Skoči na vsebino

Kaj kupiti v kategoriji sport tourer


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

zdaj sem lastnik BMW R1150 RT 2003 (98 KM) in ne, da nebi bil zadovoljen vendar bi kupil nekaj močnejšega oz. nekaj potovalnega vendar ne box mašine.

Torej razmišljam o naslednjih modelih:

1. Kawasaki 1400 GTR od 2006 naprej ( prosil bi za mnenja )

2. BMW K1200 GT od 2006 naprej (zadržek je dokaj velika cena in baje drago vzrževanje - štelanje ventilov)

3. Yamaha FJR 1300 od 2006 naprej

4. mogoče še kdo kaj predlaga...

rad bi potovalnik, ki omogoča tudi občasno bolj športno vožnjo in je udoben in ima ugoden položaj pri vožnji za oba. Zdajšnji RT je res udoben vendar me moti malce teh 98 KM oz. je popolnoma drugačna vožnja od zgoraj omenjenih.

Prosil bi da se lastniki omenjenih modelov malo razpišete kaj vam je na svojih konjičkih všeč in kaj ne...

Upam da mi pomagate pri izbiri.

Hvala vsem.

lp

Objavljeno (popravljeno)

Aprilia RST Mille Futura

pol pa dolg casa nic

Triumph Sprint ST

Aprilia SL Falco

Honda VFR800

Za razloge pa tko naprej pa lohk na privat, ce bos zelel.

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

Pozdravljeni,

zdaj sem lastnik BMW R1150 RT 2003 (98 KM) in ne, da nebi bil zadovoljen vendar bi kupil nekaj močnejšega oz. nekaj potovalnega vendar ne box mašine.

Torej razmišljam o naslednjih modelih:

1. Kawasaki 1400 GTR od 2006 naprej ( prosil bi za mnenja )

2. BMW K1200 GT od 2006 naprej (zadržek je dokaj velika cena in baje drago vzrževanje - štelanje ventilov)

3. Yamaha FJR 1300 od 2006 naprej

4. mogoče še kdo kaj predlaga...

rad bi potovalnik, ki omogoča tudi občasno bolj športno vožnjo in je udoben in ima ugoden položaj pri vožnji za oba. Zdajšnji RT je res udoben vendar me moti malce teh 98 KM oz. je popolnoma drugačna vožnja od zgoraj omenjenih.

Prosil bi da se lastniki omenjenih modelov malo razpišete kaj vam je na svojih konjičkih všeč in kaj ne...

Upam da mi pomagate pri izbiri.

Hvala vsem.

lp

OSTANI na BMW-eju ni nujno, da kupiš GT-eja(če ti je predrag) probaj K-1200-R ali K-1300-R zelo uporaben za vse kot tudi za daljše ture.Po nogah sploh ne piha gor si daš samo šipco od MRA in je vožnja primerljiv z marsikaterim potovalcem.Edini motor iz tvojega sezmama, ki bi ti ga priporočal je Yamaha FJR vse ostalo POZABI.Vem pa za Kawasakija 1400 ga prodaja kolega ker z njim ni bil zadovoljen in ima doma že Goldwinga !!

Objavljeno

OSTANI na BMW-eju ni nujno, da kupiš GT-eja(če ti je predrag) probaj K-1200-R ali K-1300-R zelo uporaben za vse kot tudi za daljše ture.Po nogah sploh ne piha gor si daš samo šipco od MRA in je vožnja primerljiv z marsikaterim potovalcem.Edini motor iz tvojega sezmama, ki bi ti ga priporočal je Yamaha FJR vse ostalo POZABI.Vem pa za Kawasakija 1400 ga prodaja kolega ker z njim ni bil zadovoljen in ima doma že Goldwinga !!

BMW je precenjen. In to ornk.

Objavljeno (popravljeno)

BMW je precenjen. In to ornk.

Zame ni Taljana,ki bi mi ga prodal.Pred kratkim sem en teden vozil novega Guzija-Sevilio GT cena 12700€, prevozil ca 2K kil in šele zdaj vem kaj pravzaprav dobiš za dodatne SAMO 3K € pri bmw-veju.Če mi neverjameš probaj sam in potem komentiraj po tvoje PRECENJENEGA Bmw-eja !!

Veliko stvari je (za siromake) precenjenih npr; Versače,Rey-ban,Seiko,Omega,Ferrari,itd. :hmm:

Ps:ko boš enkrat(velik)in peljal npr. noveha K-aja boš mnenje spremenil!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno (popravljeno)

BMW je precenjen. In to ornk.

In koliko različnih modelov si sprobal do tole trdiš :rolleyes: :rolleyes:

Tako kot sva z kolegom na veliko zadebatirala aprilia vs. BMW in je rekel da je aprilija iber boljša. In pol pol ure ga vprašam koliko BMW-jev je že peljal in dobil odgovor: NIČ :D :D Takrat sva debato zaključila :grim

Če bi bila problem samo moč bi rekel kar novo R1200RT. Dobrih 10KM več pa se mi zdi da celo kakšna kila manj. Ampak če je želja še malo bolj športna vožnja potem res lahko pogledaš za kakšnim K1200S ali K1300S.

Od konkurence pa kot omenjeno kakšna VFR-ka, Aprilije RST priznam da ne poznam....

Popravljeno . Popravil Andrej777
Objavljeno

Vozil sem in Stelviota (prejsnji model) in BMW 1200 GS (tud mislim, da je bil prejsnji model). Vtisi? Razen majhnega bencin tanka (ne vem kater idiot se je na 1200ccm v2 spravil dat 15 litrski tank?! ) je bil Stelvio ORNK in to mislim ORNK boljsi!! To povem brez kancice dvoma. Na GSu imas obcutek, kot da si na delovnem stroju, na kombajnu, narejen izkljucno za to, da deluje in nic vec. Stelvio je pa narejen za uzivanje, pulsiranje V2 vibracij zalaganje ovinkov... MAJKA!

In tocno tisti del, ki me je motil, so popravili. Na 32 litrov, superca! Lej, peljal ga se nisem, ampak vsi pravijo, da je za vozit isti kot prejsnji, razen micken bolj polikano obmocje vrtljajev.

Bremzer, lej: stekam, da si hemeroiden in star in da preferiras BMWja, tocno tako, kot preferira moj stari sosed svojega GOLFa... pa ti povem, da je treba imet kdaj oci odprte tudi za kaj drugega. Življenje ni samo delo, zanesljivost in točnost. Tega se naucis pri italjanih. Obcutek je izjemno pomemben.

In pa: Ja, se vedno trdim, da je BMW precenjen. Zakaj? Poglej primer Stelviota NTX. Kako dodatno opremo ma? Podobno kot BMW GS Adventure, ne? Kolk je pa razlika med Stelviem NTX in enako opremljenim Adventurjem? 3000€ Ja pa kaj se. Dodatna oprema, stari moj, dodatna oprema. Osnovni model je mogoce res priblizno "Ne, ne bom rekel poceni, ampak MANJ DRAG", ampak takoj, ko zacnes dodajat stvari, ki jih drugi ZE IMAJO, postane klasicen BMW prekleto drag.

The end!

Objavljeno

Te dejansko zastopim in ne bom ugovarjal. Si realen in nisi začel nabijati da je motor v k*** ..itd. Sicer bi jaz uporabil izraz drag in ne precenjen ker je vožnja samo del zgodbe. Drugo je ko z enim motorjem potem tudi narediš 50 ali 100.000km.

Vsakemu svoje ampak če denar ni problem je BMW še vedno tata mata. Tudi prodajne št. govorijo svoje in zakaj bi BMW motorje prodajal po isti ceni kot konkurenca če jih še po taki ceni proda kar preveč :naughty:

Objavljeno

In koliko različnih modelov si sprobal do tole trdiš :rolleyes: :rolleyes:

Tako kot sva z kolegom na veliko zadebatirala aprilia vs. BMW in je rekel da je aprilija iber boljša. In pol pol ure ga vprašam koliko BMW-jev je že peljal in dobil odgovor: NIČ :D :D Takrat sva debato zaključila :grim

Če bi bila problem samo moč bi rekel kar novo R1200RT. Dobrih 10KM več pa se mi zdi da celo kakšna kila manj. Ampak če je želja še malo bolj športna vožnja potem res lahko pogledaš za kakšnim K1200S ali K1300S.

Od konkurence pa kot omenjeno kakšna VFR-ka, Aprilije RST priznam da ne poznam....

Lej, tale tema je kot narocena zame. Sem namrec velik ljubitelj in zagovornik Sport-Touring motorjev. Najvecji problem tega segmenta je, da jih je prekleto malo. Vanj probajo vstulit prav vsak mozen model, samo da ima kufer, pa je sport-touring. Ni res. Vsi razni FJR, BMW GT, RT, Kawa GTR, ter Hondi GW in Panka NISO SPORT-tourerji. SO PAC TOURERJI! Kje je razlika? Predvsem v nacinu voznje. Kdaj si nazadnje videl koga, ki je na FJR brusil kolena? Pa na GT? RT? Na Kwaku GTR? Na Goldi? Panki? A dej ga srat. To je bistvo. Na tourerju SEDIS PRI MIRU in se nagibas skupaj z motorjem. Na sport-tourerju pa imas moznost sedenja, ceprav se vecina rada preseda. Ker je tukaj besedica SPORT. Sej mi ni treba verjet na besedo.

Skratka, sprobal sem VFR 750, VFR800 V-tec, Futuro furam, in pa Sprinta ST 1050. Fjr, GW. Od BMWjev pa K1300s?... mislim, da je bil. To je edini BMWjev model, poleg slavnega F800ST, ki je sport-touring.

Objavljeno (popravljeno)

Te dejansko zastopim in ne bom ugovarjal. Si realen in nisi začel nabijati da je motor v k*** ..itd. Sicer bi jaz uporabil izraz drag in ne precenjen ker je vožnja samo del zgodbe. Drugo je ko z enim motorjem potem tudi narediš 50 ali 100.000km.

Vsakemu svoje ampak če denar ni problem je BMW še vedno tata mata. Tudi prodajne št. govorijo svoje in zakaj bi BMW motorje prodajal po isti ceni kot konkurenca če jih še po taki ceni proda kar preveč :naughty:

To je pa med drugim tudi en od velikih razlogov, zakaj s veseljem se vedno viham nos nad vecino zadev, ki jih na trzisce spravi BMW. Vsak dripec, ki ima v zepu dovolj (oziroma nekdo bi temu rekel: prevec) denarja, si kot statusni simbol kupi slavnega BMWja. Brez, da bi pomislil, da na trziscu mogoce obstaja sploh se kaj drugega. Potem pa prides na Dolomite in parkiras svojega super duper ulala BMW GS 1200 Adventure pred kočo na Passo Stelvio. Gres na caj, prides ven, nekdo te vprasa: "Poslus mudel, kater motor pa je tvoj"... Pogledas okrog sebe in koncno zagledas MALI MILJON tocno takih BMW GS 1200 Adventurjev, na kakrsnega si ti ponosen ko sus. Tolk o ekskluzivnosti in tako naprej.

Na zacetku sem po Dolomitskih prelazih mahal vsem, po stari, lepi navadi motoristov. Potem sem najprej nehal mahat GSom. Potem vsem BMWjem, potem pa me je mahanje sploh minilo.

KO SEM NA ENEM OVINKU PO TREH DNEH FURANJA VIDEL ENO SAMO SAMCATO RDECO FUTURO,(KI JE BILA CELO NA DRUGI STRANI DOLINE)!!!! Ej, stari, jst se unih ovinkov sploh ne spomnim, spomnim se le obcutka, kako sem plin odprl do amena, preskocil celo hordo raznih hemeroidnezev in pristal tocno ob boku tisti Futuri. Ko me je tipo zagledal, je s skripajocimi gumami ustavil IN SVA SE OBJELA! NIKOLI PREJ IN NIKOLI KASNEJE SE NISEM SE OBJEL Z NEKOM, KI GA TUDI PRIBLIZNO NISEM POZNAL!

Zdej me pa se vprasaj, zakaj preferiram REDKE, a CENJENE italjanske motorje.

Hehe, ups. Sorry ce je bil offtopic. Mea culpa pa te zadeve :D

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

Grrr, se enga sm pozabu: Ducati ST4/ST3/ST2

Objavljeno

BMW 530d, resno ;)

Drugač pa kawasaki zx-9r, honda blackbird, yamaha thunderace, suzuki rf.

To so pravi tourerji, ki nudijo še ogromno športnih užizkov. Daš v šesto in voziš.

Katerikoli V-motor, še bolj V4- srbijo prsti po vožnji (resno), meni to ni za dolgo pot :P

Objavljeno

Dragi Dr_Jakob, nedolgo nazaj je nekdo vozil tako opevano sport-turing Futuro, pa sploh ne daleč (okrog 15 km), je ob koncu vožnje povedal, da takšnega motorja noče, tudi mu ga kdo podari. Dejal je, da ga bolijo roke do ramen. Res ni vajen športnega motorja, vendar razmišlja o nakupu nekaj iz šprtno-potovalnega ranga. Nato je poizkusil FJR-ja in izrazil navdušenje nad njim. Da ne bom preveč OFF, se mi zdi, da avtor teme sprašuje po motorju, ki je udoben, za daljše relacije in za občasno bolj športno vožnjo. Lahko iz prve roke potrdim, da FJR vsekakor izpolnjuje vse te zahteve, ima tudi kar precej nizko porabo goriva za tako kubaturo in moč, na menjalnik skoraj pozabiš (veliko navora), olja ne pije, miren tek motorja, kardan, kovčki, ogrevane ročke, 12V vtičnica, elekro vizir, ABS in še sem kaj pozabil. Brušenje kolena odpade sploh s sopotnikom, vsaj pri meni. Gre pa motor precej globoko v nagib.

No tako, povedal sem svoje mnenje, za nakup pa vsak sam odloči, kaj je primerno zanj.

Pa srečno! :blush:

Objavljeno

Dragi Dr_Jakob, nedolgo nazaj je nekdo vozil tako opevano sport-turing Futuro, pa sploh ne daleč (okrog 15 km), je ob koncu vožnje povedal, da takšnega motorja noče, tudi mu ga kdo podari. Dejal je, da ga bolijo roke do ramen. Res ni vajen športnega motorja, vendar razmišlja o nakupu nekaj iz šprtno-potovalnega ranga. Nato je poizkusil FJR-ja in izrazil navdušenje nad njim. Da ne bom preveč OFF, se mi zdi, da avtor teme sprašuje po motorju, ki je udoben, za daljše relacije in za občasno bolj športno vožnjo. Lahko iz prve roke potrdim, da FJR vsekakor izpolnjuje vse te zahteve, ima tudi kar precej nizko porabo goriva za tako kubaturo in moč, na menjalnik skoraj pozabiš (veliko navora), olja ne pije, miren tek motorja, kardan, kovčki, ogrevane ročke, 12V vtičnica, elekro vizir, ABS in še sem kaj pozabil. Brušenje kolena odpade sploh s sopotnikom, vsaj pri meni. Gre pa motor precej globoko v nagib.

No tako, povedal sem svoje mnenje, za nakup pa vsak sam odloči, kaj je primerno zanj.

Pa srečno! :blush:

Kdor želi lahko tudi koleno brusi s FJRjem, preverjeno :)

Se mi pa zdi, da so zadnje cene novih FJRjev malo preveč poletele v nebo, glede na to, da ni nekih sprememb.

Če se jemlje rabljen, bi vsekakor pogledal taje za letnikom 2008 ali novejšim. No tistim, ki je dobil integrirane zavore v obe smeri, ker 2006 ima samo integracijo zadnjih zavor s sprednjimi in ne obratno.

Kar se pa tiče vožnje je FJR definitinvo precej naravnan na vožnjo v dvoje in se solo lepše pelje ob naloženih kufrih ...

Po mojih standardih pa večina zgoraj omenjenih motorjev sploh ne pride v segment sport-tourejev. Vsaj sam ne bi nobenega motorja s clip-on (ali simulacijo le tega) bilance vključil v nekaj, kar ima tourer v opisu :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

BMW 530d, resno ;)

Drugač pa kawasaki zx-9r, honda blackbird, yamaha thunderace, suzuki rf.

To so pravi tourerji, ki nudijo še ogromno športnih užizkov. Daš v šesto in voziš.

Katerikoli V-motor, še bolj V4- srbijo prsti po vožnji (resno), meni to ni za dolgo pot :P

Ti si brezupen primer.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

To je pa med drugim tudi en od velikih razlogov, zakaj s veseljem se vedno viham nos nad vecino zadev, ki jih na trzisce spravi BMW. Vsak dripec, ki ima v zepu dovolj (oziroma nekdo bi temu rekel: prevec) denarja, si kot statusni simbol kupi slavnega BMWja. Brez, da bi pomislil, da na trziscu mogoce obstaja sploh se kaj drugega. Potem pa prides na Dolomite in parkiras svojega super duper ulala BMW GS 1200 Adventure pred kočo na Passo Stelvio. Gres na caj, prides ven, nekdo te vprasa: "Poslus mudel, kater motor pa je tvoj"... Pogledas okrog sebe in koncno zagledas MALI MILJON tocno takih BMW GS 1200 Adventurjev, na kakrsnega si ti ponosen ko sus. Tolk o ekskluzivnosti in tako naprej.

govoriš o ekskluzivnosti ali neprepoznavnosti mototrja....to sta različne stvari.....

in da si se privlekel do gor na vrh prelaza si lahko upravičeno ponosen.... :evilgrin:

In kaj je to še na tržišču, kar predstavlja konkurenco GS-u? Caponord mogoče? Nimam toliko denarja za vzdrževanje (da ne omenjam ravno koliko je kolega zmetal za te stvari v prvem mesecu od nakupa). KTM mogoče? Bi se rad mirno peljal brez sindromov alzheimerja po 500+ km v kosu. Stelvio? Zanimiva egzotika (prepoznaven in grd je u pm, za katero me zanima cena vzdrževanja....pa seveda najprej bo kakšna morala naresti 100.000 km brez kakšnih okvar da ji bom lahko verjel). Edini kateri bi približno prišel v poštev je Varadero...ki je pa težek u pm pa še ketno ima.

Na zacetku sem po Dolomitskih prelazih mahal vsem, po stari, lepi navadi motoristov. Potem sem najprej nehal mahat GSom. Potem vsem BMWjem, potem pa me je mahanje sploh minilo.

KO SEM NA ENEM OVINKU PO TREH DNEH FURANJA VIDEL ENO SAMO SAMCATO RDECO FUTURO,(KI JE BILA CELO NA DRUGI STRANI DOLINE)!!!! Ej, stari, jst se unih ovinkov sploh ne spomnim, spomnim se le obcutka, kako sem plin odprl do amena, preskocil celo hordo raznih hemeroidnezev in pristal tocno ob boku tisti Futuri. Ko me je tipo zagledal, je s skripajocimi gumami ustavil IN SVA SE OBJELA! NIKOLI PREJ IN NIKOLI KASNEJE SE NISEM SE OBJEL Z NEKOM, KI GA TUDI PRIBLIZNO NISEM POZNAL!

Zdej me pa se vprasaj, zakaj preferiram REDKE, a CENJENE italjanske motorje.

Hehe, ups. Sorry ce je bil offtopic. Mea culpa pa te zadeve :D

Takoj ko bosta imela plačano AMZS ali asistenco na cesti se bojo nehala takšna objemanja z neznanci... :evilgrin: :evilgrin:

Popravljeno . Popravil bmw
Objavljeno

Tule se je že marsikaj predebatiralo... pa še nekaj primerjalmih testov sem prilimal... mal preber:

MOTOSVET PODOBNA TEMA

Dobiš pa po mojem mnenju glede na tvojo željo za razumen gnar največ pri GTRju: ...po statistikah baje najbolj zanesljiv motor; majbolj dodelan kardan in glede na ponujeno najboljša cena...

...kar se pa mojega mnenja o BMW tiče: RT-1200 - enostavno prečudovit položaj sedenja... a... žal samo to! Ko pogledaš ceno in ostale specifike te pa enostavno mine...

...no, pa da o parkiranju v Dolomitih ne govorimo... Kateri je že moj? ... tudi meni se to zdi prav smešno...

Privrženec italjanov pa res nisem... in glede na število Futur, ki jih srečaš, bi se je tudi sam malo "bal" vozit... sploh po bolj odročnih destinacijah... mogoče res edino Guzzija Norge, ki ima glede na paleto hišnih modelov preizkušen in uveljavljen agregat...

Objavljeno

Sport tourerja!! :yes:

Objavljeno

Ekskluzivnosti pri BMW-ju res ni samo kaj naj firma naredi da bo manj motorjev na cesti ?? Naredi zanič motor ? Naredi malo bolj pokvarljivega? Še bolj nabije ceno ??

Tudi jaz ne maram biti v čredi samo še ena ovca in sem raje malo samosvoj ampak kot rečeno v določenih segmentih BMW pač nima dostojne konkurence, ki bi mu odvzela konkreten del kupcev.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ekskluzivnosti pri BMW-ju res ni samo kaj naj firma naredi da bo manj motorjev na cesti ?? Naredi zanič motor ? Naredi malo bolj pokvarljivega? Še bolj nabije ceno ??

Tudi jaz ne maram biti v čredi samo še ena ovca in sem raje malo samosvoj ampak kot rečeno v določenih segmentih BMW pač nima dostojne konkurence, ki bi mu odvzela konkreten del kupcev.

hehe, ti si sploh kdaj peljal kak BMW jev motor? Nekam na pamet govoris...

Objavljeno

Z mojim trenutnim BMW-jem (f800s) sem naredil 17.000km v lanski in letošnji sezoni. Pa je po klasi kao športni motor pa BP narediš 500km v enem dnevu pa SLO cestah (brez AC) Vsaj za to kar ga imam jaz prav tako motor brez prave konkurence (in z dodatki ki jih imam zelo redek in ekskluziven ) :yea2: Pri hiši imamo še R1200RT, vozil sem pa še 1150GS-a in K1300S.

Objavljeno

Fantje,

pozabljate na Multistrado. Ni važno ali je 1000, 1100 ali 1200. Vse so prekleto zabavne za vožnjo, tako za daljše relacije kot za športno vožnjo po prelazih.

Pa ne mi zdaj, da je grda, ma vsaj karakter za razliko od večine motorjev.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

sem danes prebral malo vaše poste in kot sem pričakoval so mnenja zelo različna. Dejstvo je da sem se mogoče malce narobe izrazil. Rad bi potovalnik, kjer dva sedita popolnoma normalno za daljša potovanja motor pa ima prej sport tourer lastnosti kot lastnosti potovalnika. Tako odpade K1200S itd. Prav tako iščem nekaj z dokaj zadovoljivo vetrno zaščito...

Sem zasledil par pohval na FJR tukaj in tudi na drugih postih. Če sem odkrit se nekako stari, ki ga imam jaz (rt 1150) ne more primerjati s FJR, GTR, PAN EUROPA itd. Druga namembnost. Pri RT so pospeški zelo počasni in prej prideš do 4 prestave boljše je. Je pa res da ima izjemne vozne lastnosti to se pa strinjam.

Nekako mi FJR, GTR in K1200 GT najbolj dišijo, drža je za oznika in sovoznika zelo ugodna in pohvalijo se lahko z močnimi agregati.

1. FJR mi je dokaj poznan in sem ga tudi že vozil.

2. A je kdo, ki je lastnik KAWASAKI GTR 1400 da malce opiše s čim je oz. s čim ni zadovoljne. Ta motor je tako kot po videzu in ceni nekako dosegljiv, prav tako ne vidim nekih velikoh stroškov vzdrževanja.

2. K1200 GT ali K1300 GT mi je čudovit motor, drža zelo potovalna za oba, opreme mali miljon, niti me ne moti toliko kar velika cena (seveda razmišljam o rabljenem motoru) vendar me zanima a je res za zračnost ventilov in servis potrebno motor skoraj v celoti raztaviti. Naj bi bili stroški vzdrževanja tega modela BMW zelo dragi. A je kdo lastnik ali vsaj ve kaj več o tem ko jaz?

Ostalim pa se vsem zahvaljujem za mnenja in bom spremljal temo še naprej.

lep pozdrav

Popravljeno . Popravil SilverArrow
Objavljeno

Kolk vas mam poln kufer z vsemi moznimi NE sport-touring motorji, ej!

Multistrada? Pa dej no, pejt pisat v temo o maxi endurah, bohtenimarad!!

Okej, da ne bo offtopic. Poglejte oglas za BMW 1200 RT

Vse lepo in super in oh in sploh. Ampak ce pogledate kolk se voznik preseda = NULA! To pomeni, da je motor TOURER, ne sport-tourer.

Pa to ni res: niti enega testa al pa reklame za Triumph Sprint ST 1050 al Ducati ST4 al Aprilio Futuro nisem nasel, jaooo... grem se naprej iskat.

Objavljeno

Glede servisov je zelo preprosto. Pokliči Avtoval in vprašaj za ceno servisa. Pomoje boš dobil kakšno uporabno informacijo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!