crasher Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 Pozdravljeni, zdaj sem lastnik BMW R1150 RT 2003 (98 KM) in ne, da nebi bil zadovoljen vendar bi kupil nekaj močnejšega oz. nekaj potovalnega vendar ne box mašine. Torej razmišljam o naslednjih modelih: 1. Kawasaki 1400 GTR od 2006 naprej ( prosil bi za mnenja ) 2. BMW K1200 GT od 2006 naprej (zadržek je dokaj velika cena in baje drago vzrževanje - štelanje ventilov) 3. Yamaha FJR 1300 od 2006 naprej 4. mogoče še kdo kaj predlaga... rad bi potovalnik, ki omogoča tudi občasno bolj športno vožnjo in je udoben in ima ugoden položaj pri vožnji za oba. Zdajšnji RT je res udoben vendar me moti malce teh 98 KM oz. je popolnoma drugačna vožnja od zgoraj omenjenih. Prosil bi da se lastniki omenjenih modelov malo razpišete kaj vam je na svojih konjičkih všeč in kaj ne... Upam da mi pomagate pri izbiri. Hvala vsem. lp Sam sem prezadovoljen s FJR! Drgač pa tole si poglej:http://www.motorcycle-usa.com/692/Motorcycle-Video/-2009-Sport-Touring-Shootout.aspx
SilverArrow Objavljeno Julij 24, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 Sam sem prezadovoljen s FJR! Drgač pa tole si poglej:http://www.motorcycle-usa.com/692/Motorcycle-Video/-2009-Sport-Touring-Shootout.aspx super video. Hja težko se je odločit vsi so mi pisani na kožo tak da odvisno tudi kdo bo kaj pametnega prodajal. hvala, lp
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 super video. Hja težko se je odločit vsi so mi pisani na kožo tak da odvisno tudi kdo bo kaj pametnega prodajal. Najbolj pametn je verjetno BMW, ma največ elektronike ... hajoktejn, Bremzer in bobiboss 2 1
Dr_Jakob Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 govoriš o ekskluzivnosti ali neprepoznavnosti mototrja....to sta različne stvari..... in da si se privlekel do gor na vrh prelaza si lahko upravičeno ponosen.... :evilgrin: Takoj ko bosta imela plačano AMZS ali asistenco na cesti se bojo nehala takšna objemanja z neznanci... :evilgrin: :evilgrin: Moja Futka ma narejenih preko 83.000km. Po Evropi in Ameriki se fantje na Futurah vedno vec javljajo z prevozenimi 100.000+ miljami, torej 160.000km. Mislim, smo ze zdavnaj preko vprasljive obstojnosti motorjev. ...no, pa da o parkiranju v Dolomitih ne govorimo... Kateri je že moj? ... tudi meni se to zdi prav smešno... in glede na število Futur, ki jih srečaš, bi se je tudi sam malo "bal" vozit... sploh po bolj odročnih destinacijah... mogoče res edino Guzzija Norge, ki ima glede na paleto hišnih modelov preizkušen in uveljavljen agregat... 1. Tista storija o tem, kako prides ven iz koce na prelazu v Dolomitih ni izmisljena, sem stal poleg enega nemca, ko se mu je to zgodilo. Najbolj sem si zapomnil izraz razocaranja na njegovi faci, ko je koncno dojel, kaka ovca je. 2. Futke in prodajno stevilo.. vecna debata na internacionalnem forumu od Aprilije. Ce pogledas v Moto.si par stevilk nazaj je bila narejena lista najbolj "jajc" motorjev in zraven opis, zakaj je temu tako. Futura je bla na 8. mestu. Razlaga za neuspeh pa je bila? Ni je bilo. V osnovi je Futuro zajebala sama firma Aprilia, ker so jo pac zavrgli, brez pametnega razloga (edini nekako sprejemljiv razlog je bil, da so imeli v tistem casu prevec motorjev dokaj turisticne orientacije in je bilo to dovolj). Zanimiv je bil namrec pogovor, ki ga je AF1 naredil s prodajalci Aprilije v Ameriji. Ti so povedali, da so tik pred opustitvijo modela v Noalo poslali narocilo za dodatnih 2000 komadov Futur, vecina jih je bila ze zaarana. In so jih zavrnili, ces da so model brisali s seznama. Razlozite to, ce lahko. Mi nismo mogli. Ker SportTouring motorji vseeno niso za "StareAte po srcu" . Ta "nekdo", ki si ga opisal mora biti neka napol invalidna oseba in je bolje da sedi na zadnjem sedežu avtomobila. Če te po 15 km kaj boli na SS Ducatju brez sedeža in nenaštelanih ventilih nisi za noben motor, pika. Se absolutno strinjam z napisanim. Je pa res, da sem tudi jaz na Futuri prvih par vozenj kar precej cutil roke. Potem pa sem ugotovil, da se Future ne vozi z rokami, ampak z boki, roke so pa samo zato, da se drzis za krmilo in upravljas z rocicami. ... Futuro ... (ta rajngla je res ekskluzivna, a se jih sploh še vozi več kot 100 po Evropi?). Nedolgo nazaj so imeli francozi Fut srecanje. Na samem srecanju se jih je nabralo kar precej. Anglezi so se bolj povezani. Fut srecanja imajo vsaj 2-3x letno. Ponavadi se jih nabere vsaj 30+ komadov. Evo, par slikic s srecanj futuristov v letu 2010 in 2011. oks, Bremzer, dotem in 4 others 3 4
RSTDRIVER Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 ...moja futka.... dej doc, a se nis navličov prepričevat prepričanih? :) moja tud še laufa.... u 11-mu let(je pa res, de je od začetka moja).... pa še bo ncajta.... dokler.... ne najdem kej podobnga..... Bremzer in dotem 2
Dr_Jakob Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 dej doc, a se nis navličov prepričevat prepričanih? :) moja tud še laufa.... u 11-mu let(je pa res, de je od začetka moja).... pa še bo ncajta.... dokler.... ne najdem kej podobnga..... NIKOL! RST 4 evah!! Podobnega pac ni. Sej ves, da ne. Sej zato sem pa tak pristas. eltrinajst, oks, bobiboss in 2 others 2 3
bmw Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 (popravljeno) Moja Futka ma narejenih preko 83.000km. Po Evropi in Ameriki se fantje na Futurah vedno vec javljajo z prevozenimi 100.000+ miljami, torej 160.000km. Mislim, smo ze zdavnaj preko vprasljive obstojnosti motorjev. Kako bi bil jaz srečen, če bi katerikoli od mojih "traktorjev" imel samo toliko kilometrov (pa ne skupaj da se razumemo).... :evilgrin: Čestitam za kilometrino.....torej prilezi do 100.000 km-jev, pa da se vsedeva in si spijeva kakšnega ter podebatirava o okvarah in vzdržljivosti motorjev. To da se v Ameriki čedalje bolj javljajo s 100.000+ miljami ni nobena referenca....vprašanje koliko generalk so vmes naredili. Oddrajsaj še ta drobiž kilometrov, pa da se najdeva na pivu (čeprav ne konzumiram alkohola, ga takrat bom) in po možnosti še letos... Popravljeno Julij 24, 2011. Popravil bmw
hajoktejn Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 klanjam se vsem ibrsuprdupr motoristom k sodelujejo v tej debati :notworthy: ; AMPAK a je kdo omenu slavno in (speet meni) nesmrtno XX? kam pa ta motor spada, če ne v ta segment? a je kej narobe s tem motorjem? a res razen prežvečenga bmwja nć ne obstaja? no ja pa futke ? Bremzer, Kölm, suzuki in 1 other 2 2
RHonda Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 ZA BUhTLE: apn6 = MOPED piaggo vespa = SKUTER Yamaha XT 660 = ENDURO Ninja, CBR, GSXR,... = SPORT CB 1300, XJR, GSX,... = NAKED Honda VFR, Kawasaki ZZR 1400, XX, BMW K1300S in Dr_Jakobov "narbulš mutor na sveti" = SPORT TOURER Kawasaki GTR 1400, Yamaha FJR, Honda Pan Euro; BMW RT = TOURER Varadero, GS, Super Tenere = POTOVALNI ENDURO-KRAVA KTM Adventure = POTOVALNI ENDURO Harliji, Yamaha DragStar ipd = KRUZER (al bolj pu naše ČUPER) Goldwing = AUTOBUS S FJR, GTR, in ja tudi GoldWIngom se da pelat tud športno če je voznik dober. Tudi kako Ninđo prehitet. Tudi kazga "čuperja" se da fajn pelat. Toda motor še vedno ni Sport. 1.predelan apn ali bt je racing varianta. S tem smo prehitevali avtomobile, avtobuse in kamione brez problemov 2.vespa ni skuter, ima menjalnik in sklopko. 3.ne drži, spada v kategorijo supermoto na osnovi bolj hard endure xt600 4.supersport in NE sport- glej alinejo nižje 5.drži, vendar so bili motorji kot prva ninja devetka, suzukiji rf, thunderace-ka korak v supersport 6.drži, a v grobem samo za vfr-ko, serije 400, rc30 in rvf-k verjetno nisi še videl v živo Superbike segment! 6.drži, vendar africa twin z gumami anakee ni bila krava, ampak podivjano tele! 7.drži a V2 je potovalno mučenje a užitek vibracij Za ostalo se strinjam. Najboljši sport tourerji so stare ninje 6 in 9 (prva tudi reinkarnirana v tujini kot zzr600), pa thunderace, težko še kaj drugega. Udobni, moči dovolj, kvalitetni, ne predragi. VFR-ka je precenjena, V4 pa je boljši paket za dirkat kot potovat, če govorim samo o mašini. V glavnem s temi motorji se da udobno priti s sopotnico do črne gore, postavit dober cajt na pisti, fajn otovorit, vse se da poservisirat in zamenjat doma. Jaz BMW-ja ne rabim, ker je predrag in prekompliciran, pretežek, neroden, pa še švaba je, kar je MINUS do japonske. Naj delajo dobre in varne avtomobile, motorje pa pustijo delat japoncem, ki vejo kaj delajo! Kölm, bobiboss, nejcgs in 5 others 1 7
Cartman Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 1.predelan apn ali bt je racing varianta. S tem smo prehitevali avtomobile, avtobuse in kamione brez problemov 2.vespa ni skuter, ima menjalnik in sklopko. 3.ne drži, spada v kategorijo supermoto na osnovi bolj hard endure xt600 4.supersport in NE sport- glej alinejo nižje 5.drži, vendar so bili motorji kot prva ninja devetka, suzukiji rf, thunderace-ka korak v supersport 6.drži, a v grobem samo za vfr-ko, serije 400, rc30 in rvf-k verjetno nisi še videl v živo Superbike segment! 6.drži, vendar africa twin z gumami anakee ni bila krava, ampak podivjano tele! 7.drži a V2 je potovalno mučenje a užitek vibracij Za ostalo se strinjam. Najboljši sport tourerji so stare ninje 6 in 9 (prva tudi reinkarnirana v tujini kot zzr600), pa thunderace, težko še kaj drugega. Udobni, moči dovolj, kvalitetni, ne predragi. VFR-ka je precenjena, V4 pa je boljši paket za dirkat kot potovat, če govorim samo o mašini. V glavnem s temi motorji se da udobno priti s sopotnico do črne gore, postavit dober cajt na pisti, fajn otovorit, vse se da poservisirat in zamenjat doma. Jaz BMW-ja ne rabim, ker je predrag in prekompliciran, pretežek, neroden, pa še švaba je, kar je MINUS do japonske. Naj delajo dobre in varne avtomobile, motorje pa pustijo delat japoncem, ki vejo kaj delajo! k1200s je težek in neroden, ninja 9 pa to ni? a si ti sploh sedel na kakem od teh motorjev? nevermind peljal. Tud sedel nisi. RF900. udoben? če maš noge krajše od 60 cm. Pa kaj te tolk servisi bolijo? Če maš nov motor je je dve leti v garanciji, če kupiš Kawazaki lahko doplačaš še tri leta ganacije. pol maš še par let rednih servisov. in ja pan european V4 je prow rejsing mašina. Get a grip. Al pojej kar maš na receptih. . . . . motorji vsako generacijo dobijo na agilnosi in prijaznosti do uporabnika. kar je 10 let staro, ima zdej neverjetno boljše naslednike. Kar pa ne pomeni da se z 10(ali več) let starim bajkom ne da uživat. Je pa dejstvo, da so novi bolj prijazni in user friendly. maco47, nejcgs, suntrace14 in 3 others 4 2
nejcgs Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 (popravljeno) q1 Popravljeno Julij 25, 2011. Popravil nejcgs
nejcgs Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 (popravljeno) q2 Popravljeno Julij 25, 2011. Popravil nejcgs
nejcgs Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 upam da bo sedaj šlo: Jaz BMW-ja ne rabim, ker je ........, pretežek, ...................... zmeraj poslušam kako je BMW pretežak, da je ena težka krava,.... itd. Pa sem šel mal pogledat koliko so motorji težki. Izbral sem par motorjev in tukaj so napisane njihove suhe (!!) teže. Podatki so z neta, tako da lahko kje odstopajo za kako malenkost. Na koncu sem videl da bmw-ji niti niso tako težki kakor nas nekateri vztrajno prepričujete. pa še tabelca: (pa da ne bo kakega zgražanja, če sem kak motor izpustil - vseh pač ne morem zajeti) ..................................suha teža [kg]............mokra teža [kg] bmw s1000rr.................183.......................204 yamaha R1....................n.p.......................206 bmw f 800 st..................187 ducati multistrada..........191 Buell XB12X Ulysses.....193 bmw r1200gs.... ..............203 V-strom 1000....................207 yamaha fazer....................208 KTM adventure.................209 moto guzzi stelvio............214 bmw k1300r.....................217 honda vfr 800....................218 bmw r1200gsa.................223 kawasaki Z1000sx...........228 bmw r1200rt......................229 honda varadero................235 yamaha xtz 1200 super tener........244 bmw k1300rt....................................255 moto guzzi norge............................257 moto guzzi stelvio ntx....................259 honda 1200 vfr................................267
Andrej777 Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Ja tele teža marsikaj povejo. BMW F800 S/ST je lažji od večine 600cc konkurence (fazer, cbf...) Moj fotr je šel iz VFR800 na R1200RT in ko motorja pakriraš vzporedno kar ne verjameš da je BMW samo cca 10g težji K1300 je spet lažji od nove VFR-ke 1200 ...... In tako naprej. V svojih kategorijah so BMW-ji kar lahki, normanlo pa da se ne gre primerjati z kakšnimi 600 in 1000cc superšportniki maco47 1
Dr_Jakob Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Sej ponavadi ni problem sama teza, sej ce pogledas, je kawasaki er-5 na tehtnici pokazal 200kg. Ponavadi je problem v sami masivnosti zadeve, v tem, koliko prostora imas na razpolago za presedanje, kaksen prostor je namenjen vozniku, itd maco47, oks, Rocky in 1 other 1 3
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 ducati multistrada..........191 na vagi je lahka, ampak v resnici je totalni heavy metal :-) special749 in maco47 2
nejcgs Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 pa še futura RST 1000 ........ 189kg Dr_Jakob 1
Dr_Jakob Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 pa še futura RST 1000 ........ 189kg 235kg ima ko natankas gorivo in olja in vse ostalo, kar je potrebno za voznjo oks in maco47 2
andrej Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 (popravljeno) Mislim, da si že sam prišel do primernih kandidatov, t.j. FJR, GTR1400 in K1300GT. Z nobenim od teh ne boš močno zgrešil, jaz bi se kvečjemu izogibal Kawasakija. Motor je treba nekoč tudi prodat in tu bi bil s Kawlnom po mojem v slabši poziciji. Pa še moje mnenje: Tehnično je BMW v zadnjih letih naredil močan korak naprej v primerjavi z japonsko konkurenco, od leta 2006 naprej pa je konkurenco (za moje pojme) povozil. So preprosto najbolj celoviti motorji, tako po ergonomiji, ciklistiki, kvaliteti izdelave, kot naprednih sistemih (ESA, da ne omenjamo da ABS vgrajujejo vsaj od 1983). 2006, ko sem si še lastil Hondo CBR XX, sem na testnih dnevih peljal takratnega konkurenta K 1200 S. XX je sicer bila (in je še) odličen motor, ampak proti S-u je bilo preprosto vse dva razreda slabše, še posebej pa lega na cesti. LP, A Popravljeno Julij 25, 2011. Popravil andrej Bremzer, suntrace14, maco47 in 1 other 3 1
SilverArrow Objavljeno Julij 25, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Mislim, da si že sam prišel do primernih kandidatov, t.j. FJR, GTR1400 in K1300GT. Z nobenim od teh ne boš močno zgrešil, jaz bi se kvečjemu izogibal Kawasakija. Motor je treba nekoč tudi prodat in tu bi bil s Kawlnom po mojem v slabši poziciji. Pa še moje mnenje: Tehnično je BMW v zadnjih letih naredil močan korak naprej v primerjavi z japonsko konkurenco, od leta 2006 naprej pa je konkurenco (za moje pojme) povozil. So preprosto najbolj celoviti motorji, tako po ergonomiji, ciklistiki, kvaliteti izdelave, kot naprednih sistemih (ESA, da ne omenjamo da ABS vgrajujejo vsaj od 1983). 2006, ko sem si še lastil Hondo CBR XX, sem na testnih dnevih peljal takratnega konkurenta K 1200 S. XX je sicer bila (in je še) odličen motor, ampak proti S-u je bilo preprosto vse dva razreda slabše, še posebej pa lega na cesti. LP, A res je andrej. Prav vleče me kawasaki a vem da bom preveč izgubil. sicer si zgoraj napisal k1300gt bolj me vleče na k1200 gt ker bom kupil rabljeno, ki pa je vseeno malce cenejši od k1300 gt že zaradi letnika. Sicer pa sta res ta dva ostala bolj ali manj FJR in K1200 GT. Oba še držita cene, kvaliteta pomoje ni sporna, všeč sta mi oba in mislim da je to to. lep pozdrav. Bremzer 1
MilanAndonovski Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 (popravljeno) Mislim, da si že sam prišel do primernih kandidatov, t.j. FJR, GTR1400 in K1300GT. Z nobenim od teh ne boš močno zgrešil, jaz bi se kvečjemu izogibal Kawasakija. Motor je treba nekoč tudi prodat in tu bi bil s Kawlnom po mojem v slabši poziciji. Pa še moje mnenje: Tehnično je BMW v zadnjih letih naredil močan korak naprej v primerjavi z japonsko konkurenco, od leta 2006 naprej pa je konkurenco (za moje pojme) povozil. So preprosto najbolj celoviti motorji, tako po ergonomiji, ciklistiki, kvaliteti izdelave, kot naprednih sistemih (ESA, da ne omenjamo da ABS vgrajujejo vsaj od 1983). 2006, ko sem si še lastil Hondo CBR XX, sem na testnih dnevih peljal takratnega konkurenta K 1200 S. XX je sicer bila (in je še) odličen motor, ampak proti S-u je bilo preprosto vse dva razreda slabše, še posebej pa lega na cesti. LP, A Samo leta 2006 je bla XX že 10 let star motor. Oz malo prenovljna leta 99. Je malo težko primerjat motor dizajniran leta 96 in motor dizajniran leta 06. Popravljeno Julij 25, 2011. Popravil MilanAndonovski Bremzer, gsx750f in dotem 2 1
Gizmo_ Objavljeno Julij 26, 2011 Opozori Objavljeno Julij 26, 2011 Kolk vas mam poln kufer z vsemi moznimi NE sport-touring motorji, ej! Multistrada? Pa dej no, pejt pisat v temo o maxi endurah, bohtenimarad!! Okej, da ne bo offtopic. Poglejte oglas za BMW 1200 RT Vse lepo in super in oh in sploh. Ampak ce pogledate kolk se voznik preseda = NULA! To pomeni, da je motor TOURER, ne sport-tourer. Pa to ni res: niti enega testa al pa reklame za Triumph Sprint ST 1050 al Ducati ST4 al Aprilio Futuro nisem nasel, jaooo... grem se naprej iskat. Ani tko da voznik določa karakter motorja, je velik takih ki z cestaki delajo 20 - 25k km na sezono in dnevne fure 500km+, alpa takih ki se z varaderami in TDM kami po kolenu vozijo. Sam segment motorja pa pomoje težko določiš, tako kot kolko je sivih odtenkov med belo in črno?
Dr_Jakob Objavljeno Julij 26, 2011 Opozori Objavljeno Julij 26, 2011 Ani tko da voznik določa karakter motorja, je velik takih ki z cestaki delajo 20 - 25k km na sezono in dnevne fure 500km+, alpa takih ki se z varaderami in TDM kami po kolenu vozijo. Sam segment motorja pa pomoje težko določiš, tako kot kolko je sivih odtenkov med belo in črno? Sej ravno to je problem te teme: Vsi mislijo, da je sport-tourer vsak motor, ki ga lahko na koleno stisnes in je primeren za izlet nad 400km v enem dnevu. NI RES! Segment sport-touring motorjev je dejansko blazno omejen. Po njem je kar veliko povprasevanja, saj bolj ali manj uspesno zdruzuje dva svetova: sportno voznjo in udobje na daljsih potovanjih. Seveda hocejo marketingarji posledicno v to kategorijo stlacit prav vse, kar se da, od Yamahe Fazer 600 in Fazer 1000, FJR 1300, itd... v resnici pa je sport-tourerjev samo par modelov; Triumph Sprint ST, Ducati ST4, Aprilia RST Futura, BMW K1300s, BMW F800ST, Hondi VFR800 in XX, Kawasakijevi ZZr 600, 1200 in 1400, od novejsih modelov pa tudi Suzuki GSXF 1250.. To je podobno, kot ce bi kdo spraseval katerega velikega enoprostorca naj kupi, potem bi pa dobival odgovore, da naj kupi Toyoto LandCruiser al pa Golfa, k sta itak najboljsa. In kje je problem? Clovek je spraseval po velikem enoprostorcu! Ne po tem, kateri terenc je dober niti kateri avto naj bi bil najmanj pokvarljiv. Isto je tu: clovek sprasuje po sport-tourerju, vse kar se nasteva so pa vecinoma tourerji ali pa Multistrada, ki je pa sploh nekaj tretjega. FJR je dober motor, zelo vredu za vozit, ni pa sport-tourer. Je pac tourer. hajoktejn, Bremzer, oks in 1 other 1 3
Dr_Jakob Objavljeno Julij 26, 2011 Opozori Objavljeno Julij 26, 2011 samo en odgovor je pravilen. Da naus slucajn zdej reku, da je pravilni odgovor Bandit 1250 S, KER TO NI PRAVILNI ODGOVOR!! Bandit S je pac naked z masko. maco47, oks in hajoktejn 1 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se