Skoči na vsebino

Kaj kupiti v kategoriji sport tourer


SilverArrow

Priporočene objave

res je andrej. Prav vleče me kawasaki a vem da bom preveč izgubil. sicer si zgoraj napisal k1300gt bolj me vleče na k1200 gt ker bom kupil rabljeno, ki pa je vseeno malce cenejši od k1300 gt že zaradi letnika. Sicer pa sta res ta dva ostala bolj ali manj FJR in K1200 GT. Oba še držita cene, kvaliteta pomoje ni sporna, všeč sta mi oba in mislim da je to to.

lep pozdrav.

če ti je pomemben sporttouring, velja tudi razmisliti o R1200RT. bolj touring, a manj "športen" kot K1200GT. cenovno je pa ravno vmes med 1200 in 1300 modeli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej razmišljam o naslednjih modelih:

1. Kawasaki 1400 GTR od 2006 naprej ( prosil bi za mnenja )

2. BMW K1200 GT od 2006 naprej (zadržek je dokaj velika cena in baje drago vzrževanje - štelanje ventilov)

3. Yamaha FJR 1300 od 2006 naprej

4. mogoče še kdo kaj predlaga...

rad bi potovalnik, ki omogoča tudi občasno bolj športno vožnjo in je udoben in ima ugoden položaj pri vožnji za oba.

Hvala vsem.

lp

eeee človek reče da bi rad udobje in občasno bolj športno vožnjo vi pa se zdaj pobijate kaje je definicija sport-tourerja. pa saj je napisal kaj ga zanima in vse od tega naštetega je ZMOGLJIV tourer, ne pa kaki sport-tourer.

torej moje mnenje ja, da poišči kako lepo ohranjeno rabljeno FJR ker ostalih dveh modelov je samo za vzorec, FJR pa je dosti in bo verjetno najlažje najt kaj pametnega.

meni osebno bi od tega najbolj sedel kawasaki GTR ampak PAZI, model je bil leta 2010 popolnoma prenovljen tako da je ogromna razlika ali govorimo o modelih 2007-2009 ali 2010-2011. to sta kot 2 različna motorja. toliko o tem da te ne bodo zavedli testi, moreš pogledat test katerega letnika je.

tudi K1200GT in K1300GT sta velika razlika, 1200 nisem vozil, 1300 pa in je super potovalni stroj ampak vprašanje če najdeš kakšnega rabljenega za normalni denar. pa še potem je razlika ker so eni čisto osnovni, eni pa naloženi z elektroniko. recimo K13000GT z elektronsko nastavljivim vzmetenjem (med vožnjo) je odličen.

občasna športna vožnja pa je zelo relativna stvar. videl sem tipa z goldwingom, ki je tako vozil da bi se marsikateri cestak namučil da ga prehiti in obratno sportake ki so bili počasni u 3PM. tu je menda jasno da imamo zalo različne predstave kako bi naj "bolj športna vožnja" zgledala.

sicer pa je napaka v osnovi da nisi povedal koliko € si pripravljen dat za motor. ko se enkrat pogovarjamo o cifri je izbira hitro lažja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš Bandita "kritiziral" boš šel po poti Brumerja, parkrat izključen in potem eliminiran !!! :headbang:

Mislim, da se ni bojazni. Če se pa to slucajno zgodi, bo pa na MS kar naenkrat neki DocJakob :D

eeee človek reče da bi rad udobje in občasno bolj športno vožnjo vi pa se zdaj pobijate kaje je definicija sport-tourerja. pa saj je napisal kaj ga zanima in vse od tega naštetega je ZMOGLJIV tourer, ne pa kaki sport-tourer.

Poglej naslov teme.... torej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej naslov teme.... torej?

torej, tip se je zajebal in misli da so našteti motorji sport-tourer. jaz ob naslovu preberem še prvi post in nekako mi je jasno da si očitno želi tourerja z več konji in boljšo ciklistiko kot ga ime sedaj.

aja še moje mnenje, pa mi je bila futura všeč 2001 ko sem jo kar dobro spoznal in naklepal kar nekaj km z njo. Ni fer da človeku, ki išče zamenjavo za R1150 RT ponujaš kot opcijo futuro. Motor ima za današnje razmere "švoh" agregat z neenakomernim podajanjem moči, trdo sklopko, nenatančen menjalnik in dosti bolj športni položaj kot njegov sedanji motor.

Futura je poseben motor za "posebne" voznike, ampak ne to kar bi človek ki hoče udobje in občasno športnost iskal v letu 2011.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super video. Hja težko se je odločit :) vsi so mi pisani na kožo tak da odvisno tudi kdo bo kaj pametnega prodajal.

hvala, lp

Hm...po vseh teh postih, še vedno verjetno ne veš kaj bi? :)....prvo pravilo, vsedi se na motor, testni ali bilo kateri..pelji, pelji...in potem se odloči. Glede na to, da si vozil RT-ja 1150-tko, pelji še 1200. Imel sem možnost primerjati oba, med drugim sem več let prevozil tudi na ZZRju še na stari 600tki, tako da mi je nekako segment sport tourer ali tourer sedaj poznan. Razlika pri RT 1150 in 1200, FJR, Pan...ni v konjih, ki ni bistvena, razlika je v TEŽI...in po vseh primerjavah, z omenjenimi tourerji, ki dišijo po športnosti, je 1200 najlažji, in to je vsaj meni zelo pomembno. RT-je, FJR, Pan..itd., lahko pelješ zelo športno, vendar so pravi sport tourerji, Black bird XX, ZZR, VFR.., medtem ko bi prej omenjene, vključil v Tourerski segment.

Pri izbiri je po mojem mnenju edino, od vseh primerjav, za najtežjo izbiro in zelo bliu GTR.., ki je definitivno v prednosti z močjo agregata, nekako pa ima problem z držanjem cene, podobno kot večina kawasakijev, yamah, da ne govorim o italjanih. Po vsej verjetnosti boš lahko svojega RT-ja prodal in zamenjal, za precej mlajšo yamaho. Moč agregata, je seveda relativna, vse je odvisno koliko moči si sposoben izkoristiti, in temu sledi, koliko jo rabiš.

Meni osebno je 110 konjev in 1200 kubikov pri cca 240 kg težki mašini dovolj. Osebno bi se težko odločil med GTR-om ali RT 1200, če pa praviš, da se ti je box agregat "zameril", potem bi jaz izbral GTR-ja, ker mi K-ji na pogled niso všečni, ne vem kdo je pripravil dizajn :):headbang: ..RT-ja definitivno nekdo drug :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ravno to je problem te teme: Vsi mislijo, da je sport-tourer vsak motor, ki ga lahko na koleno stisnes in je primeren za izlet nad 400km v enem dnevu. NI RES!

Glej, jst mislim, da opredeljevanje niti ni tolk pomembno, kot to, da je človek z temo dosegel svoj namen... Si predstavljaš temo z naslovom, iščem motocikel s katerim želim narediti dnevne 500+ ture udobno, želel bi... itd. Napisal je, izvedel je... gre za rahlo posploševanje z namenom doseči nekaj.

Tako kot ko greš na morje rečeš da greš na plažo, pa čeprav je plaža izraz samo za obrežno peščeno sipino ali po domače del obale z nizko vodo in kamenčki.

Kamnita, mivknata plaža v teoriji ne gre.. V vsakdanjosti pa lažje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo vprašanje - pa kdo za boga vam je rekel da kawasakiji ne držijo cene, drugi pa????

ajde BMW ima svojo ceno, pri drugih pa je vse eno in isto sranje in je predvsem odvisno od modela motorja in ne od firme. pa še to je povsem drugače v različnih državah. v ZDA mečejo harlije za tabo za drobiž, v Eu imajo včasih noro navite cene. 20 let staro yamaho super tenere (sploh 750) v nemčiji prodaš brez problema, tepejo se za njih, pri nas pa nimajo cene razen pri redkih ljudeh. triumpha pri nas komaj prodaš, v nemčiji in angliji (pa še kje v EU) je drugače.

malo si poglejte pri nas cene supersport 600 segmenta - CBR 600 in R6 na kile, ninje 6 dosegajo še najboljše cene. pri jurjakih imajo tudi ninje 10 boljšo ceno kot ostali japonci. pri nakedih so FZ6 smešno poceni, samo malo boljše je z Z750.

enih ducatijev se ne boš rešil, drugi grejo brez težav (npr. monstri).

vse je odvisno od modela in trga, sem pa siguren da boš pri nas Kawasakija GTR lažje in boljše prodal kot FJR. če ne drugega je FJR dosti in prej ali slej se bo našel nekdo ki bo v riti za denar in bo z nizko ceno ostalim zbil ceno.

saj je preprosta logika iz čisto osnovne ekonomije. cena in ponudba sta obratnosorazmerna, večja kot je ponudba določenega modela, nižja je cena. iz te logike bi bila pri nas najslabši nakup yamaha ker jih je pri nas vedno bilo največ registriranih.

pa še nekaj - ko bo hrvaška v EU bodo kawasakiji iskani ker "nižje od kolpe" je ninja zakon pol pa dolgo nič!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da naus slucajn zdej reku, da je pravilni odgovor Bandit 1250 S, KER TO NI PRAVILNI ODGOVOR!! Bandit S je pac naked z masko.

Vsi nakedi po old -school bikerski definiciji sodijo v kategorijo "športni motorji", če pa so še kufri in maska gor, je pa to tudi touring.

Ampak ti tega nočeš vedeti, ker je edino futura sport-touring, vse drugo so pa navadni touringi (po old-school bikerski definiciji so touring motorji pravzaprav cruiserji (v Sloveniji pa jim raja reče "čoperji").

in tako naprej ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Futura je poseben motor za "posebne" voznike, ampak ne to kar bi človek ki hoče udobje in občasno športnost iskal v letu 2011.

Sem ti moral kar plus dat :D

Vsi nakedi po old -school bikerski definiciji sodijo v kategorijo "športni motorji", če pa so še kufri in maska gor, je pa to tudi touring.

Ampak ti tega nočeš vedeti, ker je edino futura sport-touring, vse drugo so pa navadni touringi (po old-school bikerski definiciji so touring motorji pravzaprav cruiserji (v Sloveniji pa jim raja reče "čoperji").

in tako naprej ...

Itak Đustin. Sploh nisem v skoraj vsakem drugem postu omenjal tudi Triumpha, Ducatija, BMWja (celo 2), Suzukija, itd.

Po oldschool bikerski definiciji si pa ti en butl. Ta tvoja oldschool bajkerska tradicija je iz Zdruzenih drzav, kjer itak skorajda ne poznajo motorjev, ampak samo drekpumpe :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@PERVY tako nekako kot si napisal ti in še enkrat vsem ostalim, kot sem že omenil v enem postu, da sem se v naslovu teme ogoče malce narobe izrazil rabil bi torej po vaše udobnega tourera vendar z zmogljivim agregatom. V vednost pa povem da sem se pred kratkim peljal s FJR in me je to navdišilo, pospešek, zvok, itd. Moj RT 2003 z 98KM tudi ni tako švoh, sam je proti FJR kot da stojiš. Predvsem mislim pospešek kjer na FJR dobiš v trenutku 100-ko in bi kar šlo in šlo. Saj pravim nisem še sedel na novem rt mogoče je tukaj že malce izboljšana zadeva, je pa res @PERVY da vsak ima svojega malarja in meni se K1200GT dopade in še v tem rangu je kot FJR. Prav to koliko izgubiš je druga zadeva, ker ko gledam cene po 3 letih na svojem RT nisem izgubil kar preveč medtem ko gledam res te ninje itd. za smešno ceno in ne predstavljam si da dam zdaj za motor cca. 8000 - 9000 tisočakov in za 3 leta dobim za njega 3 ali pa 4.

Mogoče ni greh probat še RT1200 in K1200GT in se potem lažje odločit.

No pa še vsem v vednost da so mi posti kar pomagali da si zdaj malce bolj predstavljam zadeve in da smo podebatirali...

Srečno vožnjo vsem!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta tvoja oldschool bajkerska tradicija je iz Zdruzenih drzav, kjer itak skorajda ne poznajo motorjev, ampak samo drekpumpe :P

Pravzaprav se ravnam po Angležih ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ti moral kar plus dat :D

Itak Đustin. Sploh nisem v skoraj vsakem drugem postu omenjal tudi Triumpha, Ducatija, BMWja (celo 2), Suzukija, itd.

Po oldschool bikerski definiciji si pa ti en butl. Ta tvoja oldschool bajkerska tradicija je iz Zdruzenih drzav, kjer itak skorajda ne poznajo motorjev, ampak samo drekpumpe :P

Zanimiv je bil namrec pogovor, ki ga je AF1 naredil s prodajalci Aprilije v Ameriji. Ti so povedali, da so tik pred opustitvijo modela v Noalo poslali narocilo za dodatnih 2000 komadov Futur, vecina jih je bila ze zaarana. In so jih zavrnili, ces da so model brisali s seznama. Razlozite to, ce lahko. Mi nismo mogli.

Kaj zdej, a so ameri frajerji ker so v futuri vidli potencial, al so zabiti ker so rodno gnezdo bajkerskega čoperizma? Oboje ne bo šlo skozi.

futuro sem peljal, ne eno, dve. ni slab motor. ampak na njemu jez kake športnosti res nism čutil. Tečnosti spodaj podhranjenega dvovaljnika z precej grobim odzivanjem ne smemo mešat za športno močan stroj. Voznost zadeve me je zelo spominjala na BMW r1150RT sam de je med počasno vožnjo neverjetno bol cukala. poza na njej mi je krepko bol fajn kot na BMW, ampak voznost, lej. . . tud bavarc se fino pelje. Pa še njen sloves. Ko je bla nova, ni bla poceni, in dragim stvarem se napake ne odpustijo zlahka. Na obisku pri kolegu serviserju na obali, sva srkala pivo in klepetala, ko je za moj avto parkirala Falco, in sm omenu, lej, tud tako sem gledal, predno sem vtr uzel. Čist hladnokrvno je izjavil, prav si naredil, imamo na servisu štiri pet strank z aprilijami, in prav vsi majo pizdarije z elektriko.

Je pa zelo res, da sport touring segment ni več tako zelo jasno definiran. novi nakedi se peljejo vsaj tako dobro kot so se sred devetdeetih peljalo super duper športne krave ala thundercat, RF, ZZr in CBR1000F, in z masko imajo prav odlično vetrno zaščito.

motorji so noro napredovali,zmoglivosti in definicija športnega motorja je poplezala v stratosfero. Zdaj že cbr 929(mislim da 2000-2002) deluje kot turistični motor, definitivno po zdajšnjih merilih ni več športn. pa gre vseeno okrog grobnika 1:38:00

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm...po vseh teh postih, še vedno verjetno ne veš kaj bi? :)....prvo pravilo, vsedi se na motor, testni ali bilo kateri..pelji, pelji...in potem se odloči. Glede na to, da si vozil RT-ja 1150-tko, pelji še 1200. Imel sem možnost primerjati oba, med drugim sem več let prevozil tudi na ZZRju še na stari 600tki, tako da mi je nekako segment sport tourer ali tourer sedaj poznan. Razlika pri RT 1150 in 1200, FJR, Pan...ni v konjih, ki ni bistvena, razlika je v TEŽI...in po vseh primerjavah, z omenjenimi tourerji, ki dišijo po športnosti, je 1200 najlažji, in to je vsaj meni zelo pomembno. RT-je, FJR, Pan..itd., lahko pelješ zelo športno, vendar so pravi sport tourerji, Black bird XX, ZZR, VFR.., medtem ko bi prej omenjene, vključil v Tourerski segment.

Pri izbiri je po mojem mnenju edino, od vseh primerjav, za najtežjo izbiro in zelo bliu GTR.., ki je definitivno v prednosti z močjo agregata, nekako pa ima problem z držanjem cene, podobno kot večina kawasakijev, yamah, da ne govorim o italjanih. Po vsej verjetnosti boš lahko svojega RT-ja prodal in zamenjal, za precej mlajšo yamaho. Moč agregata, je seveda relativna, vse je odvisno koliko moči si sposoben izkoristiti, in temu sledi, koliko jo rabiš.

Meni osebno je 110 konjev in 1200 kubikov pri cca 240 kg težki mašini dovolj. Osebno bi se težko odločil med GTR-om ali RT 1200, če pa praviš, da se ti je box agregat "zameril", potem bi jaz izbral GTR-ja, ker mi K-ji na pogled niso všečni, ne vem kdo je pripravil dizajn :):headbang: ..RT-ja definitivno nekdo drug :notworthy:

Kake veze ima pa tu TEŽA :eek: ? Ko ti motor uide iz vertikale čez mejo ne boš obdržal niti takega z 220 kg niti takega z 270 kg. Vlogo ima samo težišče oziroma ciklistika. Iz izkušenj povem, da se FJR pri vseh hitrostih lepše pelje kot TDM, slednja je v prednosti edino pri manevriranju na mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kake veze ima pa tu TEŽA :eek: ? Ko ti motor uide iz vertikale čez mejo ne boš obdržal niti takega z 220 kg niti takega z 270 kg. Vlogo ima samo težišče oziroma ciklistika. Iz izkušenj povem, da se FJR pri vseh hitrostih lepše pelje kot TDM, slednja je v prednosti edino pri manevriranju na mestu.

:worship: Teža :)..moč agregata ... pospešek ? :krneki: :rolleyes:

vse se lepo pelje, če se pelješ :music3:

Popravljeno . Popravil Gianni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a šekr odkrivanje tople vode? arteški vodnjaki? nafta? če kupuješ rableno kup XX; velik motorja za mal dnarja pa še taprau motor boš mel; če ti je že do nasveta; če ne pa se odloč pa povej kua si kupu pa je ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-11617-0-43901700-1311830443_thumb.jpg BMW 1600 :worship:

21.000 € osnovni model :wacko: :headbang: naloži še malo opreme pa si lahko kupiš že avtodom :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Ferek je že drugič nazaj iz dopusta, vi pa še kar izbirate...:evilgrin::evilgrin:...

...pa en kup dobre filozofije ste med tem naumili...:lol1::lol1::lol1:

...ubogi poba bo res čist zmeden...:lol:...

Jaz ti svetujem, da ČIM PREJ nekaj kupiš... kar bo pač "pri roki", ker če boš še ne cajt bral tole našo "sranje" bo konec sezone!:grim:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen;sam vozim Kawasakija 1400 gtr l 2008(ravno je leto okrog,kar sem ga nabavil) in ti lahko povem,da je všečen moped,tako za potovanje,kot za malo bolj športno vožnjo.Povprečna poraba cca 5,5l/100km,seveda ob normalni vožnji.Dodal sem mu še zadnji kovček,pa tank torba,da za par dni dovolj prostora za prtljago,za mene in sopotnico.Montiral povišano šipo,nosilec za navigacijo in pred kratkim mi je g.Igor zrihtal in zmontiral odličen MAAS izpušni lonec.Ni ga problem vozit na daljšo furo,pa naj bo avtocesta al pa navadna vijugasta,al pa kak prelaz.Tudi sam sem mel težave z odločanjem,tako kot ti,vendar sem se zase odločil pravilno,sicer malo dodelav in predelav ampak na koncu zelooo zadovoljen.Lahko pa prideš probat,ni panike,vidim da sma blizu.Lp Zok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k1200s je težek in neroden, ninja 9 pa to ni? a si ti sploh sedel na kakem od teh motorjev? nevermind peljal. Tud sedel nisi. RF900. udoben? če maš noge krajše od 60 cm. Pa kaj te tolk servisi bolijo? Če maš nov motor je je dve leti v garanciji, če kupiš Kawazaki lahko doplačaš še tri leta ganacije. pol maš še par let rednih servisov.

in ja pan european V4 je prow rejsing mašina.

Get a grip. Al pojej kar maš na receptih. . . . .

motorji vsako generacijo dobijo na agilnosi in prijaznosti do uporabnika. kar je 10 let staro, ima zdej neverjetno boljše naslednike. Kar pa ne pomeni da se z 10(ali več) let starim bajkom ne da uživat. Je pa dejstvo, da so novi bolj prijazni in user friendly.

Če maš denar se kar vozi s temi novimi in pametuj. Več motoristov nima za nov motor kot tisti ki imajo. Pa pizda, različni smo in z različnimi motorji! Jaz sem npr. užival na africi twin!!! In ne govori o agilnosti, vsaj v ST klasi ne ker deloma nimaš prav- pa še zajebavat se upaš. Dej no...Honda RC36 je svetlobno leto v agilnosti pred novo vfr1200- kot da tega sam ne veš? pa ni osamljen primer. Ta novi zzr-ji in gtr-ji agilnejši od starejših- dj no :wallbash:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš denar se kar vozi s temi novimi in pametuj. Več motoristov nima za nov motor kot tisti ki imajo. Pa pizda, različni smo in z različnimi motorji! Jaz sem npr. užival na africi twin!!! In ne govori o agilnosti, vsaj v ST klasi ne ker deloma nimaš prav- pa še zajebavat se upaš. Dej no...Honda RC36 je svetlobno leto v agilnosti pred novo vfr1200- kot da tega sam ne veš? pa ni osamljen primer. Ta novi zzr-ji in gtr-ji agilnejši od starejših- dj no :wallbash:

Tuudi pisalni stroj ima prednosti pred računalnikom, pa kot vidiš sam pišeš na slednjega :P

Wake- up smo v 2011.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri motorjih novih letnikov je tako kot pri vseh stvareh - tehnični napredek se močno pozna. Kar ne pomeni, da se s starejšmi ne da uživat, je pa občutek ko se presedeš na novejšega kot noč in dan.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri motorjih novih letnikov je tako kot pri vseh stvareh - tehnični napredek se močno pozna. Kar ne pomeni, da se s starejšmi ne da uživat, je pa občutek ko se presedeš na novejšega kot noč in dan.

Točno tako, RHonda v kerem stoletju živiš ? Zate obstajajo samo stara jajca, grown up.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, RHonda v kerem stoletju živiš ? Zate obstajajo samo stara jajca, grown up.

To, da so novi motorji bolj agilni in lazji za vozit, je ZELO slab razlog za dat 10k evrov več. So drugi, boljši razlogi, ampak ta je kratkomalo ZANIČ. Tako.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da so novi motorji bolj agilni in lazji za vozit, je ZELO slab razlog za dat 10k evrov več. So drugi, boljši razlogi, ampak ta je kratkomalo ZANIČ. Tako.

Nič ne rečem, gre samo zato, da karkoli napiše so stari motorji boljši kot pa novejši. Sej je prav, vsak ima svoje mnenje, samo ni ga treba znova in znova vsiljevati ker obstaja še kaj drugega kot VFR 400 pa ZZR.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!