Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo!Prvič sodelujem na takem forumu in bi imel prošnjo.Nameravam kupiti maxiscuter. :D Razmišljam o x9-500,madison ali kaj cenovno podobnega.Ima kdo kakšne izkušnje,pomankljivosti-prednosti :roll:

PS:Skuterja nisem še vozil :wink:

Objavljeno

Men te skuterji niso všeč. Sej so res vredu-udobje je 1A, dva se lahk čist komot peleta brez bolečin...Ma pa tut neke slabosti-primeren je sam za mest, na makadami in podobnem nimaš z nim kej delat, hitrost ni prav visoka... Men niso všeč, ker so tolk velki pa šroki pa niso hitri. To je sam moj skromen mnenje zato ne obupat. Pa sej verjetn itak nisi nebi :wink:

Objavljeno
Men te skuterji niso všeč. Sej so res vredu-udobje je 1A, dva se lahk čist komot peleta brez bolečin... Ma pa tut neke slabosti-primeren je sam za mest, na makadami in podobnem nimaš z nim kej delat, hitrost ni prav visoka... Men niso všeč, ker so tolk velki pa šroki pa niso hitri. To je sam moj skromen mnenje zato ne obupat. Pa sej verjetn itak nisi nebi :wink:

Da je primeren samo za mesto se ne bi strinjal. Je gotovo veliko bolj udoben kot marsikateri "ta pravi" motocikel. Da ni za makedam, a ena R1 pa je primerna za makadam :?: :?: :?: Končna hitrost je pa tudi tako visoka, da se znjim tudi normalno po avtocesti pelješ.

Mene je madison nekaj časa matral, samo je zelo predrag, tako da bo rajši "ta prav" motor padu.

Objavljeno

meni osebno niso všeč ker enostavno preveč stanejo. so sicer super praktični, vozil sem aprilia atlantic in zadeva je OK ampak skuter je prehiter za konstrukcijo zato zahteva "pamet" v rokah. stvar gre okoli 160 km/h (po števcu :wink: ), ampak varno vozno je do 130. je pa fajn, ma dobro zaščito pred vetrom in ker se vozim vsak dan 25 km v eno smer bi ga kar mel (ob motorju jasno) če mi seveda nakup in registracija nebi predstavljala strošek. faj je da se v kratkih hlačah ali obleki vsedeš in se odpelješ v službo pa ti ni treba na sebe vlačit kombinezona in podobno. no saj niso zastonj tako popularni v tujini.

če si motorist boš raje kupil motor (cena je ista), če pa bi imel rad udobje in prednosti dvokolesnega prevoza pa kar veselo vzami enega od njih. pa pamet v roke, vozi se zelo drugače kot motor.

Objavljeno
Men te skuterji niso všeč. Sej so res vredu-udobje je 1A, dva se lahk čist komot peleta brez bolečin... Ma pa tut neke slabosti-primeren je sam za mest, na makadami in podobnem nimaš z nim kej delat, hitrost ni prav visoka... Men niso všeč, ker so tolk velki pa šroki pa niso hitri. To je sam moj skromen mnenje zato ne obupat. Pa sej verjetn itak nisi nebi :wink:

Da je primeren samo za mesto se ne bi strinjal. Je gotovo veliko bolj udoben kot marsikateri "ta pravi" motocikel. Da ni za makedam, a ena R1 pa je primerna za makadam :?: :?: :?: Končna hitrost je pa tudi tako visoka, da se znjim tudi normalno po avtocesti pelješ.

Mene je madison nekaj časa matral, samo je zelo predrag, tako da bo rajši "ta prav" motor padu.

Ja a se boš šu z motorjem po makadami furat. Jst sem hozu povedat, de pač z nim se ne bo mogu furat po takem. Sej to ni terenc. Glede hitrosti pa: itak de greš lahk na avto cesto, sam ni pa tista hudahitrost

Objavljeno

Mogoče nisem bil najbolj jasen.V življenju še nisem sedel na skuterju :cry: ,in me zato zanima,kako se obnaša na cesti :?:.Prebral sem že vse mogoče članke,da sem že čisto zmeden.Pervy,kaj si mislil z tem,da je varen samo do 130Km/h :shock:

Objavljeno

Tudi jaz sem že razmišljal o nabavi kakega maxi skutera in sem prišel do zaključka da je predrag.

Trenutno vozim piaggio hexagon, eden izmed prvih, če ne prvi maxi skuter oz. predhodnik x9. Moj ma samo 150ccm in ne gre več kot 120 km/h (po števcu). Vožnja je zelo udobna tudi za dva. Z njim se lahko brez problema odpraviš na kakšno daljšo turo. Ni pa namenjen za dirkanje in primeren za kakšne dirke. :lol:

Jaz sem se odločil za 150ccm zaradi malih stroškov registracije in zavarovanja. Pa še sorazmeno poceni je glede na skuterje 500 ccm, ki stenejo prav toliko kot motorji (pol pa skoraj rajši motor, čeprav so skuterji zakon)

Vsak pač hvali svojega konjička.

Na testno vožnjo (zdaj ni glih pravi čas), pa kupit če si to želiš :wink:

LP

Gorazd

Objavljeno

Moje mnenje:

ne kupuj maxi skuterja - zakaj??? :shock:

zato, ker če ti bo zapasala malo bolj dinamična vožnja (športna), se boš lahko le pod nosom obrisal, ker pomoje s takim skuterjem ne moreš ravno v ovinkih s kolenom po tleh drsat...

pa še svinjsko so dragi... :wink:

Objavljeno

Pervy,kaj si mislil z tem,da je varen samo do 130Km/h :shock:

test: (Večer, Sreda, 4.9.2002, ŠESTA PRESTAVA , avtor: Luka Zorko, stran: 27)

--------------------------------------------------------------------------------

Vozili smo: Aprilia atlantic 500

Atlantic v družbi največjih

Skuterji že nekaj časa niso le hitro in okretno prevozno sredstvo v prepolnih mestih, tržišče osvajajo maksi skuterji, ki so nekakšna kombinacija udobja in priročnosti skuterjev ter zmogljivosti motociklov.

Atlantic deluje privlačno, a predvsem zelo veliko, toda po začetnem privajanju se kmalu izkaže kot zelo lahko vodljiv. Prvi vtis je predvsem posledica velikega sprednjega oklepa, v katerem so trije halogenski žarometi, ki ponoči odlično razsvetljujejo cestišče. Oklep in veliko vetrobransko steklo dobro ščitita pred vetrom in mrčesom, tako da vrtinčenja zraka ni preveč čutiti. Nekaj pozornosti je treba posvetiti izbiri čelade, saj nam je med vožnjo s športno integralno čelado leto krepko premetavalo, medtem ko odprte jetčelade sploh ni bilo čutiti.

Atlanticov 460-kubični štiritaktni enovaljnik je tekočinsko hlajen in razvije 29 kW (39 KM), ki v kombinaciji z variomatom omogoča odličen pospešek, možno je tudi naročiti različico s 25 kW. Predvsem v mestu je treba paziti, saj atlantic zelo hitro pospeši, in čeprav verjetno zmore okoli 170 km/h, ne more skriti, da je skuter, kar ob prednostih prinaša tudi slabosti. Nad 120 km/h v dolgih zavojih postane nemiren, kar se z odvzemanjem plina, ki je prva reakcija, še stopnjuje. Ko začne poplesavati, preostane samo, da z enakomernim dovajanjem plina odpeljemo zavoj in vozilo na koncu zravnamo, kar za neizkušenega voznika ne bo ravno prijetno. Tako kot pri višjih hitrostih je podobno z integralnimi zavorami, ki primejo odlično, a močna zaviranja pri visokih hitrostih zahtevajo nekaj občutka, zato mora biti v vožnji glavni poudarek predvsem na zmernosti, in ne športnosti. Pri vožnji s sopotnikom in prtljago je treba zadnja blažilnika trše nastaviti, saj lahko drugače zaradi preveč teže na zadku skuterja začne zdrsavati sprednje kolo.

Tudi večji vozniki bodo imeli dovolj prostora za noge, medtem ko bo sopotnik nedvomno navdušen nad velikodušno odmerjenim prostorom in naslonjalom. Pod udobnim sedežem je (osvetljen!) prtljažni prostor s 47 litri prostornine, vanj lahko spravimo dve čeladi, nekaj drobnarij lahko pospravimo še v predal pod krmilom. Dobrodošlo je, da se vsi predali odpirajo preko osrednje ključavnice, ki skrbi tudi za vžig motorja.

Atlantic je opremljen s pregledno armaturno ploščo, ki po videzu prekaša marsikatero avtomobilsko. Poleg analognih merilnikih vrtljajev in hitrosti, kazalcev nivoja goriva in temperature hladilne tekočine ter različnih kontrolnih luči ima armaturna plošča kar 3 LCDzaslone, ki prikazujejo vrsto bolj in manj pomembnih podatkov.

Med priročne dodatke atlantica spadajo stikalo za vklop vseh štirih smerokazov, 12-voltna vtičnica v prednjem predalu, senzor naklona (ta ob padcu izklopi motor), osrednje stojalo in kromirane stranske zaščitne cevi, ki preprečujejo poškodbo spodnjega dela ščita ob padcu. Kot dodatno opremo ponuja aprilia tudi zadnji kovček, zaščitno verigo Body guard in različne druge sisteme proti kraji ter seveda oblačila v "atlantic stilu".

Atlantic 500 je zelo uporaben in zabaven maksi skuter, saj je z malo vaje z njim mogoče spretno vijugati skozi mestno gnečo, zaradi bliskovitih pospeškov bo iz vsakega "dvoboja" pri semaforju odšel kot zmagovalec. Ker omogoča resnično veliko udobja, je primeren tudi za daljša potovanja ali izlete ob koncu tedna, še najbolje se obnese v primestni vožnji in vsakodnevnem prebijanju iz obrobja mesta v njegovo središče. Pri tem je treba imeti v mislih, da mu moč motorja omogoča doseganje večjih hitrosti, kot sta jih vzmetenje in okvir v določenih situacijah sposobna prenesti. Zato je potrebno nekaj previdnosti, čeprav ne gre pričakovati, da bodo atlantic vozile "pregrete glave". Navsezadnje tudi zaradi cene, ki dosega razred 600-kubičnih motociklov, a primerjava z motocikli tukaj ni smiselna, saj bodo atlantic verjetno kupovali predvsem avtomobilisti, ki si želijo prednosti dvokolesnika, in manj motoristi.

Objavljeno
Moje mnenje:

ne kupuj maxi skuterja - zakaj??? :shock:

zato, ker če ti bo zapasala malo bolj dinamična vožnja (športna), se boš lahko le pod nosom obrisal, ker pomoje s takim skuterjem ne moreš ravno v ovinkih s kolenom po tleh drsat...

pa še svinjsko so dragi... :wink:

Eni nočejo dirkat. Taki tut obstojajo, ja. :wink:

Objavljeno
Moje mnenje:

ne kupuj maxi skuterja - zakaj??? :shock:

zato, ker če ti bo zapasala malo bolj dinamična vožnja (športna), se boš lahko le pod nosom obrisal, ker pomoje s takim skuterjem ne moreš ravno v ovinkih s kolenom po tleh drsat...

pa še svinjsko so dragi... :wink:

Eni nočejo dirkat. Taki tut obstojajo, ja. :wink:

Nemogoče :o :o :shock: :shock: :)

Objavljeno

Pervy,hvala za test :D Kar se pa tiče dirkanja,fantje a je kdo že videl fresko na Tatri(Zadej na kasonu)?Tovrstne zabave so me takrat minile :cry: Je pa res,da je fantastično,ko stisneš na full :twisted:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!