Skoči na vsebino

Opravljanje izpita - brez 22 ur avtošole?


Bago47

Priporočene objave

če si zbereš dobrga inštruktorja, jst sm meu naprimer odličnga mi ni žou 25 ur me je veliko naučil kako se na cesti obnaša povedal ogromn svojih izkušn ki ti pozneje prav pridejo,

sicr je pa tko prvi 2. uri si itak na poligonu k pomoje nbn inštruktor te ne bo spustu brez poligona, pa še na izpitni ga maš tko da je supr it skoz, ko pa pridš na cesto si ene 6 ur žiučn in delaš manše bedarije( sej so manše sam so lih tok da te na izpitni vrže )

pol rabš pa še par ur da notr padš, pa da se ti mal zapelete d vozš na 14 dni, poj je pa kr naenkrt že 22 ur al pa 20, usaj taka je bla moja izkušna in pa od parih kolegov, sm pa že od 6. leta na motorju, sm z yamaho u pou leta naredu 6000km brez izpita pa sm tut biu

prepričan da znam odlično vozt sam pol vidš k si na cest u mestu da je pa kr takih malenkost k so lahko učasih problematična

LP Juš

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ti mojga prodam za 400€ :).

v avto šoli te bodo naučili nekaj osnov,katere verjetno že poznaš, ker pač njihov cilj ni tvoje preživetje ,temveč poljnjenje njihove blagajne (na žalost). Z vsakim km več boš bolje obvladal motor,z vsako pridobljeno kazensko točko in denarno kaznijo boš pa bolje obvladal cestno prometne znake. Tako deluje ta naš sistem.

Točno to sem mislil. Zato se mi ne zdi pomembnih tistih 22 ur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa dobro kej tebi ni jasno? kaj vse se meni zdi butasto in skoda casa, pa denarja pa ne vem se cesa? sej v soli se tudi ucis stvari za katere je skoda casa ampak ce ces met "papir" jih mores znat in pika. ne vem kej bi sploh rad za en odgovor? sej so ti ze vsi napisali ali naredi po pravilih ali pa se nanje pozvizgaj in se vozi brez! ne vem kaj utrujas s tem kako obvladas cpp pa neko jokcanje o 22h urah pa kako je drago. ja bog pomagej tko je. prej se bos sprijaznu bolje bo. sicer pa je ze samo tvoje prvo vprasanje res... sploh ne vem kako si na to idejo prsu.

upam da ce se res mislis it motorizem se bos tega lotu malo bolj odgovorno brez iskanja bliznjic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mišljenje je tako:

nimam se za pro voznika, vendar vseeno mislim, da tistih 22 ur ne bi spremenilo prav nič (razen debeline moje denarnice :glare: ). Moje znanje predpisov je dokaj solidno (vsaj po moje), ter mislim da sem pripravljen za vožnjo z 125ccm. Edino kar mi manjka, je izpit (ki mojemu obnašanju na cesti ne bi prispeval prav dosti), zato me zanima, če je možno obiti plačilo 600€ (torej 22 ur).

LP

hahaha če ti je 600€ drago

rajš sploh ne it delat ispita,

ki je šele motor( vsaj 1500€)

ko maš še z njemu stroške...

pa dvomim da si pripravlen

za cesto sploh če nisi prej

za 50 delau ispit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak je pač zakon. Je bat ga.

Odvozit moraš tistih 22ur!

Za tisih nekaj urc, ki jih pa mogoče "ne boš" odvozil se pa lahko posvetuješ samo s svojim inštruktorjem (njegovo dobro voljo) in odvisno od tebe!

Več tukaj ni za debatirat. Tudi meni ni bilo po volji teh 22ur pa, če sem hotel imeti izpit, sem moral odvozit in plačat. ;)

...sicer je šlo pri meni za A2, ampak zadeva je ista.

Popravljeno . Popravil r_o_b_i
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej:

motor je 3190€, in ne 1500.

Problem je v financah: na razpolago imam 4000€. 3200 za motor in 450 za opremo. Za izpit ostane 350€. Pa mi povejte, kateri idiot mi bo dal izpit za 350€?... "Falš" vozniško nočem, ker mi zaradi tega lahko zaplenijo motor. Ostane mi le eno: idaja mednarodnega vozniškega v tujini (romunija, bolgarija, bosna) ali pa da v avtošoli v Sloveniji opravim le nekaj ur, ostalo plačam davek.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej:

motor je 3190€, in ne 1500.

Problem je v financah: na razpolago imam 4000€. 3200 za motor in 450 za opremo. Za izpit ostane 350€. Pa mi povejte, kateri idiot mi bo dal izpit za 350€?... "Falš" vozniško nočem, ker mi zaradi tega lahko zaplenijo motor. Ostane mi le eno: idaja mednarodnega vozniškega v tujini (romunija, bolgarija, bosna) ali pa da v avtošoli v Sloveniji opravim le nekaj ur, ostalo plačam davek.

LP

Tankov boš pa ole iz friteze? Registracija, zavarovanje, gume na vsake tok časa? Očitno bo treba malo popustit pri kriterijih za motor ali pa zaslužit nekaj dodatnega denarja smile.gif Situacija z izpitom se tudi meni zdi draga ampak takle mamo, na opremi se pa ne špara...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej:

motor je 3190€, in ne 1500.

Problem je v financah: na razpolago imam 4000€. 3200 za motor in 450 za opremo. Za izpit ostane 350€. Pa mi povejte, kateri idiot mi bo dal izpit za 350€?... "Falš" vozniško nočem, ker mi zaradi tega lahko zaplenijo motor. Ostane mi le eno: idaja mednarodnega vozniškega v tujini (romunija, bolgarija, bosna) ali pa da v avtošoli v Sloveniji opravim le nekaj ur, ostalo plačam davek.

LP

boš mogu pa cenejši motor kupet kr nč ti ne pomaga motor če ispita nimaš (oz ti sasam če te modri dobijo je kazen spet tuk kuker ispit ali pa še večja) tako da boš mogu spostit kriterije pri motorju..kr ni tle sam motor ispit pa oprema moreš imeti še za tankat serivse gume itd... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tankov boš pa ole iz friteze? Registracija, zavarovanje, gume na vsake tok časa? Očitno bo treba malo popustit pri kriterijih za motor ali pa zaslužit nekaj dodatnega denarja smile.gif Situacija z izpitom se tudi meni zdi draga ampak takle mamo, na opremi se pa ne špara...

Torej, motor je že sam med najcenejšimi (honda cbr 125 2011) glede registracije pa, je oče rekel da bo že uredil. Zavarovanje pa odpade. Gume pa se menja vsako sezono, do naslednje bom že dobil denar. Servis je tudi enkrat na sezono. Za tankjanje pa ne bi porabil več kot 20€ na mesec.

Popravljeno . Popravil Bago47
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, motor je že sam med najcenejšimi (honda cbr 125 2011) glede registracije pa, je oče rekel da bo že uredil. Zavarovanje pa odpade. Gume pa se menja vsako sezono, do naslednje bom že dobil denar. Servis je tudi enkrat na sezono. Za tankjanje pa ne bi porabil več kot 20€ na mesec.

Haha. Sej nevem če bi ti kej razlagu, zgleda že vse veš :stupid:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, motor je že sam med najcenejšimi (honda cbr 125 2011) glede registracije pa, je oče rekel da bo že uredil. Zavarovanje pa odpade. Gume pa se menja vsako sezono, do naslednje bom že dobil denar. Servis je tudi enkrat na sezono. Za tankjanje pa ne bi porabil več kot 20€ na mesec.

am motor deleč ni najcenejši maš tut rablene drgač ;)

če boš sam 20€ bencina na mesec zapravu ti je škoda sploh motor kupet kr bo več časa u garaži stav 

sam dober vsak ve zase kaj je najbolš ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am motor deleč ni najcenejši maš tut rablene drgač ;)

če boš sam 20€ bencina na mesec zapravu ti je škoda sploh motor kupet kr bo več časa u garaži stav 

sam dober vsak ve zase kaj je najbolš ..

Verjetno ne poznaš modela: porabi 3l na 100km. To je 700km na mesec, torej nekaj vec kot 20 na dan. Drugače pa z rabljenimi imam slabe izkušnje + kdo ve kakšen mulc ga je prej vozil (brez olja po možnosti :headbang: )

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ne poznaš modela: porabi 3l na 100km. To je 700km na mesec, torej nekaj vec kot 20 na dan. Drugače pa z rabljenimi imam slabe izkušnje + kdo ve kakšen mulc ga je prej vozil (brez olja po možnosti :headbang: )

Če se misliš vozit v šolo, pa ob vikendih še na kakšen izlet it, bo na mesec hitro naneslo več kot 700 km :)

Bdw kak to misliš zavarovanje odpade :stupid:

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ne poznaš modela: porabi 3l na 100km. To je 700km na mesec, torej nekaj vec kot 20 na dan. Drugače pa z rabljenimi imam slabe izkušnje + kdo ve kakšen mulc ga je prej vozil (brez olja po možnosti :headbang: )

Hja, tak mulc kot ti, ki že vse ve :)

Sorry, ampak ko boš malce starejši in bolj preudaren (oz. izkušen), se boš sramoval neumnosti, ki jih trosiš v teh postih.

Eden te pač mora prizemljit, drugi so bolj nežno poskušali, pa jim ni ratalo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej:

motor je 3190€, in ne 1500.

Problem je v financah: na razpolago imam 4000€. 3200 za motor in 450 za opremo. Za izpit ostane 350€. Pa mi povejte, kateri idiot mi bo dal izpit za 350€?... "Falš" vozniško nočem, ker mi zaradi tega lahko zaplenijo motor. Ostane mi le eno: idaja mednarodnega vozniškega v tujini (romunija, bolgarija, bosna) ali pa da v avtošoli v Sloveniji opravim le nekaj ur, ostalo plačam davek.

LP

Preden se boš ti zjasno bo sezone že konec :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se misliš vozit v šolo, pa ob vikendih še na kakšen izlet it, bo na mesec hitro naneslo več kot 700 km :)

Bdw kak to misliš zavarovanje odpade :stupid:

125 ccm bi ti zavaroval? + če bi imel nesrečo, zavarovanje ne bi potreboval v grobu. Edino kasko bi prišlo prav, vendar 300€ na leto plačevat za 3000€ vreden motor? Ne, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ud kdaj lohka motor registreraš če nima osnovnega zavarovanja?? :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ud kdaj lohka motor registreraš če nima osnovnega zavarovanja?? :wallbash:

To pa nisem vedel, na tehničnem so mi zatrdili da za 125ccm in manj ni potrebno. Se opravičujem za nesporazum :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa nisem vedel, na tehničnem so mi zatrdili da za 125ccm in manj ni potrebno. Se opravičujem za nesporazum :blush:

Najbolj,da gres kar odpeljat tistih 22 ur,ker ocitno se marsikaj neves.Imas pa zanimivo razmisljanje,sexal bil ampak ga nebi not vtaknil,tako nekako,ce prav razumem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rabš ga ker kle se ne gre samo če se nekdo tebi u rito za pikne, gre se če se ti komu :whistle:

nič ne rečem lahko da se tut jst motm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nov motor, nov motor, nov motor, čez 2 leti, nov avto, vse novo?

Tudi rabljena stvar je lahko tudi kot NOVA, samo pri ogledu moraš porabiti nekaj več minut za ogled motorja, kot pa če greš v trgovino in se odpelješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rabš ga ker kle se ne gre samo če se nekdo tebi u rito za pikne, gre se če se ti komu :whistle:

nič ne rečem lahko da se tut jst motm

Takole:

kasko krije vse poškodbe (razen če si imel alkohol v krvi), osnovno zavarovanje pa krije če ti koga poškoduješ.

Glede tistega posta, ki kritizira nakup novega vozila: z motorji je tako, mulci prvič dobijo motor in takoj vozijo na 12,000 obratih, spuščajo sklopko prehitro, ne menjajo olje itd. V glavnem, rabljeni motorji (še posebej 50-125ccm) so ponavadi "v kurcu".

Glede avta pa, rabljen je vsekakor dobrodošel :). Pri rabljenem avtu prideš, si ogledaš motor, kilometre in to je to. Pa še cene so 3x nižje kot v trgovini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!