Skoči na vsebino

Od Slovenije cenejši avti edino v Grčiji


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

http://www.delo.si/d...jsimi-v-eu.html

V Sloveniji imamo baje druge najcenejše avtomobile v Evropi ... ....

V Sloveniji avtomobili med najcenejšimi v EU!Boštjan Okorn, Na kolesihned, 31.07.2011, 08:00Slovenija je takoj za Grčijo druga najcenejša država za nakup avtomobilov v območju evra.

Zadnja analiza evropske komisije cen avtomobilov v sedemindvajseterici držav EU je pokazala, da se je povprečna cena avtomobilov v letu 2010 realno znižala za 2,5 odstotka, hkrati pa so se rahlo zmanjšale tudi razlike v ceni novih vozil po cenikih proizvajalcev med posameznimi državami. Kljub temu so našli še nekaj izstopajočih primerov, pri katerih je nakup v drugi državi morda še kako smiseln. Da bi bila primerjava smiselna, so primerjali cene brez davkov, saj kupci avtomobilov vse davščine plačajo v matični državi. Največjo razliko so zaznali pri primerjanem fiatu grande puntu, saj je v najdražji državi stane kar 44,3 odstotka več kot v najcenejši. Na splošno so razlike največje prav med majhnimi avtomobili, omenimo še renault clio (39,5 odstotka) in peugeot 207 (36,9 odstotka). V nižjem srednjem razredu je največja razlika pri peugeotu 308 (36,1 odstotka) in renaultu meganu (30,3 odstotka), medtem ko v srednjem razredu najbolj izstopa volkswagen passat (31,8 odstotka), drugi avtomobili pa imajo cene po posameznih državah precej bolj izenačene.

Evropska komisija meni, da zbrani podatki ponovno kažejo, kako deluje meddržavna trgovina znotraj EU, pa čeprav bi kdo lahko menil tudi nasprotno. Vsak racionalni kupec iz statistično dražjih držav bi najverjetneje pogledal cene tudi vsaj v bližnji okolici, a zdi se, da se to vendarle ne dogaja prav pogosto. Za primer lahko vzamemo kar Slovenijo, ki je takoj za Grčijo druga najcenejša država za nakup avtomobilov v območju evra (statistično so cene 4,8 odstotka nižje kot v drugih državah območja evra). Naša soseda Avstrija je namreč za Nemčijo in Luksemburgom tretja najdražja država za nakup avtomobila (cene so 4,8 odstotka nad povprečjem), a kakšnega navala na prodajalce za severno mejo pri nas vendarle ni čutiti.

V vsej EU je avtomobil najceneje kupiti na Danskem, Madžarskem in v Veliki Britaniji, kjer je vedno prisotno tveganje tečajnih razlik, v tabeli pa vam predstavljamo gibanje absolutnih cen avtomobilov v državah EU. Tudi tu se je Slovenija dobro odrezala, saj je cena avtomobilov lani, upoštevajoč inflacijo, padla za 11,6 odstotka. Na ravni EU se je povprečna cena povišala le na Portugalskem in ostala skoraj na enaki ravni v Italiji in na Malti, v vseh drugih državah pa so avtomobili cenejši.

Popravljeno . Popravil JustinBieber
Objavljeno

Kmalu bodo lahko še POL cenejši od Grčije, pa ga bo pri nas težko kupiti, ker ne bo služb in s tem denarja :whistle:

Objavljeno

Kmalu bodo lahko še POL cenejši od Grčije, pa ga bo pri nas težko kupiti, ker ne bo služb in s tem denarja :whistle:

tako nekako..naj preračunajo koliko povprečnih plač stane določem model avta potem pa naj procentkajo... dobr pri grkih bo itak minus spredaj...

Objavljeno

tako nekako..naj preračunajo koliko povprečnih plač stane določem model avta potem pa naj procentkajo... dobr pri grkih bo itak minus spredaj...

Aja, saj res, spet vse drugi krivi, pa krivica ... a misliš,da v fabrki nardijo avto za Slovenijo posebej in rečejo no ta bo pa cenejši ker je za Slovence(ljne)?

Objavljeno

Aja, saj res, spet vse drugi krivi, pa krivica ... a misliš,da v fabrki nardijo avto za Slovenijo posebej in rečejo no ta bo pa cenejši ker je za Slovence(ljne)?

ja

Objavljeno

Aja, saj res, spet vse drugi krivi, pa krivica ... a misliš,da v fabrki nardijo avto za Slovenijo posebej in rečejo no ta bo pa cenejši ker je za Slovence(ljne)?

ja ..pa tudi v sloveniji so pri nekaterih avtih manjše marže kot v tujini... določene s strani proizvajalce ali pa poslovna odločitev uvoznika...

ista oznaka opreme se lahko zelo razlikuje po tem, kaj ta paket opreme z istim imenom ( npr,ford - oprema ghia ) vsebuje za slovensko ali italijansko tržišče... in od tukaj tudi nekaj razlike v ceni ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ja ..pa tudi v sloveniji so pri nekaterih avtih manjše marže kot v tujini... določene s strani proizvajalce ali pa poslovna odločitev uvoznika...

ista oznaka opreme se lahko zelo razlikuje po tem, kaj ta paket opreme z istim imenom ( npr,ford - oprema ghia ) vsebuje za slovensko ali italijansko tržišče... in od tukaj tudi nekaj razlike v ceni ...

pojma nimas koliko zasluzi trgovec :closedeyes:..........

vsi mislite da na novem avtu zasluzi 2000€.... ampak dalec od resnice......

kolikor pa uvoznik da v zep je pa druga zgodba....

drazji kot je avtomobil vecji so popusti in posledicno tudi zasluski......

....

Objavljeno

skoda octavia 1,9 diesel

90 konjska pri nas nima ASR, v italiji ga ima

Objavljeno

Seveda osnovni model avta ni enak v Nemčiji in pri nas (samo za primerjavo: Golf ima osnovni model v Nemčiji ama skoraj vse, pri nas je Štalekar še avtoradio imel za doplačilo. AVTORADIO... ). :wallbash: :wallbash:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Seveda osnovni model avta ni enak v Nemčiji in pri nas (samo za primerjavo: Golf ima osnovni model v Nemčiji ama skoraj vse, pri nas je Štalekar še avtoradio imel za doplačilo. AVTORADIO... ). :wallbash: :wallbash:

pa saj ne da bi dobil avto s šipami na roko ker ga ne delajo sploh..ampak elektriko pa moraš doplačati..

Objavljeno

avti izdelani v nemčiji 1. klasa ostanejo doma,

škart roba je dobra za balkan... :wallbash:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

pojma nimas koliko zasluzi trgovec :closedeyes:..........

vsi mislite da na novem avtu zasluzi 2000€.... ampak dalec od resnice......

kolikor pa uvoznik da v zep je pa druga zgodba....

drazji kot je avtomobil vecji so popusti in posledicno tudi zasluski......

....

ja seveda nimam pojma... pri avtu za 8000€ imajo končni prodajalci zaslužka nekje med 350 in 700€ .. včasih je lahko tudi manj , če ga zatolče kakšna tečajna razlika...

2000€ ? ja toliko približno zaslužijo pri avtu za 35,000€ ... če ...

Objavljeno

ja seveda nimam pojma... pri avtu za 8000€ imajo končni prodajalci zaslužka nekje med 350 in 700€ .. včasih je lahko tudi manj , če ga zatolče kakšna tečajna razlika...

2000€ ? ja toliko približno zaslužijo pri avtu za 35,000€ ... če ...

pri avtu za 25.000 € je zasluzka cirka 600€..... no znamka ford...........

res pa da trgovca stisnil do konca..

aja ne jaz

Objavljeno

ja seveda nimam pojma... pri avtu za 8000€ imajo končni prodajalci zaslužka nekje med 350 in 700€ .. včasih je lahko tudi manj , če ga zatolče kakšna tečajna razlika...

2000€ ? ja toliko približno zaslužijo pri avtu za 35,000€ ... če ...

iz tvojih ust(ok, pisanja) v božja ušesa.......

a so te mao leta povozila? mislm, leta, v katerih je blo dejansko tko(pa še nekaj več tud , se je našlo....)

Objavljeno

iz tvojih ust(ok, pisanja) v božja ušesa.......

a so te mao leta povozila? mislm, leta, v katerih je blo dejansko tko(pa še nekaj več tud , se je našlo....)

nekaj takega je razlika od nabavne cene za prodajalca do polne končne cene za kupca ..koliko pa prodajalec potem spusti ta znesek je pa njegova stvar - pač toliko manj zasluži .. aja pa od razlike v ceni mora verjetno še davek plačati ??

Objavljeno

nekaj takega je razlika od nabavne cene za prodajalca do polne končne cene za kupca ..koliko pa prodajalec potem spusti ta znesek je pa njegova stvar - pač toliko manj zasluži .. aja pa od razlike v ceni mora verjetno še davek plačati ??

pa reklame, pa gume, če ti jih ponudi (zimske/letne odvisno od sezone...), pa kakšen kos dodatne opreme, pa tank bencina, če ti ga da, pa.....

vse kar stranka zahteva..... če hoče avto prodat. edin še korkol tok resen zaslužek je super rabat..... za njega je pa potrebno prodati tolk in tolk takih in takih modelov v določenem obdobju po pogodbi...... pa nenazadnje.... v zaslužku prodanega avtomobila so tudi vse ure(dnevi?) prebavljanja raznoraznih strank, ki morijo po sistemu 'ja bi al neče da mi uđe' in to izlivajo pri tebi na prodajnem mestu, ker imajo pač čas in na koncu ne kupijo ničesar. sej to je logično, da je njihova izbira, prav je tako ampak.... te iste face imajo potem za šankom največ za povedat okrog bajnih zaslužkov prodajalcev avtomobilov. še enkrat, časi so se spremenili....

NE, ne ukvarjam se s tem, sem pa dovolj blizu, da poznam cifre honde in alfe iz primerov URADNIH prodajalcev, ki odvajajo cesarju kar je njegovega....

Objavljeno

Ker vsi veste kakšni so zaslužki trgovcev, mi povejte kako sem lahko l.2004 za nov avto vreden po ceniku 21.200€ na koncu plačal 18.800€, če so zaslužki tako nizki?

Objavljeno

Ker vsi veste kakšni so zaslužki trgovcev, mi povejte kako sem lahko l.2004 za nov avto vreden po ceniku 21.200€ na koncu plačal 18.800€, če so zaslužki tako nizki?

tako kot xsara picasso ..redna cena je bila 18,600 , za plačilo 13,600 .. toda to so popusti od proizvajalca , ki ima ponavadi tudi v lasti generalnega uvoznika v slovenijo...

Objavljeno

Govori se, kot da je zaslužek trgovca nekaj slabega. In še - kaj vse se potem financira iz tega zaslužka, se kdo kaj vpraša?

Mislim, saj iz tovarne vun postavljen avto je vsak fu lcenejši, kot pa potem plačamo v salonu ...

Tisti model, ki je ful ceneje avte prodajal v sloveniji, ki je trdil, kako so uradni prodajalci pogoltni, tisti pa je še vedno v zaporu, se mi zdi ...

Objavljeno

Ker vsi veste kakšni so zaslužki trgovcev, mi povejte kako sem lahko l.2004 za nov avto vreden po ceniku 21.200€ na koncu plačal 18.800€, če so zaslužki tako nizki?

vrjamem. sam ti ne znaš brat al pa ne razumeš......

Objavljeno

Ko sem oni dan vprašal bivšega finančnika enega izmed večjih avtomobilskih zastopnikov v sloveniji,k olikšne marže imajo na avtomobil, se je odgovor glasil okoli 30%. Res je sicer, da so njegovi časi minili že kar nekaj let nazaj, vendar mislim da se ni veliko spremenilo

Objavljeno

Ko sem oni dan vprašal bivšega finančnika enega izmed večjih avtomobilskih zastopnikov v sloveniji,k olikšne marže imajo na avtomobil, se je odgovor glasil okoli 30%. Res je sicer, da so njegovi časi minili že kar nekaj let nazaj, vendar mislim da se ni veliko spremenilo

Koliko imajo pa potem čistega zaslužka?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ko sem oni dan vprašal bivšega finančnika enega izmed večjih avtomobilskih zastopnikov v sloveniji,k olikšne marže imajo na avtomobil, se je odgovor glasil okoli 30%. Res je sicer, da so njegovi časi minili že kar nekaj let nazaj, vendar mislim da se ni veliko spremenilo

Če bosta še kaj debatirala o tem, se spomni, pa vprašaj kakšne so bile šele marže na dodatno opremo.

Objavljeno

Koliko imajo pa potem čistega zaslužka?

Ne vem, predvidevam pa dosti manj :naughty: Samo od čistega zaslužka so že odbite tudi plače, tako da to nima neke hude veze s tem koliko oseba zasluži (razen bonusov)

Objavljeno

Moje opažanje: trenutno (no in tudi že nekaj časa) je razmerje pri nas avto/povprečni OD v Slo. 1/20: se pravi 20 plač za avto v rangu Megana .... seveda je druga pesem, kdaj se to privarčuje ali kako se to sfinacira;

ampak pred tremi desetletji (okoli leta 1992) - sem bil na nekakšnem sejmu v Kranju: poleg vse možne krame in nekaj zastopnikov z avti je iz Celovca pripeljal floto tudi lokalni diler Honde: takrat novi Civic 1.5 Gti je imel z vsemi davščinami ceno 31500 takratnih nemških mark, povprečna plača pa je bila tisti čas okoli 450-500 mark: pa si sedaj izračunajte razmerje.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!