Skoči na vsebino

Kaj kupiti v kategoriji sport tourer


SilverArrow

Priporočene objave

Ne se bat štelanja ventilov saj se jih kontrolira samo vsakih 40K kil.To pa je tako ali tako največji servis,ko mora takorekoč vse narediti in se demontita vsa verklajdunga kot tudi menjava olja hladilne in zavorne tekočine.Sama nastavitev ventilov na K-aju 1200-R (enaka mašina)je mene stalo + 64 € kompleten servis z nastavitvijo ventilov in ves potreben materijal(olje,zavorna tekočina,hladilna tekočina,filtri.z obloge,svečke,dif olje) pri Valentinčiču plačal letos ca 270€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem danes prebral malo vaše poste in kot sem pričakoval so mnenja zelo različna. Dejstvo je da sem se mogoče malce narobe izrazil. Rad bi potovalnik, kjer dva sedita popolnoma normalno za daljša potovanja motor pa ima prej sport tourer lastnosti kot lastnosti potovalnika. Tako odpade K1200S itd. Prav tako iščem nekaj z dokaj zadovoljivo vetrno zaščito...

Sem zasledil par pohval na FJR tukaj in tudi na drugih postih. Če sem odkrit se nekako stari, ki ga imam jaz (rt 1150) ne more primerjati s FJR, GTR, PAN EUROPA itd. Druga namembnost. Pri RT so pospeški zelo počasni in prej prideš do 4 prestave boljše je. Je pa res da ima izjemne vozne lastnosti to se pa strinjam.

Nekako mi FJR, GTR in K1200 GT najbolj dišijo, drža je za oznika in sovoznika zelo ugodna in pohvalijo se lahko z močnimi agregati.

1. FJR mi je dokaj poznan in sem ga tudi že vozil.

2. A je kdo, ki je lastnik KAWASAKI GTR 1400 da malce opiše s čim je oz. s čim ni zadovoljne. Ta motor je tako kot po videzu in ceni nekako dosegljiv, prav tako ne vidim nekih velikoh stroškov vzdrževanja.

2. K1200 GT ali K1300 GT mi je čudovit motor, drža zelo potovalna za oba, opreme mali miljon, niti me ne moti toliko kar velika cena (seveda razmišljam o rabljenem motoru) vendar me zanima a je res za zračnost ventilov in servis potrebno motor skoraj v celoti raztaviti. Naj bi bili stroški vzdrževanja tega modela BMW zelo dragi. A je kdo lastnik ali vsaj ve kaj več o tem ko jaz?

Ostalim pa se vsem zahvaljujem za mnenja in bom spremljal temo še naprej.

lep pozdrav

Ker itak objektivnega mnenja ne boš slišal...

Izmed teh bi jaz brez pomislekov izbral Kawasaki GTR. Zaradi cene, zanesljivosti, voznih lastnosti, makine in malce ekskluzivnosti (nimajo jih vsi). Je pa kar (pre)močan za Tourerja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Dr_Jakob, nedolgo nazaj je nekdo vozil tako opevano sport-turing Futuro, pa sploh ne daleč (okrog 15 km), je ob koncu vožnje povedal, da takšnega motorja noče, tudi mu ga kdo podari. Dejal je, da ga bolijo roke do ramen....

Ker SportTouring motorji vseeno niso za "StareAte po srcu" . Ta "nekdo", ki si ga opisal mora biti neka napol invalidna oseba in je bolje da sedi na zadnjem sedežu avtomobila. Če te po 15 km kaj boli na SS Ducatju brez sedeža in nenaštelanih ventilih nisi za noben motor, pika.

gtr 1400

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsakemu svoje ampak če denar ni problem je BMW še vedno tata mata. Tudi prodajne št. govorijo svoje in zakaj bi BMW motorje prodajal po isti ceni kot konkurenca če jih še po taki ceni proda kar preveč :naughty:

točno tako

tudi Guzzi je precenjen, saj vsi vemo, da znajo Kitajci take stvari narediti za 20% cene :-)

stvari imajo natančno takšno ceno, po kakšni jih lahko v dovolj veliki količini prodajo

aja, saj res - guzzi ima malo težave s prodajo, zato je fabrka vedno v bankrotnem polju -

zgleda, da je le Guzzi precenjen torej :-) in ne BMW

drugo pa - guzzija je luštno voziti, ampak številke pokvarljivosti bi pri tem povedale svoje ... in potem pridemo do servisnih dejavnosti, sposobnosti podjetja da odpravi težave z izdelki sproti in v zadovoljstvo kupcev ... na tem polju pa BMW verjetno nima konkurence pri nobeni firmi, morda kakšna Yamahca ... pa še to dvomim.

vse ostalo so pa subjektivni vtisi in spopad raznih egotov (naduvanih z marketinškimi floskulami, ki so jih kupili skupaj s svojim motorjem)

... kdor išče superiornost italijanov, jo bo lahko vedno "našel" in celo "upravičil", prav tako za Nemce, Japonce itd ...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekskluzivnosti pri BMW-ju res ni samo kaj naj firma naredi da bo manj motorjev na cesti ?? Naredi zanič motor ? Naredi malo bolj pokvarljivega? Še bolj nabije ceno ??

Ekskluzivnost je atribut voznika, ne motorja. Kdor hoče bit ekskluziven asshole, je to lahko vedno, pa četudi z BMW GS-om ali Futuro ... (ta rajngla je res ekskluzivna, a se jih sploh še vozi več kot 100 po Evropi?).

Skratka - it's all about character, not about products you buy or "masks" you put on your face ...

Popravljeno . Popravil JustinBieber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje,

pozabljate na Multistrado. Ni važno ali je 1000, 1100 ali 1200. Vse so prekleto zabavne za vožnjo, tako za daljše relacije kot za športno vožnjo po prelazih.

Pa ne mi zdaj, da je grda, ma vsaj karakter za razliko od večine motorjev.

Meni je moja zmeraj bolj všeč in zabavna. Verjetno pa je bila v štartu predraga za slehernike, zato se jim je zataknila v grlu :-). Ni bila "lepa ko FZ6" :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ti dam iz prve roke informacije glede resničnega sport-tourerja, ki zadovolji potrebe po potovanju kakor tudi po športnosti.

Vozim kawasaki zzr 1400, o moči, navorju in podobnih zadevah nima smisla debatirat.

motor zahteva fizično pripravljenega voznika drugače se boš vsaki 2 uri ustavljal na dolgih furah. Opremiš ga lahko z kompletnimi potovalnimi kovčki torej je kapaciteta prtljage enaka kot pri ostalih turerjih. Osebno imam povišano krmilo in znižane stopalke (moja višina je 188cm) zaradi bolj udobne drže za daljše vožnje. Z nekaj manjšimi manevri lahko ta motor spremeniš v športno "zverino" ki ti bo dopolnila potrebo po športni vožnji (polaganje ovinkov itd itd). Motor je zaradi nizkega težišča mašine zelo stabilen in tudi večji sunki vetra ti ne pridejo do živega. Vetrno zaščito lahko zreduciraš z povišano sprednjo šipco ampak še vedno ne bo toliko ublažilo kot recimo pri gtrju, rt-ju in podobnih turerjih.

sopotnik bo na tem motorju sedel udobno ampak še vedno športno tako, da ob vožnji navzdol ali pri močnejšem zaviranju boš imel vso njegovo/njeno težo na svojih rokah (če je sopotnik vedno isti potem to rešujeta tako, da se upre z rokamu ob tank....potrebno je malo vaje ampak zelo pomaga). Originalni sedež je "drseč" za sopotnika zato pa obstaja na trgu tudi bolj turing gel sedež za zzr-ja (mislim da lahko celo uporabiš sedež od gtrja).

same perfromanse tega motorja so izjemne od pospeškov do zaviranja. moj je opremljen še s sistemom abs tako, da je zaviranje resnično optimalno v vsakem vremenu.

poraba ob normalni vožnji je okoli 5-5,5litra, servisi so na 6000km (pri uradnih serviserjih okoli 120eur).

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@SrebrnaPuščica : če si do sedaj (zadovoljno) vozil RTja, boš imel pri izbiri težave. Očitno je predpogoj nosilnost in vožnja v dvoje, rad pa bi nabrisal kakšen bolj "športen" motor. Pri polni obtežitvi takšne eskapade itaq niso priporočljive. Aja, letnik 2006+ je dodaten parameter.

Glede na to, da o firmah in garažnih mehanikih že kaj veš, ni razloga, da bi se ustrašil investicije v "fully loaded" K1200GT.

Ostala dva si pa že sam napisal. Ne bo kot BMW, vendar utegneš biti zelo zadovoljen. Pri vseh je minus le preveč moči na kolesu, kar ti lahko zagreni prijetno vožnjo po ostrejših ovinkih. Večja teža je pač kompenzirana s presežkom konj.

Torej odpade Guzzi (nič več konj), VFR in ožje pleme (dva pa brisače), sploh pa ne vem, kako lahko postaviš točko 4 (kaj drugega predlagate?), ker se bo ta tema vlekla par let, brez da dobiš uporaben odgovor.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsakemu svoje ampak če denar ni problem je BMW še vedno tata mata. Tudi prodajne št. govorijo svoje in zakaj bi BMW motorje prodajal po isti ceni kot konkurenca če jih še po taki ceni proda kar preveč :naughty:

bavarska tovarna je v vsej svoji zgodovini sestavla malebkost več kot 2 milijona motornih koles. Še Ural ki živi od njihove pra licence je prodal 3,2 milijona motorjev, da o Hondi nit ne začnemo debatirat. Zato, ne, prodajne številke ne povedo nič. absolutno gledano, imajo Evrposke znamke na letni ravni zelo betežne prodajne cifre in vse skupaj ne lovijo bilo katere japonske firme.

se mi pa zdi, da se lastniki/vozniki BMWjev zelo težko prekvalificirajo. Zato se mi zdi najprimernejša zamenjava en iz k1200 ali 1300 serije.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako mi FJR, GTR in K1200 GT najbolj dišijo, drža je za oznika in sovoznika zelo ugodna in pohvalijo se lahko z močnimi agregati.

A teste ki sem ti jih "linkal" si si prebral? Morda še najbolj objektivno mnenje...:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako mi FJR, GTR in K1200 GT najbolj dišijo, drža je za oznika in sovoznika zelo ugodna in pohvalijo se lahko z močnimi agregati.

A teste ki sem ti jih "linkal" si si prebral? Morda še najbolj objektivno mnenje...:rolleyes:

Teste sem prebral, gtr je res zanimiv a sem nekje zasledil da je poraba kar velika, zdaj menda tudi odvisno zelo od vožnje ampak glede na ostala dva drastično večja. Je pa res da so ti trije modeli tisto med čemer se bom najverjetneje odločil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teste sem prebral, gtr je res zanimiv a sem nekje zasledil da je poraba kar velika, zdaj menda tudi odvisno zelo od vožnje ampak glede na ostala dva drastično večja. Je pa res da so ti trije modeli tisto med čemer se bom najverjetneje odločil.

Ob primerjavi z RT-jem se mi zdi da bojo imeli vsi motorji veliko porabo in nižji domet z enim tankom :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil sem od podobnih motorjev samo FJR in Paneuropo...

Fjr me je prijetno presenetila.

Jo imam zapisano kot dober motor... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teste sem prebral, gtr je res zanimiv a sem nekje zasledil da je poraba kar velika...

To pa najbolje tule preveriš:sprintminitor:rolleyes:

kolikor sem jaz gledal se mi ne zdi glih velika, niti pri GTR (najmanjše povprečje 5,13... največje povprečje 6,65)... niti pri FJR (4,93 do 6,87)

in K-1200GT (5,29 do 7,01)

Fantje so merili povprečne porabe do 2000 pa do 50000 in več km...

...ja pa res da RTjeve porabe na 150 konjskih mrcinah ne boš dosegal...:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa najbolje tule preveriš:sprintminitor:rolleyes:

kolikor sem jaz gledal se mi ne zdi glih velika, niti pri GTR (najmanjše povprečje 5,13... največje povprečje 6,65)... niti pri FJR (4,93 do 6,87)

in K-1200GT (5,29 do 7,01)

Fantje so merili povprečne porabe do 2000 pa do 50000 in več km...

...ja pa res da RTjeve porabe na 150 konjskih mrcinah ne boš dosegal...:naughty:

bah sploh ni veliko, očitno sem jaz nekje narobe zasledil. Ker 6 l/100 km jaz težko dosežem z RT-jem. Torej sploh ni velika poraba. Saj valda da če ga teraš da naraste ampak neki normalni vožnji... super... Hvala. Zdaj sem pa že zelo usmerjen proti GTR. Sam še moram probat kje kako se sedi na njem z 176/74. Sem videl tudi da si eni malce dvignejo ročke in šipo pa je bomba.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pa še jaz dodal svoj piskerček. Tokrat po dolgem cajtu nekaj vode na svoj oziroma angleški mlin. Silver, predvidevam, da poznaš Triumph Sprinta ST. Njegov mlajši novejši brat ima končnico, Sprint GT. Zakaj ti ga priporočam. Predvsem zaradi zares odličnega agregata, ki je bil ocenjen za najboljši motor leta 2009. Sedaj izboljšan 130 km je zagotovo dovolj. Vse podrobne tehnične stvari imaš na netu. Ob nakupu ne moreš brcniti v temo.

Sprint GT. All round entertainment.

With emphasis on the 'touring' aspect of 'sports touring', the Sprint GT lives up to its 'Grand Tourer' tag while keeping its edge. It offers a unique proposition of performance, practicality and price. Performance from the uprated 1050cc triple with 130PS on hand. Practicality - the GT's byword - with 117 litres of luggage, ABS brakes, underseat u-lock storage space, built in rack and grab handle, and a 200 mile fuel range. Price? No one comes close. The Sprint GT from £9,899 OTR.

Sprint GTPaint

.

Performance: Triumph's 1050cc triple engine uprated and good for 130PS, 108Nm of torque for greater everyday performance. The new ECU helps deliver smoother throttle response, more power and torque and improved fuel consumption.

Handling and Comfort: With the same twin-spar aluminium beam frame as the ST, plus uprated internals and a new chassis, the new Sprint GT combines Sports bike performance with two up all day touring comfort.

Practicality: Underseat storage with space for a u-lock. Built in rack and grab handle. 200 mile fuel range. World class luggage handling with 31 litre helmet-swallowing panniers as standard. The Sprint GT is as practical as you need.

Even More Practicality: Triumph's Accessories division offers a full range of accessories for you to create your own GT. Start with a colour coded and powered top box. Check out the seating options, heated grips and taller aero screen

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teste sem prebral, gtr je res zanimiv a sem nekje zasledil da je poraba kar velika, zdaj menda tudi odvisno zelo od vožnje ampak glede na ostala dva drastično večja. Je pa res da so ti trije modeli tisto med čemer se bom najverjetneje odločil.

. če tako argumentiraš, si kupi bicikl ...

Če boš naredil z motorjem 100.000 km, boš pri 2 litra večji porabi (ampak verjetno je razlika manjša) "stran fuknil" slaba dva jurja ... v recimo 7-10 letih (torej kakih 150-200 evrov letno) ... ampak saj jih boš za nakup motorja kakih 15-20.000, za gume kakih 4000, za bencin kakih 7-10.000, za zavarovanja in registracije kakih 4000, za servise kakih 3000, za opremo kakih 4000 (+ sopotnica), za sendviče, pivo, hotele in družabnosti pa kakih 5-10.000 ...

ja, "mal večja poraba" je res problem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa sploh ne daleč (okrog 15 km), je ob koncu vožnje povedal, da takšnega motorja noče, tudi mu ga kdo podari. Dejal je, da ga bolijo roke do ramen...

nauš vrjeu, mojga kolega so bolele roke k je vozu MOJ tomos electronic, pa tud prbližn ne 15km.... pa klinc, ni reku, de je motor zanč ampak, de že dolg ni vozu mopeda in ga je preveč trdo držal.... ewo, že dva pogleda na isto zadevo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. če tako argumentiraš, si kupi bicikl ...

Če boš naredil z motorjem 100.000 km, boš pri 2 litra večji porabi (ampak verjetno je razlika manjša) "stran fuknil" slaba dva jurja ... v recimo 7-10 letih (torej kakih 150-200 evrov letno) ... ampak saj jih boš za nakup motorja kakih 15-20.000, za gume kakih 4000, za bencin kakih 7-10.000, za zavarovanja in registracije kakih 4000, za servise kakih 3000, za opremo kakih 4000 (+ sopotnica), za sendviče, pivo, hotele in družabnosti pa kakih 5-10.000 ...

ja, "mal večja poraba" je res problem ;)

Končno ena pametna iz tvoje strani! :worship:

Nikoli mi ni bilo razumljivo, zakaj se ljudje, ki kupujejo motorje (tudi pri povprečnih kupcih avtomobilov mi ni jasno) obregnejo ob porabo. Pa saj to ni delavski stroj, s katerim štepamo kilometre izključno zato, ker smo trgovski potniki za to in ono podjetje in delamo 70.000km letno in je ugodno porabiti kakšen liter manj! Motor je ja užitkarska igrača in nam stroški bencina res ne bi smeli biti dejavnik za ali proti nakup (argument je lahko po mojem mnenju kvečjemu ta, ali moram na dan tankati 4x ali 5x za isto kilometražo - kar tudi mene moti pri mojem mopedu, a na to, da bi nabavil kaj drugega ne pomislim nikoli, pa tudi če mi sedaj pije 8l/100km in moram tanktati na 200km!). Prav tako ne to, ali po 11.0000km požre zadnjo gumo ali po 13.000km (kot so kolegi motosvetovci napisali - jz recimo z identično gumo zadaj imam razpon od zgolj 6.000km pa do 11.000km, torej je vse samo v rokah :P ), enako ne ali je zavarovanje 72€ več ali manj ker ima tolko konjev... Pač odloči se, koliko si pripravljen dati za moped, koliko porabiti na leto za ostale potrebne reči in v skladu s tem to nabavi. Pametno je res morda preveriti, če so za določen motor potrebni precej zahtevnejši in posledično dražji posegi v motor, menjalnik... Če pa 100€ na letni ravni za presežek bencina pomeni dejavnik za nabavo drugega motorja, pa najbolje, da takšni še naprej vozite svojega velecenjenega Golfa III, ki namesto da porablja bencin, iz motorja vrača v rezervoar vsaj 3l/h :evilgrin:

Ne leti na nikogar osebno, da ne bo kakšne zamere :beer1: , samo moje mnenje o argumentu porabe, ki se mi resnično zdi skrajno nesmiselen.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@suhi in @justinbiber, nista me ravni prav razumela... nekje sem zasledil na nekem forumu da naj bi bula poraba 10 do 12 kar pa se mi zdi preveč za tourera glede na to da ima samo 22 literski tank. Normlano da se ne gleda na liter ali dva ker je to zanemarljiv strošek na vse ostalo.

Zdaj ima še eno vprašanje kako je glede cene. Ne da bi navijal za BMW ker drugač nebi menjaval ampak bmw in yamaha nekako držita cene. Kako je s Kawasakijem? Pri tem GTR mi je en gospod rekel da so zavore in menjalnik (karadan) boljše od bmw, yamahe, honde itd in da so tukaj naredili velik napredek.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@suhi in @justinbiber, nista me ravni prav razumela... nekje sem zasledil na nekem forumu da naj bi bula poraba 10 do 12 kar pa se mi zdi preveč za tourera glede na to da ima samo 22 literski tank. Normlano da se ne gleda na liter ali dva ker je to zanemarljiv strošek na vse ostalo.

Zdaj ima še eno vprašanje kako je glede cene. Ne da bi navijal za BMW ker drugač nebi menjaval ampak bmw in yamaha nekako držita cene. Kako je s Kawasakijem? Pri tem GTR mi je en gospod rekel da so zavore in menjalnik (karadan) boljše od bmw, yamahe, honde itd in da so tukaj naredili velik napredek.

lp

Če je pa tako, te pa popolnoma razumem in še enkrat ponovim, da niti slučajno ni letelo osebno nate, temveč na vse tiste, ki gledajo na liter ali dva razlike v porabi, kar je skrajno nepotrebno. Jasno pa da poraba 12 litrov ni smiselna za tourer, saj to pomeni tankanje na 160km, kar je noro! Dejansko pa stran, ki jo je kolega motosvetovec poprej nalepil (za porabo dejanskih voznikov), ponuja zelo dobre realne podatke o porabi dejanskih strojev in jo je vredno ošvrkniti.

Jz bi vzel GTR, ker menim, da je najnaprednejši (ne me zdej zapriseženi RT rajderji pojest :P ), najkvalitetnejši in najvšečnejši stroj od gledanih.

Pa fajn nabavi! LP

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!