Skoči na vsebino

Motor 125ccm,Izpit 125ccm,Registracija,Servis


zaspanc

Priporočene objave

Lp

Mene pa zanima Glede izpita...

Star sem 14.5 CEZ 1 LETo grem delati izpit za 125ccm (pri 15.5) :fight1::010

Zanima me tudi kako poteka izpit..

Koliko ur potrebuješ....in če je kdo delav izpit v kratkem v letu 2011.. da ve koliko je prišlo denarja..vse skupaj...

Potem pa se tudi zanimam za nakup motorja Yamaha wr125R

Ker imam okoli doma tudi nekaj gozda,bi se bilo lepo malo zapeljati v gozd in malo po blatu =) =)Zato bi rajše vzev R model kakor X...

Seštev sem že da bo motor prišel 3800€

Oprema 500-600€(ČELADA,ROKAVICE,ŠKORNJI,OBLEKA......)

Izpit pa nimam pojma koliko bi prišel.... :headbang:

Tako da me zanima tudi kje bi bilo najbolše kupiti motor,z kakim popustom da bi potem tudi opremo dobiv ceneje.. :surrender:

Glede da Živim v Ribnici sem razmišljav da bi šel pogledati v Yamaho KMC tam okoli Rudnika.. :naughty:

Imate izkušnje kje tam?Koliko bi lahko dobiv popusta...

In seveda me zanima vzvezi z registracijo in Servisom..

Koliko pride servis motorja...kako pogosto ga peljete....

Za vse odgovore se že za v naprej zahvaljujem

Lep Pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš imel 21 ur kolikor je obvezno in ne več te bo izpit z vsemi stvarmi(cpp, prva pomoč...) prišel okoli 700-800eur. Na tvojem mestu bi raje vzel X verzijo saj je za makedam vredu tudi mogoče kdaj da se zapelješ v gozd. Ampak verjemi x(supermoto) verzija je bolj priročna saj ko boš naredil izpit te bodo ovinki na cesti kar vabili :naughty: , gozd pa bol sam še dougcajt. Glede motorja nimam pripomb, če imaš denar

si ga privošči. Za opremo ne dat toliko denarja :wallbash: . Pojdi jo kupit v Louis v avstrijo-celovec. Nore cene, kvaliteta pa če boš res vse kupil boš prišel skozi z največ 300eur. Na link od trgovine: http://www.louis.de/

Glede servisov je 125ccm 4t, res poceni, malo komplikacij, ponavadi se menja le ketna(pa še to na dolgo) in olje v mašini. Za popust se zmeniš, vsak prodajalec ima nekaj % ki ti jih lahko spusti, samo težiš mal, drgač greš pa v kakšno manjšo yamaha prodajalno, kjer boš dobil več popusta, motor ti bodo pa itak pripeljali lahko do doma. Drugače pa yamaha kmc na rudniku super yamaha center, res prodajalci, ki se spoznajo na motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš imel 21 ur kolikor je obvezno in ne več te bo izpit z vsemi stvarmi(cpp, prva pomoč...) prišel okoli 700-800eur. Na tvojem mestu bi raje vzel X verzijo saj je za makedam vredu tudi mogoče kdaj da se zapelješ v gozd. Ampak verjemi x(supermoto) verzija je bolj priročna saj ko boš naredil izpit te bodo ovinki na cesti kar vabili :naughty: , gozd pa bol sam še dougcajt. Glede motorja nimam pripomb, če imaš denar

si ga privošči. Za opremo ne dat toliko denarja :wallbash: . Pojdi jo kupit v Louis v avstrijo-celovec. Nore cene, kvaliteta pa če boš res vse kupil boš prišel skozi z največ 300eur. Na link od trgovine: http://www.louis.de/

Glede servisov je 125ccm 4t, res poceni, malo komplikacij, ponavadi se menja le ketna(pa še to na dolgo) in olje v mašini. Za popust se zmeniš, vsak prodajalec ima nekaj % ki ti jih lahko spusti, samo težiš mal, drgač greš pa v kakšno manjšo yamaha prodajalno, kjer boš dobil več popusta, motor ti bodo pa itak pripeljali lahko do doma. Drugače pa yamaha kmc na rudniku super yamaha center, res prodajalci, ki se spoznajo na motor.

Aha..Jaz bom seveda delav izpit za 125ccm,in za traktor je fotr reku de mi bo placu..in mensezdi da lahko delas 2 izpita?(TO MISLIM DA CPP naredis za oboje isti,prvo pomoč,zdravniški,)voznjo pa seveda posebej... ???:surrender:

Ja saj se še nisem odločiv ali naj x ali r...Denar bo dau Fotr =) :yea1:

Aha saj za opremo hočem samo da sem v stilu :naughty:

Modraaaa =) =)

Hvala za link od trgovine..

Fotr nebo pomojm nebo pelov v avstrijo samo po opremo rajši bo dau tistih 200€ več(KOLIKOR POZNAM FOTRA)

mOGOče veš v italiji kakšno trgovino,ker hodimo vsako leto v italijo smučati in bi mogoče se kam zapeljali...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja drugače pa sem razmišljav če bi kupil npr. samo cestne gume...

Se dajo lahko gor na R verzijo?

Koliko pa prb.stanejo?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha..Jaz bom seveda delav izpit za 125ccm,in za traktor je fotr reku de mi bo placu..in mensezdi da lahko delas 2 izpita?(TO MISLIM DA CPP naredis za oboje isti,prvo pomoč,zdravniški,)voznjo pa seveda posebej... ???:surrender:

Ja saj se še nisem odločiv ali naj x ali r...Denar bo dau Fotr =) :yea1:

Aha saj za opremo hočem samo da sem v stilu :naughty:

Modraaaa =) =)

Hvala za link od trgovine..

Fotr nebo pomojm nebo pelov v avstrijo samo po opremo rajši bo dau tistih 200€ več(KOLIKOR POZNAM FOTRA)

mOGOče veš v italiji kakšno trgovino,ker hodimo vsako leto v italijo smučati in bi mogoče se kam zapeljali...

Lp

Lahko delas dva izpita.Jaz imam isti primer, le da sem jaz ze na polovici izpita za motor, izpit za traktor sm pa že naredu. CPP sem moral narediti za vsako posebej, zdravniški je skupej( ne pozabi pri zdravniškem dopisati še B kategorijo, da ne boš plačeval še za avto čez dve leti, ker zdravniško velja 3 leta).

LP

rezen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko delas dva izpita.Jaz imam isti primer, le da sem jaz ze na polovici izpita za motor, izpit za traktor sm pa že naredu. CPP sem moral narediti za vsako posebej, zdravniški je skupej( ne pozabi pri zdravniškem dopisati še B kategorijo, da ne boš plačeval še za avto čez dve leti, ker zdravniško velja 3 leta).

LP

rezen

Ok tnx.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za izpit ti ne vem povedat kolko stane. Glede motorja pa imaš veliko napisanega tukaj:

http://www.motosvet.com/tabla/topic/27773-yamaha-wr-125-xr/

Ker še nimaš izkušenj, še sam najverjetneje ne veš, kaj te bolj veseli road ali off road.

Če misliš delat večino kilometrov po cesti, potem kupi X izvedenko. Boljše zavore, trše vzmetenje, bolj cestne gume. Pa še malo nižji bi naj bil, kar je boljše za začetnika. So pa sumermoto motorji še vedno zmožni vožnje po makadamu, in suhih brezpotjih. S kakim cestnim motorjem je to kar napor.

Če pa si bolj "adventure" tip, ki se hoče vozit vsepovsod, tako cesta, kot brezpotja, pa nabavi R. Po cesti pa se ne boš mogel tako agresivno vozit, kot z X izvedenko. Še vedno pa se da vozit zelo dinamično in hitro.

Lahko pa kupiš X in daš gor gume z bolj "enduro" profilom, samo boš hitro ugotovil, da je (predvsem sprednje) vzmetenje pretrdo za offroad. Tako ti ne bodo kaj dosti koristile tiste gume, ker te bo nabijalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor če maš že za nov motor, dej tut € za dobro/kvalitetno opremo.... Nekdo ti je prej reku da je 600€ preveč, ampak ni če hočš neki od pametne zaščite za svojo glavo! Na opremi se ne špara....

Kar se pa tiče motorja pa bi ti predlagal X verzijo. Ima jo znanec in je supr motorček. Če te zagrabi se lih tko loh zapeleš po makedamu, za po cesti pa je boljše od R verzije pa še lepša je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izbira tega motorja je dobra, bolj pa bi ti svetoval X verzijo, jo imam tudi sam, dober za ovinke in popotovanja po cesti, ne preseneti pa ga noben makedam,gozd,trava... to vse gre :)

kupovanje R modela in montaže slide gum so ze v nekaj temah nazaj ugotovili da se ne splača, saj R verzija nima samo drugačnih gum ampak je tudi drugače nastavljena(vzmetenje,vilice,višina

drugače pa je to motor z skoraj ničelnimi stroški(razen redni servisi,ter redno vzdrževanje)

je pa precej visok motor zato prej sprobaj če ti sede preden kupuješ

kar pa se opreme tiče, NE ŠPARAJ!, opremo se kup enkrat pa za dolgo.

Lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izbira tega motorja je dobra, bolj pa bi ti svetoval X verzijo, jo imam tudi sam, dober za ovinke in popotovanja po cesti, ne preseneti pa ga noben makedam,gozd,trava... to vse gre :)

kupovanje R modela in montaže slide gum so ze v nekaj temah nazaj ugotovili da se ne splača, saj R verzija nima samo drugačnih gum ampak je tudi drugače nastavljena(vzmetenje,vilice,višina

drugače pa je to motor z skoraj ničelnimi stroški(razen redni servisi,ter redno vzdrževanje)

je pa precej visok motor zato prej sprobaj če ti sede preden kupuješ

kar pa se opreme tiče, NE ŠPARAJ!, opremo se kup enkrat pa za dolgo.

Lp

AHA...

hvala vsem..Amm res se še nisem odločil ali naj x...ali r

danes grem pogledati v Yamaho KMC na Rudnik....

In se bom tudi odločil

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Zivjo. Mene pa zanima, ce bi lahko 50ccm motor odblokiral pa nekako registriral za 125ccm ? Hvala in lp

ja pa pico si še speči polek .... ne, ke r se ne splača. Moreš ponovno delat holomogacijo itd. raje kupi 125ccm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ti povem za izpit, ki sem ga delal pred manj kot pol leta.

Po zakonu moraš imeti 21 ali 22 ur. Ni ti treba voziti vseh, oz. kako inštruktor oceni tvojo vožnjo. Jaz sem vozil kar vseh 21, kar mi je mogoče tudi pomagalo, da sem vse naredil v prvo.

Cene so zelo različne. V Celju imajo nekje od 26-29€ na uro, za drugje nevem. Edino ena avtošola v Celju je, ki ima po 15 €.

CPP stane nekje 35€, potem zdravniški 50€, prva pomoč 80€, pa še kup nekih malenkosti, ki na koncu prinesejo k novim 100€.

Sedaj pa si lahko računaš koliko bo, kot je že bilo rečeno nekje 600-700€, jaz sem prišel z vsem skupaj na malo manj kot 500 :kva1:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo. Mene pa zanima, ce bi lahko 50ccm motor odblokiral pa nekako registriral za 125ccm ? Hvala in lp

Lahko bi. Sam se ne splača matrat s to slovensko birokracijo!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tvojem mestu bi raje vzel X verzijo saj je za makedam vredu tudi mogoče kdaj da se zapelješ v gozd. Ampak verjemi x(supermoto) verzija je bolj priročna saj ko boš naredil izpit te bodo ovinki na cesti kar vabili :naughty: , gozd pa bol sam še dougcajt. Glede motorja nimam pripomb, če imaš denar

si ga privošči. Za opremo ne dat toliko denarja :wallbash: . Pojdi jo kupit v Louis v avstrijo-celovec. Nore cene, kvaliteta pa če boš res vse kupil boš prišel skozi z največ 300eur. Na link od trgovine: http://www.louis.de/

To je pa res nasvet ki ga potrebuje vsak začetnik, čestitke.

Za opremo 300€? Dej no... to je nek osnoven znesek za čelado šele.

Kar se tiče on/off road prioritet tudi ne moreš govorit za drugega kot zase. Osebno sem zaključil z izpitom pred dvema mesecema

in zgodilo se mi je obratno. Cesta je samo medij da pridem do gozda.

Popravljeno . Popravil sebar
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!