x bat menjat, lahko pa tudi še kaj drugega...
JureZ Objavljeno Junij 3, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 No, sej, nekako poznam dvotaktne motorje, glede na to, da se že kar nekaj let vozim s Tomosi in približno vem kako je,... Ampak vprašanje je, če v dveh, treh letih, kolikor bom imel ta motor, stroški res presežejo razliko v nabavni ceni, ki je med Hondo Varadero(rabljeno) in Yamaho TDR nekje med 1000-1500€. Bom pa šel pogledat tudi Tomosa, ki se načeloma ne zdi tako slab motor, važno mi je samo, da se z njim da normalno vozit, ker potovalno 75-80 dosegam (vsaj po števcu) itak že sedaj na svojemu BT-ju...
budacki Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 (popravljeno) Original je končna okol 105-110 km/h, pospeški pa podobni kot pri ostalih 125 4-T motorjih...z power kitom so pospeški približno kot pri zaprtih 2-T 125 ccm motorjih, končna pa je odvisna od prenosov...nekje med 120 in 130 km/h Drugače pa potovalna hitrost brez problema 90 km/h Navaden 125cc 4 taktni v pospeških dokaj pihne zaprtega 2 taktnega. Vsaj pri moji Husqvarni je bilo tako Odprt 2 taktni 125 pa je zgodba zase...v tretji brzini na RS 125 dosežeš končno hitrost Tomosa Končna hitrost 125cc 2T petard se giblje nekje blizu 160. In garantirano, da noben Tomos ne bo letel 130km/h. Tudi z Power Kitom Mogoče 2 sekunde v dolino z vetrom v hrbet... Husqvarna SM 125, ki ima PRIBLIŽNO 2× več konjev kot Tomos pa je v dolino komaj prilezla do 144km/h Popravljeno Junij 3, 2011. Popravil budacki
domi46 Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 če se zanimaš za hondo cbr125r jo jst prodam
speedfighttuning Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Navaden 125cc 4 taktni v pospeških dokaj pihne zaprtega 2 taktnega. Vsaj pri moji Husqvarni je bilo tako Odprt 2 taktni 125 pa je zgodba zase...v tretji brzini na RS 125 dosežeš končno hitrost Tomosa Končna hitrost 125cc 2T petard se giblje nekje blizu 160. In garantirano, da noben Tomos ne bo letel 130km/h. Tudi z Power Kitom Mogoče 2 sekunde v dolino z vetrom v hrbet... Husqvarna SM 125, ki ima PRIBLIŽNO 2× več konjev kot Tomos pa je v dolino komaj prilezla do 144km/h Novega lastnika Tomosa od Anžeta Mlakarja, ki ima gor power kit, je dobu policaj u radar in mu je nameru 138 km/h...po ravnem...zdej pa odvisno al se je radar zlagal al ne...
DIINGGO Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Moj tomos 125 leti do konca po števcu seprav 120 normalno se pa pelem če že grem slučajno na avtocesto 100-110km/h Rage1337 in Izprijenec 2
pevecm Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Jaz pa še zmeraj mislim da je 2 takt kar uredu. Z njim se usaj da normalno peljat. Pr 4 takt morš pa že res imet dolgo ravnino da boš pri hitrosti 80 km/h koga prehitu. Pr 2 takt pa se da prehitevat brez problema. Res je da imaš z 2 takt malo več stroška s porabo, so pa užitki toliko večji. Rage1337 1
speedfighttuning Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Jaz pa še zmeraj mislim da je 2 takt kar uredu. Z njim se usaj da normalno peljat. Pr 4 takt morš pa že res imet dolgo ravnino da boš pri hitrosti 80 km/h koga prehitu. Pr 2 takt pa se da prehitevat brez problema. Res je da imaš z 2 takt malo več stroška s porabo, so pa užitki toliko večji. Če kupiš novega in ga redno vzdržuješ in delaš z njim tako kot je treba, ter je motor uredu nastavljen, potem je super, ampak kupovat rabljeno 2-T pa je malo razkirana zadeva ker lahko dobiš kakega zjebanega od koga ki ni znal delat z njim in maš potem same stroške...drugače pa če delaš z 2-T tako kot je treba, se strinjam da je uredu
DIINGGO Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 (popravljeno) Sej če koga zanima se prodaja cagiva mito 125 generalno obnovljena, ampak je še ni na netu. Popravljeno Junij 3, 2011. Popravil DIINGGO
pevecm Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Če kupiš novega in ga redno vzdržuješ in delaš z njim tako kot je treba, ter je motor uredu nastavljen, potem je super, ampak kupovat rabljeno 2-T pa je malo razkirana zadeva ker lahko dobiš kakega zjebanega od koga ki ni znal delat z njim in maš potem same stroške...drugače pa če delaš z 2-T tako kot je treba, se strinjam da je uredu Ja res je da sem kupil novega. Vzdrževat je treba vsak motor, je pa res da je treba 2 takt malo bolj pazit. Sepravi ne mrzlega tiščat, kvalitetno olje, redni servisi itd. Meni zaenkrat motor služi v redu. Maš pa primere, ko tudi 4 taktni motorju zajebavajo. Kolko sem na forumu videl je imel uporabnik Brzi Erko že kar nekaj problemov z R125. Rage1337 1
speedfighttuning Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Ja res je da sem kupil novega. Vzdrževat je treba vsak motor, je pa res da je treba 2 takt malo bolj pazit. Sepravi ne mrzlega tiščat, kvalitetno olje, redni servisi itd. Meni zaenkrat motor služi v redu. Maš pa primere, ko tudi 4 taktni motorju zajebavajo. Kolko sem na forumu videl je imel uporabnik Brzi Erko že kar nekaj problemov z R125. Razen Brzega Erkota ne vem za nobenega drugega ki bi imel kdaj probleme z 4-T...sej lahko da je še kje kakšen, ampak js razn za njega ne vem za nobenega... 2-T so uredu motorji v primeru da je z njimi delano tako kot si napisu, ampak problem je ker ko kupuješ rabljen motor ne moreš vedet kako je prejšnji lastnik delal z njim...zato pri nakupu rabljenega manj razkiraš če vzameš 4-T, ker 4-T niso tako občutljivi kot 2-T
Roky994 Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Razen Brzega Erkota ne vem za nobenega drugega ki bi imel kdaj probleme z 4-T...sej lahko da je še kje kakšen, ampak js razn za njega ne vem za nobenega... 2-T so uredu motorji v primeru da je z njimi delano tako kot si napisu, ampak problem je ker ko kupuješ rabljen motor ne moreš vedet kako je prejšnji lastnik delal z njim...zato pri nakupu rabljenega manj razkiraš če vzameš 4-T, ker 4-T niso tako občutljivi kot 2-T Zlo, zlo redk se najde ki nardi letno tok kilometrov z motorjem, sploh 125cc kot Brzi Erko. V tem primeru so njegove težave oz. z motorjem skor zanemarljive...
Kvasko Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Navaden 125cc 4 taktni v pospeških dokaj pihne zaprtega 2 taktnega. Vsaj pri moji Husqvarni je bilo tako Odprt 2 taktni 125 pa je zgodba zase...v tretji brzini na RS 125 dosežeš končno hitrost Tomosa Končna hitrost 125cc 2T petard se giblje nekje blizu 160. In garantirano, da noben Tomos ne bo letel 130km/h. Tudi z Power Kitom Mogoče 2 sekunde v dolino z vetrom v hrbet... Husqvarna SM 125, ki ima PRIBLIŽNO 2× več konjev kot Tomos pa je v dolino komaj prilezla do 144km/h Pol je bla pa nekam slaba tale tvoja husqvarna. Sošolc je kupu yamaho wr 125, js pa teden za njemu aprilio. Sva šla s semaforja dregat in sm biu do 100 km/h vsaj za dolžino dveh motorjev pred njim. Če ne verjamš, ti dam rade volje tel. št. pa ga vprašaš, sej nima smisla da bi neki lagal, sam dejansko je blo tko.
Priporočene objave