Skoči na vsebino

Kaj kupiti v kategoriji sport tourer


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

peljal ZZR 1200 in GTR 1400 in sta v redu motorja.sicer sem naredil premalo kilometrov kot bi lahko vendar je vtis zelo dober, čaravno težko primerljiva motorja z mojim pa vendar niti ne toliko.v vsakem primeru tourer vsak v svojem razredu.ker že toliko omenjate BMW-je ga pa predvsem zaradi cene nebi kupil čeravno slišim hvale o vožnji z njim. pa nimam nič proti bavarcu.

o ostalih modelih nebom delil mnenj ker jih ne poznam, čeprav eni to obvladajo, če samo slikico vidjo od motorja.

poznam recimo še cb-jko tastaro in gsx-750 tastarega in sta ok motorja od novejših pa še Yamaho 660 xt, ki je zelo luštna in okretna.samo tolko za info.

Popravljeno . Popravil bobiboss
Objavljeno

V temi piše Sport Turer in trenutno najbolj všečen ter aktualen predstavnik je Z1000SX.V testih ki sem jih do sedaj bral ter gledal so ga kar pohvalil in je definitivno moja želja za prihodnost (samo ne zelene barve)

Objavljeno (popravljeno)

V temi piše Sport Turer in trenutno najbolj všečen ter aktualen predstavnik je Z1000SX.V testih ki sem jih do sedaj bral ter gledal so ga kar pohvalil in je definitivno moja želja za prihodnost (samo ne zelene barve)

Jaz sem zeeeeeelo zadovoljen z njim, do sedaj naklepal 3000km v 14 dneh, od tega pol na dopust, pod polno obtežitivijo, pa je še vedno igračka...ne bom šel sicer v detajle, več je opisanega v temi z1000sx, ampak meni odgovarja, predvsem dobra ciklistika, odličen navor in odlično vzmetenje.

p.s. če bi zelenga pripeljal domov, bi se moja ločila, tako da je kr črne barve

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

. če tako argumentiraš, si kupi bicikl ...

Če boš naredil z motorjem 100.000 km, boš pri 2 litra večji porabi (ampak verjetno je razlika manjša) "stran fuknil" slaba dva jurja ... v recimo 7-10 letih (torej kakih 150-200 evrov letno) ... ampak saj jih boš za nakup motorja kakih 15-20.000, za gume kakih 4000, za bencin kakih 7-10.000, za zavarovanja in registracije kakih 4000, za servise kakih 3000, za opremo kakih 4000 (+ sopotnica), za sendviče, pivo, hotele in družabnosti pa kakih 5-10.000 ...

ja, "mal večja poraba" je res problem ;)

Bom še jest mal pomatematkal:

100000km/10let=> 1000x2 več bencina. Se pravi 2000 litrov več. Kar znese na uč recimo 2000x 1,25€ = 2500€ razlike. Se pravi na leto 250€. Ravno za gume ali pa zavarovanje+.

Če mal povprečim in seštejem gornje ocene brez nabavne cene motorja: 4000 + 8500 + 4000 + 3000 + 4000 + 7500 = 31000€/10let

Se pravi 3100€/leto = 258/mesec. Precej drag špas s takilemi številkami.

***

Bom še po moje zračunou:

- če gume vsako leto menjam (10000) =2600

- zavarovanje + =2700

- bencin =6000 (4800L)

- servisi 1xletno =1500 (olje motul, filter 2x, svečke iridium na 3 leta, 2xketn komplet,delo)+

- oprema =1000

- sendvič, pivo, motel =7500

_______________________________________________

21300€

Se pravi 2130/leto = 177,5€/mesec

Bo šlo verjetno za gume 1700, zavarovanje 1900 in za hrano+ ene 5000. Je pa tudi res, da servis ni na pooblaščenem in hrano jemo tako tu kot tam in ne spada ravno med stroške za motor.

Kakorkoli tale (zame)prilagojen izračun pravi 17100/10let = 142,5€/mesec. Skorej pol manj od prvotne cifre torej. In s tem sem nekako kar kontenten. trance_27_notworthy.gif

Od 142,5 gre 41,66 za hrano+. Se pravi 100€/mesec res samo za motor in opremo. Če dodaš tule zraven dodatno +porabo 2 litra/100 te pride pa 120€/mesec. Kar je 20% več.

Za mojo matematiko je torej postavka porabe motorja precejšen faktor, ne vem pa kako je z vami ostalimi?

Se pardoniram, ker sem raztegnil začetn post ampak mi ni dalo gmaha, de ne bi malček še zase pokalkulirou. blush.gif

Objavljeno

Še najbolj je.................. da nimaš motorja.

Se najbolj splača. V 10 letih ne zapraviš za motor nič.

Objavljeno

V temi piše Sport Turer in trenutno najbolj všečen ter aktualen predstavnik je Z1000SX.V testih ki sem jih do sedaj bral ter gledal so ga kar pohvalil in je definitivno moja želja za prihodnost (samo ne zelene barve)

Všečen glih ni, no ... je pa eden novejših v tej skupini, to pa ja.

Ampak, hej, kot rečeno - tudi Multistrada 1000 je sport-touring ;-) In tudi všečna je! :D

Objavljeno

Za mojo matematiko je torej postavka porabe motorja precejšen faktor, ne vem pa kako je z vami ostalimi?

Motor imaš predvsem za užitek, če ga začneš gledat iz finančnega vidika, je bolje da kupiš kolo al pa si doma. OK nemoraš it čez svoje meje, ampak raje 2000km pa teh uživeških.

Objavljeno

Se pardoniram, ker sem raztegnil začetn post ampak mi ni dalo gmaha, de ne bi malček še zase pokalkulirou. blush.gif

Nimaš se kaj pardonirat, zato smo tu! :)

Na konc dneva - odvisn oje tudi, ali se človek fura sam ali v dvoje, potem namreč moraš šteti tudi dvojno hrano, dvojne nočitve ... je pa res, da prispevata v budžet dva ...

Skratka - verjamem, da se da dlakocepiti in zmanjšati stroške - po durgi plati pa, če nekdo kupuje "luksuzni športni potovalnik", je res smešno, če jamra zaradi litra bencina na 100 km gor al dol ... po možnosti kupi opremo v Lidlu, gume najcenejše, zavarovanja nobenga ...

Objavljeno

Pa če hočeš še ceneje skoz pridet.

Ne ženi se nikoli. Žena - baba košta precej. Saj imaš desno roko, pa 100 eurov mesečno dat za kurvo tudi ni vse.

Objavljeno

Fantje, noben (oziroma je takih zelo malo) nima denarja zato ker ga je stran metal ampak zna tudi racionalno razmišljat.

Liter, dva pri porabi, 50€ pri servisu, 1000€ veš zgubiš ob prodaji ker motor slabše drži ceno, en izreden strošek več in se razlike v nekaj letih lastništva hitro štejejo v 1000evrih. Kot prikazuje izračun malo višje.

Pri nakupu se gleda na vse oziroma na tisto kar se tebi zdi pomembnejše. In poraba sigirno ni nepomembna. In če je poraba nizka motor ni samo luksus ampak je pri uporabi za prevoz v službo v lepem vremenu in za kakšna hitre opravke tudi prihranek denarja (in časa).

Objavljeno

Jst pa mislim takole.

Tudi sam sem bil v isti dilemi, preizkusil dosti različnih modelov, zato vam povem, da bolj ko izbiraš bolj si zmeden!!! Nazadnje sem kolebal med VARO in pa FJR. Bolj mi je odgovarjala FJR, zato sem jo začel intenzivno iskati... Po tednu dni sem jo našel!!!!! :kva2:

Kupi si motor kateri bo tebi všeč in se ne oziraj na reklamo posameznikov. Važno je, da ko prideš v garažo, da ti srce zapoje, ko vidiš svojo mašinco.

LP

P.S. To je to!!!! :010

post-30547-0-12555200-1312913952_thumb.jpg

Objavljeno

pa eno leto lahko pri kalkulaciji kar odšteješ...:closedeyes:

...glede na prebrano boš namreč motor kupoval še vsaj tjale do novembra...:krneki::kva2:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Fantje, noben (oziroma je takih zelo malo) nima denarja zato ker ga je stran metal ampak zna tudi racionalno razmišljat.

Liter, dva pri porabi, 50€ pri servisu, 1000€ veš zgubiš ob prodaji ker motor slabše drži ceno, en izreden strošek več in se razlike v nekaj letih lastništva hitro štejejo v 1000evrih. Kot prikazuje izračun malo višje.

Pri nakupu se gleda na vse oziroma na tisto kar se tebi zdi pomembnejše. In poraba sigirno ni nepomembna. In če je poraba nizka motor ni samo luksus ampak je pri uporabi za prevoz v službo v lepem vremenu in za kakšna hitre opravke tudi prihranek denarja (in časa).

To je kvečjem merilo če sta ti 2 približno enako všeč. Če boš racionalno kupil boš vedno ko boš prišel v garažo klel, ker nisi onega kupil.

Ženske tut noben ne izbira glede na to kako lika, kuha, pere posodo.. ampak kako zgleda :P

Objavljeno

To je kvečjem merilo če sta ti 2 približno enako všeč. Če boš racionalno kupil boš vedno ko boš prišel v garažo klel, ker nisi onega kupil.

Ženske tut noben ne izbira glede na to kako lika, kuha, pere posodo.. ampak kako zgleda :P

Kaj pa je danes problem menjat motor, ponudba je ogromna le malo bolj te po žepu udari, hudič je blo ko včasih ni blo izbire in te je kljub temu udarlo po žepu :whistle:

Objavljeno

To je kvečjem merilo če sta ti 2 približno enako všeč. Če boš racionalno kupil boš vedno ko boš prišel v garažo klel, ker nisi onega kupil.

Ženske tut noben ne izbira glede na to kako lika, kuha, pere posodo.. ampak kako zgleda :P

jest močno dvomim v obe tvoji teoriji.

ceste so nabite racionalnih motorjev. z750, hornet, fazer, bandit. . . sami racionalni stroji, polni kompromisov. in malo kdo je z njimi žalosten.

mene je v racionalnost nagnala finančna situacija, in sem z mojim super racionalnim nakupom precej vesel. Dvomim, da bi bil z tistim kar sem si želel, bol vesel. VTR pač dela, in je več motorja kakr sm sposoben izkoristit.

(u bistvu vem, da nebi bil, ker je točno tisti ZRX za katerega nisem imel dovolj evrov kmalu po prodaji zaribal)

men se zdi, da ljudje dostkat ne vemo kaj hočemo. Enačbe kaj hočem : kaj rabim : kaj si lahko privoščim ne računa skor nobden.

Objavljeno

jest močno dvomim v obe tvoji teoriji.

No vidiš pa si vseeno kupil lep motor, ki ti je bil dokaj všeč. Če bi gledal racionalno bi kupil ER-5, poraba + stroški so tam res manjši kot na 1000cc dvovaljniku, pa ravno tako se lahko voziš in uživaš. Pri nakupu nisi gledal porabe, obrabe gum, stroške servisov ampak si gledal kaj lahko kupiš da ti je všeč. Ane? Nisi gledal aha ima 1,5 litra porabe manj, servis je cenejši ker je filter cenejši in pa guma je samo 160 širine kar je 20E na gumo.

Hornet racionalna? Sej ne da je nova 7,5k E čez 2 leti pa dobiš zanjo ene 4.

LP

Objavljeno

ma sprijaznite se, da se vsak v življenju vsaj enkrat, dvakrat,.... zajebe pri nakupu motorja ker misli da mu bo nekaj OK pa pozneje ugotovi, da bi nekaj drugega.

malo poglejte koliko različnih motorjev so zamenjali (če si lahko privoščijo) dolgoletni motoristi. čoperji, endure, sportaki, tourerji,.... večina je že skakala med temi različnimi kategorijami.

jaz sem celo življenje sanjal čoperja dokler ga nisem kupil, potem pa sem hitro ugotovil da mi ne sede in menjal. zdaj pa itak ugotavljam da bi rabil vsaj 3 motorje ker noben nima v enem vse kar bi imel.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

To je pa med drugim tudi en od velikih razlogov, zakaj s veseljem se vedno viham nos nad vecino zadev, ki jih na trzisce spravi BMW. Vsak dripec, ki ima v zepu dovolj (oziroma nekdo bi temu rekel: prevec) denarja, si kot statusni simbol kupi slavnega BMWja. Brez, da bi pomislil, da na trziscu mogoce obstaja sploh se kaj drugega. Potem pa prides na Dolomite in parkiras svojega super duper ulala BMW GS 1200 Adventure pred kočo na Passo Stelvio. Gres na caj, prides ven, nekdo te vprasa: "Poslus mudel, kater motor pa je tvoj"... Pogledas okrog sebe in koncno zagledas MALI MILJON tocno takih BMW GS 1200 Adventurjev, na kakrsnega si ti ponosen ko sus. Tolk o ekskluzivnosti in tako naprej.

Na zacetku sem po Dolomitskih prelazih mahal vsem, po stari, lepi navadi motoristov. Potem sem najprej nehal mahat GSom. Potem vsem BMWjem, potem pa me je mahanje sploh minilo.

KO SEM NA ENEM OVINKU PO TREH DNEH FURANJA VIDEL ENO SAMO SAMCATO RDECO FUTURO,(KI JE BILA CELO NA DRUGI STRANI DOLINE)!!!! Ej, stari, jst se unih ovinkov sploh ne spomnim, spomnim se le obcutka, kako sem plin odprl do amena, preskocil celo hordo raznih hemeroidnezev in pristal tocno ob boku tisti Futuri. Ko me je tipo zagledal, je s skripajocimi gumami ustavil IN SVA SE OBJELA! NIKOLI PREJ IN NIKOLI KASNEJE SE NISEM SE OBJEL Z NEKOM, KI GA TUDI PRIBLIZNO NISEM POZNAL!

Zdej me pa se vprasaj, zakaj preferiram REDKE, a CENJENE italjanske motorje.

Hehe, ups. Sorry ce je bil offtopic. Mea culpa pa te zadeve :D

Včasih se res vprašam, če ste nekateri na MS potrebni kakšnega psiho analitika... Nimam ne hemoroidov, nisem star, nisem zdelan, nisem naloadan z denarjem in dokler nisem začel prebirat motosveta, nisem vedel, da je BMW statusni simbol.

In zdaj se počutim krivega za vse zgoraj našteto, ker nekdo, ki se fura z nekim glupim italijanom pljuva vse počez....

Boli nas k.... za tvoje subjektivno mnenje!!! Nehaj izpostavljat, kako si ti boljši človek, ker nisi omejen na lastnosti, ki jih zgoraj omenjaš, ker tudi nekateri bmw-ejaši nismo. Za tvoj info, imam zdaj 7. motor in prvih pet je bilo japoncev, še pred tem Aprillia, ki je bila sposojena in zadnja dva nemca. In nikoli na misel mi ni prišlo, da bi kadarkoli pljuval čez ljudi vse povprek. Ker sem bil drugače vzgojen, čeprav sem imel velikokrat težave s komplexom manjvrednosti, mogoče pa je to odgovor. Vsi lastniki BMW smo zakompelxani.

Nekaj dni nazaj sem po uspešno prevoženih 29K km zamenjal R1200RT za K1200GT (oba modela sta BMW); bil sem na testni vožnji z Yamaho FJR in Kawo-GTR 1400...Stari moj, da bom jaz prosil motor, da gre v ovinek..., da se bom ob vsakem zaviranju potunkal nekam v cesto in molil boga, da bom pred ovinkom v strmem klancu navzdol dovolj zmanjšal, da ne odpizdim v jarek..., da bom ročno štelau trdoto na GTR-ju, ki ima vse od vsega razen vetrne zaščite in tega, kar je dobrodošlo.....RES PREDLAGAM, da vsi skeptiki preizkusite zadeve pred širokoustenjem, ker nekateri, sploh v tujini, uporabljajo forume tipa MS kot material za sprejemanje odločitev.

Ti se pa zamisli nad svojimi izjavami. Ob tebi se po moje nihče ne počuti dobro, vsi se ti morajo prilagajat, kar pomeni, da ne moreš imeti iskrenih prijateljev. Poišči razlog, da si nesramen do soljudi in jih mečeš v akalupe ter sodiš po vrsti prevoznega sredstva, še slabše, po znamki...

Objavljeno

Včasih se res vprašam, če ste nekateri na MS potrebni kakšnega psiho analitika... Nimam ne hemoroidov, nisem star, nisem zdelan, nisem naloadan z denarjem in dokler nisem začel prebirat motosveta, nisem vedel, da je BMW statusni simbol.

In zdaj se počutim krivega za vse zgoraj našteto, ker nekdo, ki se fura z nekim glupim italijanom pljuva vse počez....

Boli nas k.... za tvoje subjektivno mnenje!!! Nehaj izpostavljat, kako si ti boljši človek, ker nisi omejen na lastnosti, ki jih zgoraj omenjaš, ker tudi nekateri bmw-ejaši nismo. Za tvoj info, imam zdaj 7. motor in prvih pet je bilo japoncev, še pred tem Aprillia, ki je bila sposojena in zadnja dva nemca. In nikoli na misel mi ni prišlo, da bi kadarkoli pljuval čez ljudi vse povprek. Ker sem bil drugače vzgojen, čeprav sem imel velikokrat težave s komplexom manjvrednosti, mogoče pa je to odgovor. Vsi lastniki BMW smo zakompelxani.

Nekaj dni nazaj sem po uspešno prevoženih 29K km zamenjal R1200RT za K1200GT (oba modela sta BMW); bil sem na testni vožnji z Yamaho FJR in Kawo-GTR 1400...Stari moj, da bom jaz prosil motor, da gre v ovinek..., da se bom ob vsakem zaviranju potunkal nekam v cesto in molil boga, da bom pred ovinkom v strmem klancu navzdol dovolj zmanjšal, da ne odpizdim v jarek..., da bom ročno štelau trdoto na GTR-ju, ki ima vse od vsega razen vetrne zaščite in tega, kar je dobrodošlo.....RES PREDLAGAM, da vsi skeptiki preizkusite zadeve pred širokoustenjem, ker nekateri, sploh v tujini, uporabljajo forume tipa MS kot material za sprejemanje odločitev.

Ti se pa zamisli nad svojimi izjavami. Ob tebi se po moje nihče ne počuti dobro, vsi se ti morajo prilagajat, kar pomeni, da ne moreš imeti iskrenih prijateljev. Poišči razlog, da si nesramen do soljudi in jih mečeš v akalupe ter sodiš po vrsti prevoznega sredstva, še slabše, po znamki...

Tole bi še pripsal, za Dr._jakoba....tvoj nick pove vse o mnenju o svoji superiornosti. Izbira motorja, ki se jih prikaže na cesti 1% govori v prid temu, da TI resnično rad izstopaš, ker nimaš dovolj samozavesti in si jo tako nabijaš. Izrazito potrebuješ, da te ljudje obožujejo, opazijo, od tod tudi tako mnenje o ostalih, ker si s tem nabijaš svojo ranjeno samozavest. In zdaj, upam, da sem vsaj malo zbil tvoj ego, čeprav boš najbrž našel 1000 nesramnosti, s katerimi mi boš zaprl usta, zato je to zadnje z moje strani, ker so očitno ostali res nekje samo v množici ljudi, na koncu koncev se vozijo s stoenkami (oziroma z BMW-ji, kakšni luzerji...) in če si res pameten, potem ne boš na te provokacije odreagiral, ampak se sprijaznil z dejstvom. To je argumentirano z istimi argumenti, ki jih ti uporabljaš, razlika je le-ta, da sem jaz izvedenec, kar pa ti nisi.

Objavljeno

Jst pa mislim takole.

Tudi sam sem bil v isti dilemi, preizkusil dosti različnih modelov, zato vam povem, da bolj ko izbiraš bolj si zmeden!!! Nazadnje sem kolebal med VARO in pa FJR. Bolj mi je odgovarjala FJR, zato sem jo začel intenzivno iskati... Po tednu dni sem jo našel!!!!! :kva2:

Kupi si motor kateri bo tebi všeč in se ne oziraj na reklamo posameznikov. Važno je, da ko prideš v garažo, da ti srce zapoje, ko vidiš svojo mašinco.

LP

P.S. To je to!!!! :010

Lepotica

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

To je pa med drugim tudi en od velikih razlogov, zakaj s veseljem se vedno viham nos nad vecino zadev, ki jih na trzisce spravi BMW. Vsak dripec, ki ima v zepu dovolj (oziroma nekdo bi temu rekel: prevec) denarja, si kot statusni simbol kupi slavnega BMWja. Brez, da bi pomislil, da na trziscu mogoce obstaja sploh se kaj drugega. Potem pa prides na Dolomite in parkiras svojega super duper ulala BMW GS 1200 Adventure pred kočo na Passo Stelvio. Gres na caj, prides ven, nekdo te vprasa: "Poslus mudel, kater motor pa je tvoj"... Pogledas okrog sebe in koncno zagledas MALI MILJON tocno takih BMW GS 1200 Adventurjev, na kakrsnega si ti ponosen ko sus. Tolk o ekskluzivnosti in tako naprej.

Na zacetku sem po Dolomitskih prelazih mahal vsem, po stari, lepi navadi motoristov. Potem sem najprej nehal mahat GSom. Potem vsem BMWjem, potem pa me je mahanje sploh minilo.

KO SEM NA ENEM OVINKU PO TREH DNEH FURANJA VIDEL ENO SAMO SAMCATO RDECO FUTURO,(KI JE BILA CELO NA DRUGI STRANI DOLINE)!!!! Ej, stari, jst se unih ovinkov sploh ne spomnim, spomnim se le obcutka, kako sem plin odprl do amena, preskocil celo hordo raznih hemeroidnezev in pristal tocno ob boku tisti Futuri. Ko me je tipo zagledal, je s skripajocimi gumami ustavil IN SVA SE OBJELA! NIKOLI PREJ IN NIKOLI KASNEJE SE NISEM SE OBJEL Z NEKOM, KI GA TUDI PRIBLIZNO NISEM POZNAL!

Zdej me pa se vprasaj, zakaj preferiram REDKE, a CENJENE italjanske motorje.

Hehe, ups. Sorry ce je bil offtopic. Mea culpa pa te zadeve :D

Ker se rad objemaš z neznanimi moškimi na romantičnih alpskih destinacijah....... :devil:

pa right guard je treba uporabljati, ker tudi ta zadeva garantira objemanje z moškimi :devil:

Pa ne se jezit, zgolj nabijam! :topic:

LP Bajsi

Objavljeno

GS je odličen motor. Ga nimam, sem ga nekajkrat vozil in se ne čudim, da ima toliko kupcev.

Če bi imel čas za ture, bi izbiral med GSom in RTjem. Tudi, če me na cesti nihče ne bi objel...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ker se rad objemaš z neznanimi moškimi na romantičnih alpskih destinacijah....... :devil:

pa right guard je treba uporabljati, ker tudi ta zadeva garantira objemanje z moškimi :devil:

Pa ne se jezit, zgolj nabijam! :topic:

LP Bajsi

Mah, sej veš: Aprilijaši smo skrajno prijazni ljudje, ki se radi objemamo s tujci. Right guard? Ne, mi uporabljamo Safe Guard. Je boljši.

Pa dejte se jezit, no. Sej veste, da imam prav. Edino BMWjaši tega nočejo priznat. :whistle:

Objavljeno

Tole bi še pripsal, za Dr._jakoba....tvoj nick pove vse o mnenju o svoji superiornosti. Izbira motorja, ki se jih prikaže na cesti 1% govori v prid temu, da TI resnično rad izstopaš, ker nimaš dovolj samozavesti in si jo tako nabijaš. Izrazito potrebuješ, da te ljudje obožujejo, opazijo, od tod tudi tako mnenje o ostalih, ker si s tem nabijaš svojo ranjeno samozavest. In zdaj, upam, da sem vsaj malo zbil tvoj ego, čeprav boš najbrž našel 1000 nesramnosti, s katerimi mi boš zaprl usta, zato je to zadnje z moje strani, ker so očitno ostali res nekje samo v množici ljudi, na koncu koncev se vozijo s stoenkami (oziroma z BMW-ji, kakšni luzerji...) in če si res pameten, potem ne boš na te provokacije odreagiral, ampak se sprijaznil z dejstvom. To je argumentirano z istimi argumenti, ki jih ti uporabljaš, razlika je le-ta, da sem jaz izvedenec, kar pa ti nisi.

:lol1:

Objavljeno

:lol: tema leta

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!