weedboy Objavljeno Junij 24, 2011 Deli Objavljeno Junij 24, 2011 pozdravljeni slišal sem že da so nekateri sami naredili motor baje so imeli mašino od hrošča zanima me, kako so lahko homologirali tako zadevo mene pa zarad enga avspuha zajebavajo... mogoče kdo ve kaj je potrebno storit? ne verjamem, da rabi aerox 50cc, ki ne prekorači hitrosti 45kmh 2 disk bremzi... to je zgleda ostalo od 100cc agregata... hvala in LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lostid Objavljeno Junij 25, 2011 Deli Objavljeno Junij 25, 2011 ni problema homologirati, samo kot moped ne boš mogel registrirati, se pravi rabiš izpit za a mopedist5 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
weedboy Objavljeno Junij 26, 2011 Avtor Deli Objavljeno Junij 26, 2011 ni problema homologirati, samo kot moped ne boš mogel registrirati, se pravi rabiš izpit za a izpit za A je itak v delu (ga delam) potem se pripeljem na lpp in naj homologira tega leo vinceta ki naj bi imel certifikat... ja večina folka misli da sm friziral moped zato da ne bo treba izpita delat napaka izpit bom naredu fora je v tem da bi rad mel en malokubični (nad ali 50cc) motrček za polet najraj 125 ali več 2t seveda ker je bolj sunkovit kot 4 t če (gledamo isto kubaturo) delajo pa samo 4t motorčke ki s 125cc ne gre nikamor saj se mu še jest skor odpeljem z mojim sesalcem... sepravi se da Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lostid Objavljeno Junij 26, 2011 Deli Objavljeno Junij 26, 2011 vprašanje če še splača, ponavadi se tunira 50cc zato da ni treba izpita za a imeti. Če pa boš imel izpit za A kategorijo pa kupi rs125 to je res petarda, staro dobiš že za 1000e Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se