2pack2 Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 Dober dan! V kratkem bi si rad kupil 125cc 4T motor. Trenutno se Odločam med Hondo CBR 125 letnik 2011 in KTM Duke 125. O obeh motorjih sem slišal veliko pozitivnih stvari, zanima me pa tudi vaše mnenje glede: 1. Udobje voznika in sopotnika 2. Pospeški 3. Realna končna hitrost 4. Kako se odreže na daljših izletih hvala za odgovore! Cofko Cof 1
speedfighttuning Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 Dober dan! V kratkem bi si rad kupil 125cc 4T motor. Trenutno se Odločam med Hondo CBR 125 letnik 2011 in KTM Duke 125. O obeh motorjih sem slišal veliko pozitivnih stvari, zanima me pa tudi vaše mnenje glede: 1. Udobje voznika in sopotnika 2. Pospeški 3. Realna končna hitrost 4. Kako se odreže na daljših izletih hvala za odgovore! Za udobje in daljše izlete je vsekakor bolj primerna Honda CBR 125 KTM naj bi bil bolj "ready to race" varjanta, tko da je bolj "našpičen" kot Honda, pa še naked je, tko da ma Honda CBR boljšo vetrno zaščito, kar lahko že v osnovi pomeni večje udobje na daljših izletih Kar se tiče pospeškov in končne hitrosti pa sta si verjetno kar precej blizu, edino KTM ma verjetno malenkost boljše pospeške ker je lažji od Honde, ampak neke zelo bistvene ralike pa nebi smelo bit
pevecm Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 Dober dan! V kratkem bi si rad kupil 125cc 4T motor. Trenutno se Odločam med Hondo CBR 125 letnik 2011 in KTM Duke 125. O obeh motorjih sem slišal veliko pozitivnih stvari, zanima me pa tudi vaše mnenje glede: 1. Udobje voznika in sopotnika 2. Pospeški 3. Realna končna hitrost 4. Kako se odreže na daljših izletih hvala za odgovore! Jaz ti tak predlagam. Pojdi do nekoga ki ima CBR in nekoga ki ima KTM (najbolje kar v salon). Na oba se vsedi in se zapelji en krog. Ob tem pa pomisli na svoje kriterije. Tako se boš najlažje odločil. Drugače pa... danes sem bil v Labi in je imel ene 4 Duke parkirane okol trgovine. Enemu je ravno limal gor tanknalepko in zraven je bil je mulc. Kdo od tukej??? Pomoje bo tale KTM taprav HIT letos. Lep je pa za popizdit. Samo zadnji nosilec za tablico mu zamenjaš, potem je pa res HUUUD. Čeprav tudi z njim ni tako švoh. Sam bi vsekakor vzel KTMa, ker zgleda res ubijalsko dobr in je vsaj motorju podoben. Pa pomoje (samo razmišljam) ima močnejšo mašino kakor CBR, čeprav ne pričakuj drastične razlike. :D Cofko Cof 1
lukkam3 Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 Dober dan! V kratkem bi si rad kupil 125cc 4T motor. Trenutno se Odločam med Hondo CBR 125 letnik 2011 in KTM Duke 125. O obeh motorjih sem slišal veliko pozitivnih stvari, zanima me pa tudi vaše mnenje glede: 1. Udobje voznika in sopotnika 2. Pospeški 3. Realna končna hitrost 4. Kako se odreže na daljših izletih hvala za odgovore! nova aprilia rs4 125 4t tui ni slaba, pa še odblokiraš jo lahko. Cofko Cof 1
speedfighttuning Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 nova aprilia rs4 125 4t tui ni slaba, pa še odblokiraš jo lahko. Se strinjam s tabo, ampak glede na to da je omenu da bi rad udobje na daljših turcah mislim da je nova Honda CBR 2011 bolj pravilna izbira Če pa bi rad 125 4-T cestaka potem je nova Aprilia RS4 125 najboljša možna izbira, je pa res da na žalost tudi najdražja...
lukkam3 Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 Se strinjam s tabo, ampak glede na to da je omenu da bi rad udobje na daljših turcah mislim da je nova Honda CBR 2011 bolj pravilna izbira Če pa bi rad 125 4-T cestaka potem je nova Aprilia RS4 125 najboljša možna izbira, je pa res da na žalost tudi najdražja... ali pa honda Varadero, za udobje.
Sharko Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 na 125 4T ne rabš vetrne zaščite (pr 100 bl mal piha), v dvoje je pa tud bl za po mestu, sej se da sam ni luštn... Je pa ktm vsaj podobn motorju ne pa kitajskemu prevoznmu sredstvu za na trg
Roky994 Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 ali pa honda Varadero, za udobje. Tako je, js bi na njegovem mestu gledal za Varaderko, ker še najbolj ustreza njegovim kriterijem.
speedfighttuning Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Tako je, js bi na njegovem mestu gledal za Varaderko, ker še najbolj ustreza njegovim kriterijem. Se strinjam, Varaderka res ni slaba izbira, ampak ko sem prebral njegov post sm imel občutek da kupuje nov motor...zdej če kupuje nov motor je pa nova CBR-ka bistveno cenejša od nove Varaderke...in ta nova CBR-ka 2011 zgleda bit dosti bolj udobna kot tiste CBR-ke ki so jih delali do zdej
zviki Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Ta Dukec ima najboljše komponente od 125cc. Od zavor, vzmetenja... Zadnja guma je 160 širine . V prejšnjem motoristu je bil test. Pri 110 km/h res ne rabiš nekega vetrobrana ogromnega. V glavnem, vzam Duka . So ga prehvalili nenormalno. Še jaz bi ga imel, če bi bil še mlad . Izprijenec, Ervin93, ShAArK in 3 others 2 4
znj Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Ta Dukec ima najboljše komponente od 125cc. Od zavor, vzmetenja... Zadnja guma je 160 širine . V prejšnjem motoristu je bil test. Pri 110 km/h res ne rabiš nekega vetrobrana ogromnega. V glavnem, vzam Duka . So ga prehvalili nenormalno. Še jaz bi ga imel, če bi bil še mlad . :lol1: :lol1: :lol1: Sharko, bawbaw, Ervin93 in 5 others 2 6
pevecm Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Ta Dukec ima najboljše komponente od 125cc. Od zavor, vzmetenja... Zadnja guma je 160 širine . V prejšnjem motoristu je bil test. Pri 110 km/h res ne rabiš nekega vetrobrana ogromnega. V glavnem, vzam Duka . So ga prehvalili nenormalno. Še jaz bi ga imel, če bi bil še mlad . Naj ti naštejem nekaj komponent od Husqvarne. Marzocchi sprednje vilce, Sachs plinski zadnji montizer, Brembo zavore spredaj in zadaj, pletene zavorne cevi. To je nekaj komponent, ki niso tko švoh, pa še kaj bi se našlo Aja, pa zadnja guma je 150, pri Duku je ista in NE! 160. skoda 1
2pack2 Objavljeno Junij 30, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Ali ima kdo izkušnje s katerim od teh dveh motorjev?
budacki Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Naj ti naštejem nekaj komponent od Husqvarne. Marzocchi sprednje vilce, Sachs plinski zadnji montizer, Brembo zavore spredaj in zadaj, pletene zavorne cevi. To je nekaj komponent, ki niso tko švoh, pa še kaj bi se našlo Aja, pa zadnja guma je 150, pri Duku je ista in NE! 160. K nima Paiolijeve nova Husqvarna? KTM ma zihr WhitePower... Sicer pa mi ni jasno, če ma DUKE pri 10.500 obratih 11kW kje oni mislijo stankt vn 25 konjeu z odblokiranjem? To je neumnost ^^ Če hočeš petardo--> 2 taktno , če hočeš nekej bolj...ekonomičnega 4 taktno... Sicer maš pa že teme odprte in bi lahko tam vprašal. Definitivno pa to niso motorji za potovanje! Vsaj ne v stilu 5 dni po 500km na dan^^ Za na morje pa nazaj pa prideš s kolesom pa da ne bi z usakim motorjem Končna? Tam nekje bliz zvočnega zida, mislm da je 110km/h bawbaw in znj 2
znj Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Teoretično je nemogoče odblokirat na 25 konjev....zdaj predelave so drugo. Ampak za moje pojme je škoda metati denar za predelave, saj si s tistim denarjem lahko plačaš kaj boljšega kot 125cc bawbaw in budacki 2
2pack2 Objavljeno Avgust 14, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 14, 2011 Jaz ti tak predlagam. Pojdi do nekoga ki ima CBR in nekoga ki ima KTM (najbolje kar v salon). Na oba se vsedi in se zapelji en krog. Ob tem pa pomisli na svoje kriterije. Tako se boš najlažje odločil. Drugače pa... danes sem bil v Labi in je imel ene 4 Duke parkirane okol trgovine. Enemu je ravno limal gor tanknalepko in zraven je bil je mulc. Kdo od tukej??? Pomoje bo tale KTM taprav HIT letos. Lep je pa za popizdit. Samo zadnji nosilec za tablico mu zamenjaš, potem je pa res HUUUD. Čeprav tudi z njim ni tako švoh. Sam bi vsekakor vzel KTMa, ker zgleda res ubijalsko dobr in je vsaj motorju podoben. Pa pomoje (samo razmišljam) ima močnejšo mašino kakor CBR, čeprav ne pričakuj drastične razlike. :D kaj jih lahko greš vprašat če prodajajo model z elektronsko blokado (na 80 al 100 km/h) al brez nje (120-130 km/h)?
pevecm Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 kaj jih lahko greš vprašat če prodajajo model z elektronsko blokado (na 80 al 100 km/h) al brez nje (120-130 km/h)? Motocenter Laba Servis: 01 / 899 52 14 Motocenter: 01 / 899 52 13 Rade volje ti bodo pomagali ,če jih pokličeš za podatke.
digiman97 Objavljeno April 4, 2012 Opozori Objavljeno April 4, 2012 živjo mene pa zanima kk je s tem ker KTM duke 125 ima 14 kw in zdej nwm če ta motor poem sploh lahko registreraš če imaš izpit za A1 ( do 125ccm oz. 11kw) a motor lahko kako zablokiraš do 11kw za registracijo pa ga pol spet zablokiraš al nemoreš nič ??'
LoloMen Objavljeno April 4, 2012 Opozori Objavljeno April 4, 2012 živjo mene pa zanima kk je s tem ker KTM duke 125 ima 14 kw in zdej nwm če ta motor poem sploh lahko registreraš če imaš izpit za A1 ( do 125ccm oz. 11kw) a motor lahko kako zablokiraš do 11kw za registracijo pa ga pol spet zablokiraš al nemoreš nič ??' ktm duke 125 ima 11kW to je 15 konjev kar je največja dovoljena možnost za izpit a1 , tako da se ga da registrirat brez problema
znj Objavljeno April 4, 2012 Opozori Objavljeno April 4, 2012 Motorja ni potreba zablokirati niti odblokirati, ker nimaš kaj odblokirati. 11kw ima in toliko zmore. Za kaj več glej 2t
digiman97 Objavljeno April 5, 2012 Opozori Objavljeno April 5, 2012 hvala .. kar sem gledal na avto. netu je povsod pri duku pisalo da ima 14 kw zato me je to zanimalo ....za 2T pa se ne zanimam saj je z njimi veliko stroškov vsaj kolikor vem jaz LoloMen 1
LoloMen Objavljeno April 5, 2012 Opozori Objavljeno April 5, 2012 hvala .. kar sem gledal na avto. netu je povsod pri duku pisalo da ima 14 kw zato me je to zanimalo ....za 2T pa se ne zanimam saj je z njimi veliko stroškov vsaj kolikor vem jaz tisti podatki na avto.netu večinoma niso pravi ker jih prodajalec sam napise, tako da raje strička googla vprašaj za motor pa ti on vse taprave podatke pove
Xcode Objavljeno April 5, 2012 Opozori Objavljeno April 5, 2012 No če smo že pri omejitvah Duka bi pa še jaz nekaj vprašal. Torej kakor vem so v Nemčiji in Avstriji motorji 125 ccm zablokirani na končno hitrost 80km/h...Torej jaz bi naprimer kupil Duka v Avstriji in ga pripeljal v Slovenijo, ali se ga bi dalo odblokirati, da bi bil tak kot enaki motorji, ki se prodajajo v Sloveniji, in kako? Na kakšen način so blokirani Nemški/Avstrijski motorji?
LoloMen Objavljeno April 5, 2012 Opozori Objavljeno April 5, 2012 No če smo že pri omejitvah Duka bi pa še jaz nekaj vprašal. Torej kakor vem so v Nemčiji in Avstriji motorji 125 ccm zablokirani na končno hitrost 80km/h...Torej jaz bi naprimer kupil Duka v Avstriji in ga pripeljal v Slovenijo, ali se ga bi dalo odblokirati, da bi bil tak kot enaki motorji, ki se prodajajo v Sloveniji, in kako? Na kakšen način so blokirani Nemški/Avstrijski motorji? Mislim da se da, drugače pa povprašaj kakšnega na servisih. Drugače pa se ti ga sploh ne splača kupiti iz Nemčije ker boš dal vsaj 1000eur za vse potrebne dokumente in te bo več denarja prišlo kot pa da bi ga kupil v sloveniji
Xcode Objavljeno April 5, 2012 Opozori Objavljeno April 5, 2012 Če bi, bi šlo za rabljen motor, prodaja ga uradni zastonik za KTM. Kaj pa bi bilo treba vse zrihtat(papirji...)?
Priporočene objave