Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

pozdravljeni

slišal sem že da so nekateri sami naredili motor baje so imeli mašino od hrošča zanima me, kako so lahko homologirali tako zadevo mene pa zarad enga avspuha zajebavajo...

mogoče kdo ve kaj je potrebno storit? ne verjamem, da rabi aerox 50cc, ki ne prekorači hitrosti 45kmh 2 disk bremzi... to je zgleda ostalo od 100cc agregata...

hvala in LP

Objavljeno

ni problema homologirati, samo kot moped ne boš mogel registrirati, se pravi rabiš izpit za a

Objavljeno

ni problema homologirati, samo kot moped ne boš mogel registrirati, se pravi rabiš izpit za a

izpit za A je itak v delu (ga delam) potem se pripeljem na lpp in naj homologira tega leo vinceta ki naj bi imel certifikat...

ja večina folka misli da sm friziral moped zato da ne bo treba izpita delat

napaka izpit bom naredu fora je v tem da bi rad mel en malokubični (nad ali 50cc) motrček za polet najraj 125 ali več 2t seveda ker je bolj sunkovit kot 4 t če (gledamo isto kubaturo) delajo pa samo 4t motorčke ki s 125cc ne gre nikamor saj se mu še jest skor odpeljem z mojim sesalcem...

sepravi se da :yea1:

Objavljeno

vprašanje če še splača, ponavadi se tunira 50cc zato da ni treba izpita za a imeti.

Če pa boš imel izpit za A kategorijo pa kupi rs125 to je res petarda, staro dobiš že za 1000e

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!