Dr_Jakob Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 :lol: tema leta Ta je boljsa! KLIK klimbra in Coban 1 1
rdeci_vragec Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Pozdravljeni, zdaj sem lastnik BMW R1150 RT 2003 (98 KM) in ne, da nebi bil zadovoljen vendar bi kupil nekaj močnejšega oz. nekaj potovalnega vendar ne box mašine. Torej razmišljam o naslednjih modelih: 1. Kawasaki 1400 GTR od 2006 naprej ( prosil bi za mnenja ) 2. BMW K1200 GT od 2006 naprej (zadržek je dokaj velika cena in baje drago vzrževanje - štelanje ventilov) 3. Yamaha FJR 1300 od 2006 naprej 4. mogoče še kdo kaj predlaga... rad bi potovalnik, ki omogoča tudi občasno bolj športno vožnjo in je udoben in ima ugoden položaj pri vožnji za oba. Zdajšnji RT je res udoben vendar me moti malce teh 98 KM oz. je popolnoma drugačna vožnja od zgoraj omenjenih. Prosil bi da se lastniki omenjenih modelov malo razpišete kaj vam je na svojih konjičkih všeč in kaj ne... Upam da mi pomagate pri izbiri. Hvala vsem. lp R1200ST? To je v bistvu sportski RT Sej vem, zdej bo 101 post kako je ta motor grd, ampak meni se fučka, motor se tako super pelje da se mi rit smeje Ceprav se po lepoti ne kosa s kakim ducatijem, ima pa zato performance, ki navdusijo. P.S. Meni je lep! Dr_Jakob, Coban in TBoxer 2 1
TBoxer Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 R1200ST? To je v bistvu sportski RT Sej vem, zdej bo 101 post kako je ta motor grd, ampak meni se fučka, motor se tako super pelje da se mi rit smeje Ceprav se po lepoti ne kosa s kakim ducatijem, ima pa zato performance, ki navdusijo. P.S. Meni je lep! Ker zdaj si že težko kategornik moraš še slikico avatarja menjat. Saj bolj kot ga gledaš bolj všečen postaja, kot z vsako stvarjo!. Ampak verjamem, da do faze objemanja še nisi prišel. lp
zzigon Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 ma sprijaznite se, da se vsak v življenju vsaj enkrat, dvakrat,.... zajebe pri nakupu motorja ker misli da mu bo nekaj OK pa pozneje ugotovi, da bi nekaj drugega. malo poglejte koliko različnih motorjev so zamenjali (če si lahko privoščijo) dolgoletni motoristi. čoperji, endure, sportaki, tourerji,.... večina je že skakala med temi različnimi kategorijami. jaz sem celo življenje sanjal čoperja dokler ga nisem kupil, potem pa sem hitro ugotovil da mi ne sede in menjal. zdaj pa itak ugotavljam da bi rabil vsaj 3 motorje ker noben nima v enem vse kar bi imel. podpis pod tole, ne pri avtomobilih, ne pri motorjih, ne sklačim vseh želja v eno zadevšno :wacko: in vedno, ko imam določen bike, si želim diametralno nasprotnega ampak ok, morda bi bila že dva dovolj, če je ravno sila, hehe en udoben potovalni in en odpiljen za dušo lp ž
zzigon Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 21.000 € osnovni model :wacko: naloži še malo opreme pa si lahko kupiš že avtodom :evilgrin: sedaj pa ironija...sem se pogovarjal s prodajalcem za ta motor (ali GT), pa so vsi razprodani...skorajda ga en moreš ujeti, da bi zadevo videl v živo...tako se (baje) prodajajo :naughty: navkljub ceni, ki je ... no ja, pa če se prav spomnim statistike, GS in GSA že nekaj let vodita po prodajnih številkah pri nas...pa sta daleč od poceni folk ma dnar, simpl ko pasulj :yes: je pa tudi tako, za najboljši/najprestižnejši motocikel (ala bmw 1600 gtl ali hondo goldwing npr.) moraš odšteti cca 25 tisočakov. Veliko za motor, se strinjam. Potem pa pogledaš, kolk stane povprečen nov avto in ugotoviš, da je nek spodoben Golf cenovno enako pozicioniran. Pa ga ima vsak kmet na vasi in vsak tretji sosed v bloku (PS: pa je še vedno "bruh" od avtomobila) vse skupaj je precej relativno, ane lp ž
zzigon Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 Pozdravljeni, zdaj sem lastnik BMW R1150 RT 2003 (98 KM) in ne, da nebi bil zadovoljen vendar bi kupil nekaj močnejšega oz. nekaj potovalnega vendar ne box mašine. Torej razmišljam o naslednjih modelih: 1. Kawasaki 1400 GTR od 2006 naprej ( prosil bi za mnenja ) 2. BMW K1200 GT od 2006 naprej (zadržek je dokaj velika cena in baje drago vzrževanje - štelanje ventilov) 3. Yamaha FJR 1300 od 2006 naprej 4. mogoče še kdo kaj predlaga... rad bi potovalnik, ki omogoča tudi občasno bolj športno vožnjo in je udoben in ima ugoden položaj pri vožnji za oba. Zdajšnji RT je res udoben vendar me moti malce teh 98 KM oz. je popolnoma drugačna vožnja od zgoraj omenjenih. Prosil bi da se lastniki omenjenih modelov malo razpišete kaj vam je na svojih konjičkih všeč in kaj ne... Upam da mi pomagate pri izbiri. Hvala vsem. lp sem v podobni dilemi, kot ti...tudi jaz bi nekaj udobnega a hitrega... osebno bi izmed naštetih brez pomisleka izbral BMW K 1200 GT, sledi pa Kawasaki GTR. Slednjega ima kolega in ga ne more prehvaliti. Precej potuje na srednje razdalje in ga precej žge po ovinkih...pa je maksimalno zadovoljen. Sam za naslednji bike tuhtam med R1200RT in K1200GT...kaj bom nabavil, ko bom spravil tisto razliko 5 jurjev v ceni skupaj, pa bo odločila testna vožnja GT mi potegne tako vizualno, kot tehnično...predvsem pa mi je pri BMWjih všeč, da so narejeni za nas "velikane", kar za japonce ravno ne morem trditi razni sport touringi s poudarkom na sport, pa znajo biti malce neudobni za daljše poti...čeprav je to relativno...kolega se z menoj fjaka tudi po 500km dnevno na FZ6, pa nič ne jamra...torej se z vsakim da preživeti, če se hoče .) moji spomini na sport turing segment (GPZ 500S) pa prikličejo spomine na bolečo zadnjico, mravljince v rokah in utrujenost po kakšnih 200 kilometrih. Lahko pa da sem sedaj kaj bolj utrjen, hehe od bolj športnih sport turingov, pa mi sede BMW K1200S in pa Triumpf Sprint ST/GT, v nižjem cenovnem razredu tudi Futura (ki jo je nemogoče dobiti) in kakšna XX BB. A se bojim, da so ti motorji malce prenaporni za moj stil vožnje (90% dva v sedlu, naložen in relacije). Bi pa z veseljem enkrat poskusil. in tukaj je največji problem. Da bi človek lahko ugotovil ali mu motocikel paše ali ne, bi ga moral vsaj za kakšen dan vzeti na test in narediti z njim nekaj 100 kilometrov, po različnih cestah. V praksi je največ, kar lahko sprobaš nekaj 100 metrov...pol se pa odloči...jupiiii lp ž
DAMI34 Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 Ja, al pa včasih preveč kompliciramo, pa razmišljamo in potem se je težko odločit...sicer pa, če smo pošteni se vsakega motorja po par letih naveličaš. Meni se je vizuelno in po performansah dopadel Z1000sx in sem ga nabavil, brez predhodnih testiranj....in ni mi žal. Meni odgovarja tako za Sport, kot za Touring. Fritz 1
Cartman Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 (popravljeno) sem v podobni dilemi, kot ti...tudi jaz bi nekaj udobnega a hitrega... osebno bi izmed naštetih brez pomisleka izbral BMW K 1200 GT, sledi pa Kawasaki GTR. Slednjega ima kolega in ga ne more prehvaliti. Precej potuje na srednje razdalje in ga precej žge po ovinkih...pa je maksimalno zadovoljen. Sam za naslednji bike tuhtam med R1200RT in K1200GT...kaj bom nabavil, ko bom spravil tisto razliko 5 jurjev v ceni skupaj, pa bo odločila testna vožnja GT mi potegne tako vizualno, kot tehnično...predvsem pa mi je pri BMWjih všeč, da so narejeni za nas "velikane", kar za japonce ravno ne morem trditi razni sport touringi s poudarkom na sport, pa znajo biti malce neudobni za daljše poti...čeprav je to relativno...kolega se z menoj fjaka tudi po 500km dnevno na FZ6, pa nič ne jamra...torej se z vsakim da preživeti, če se hoče .) moji spomini na sport turing segment (GPZ 500S) pa prikličejo spomine na bolečo zadnjico, mravljince v rokah in utrujenost po kakšnih 200 kilometrih. Lahko pa da sem sedaj kaj bolj utrjen, hehe od bolj športnih sport turingov, pa mi sede BMW K1200S in pa Triumpf Sprint ST/GT, v nižjem cenovnem razredu tudi Futura (ki jo je nemogoče dobiti) in kakšna XX BB. A se bojim, da so ti motorji malce prenaporni za moj stil vožnje (90% dva v sedlu, naložen in relacije). Bi pa z veseljem enkrat poskusil. in tukaj je največji problem. Da bi človek lahko ugotovil ali mu motocikel paše ali ne, bi ga moral vsaj za kakšen dan vzeti na test in narediti z njim nekaj 100 kilometrov, po različnih cestah. V praksi je največ, kar lahko sprobaš nekaj 100 metrov...pol se pa odloči...jupiiii lp ž brez zamere, ampak treba bi bilo definirat, kaj pomeni hitro, in predvsem kaj pomeni žge po ovinkih Pa tud relacije je v Sloveniji precej subjektiven pojem Pa to V NOBENEM PRIMERU ni mišljeno slabšalno. Vendar, veliki BMWji kjub odličnim voznim sposobnostim kake športnosti ne nudijo. k1200S sem vozil kar nekaj Km, in je odličen, zelo močan, suveren udoben predvsem touring stroj. GT mora bit še bol udoben, in še manj športen, kar pa ne pomeni počasen! Prav tako mislim za GTR in FJR ki ju sicer nisem vozil, in gotovo nista počasna stroja, vendar, žgat po ovinkih je čisto nekaj drugega kot udobno potovat v solidno hitrem tempu, in na avtocestah šibat 180Km/h brez najmanjšega problema. BTW cbr 1100XX je meni pr mojih 185cm in 12x kilah kot ulit. Popravljeno September 5, 2011. Popravil Cartman Fritz 1
zzigon Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 brez zamere, ampak treba bi bilo definirat, kaj pomeni hitro, in predvsem kaj pomeni žge po ovinkih Pa tud relacije je v Sloveniji precej subjektiven pojem Pa to V NOBENEM PRIMERU ni mišljeno slabšalno. Vendar, veliki BMWji kjub odličnim voznim sposobnostim kake športnosti ne nudijo. k1200S sem vozil kar nekaj Km, in je odličen, zelo močan, suveren udoben predvsem touring stroj. GT mora bit še bol udoben, in še manj športen, kar pa ne pomeni počasen! Prav tako mislim za GTR in FJR ki ju sicer nisem vozil, in gotovo nista počasna stroja, vendar, žgat po ovinkih je čisto nekaj drugega kot udobno potovat v solidno hitrem tempu, in na avtocestah šibat 180Km/h brez najmanjšega problema. BTW cbr 1100XX je meni pr mojih 185cm in 12x kilah kot ulit. s svojimi 300 kilogrami se zagotovo ne pelje tako športno (GTR ali GT), kot kakšna R1ka ja...še vedno gre za kompromis (med udobjem in športnostjo, ki sta nasprotni si vrednosti po zahtevanih lastnostih) različni ljudje pa imamo različne definicije in različne zahteve in tudi kupujemo skladno s tem lp ž
Cartman Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 s svojimi 300 kilogrami se zagotovo ne pelje tako športno (GTR ali GT), kot kakšna R1ka ja...še vedno gre za kompromis (med udobjem in športnostjo, ki sta nasprotni si vrednosti po zahtevanih lastnostih) različni ljudje pa imamo različne definicije in različne zahteve in tudi kupujemo skladno s tem lp ž točno. zato se jaz osebno rad izogibam besednim zvezam kot je žganje po ovinkih. Pa ne zaradi žganja samega (ker pač ne sodi na ceste) ampak ker približno vem kaj žgat pomeni, in kako daleč od tega se vozimo poprečni udeleženci v prometu. tud tisti ki so/smo precej časa v polju odvzema. Fritz 1
FLY Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 podpis pod tole, ne pri avtomobilih, ne pri motorjih, ne sklačim vseh želja v eno zadevšno :wacko: in vedno, ko imam določen bike, si želim diametralno nasprotnega ampak ok, morda bi bila že dva dovolj, če je ravno sila, hehe en udoben potovalni in en odpiljen za dušo lp ž Kako prekleto prav imata oba z Pervyem. Pa rahlo off:najhuje se mi zdi pri endurah.Praktično od triala pa do potovalnika,zdaj pa bodi pameten pri izbiri! LP
Dr_Jakob Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 Kar se tiče testiranja določenih modelov motorjev; poglejte, smo na največjem slovenskem moto forumu, ki ima dejansko tudi motocikel teme razdeljene po modelih. Najdeš primerno temo, klikneš gumb "Odgovori" in v temo napises teh par stavkov: "Pozdravljeni! Sem Tapata in se blazno zanimam za ta model motocikla. A bi bil kdo pripravljen z menoj zamenjat motorje za par kilometrov, da sploh vidim o cem je govora? Lep pozdrav, Tapata." V večini tem bi se našel vsaj en, ki bi bil za. Ne štekam, zakaj imate ljudje tak problem stegnit jezik pa vprašat. Ma, ja, vedno se najde kak tak zaprisezenec, ki svojega velecenjenega motorja nebi dal niti za pogledat, ampak takih pac ne sprasujes, a ne? Lp j hajoktejn in Sharko 2
MilanAndonovski Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 Torej...zdaj si bom pa še jaz temo malo sposodil, ko je glih sport-touring omenjen Jaz bom po vsej verjetnosti spomladi iskal nekaj novega (starega) za sebe in sem par dni nazaj čisto slučajno naletel na BMW R1100S in me zanima če ima kdo kake izkušnje s tem, ker tudi tema o tem motorju je bol prazna. Na videz mi je zanimiv, tudi 96 konjev mi je načeloma dovolj Pa tudi cene niso nekak pretirane. Sam bom verjetno iskal motor tam nekje za max 5k €. Verjetno celo kake 500€ ali več nižje
Cartman Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 Torej...zdaj si bom pa še jaz temo malo sposodil, ko je glih sport-touring omenjen Jaz bom po vsej verjetnosti spomladi iskal nekaj novega (starega) za sebe in sem par dni nazaj čisto slučajno naletel na BMW R1100S in me zanima če ima kdo kake izkušnje s tem, ker tudi tema o tem motorju je bol prazna. Na videz mi je zanimiv, tudi 96 konjev mi je načeloma dovolj Pa tudi cene niso nekak pretirane. Sam bom verjetno iskal motor tam nekje za max 5k €. Verjetno celo kake 500€ ali več nižje . a to je un kegl? sm se pelal. tak cudnmmotor je to. tako kot vecina bmwjev jima eno specificno bmwjevsko obnasanje, ki ga jaz ne kapiram. po ovinkih si z bmw nakedom tocno isto hiter, pa je men use skup delovalo smiselno. prepricalo pa me ni. to je osebjo mnenje. za 5 kek bi jaz kupu blackbirda. al pa zzr. ampak to je pristransko ker mam rad Japonce.
maus Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 Vzam Fejzerja FZ1S ... al pa TDM ... veliko imaš na izbiro
Gianni Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 sem v podobni dilemi, kot ti...tudi jaz bi nekaj udobnega a hitrega... osebno bi izmed naštetih brez pomisleka izbral BMW K 1200 GT, sledi pa Kawasaki GTR. Slednjega ima kolega in ga ne more prehvaliti. Precej potuje na srednje razdalje in ga precej žge po ovinkih...pa je maksimalno zadovoljen. Sam za naslednji bike tuhtam med R1200RT in K1200GT...kaj bom nabavil, ko bom spravil tisto razliko 5 jurjev v ceni skupaj, pa bo odločila testna vožnja GT mi potegne tako vizualno, kot tehnično...predvsem pa mi je pri BMWjih všeč, da so narejeni za nas "velikane", kar za japonce ravno ne morem trditi razni sport touringi s poudarkom na sport, pa znajo biti malce neudobni za daljše poti...čeprav je to relativno...kolega se z menoj fjaka tudi po 500km dnevno na FZ6, pa nič ne jamra...torej se z vsakim da preživeti, če se hoče moji spomini na sport turing segment (GPZ 500S) pa prikličejo spomine na bolečo zadnjico, mravljince v rokah in utrujenost po kakšnih 200 kilometrih. Lahko pa da sem sedaj kaj bolj utrjen, hehe od bolj športnih sport turingov, pa mi sede BMW K1200S in pa Triumpf Sprint ST/GT, v nižjem cenovnem razredu tudi Futura (ki jo je nemogoče dobiti) in kakšna XX BB. A se bojim, da so ti motorji malce prenaporni za moj stil vožnje (90% dva v sedlu, naložen in relacije). Bi pa z veseljem enkrat poskusil. in tukaj je največji problem. Da bi človek lahko ugotovil ali mu motocikel paše ali ne, bi ga moral vsaj za kakšen dan vzeti na test in narediti z njim nekaj 100 kilometrov, po različnih cestah. V praksi je največ, kar lahko sprobaš nekaj 100 metrov...pol se pa odloči...jupiiii lp ž Peljal oba modela GT 1300 in RT 1200....vsake oči imajo sicer svojega malarja, meni je osebno RT lepši. Glede voznih, RT ima nižje težišče, izredno dobro ciklistiko, skratka mašina se pelje kot po tirnicah, je lahkotna..skratka, kot bi se peljal z mopedom. in ga premetaval, kot pero....slaba lastnost, za divja prehitevanja z sopotnikom, za to ni namenjena, GT je močnejši in tu je v prednosti, odvisno kakšne imaš želje, kaj te bolj privlači, dinamična vožnja med zavoji in boxer klasika, ali pač več rezerve moči, K-mašina, pri čemer pa imata oba..lahko rečem dovolj moči za navadnega smrtnika..tisti, ki izkoristi 110 konjev in 1200 kubov, je za mene car, ker jih je pa sposoben izkoristiti, še več...pa..še večji car , menjalnika, sta pa oba BMW-jevska, nekaj časa traja da se navadiš, potem gre kot po maslu. zzigon 1
Pervy Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 in sem par dni nazaj čisto slučajno naletel na BMW R1100S in me zanima če ima kdo kake izkušnje s tem, ker tudi tema o tem motorju je bol prazna. Na videz mi je zanimiv, tudi 96 konjev mi je načeloma dovolj Pa tudi cene niso nekak pretirane. jaz sem ga vozil pred leti ko je to še bil nov model in mi je bil enako kot Cartmanu "čuden". Položaj je dosti prešporten za motor ki ni športen. Spomnim se da so mi pri 174 cm višine stopalke bile previsoke in da so me bolela kolena pa sem takrat bil v super formi in mi recimo cestaki niso bili prenaporni. Ima tudi direkten kardan kar pomeni da moreš pazit ko prestavljaš dol ker hitro blokira zadnjo kolo pa tudi mašina se vrti v relativno kratkem območju zato je dosti šaltanje če se pelješ bolj dinamično. edino kar je bilo je da se je (za to težo) lepo peljel v ovinke. skratka to ni sport tourer ker je prenaporen. Motor je tehnično gledano na nivoju motorjev izpred 15 let, za tak denar lahko kupiš marsikaj boljšega, racimo karkoli japonskega z 750 ali 1000 ccm vrstnim štirivaljnikom in naked ali poloklepom. Cartman 1
ferek Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 Jaz bi rekel, da kupi to samo če ti je že res všeč kak "pridih" veteranov... za tak denar ti "konkurenca" marsikaj boljšega ponuja...
MilanAndonovski Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 No super...to sem htel slišat Torej R1100S odpade. Za ostale kandidate sem mel dosti za prebrat. Za tega "bemfla" ni pa nikjer nič pametnega pisalo...spomladi bo pa treba izbiro preizkusit pod svojo ritjo preden se odločim za nakup
trarara Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 Naletel sem ravno na pravega. Jaz pa kupujem BMW R 1150 RS. Tega motorja še nisem vozil im me zanima vse o njem. Sedaj vozim Hondo Deauville in si želim nekaj nekoliko bolj poskočnega. Zanima me vse od opreme, do voznih lastnosti in počutja. Hvala za odgovore!
Pervy Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 R 1150 RS je zelo podobna zadeva deauville samo z več navora in kardanom pa bokserjem nekaj več teže ampak dobre vozne lastnosti. na sploh so vsi ti bmw bokserji + kardan stvar navade, moreš probat pa boš videl če ti leži ali ne. na koncu pa je vse odvisno od cene, tudi RS je tehnično gledano zastarel motor in če je cena vredu potem OK. če je cena zasoljeno bmwjevska potem dobiš pri konkurenci več.
Bremzer Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 No super...to sem htel slišat Torej R1100S odpade. Za ostale kandidate sem mel dosti za prebrat. Za tega "bemfla" ni pa nikjer nič pametnega pisalo...spomladi bo pa treba izbiro preizkusit pod svojo ritjo preden se odločim za nakup Probaj še K-aja 1200 R ali K1200 R-sport -boš presenečen ! Ps: nekupuj K-aja brez ESA Lp in veliko sreče pri nakupu !
andrej Objavljeno Oktober 23, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2011 Pred leti sem vozil R1100RS, ki so ga kasneje povrtali na 1150 ccm. Bil je letnik 1994, z ABSom. Zelo sproščena drža, primerna tudi za daljša potovanja. Višino sedeža lahko prilagajaš, prav tako višino vetrobrana, kot tudi naklon in oddaljenost ročic krmila. Skratka, ergonomija odlična. O bokserjih je že dovolj napisanega, tako da o motorju ne bom razglabljal. Motor sem prodal pri cca. 70.000 km, in do takrat ni bilo nobenih težav (bil sem 2. lastnik). Edino kar moti je za te čase že nekoliko zastarela oblika. Če te to ne moti in če je cena prava, je motor dober nakup. LP, Andrej Naletel sem ravno na pravega. Jaz pa kupujem BMW R 1150 RS. Tega motorja še nisem vozil im me zanima vse o njem. Sedaj vozim Hondo Deauville in si želim nekaj nekoliko bolj poskočnega. Zanima me vse od opreme, do voznih lastnosti in počutja. Hvala za odgovore!
Vampi Objavljeno Oktober 23, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2011 Sami sralci, kaj bi če bi, pa nebi.... kup motor pol pa uživi ne se obremenjevat hiter ne hiter, samo 130km pa nič več, za radar hitr preveč !!!!!!!
Pervy Objavljeno Oktober 23, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2011 Sami sralci, kaj bi če bi, pa nebi.... kup motor pol pa uživi ne se obremenjevat hiter ne hiter, samo 130km pa nič več, za radar hitr preveč !!!!!!! Kaj že nore gobe rastejo al maš kaj dobrega za kadit???? 130??? to je na štandgasu, ne?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se