Skoči na vsebino

Opravljanje izpita - brez 22 ur avtošole?


Bago47

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Izpit v celoti stane okoli 800€, 600€ od tega požrejo ure. Torej, moj oče (ki je po poklicu sicer optik, vendar ne vem kaj ga je primilo v mladih letih :rolleyes: ) ima izpite vseh kategorij. Zanima me, če je možno, da bi namestu 22 ur avtošole uporabil za inštruktorja očeta, če je to priznano (ob priložitvi njegove vozniške). Namen tega je prihranitev cca. 600€ pri izpitu A1 kategorije.

Lep pozdrav,

Bago

PS: prosim brez kakšnih ostrih komentarjev, sem šele novinec :)

tko kot so ti napisali moraš plačat vseh 22 ur ne glede al je tvoj oče motorist, dirkač, avtomehanik......(Na žalost boš kr mogu odkešerat tistih 800€.Državi je važn samo da pokasera pa čist nič druzga. Izgovor pa je seveda varnost. Sam sem ravno tako za to da je 22 ur bolje kot 10 ur in da dobiš več izkušenj vendar pa če bi se jim šlo tolk za varnost pol bi najprej ceste popravl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj?

glej če je obveznih 22ur. Ti nrdiš recmo 10ur in to je recmo 10x30€ =300€ Napisanih morš met 22. Torej se zmenš z glavnim avtošole če se pač poznata in mu ti daš še 20% od teh dodatnih 12ur ki jih pa nisi odvozu zato kr če ma on zapisan 22ur more od te cene itk državi dat 20% al kokr kol že. Kapiš?

Sm pa jst odvozu vse ure sam pač vseen dost cenej. Veze ma to

samo fora je v tem če on plača državi davek na 12 ur, mora tudi teh 12 ur prikazat v svojem prometu. tako da jaz mislim da to no-go, ker mora ta denar položit na račun, oz ga ti plačaš preko položnice....

lp,mz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo fora je v tem če on plača državi davek na 12 ur, mora tudi teh 12 ur prikazat v svojem prometu. tako da jaz mislim da to no-go, ker mora ta denar položit na račun, oz ga ti plačaš preko položnice....

lp,mz

Nevem če sva se razumela. Teb se vpiše v evidenčni kartonček 22ur (recmo od tega odvoženih 10ur) ostalo so pa izmišljeni datumi kao da si takrat imel uro vožnje. Teh 12ur ki jih nisi odvozil pa plačaš le 20% od ure vožnje oz. tolko kolko se zmeniš. Plačaš pa itk na roke.

Sicer pa nisem jaz s tem nič mučkal. Pri a1 sem odvozil več ur kot je bilo obvezno. 10+1 al kok je blo jst sm mel 20. Pr avtu sm mel pa 23+1

Zdej pa treba opravt še A2.

Je še zmeri tako da če imaš 2leti A1 da opraviš le 10+1 oz tle nekje al je zdej čisto vseeno in je treba 22

Popravljeno . Popravil Brzi Erko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je res tistu kr 12ur plačaš davek moreš tudi na cesti oz na ipitni vožni pokazat...

jast osebno sem šel raje vozit in sem od vozil use obvezne ure delal sm pa za kategorije H A1 A2 B in use komplet ure kr vsaka ura več na cesti je tudi ena izkušnja več ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ne poznaš modela: porabi 3l na 100km. To je 700km na mesec, torej nekaj vec kot 20 na dan. Drugače pa z rabljenimi imam slabe izkušnje + kdo ve kakšen mulc ga je prej vozil (brez olja po možnosti :headbang: )

model že porabi 3l na 100k sam moreš ga tut tako peljat če boš pa 125kubiko 4t vrtev do 9000obratu ali več bo pa tut poraba višja če ga ne boš vrtev pa šel ne bo nikamor...slabe izkušnje maš pa zato kr gledaš 2minute in kupeš kr kopuješ je treba poštenu pogledat če 2ure pa 2ure,prej se moreš pozanimat na kaj moreš bit pozoren, glede olja ti pa lahku sam rečem dost motorju rabljenih sm šel gledat tut 125kubiku in dost jih je blo dobrih imajo pa tudi kakšni lepotne napake jih pa pač poštimaš sam doma ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole:

kasko krije vse poškodbe (razen če si imel alkohol v krvi), osnovno zavarovanje pa krije če ti koga poškoduješ.

Glede tistega posta, ki kritizira nakup novega vozila: z motorji je tako, mulci prvič dobijo motor in takoj vozijo na 12,000 obratih, spuščajo sklopko prehitro, ne menjajo olje itd. V glavnem, rabljeni motorji (še posebej 50-125ccm) so ponavadi "v kurcu".

js mam rableno hondo NSR 125 letink 99, od marca letos pa do danasnega dneva sm obrnu vec kok 8k km in jih ima sedaj 32k....z mašino nč narobe samo stvari ki jih sem menjal ki jih je bilo treba menjati zard starosti, res pa mal več žre!

ti raj kup eno yamaho yzf za 2,500 pa to ostane še za izpit in opremo...al pa tastaro cbr 125r k je tud v rangu 2000 evrov...

vecinoma pa so 2takti zgonjeni ne pa 4takti ker 4taktnega 125 kubičnega motorja se neda zgont, sej nikamr negre heheheh...:wallbash:

Popravljeno . Popravil anzeee93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem če sva se razumela. Teb se vpiše v evidenčni kartonček 22ur (recmo od tega odvoženih 10ur) ostalo so pa izmišljeni datumi kao da si takrat imel uro vožnje. Teh 12ur ki jih nisi odvozil pa plačaš le 20% od ure vožnje oz. tolko kolko se zmeniš. Plačaš pa itk na roke.

Sicer pa nisem jaz s tem nič mučkal. Pri a1 sem odvozil več ur kot je bilo obvezno. 10+1 al kok je blo jst sm mel 20. Pr avtu sm mel pa 23+1

Zdej pa treba opravt še A2.

Je še zmeri tako da če imaš 2leti A1 da opraviš le 10+1 oz tle nekje al je zdej čisto vseeno in je treba 22

Jaz sem imel pri A1 vpisanih 10 ur, zvozil pa sem jih le 5. Ampak plačal pa sem polno ceno za vseh 10 ur. Na drugačen način bolj težko kaj narediš. Razen, če bi osebno poznal lastnika avtošole (pa še to dvomim).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo..

glede izpita ti priporočam da ga prvo nardiš in kupiš *RABLJEN* motor... sam ga morš si res intenzivno pregledat, da vidiš kakšn je, ker kot je že nekdo povedal 50-125ccm je katastrofa 80% je zjajcanih do konca samo po sliki se nevidi ker jih slikajo med pranjem ko se vse sveti in samo 1 stran tisto katera je najlepša.

za izpit na črno nebo šlo nebi smegel samo 20% odbiti od ure temveč še računaj da je ta DELAVEC oz INŠTRUKTOR plačan.. oz. starša mata firmo doma tko da vem usaj 10% xD kko to gre (okoli) 70% bi ti mogu plačat od normalne cene pač da bi tko rečeno bla ura zastojn.. ja tko je to požrešna država..

če mislš ti kupt motor za 3500€ morš met še ene 500€ v rezervi (zavarovanje,registracija) pa bencin čez čas, še posebej če maš v planih 2-takt

razmišlaj odraslo.. zakaj bi nov motor kupovou za 3500€ ? če pa lahko rabljenega recimo za 2000€ ker boš 100%, v 18 letih šou delat za do 35KW izpit (A2), pol boš pa ta 125ccm za polovično ceno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem če sva se razumela. Teb se vpiše v evidenčni kartonček 22ur (recmo od tega odvoženih 10ur) ostalo so pa izmišljeni datumi kao da si takrat imel uro vožnje. Teh 12ur ki jih nisi odvozil pa plačaš le 20% od ure vožnje oz. tolko kolko se zmeniš. Plačaš pa itk na roke.

Sicer pa nisem jaz s tem nič mučkal. Pri a1 sem odvozil več ur kot je bilo obvezno. 10+1 al kok je blo jst sm mel 20. Pr avtu sm mel pa 23+1

Zdej pa treba opravt še A2.

Je še zmeri tako da če imaš 2leti A1 da opraviš le 10+1 oz tle nekje al je zdej čisto vseeno in je treba 22

glej sstvar je takaa, če ima on v kartončku vpisanih 22 ur, mora za vse te ure prikaziti promet, poslednično mora biti tudi denar na njegovem računu... ker pol nima smisla da ti njemu plačuješ davek, bi šlo tudi brez tega :) se pravi, vse kar je vpisano mora biti plačano, ker AŠ potem naprej na podlagi evidenčnih kartončkov prikazujejo svoj promet....

in bog ne daj, da kak ura ni prikazana ( ti jo vpiše, ti pa ne plačaš).... najlažje pa je da odpelaš vse ure in je stvar rešena

lp,mz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena resna: če mi uspe :) ; pod pogojem da greš v "resno" avtošolo in dobiš inštruktorja, ki dejansko "uporablja" motor, se naučiš preceeeeeej; če pa greš v avtošolo k handrlehamić-u ki je sedel na motorju od pralnice do poligona, kupil licenco za inštruktorja (a bejž tud to se da?), je pa res dejansko stran vržen denar za vožnjo; ampak tko je; in nemalokrat se kandidat odloči na podlagi cen ur vožnje in pol mamo "motoriste" k po 35 urah ne znajo obrnt na parkingu motorja, da ne rečem kakšna štala bi bla če bi motor padu po tleh ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej sstvar je takaa, če ima on v kartončku vpisanih 22 ur, mora za vse te ure prikaziti promet, poslednično mora biti tudi denar na njegovem računu... ker pol nima smisla da ti njemu plačuješ davek, bi šlo tudi brez tega :) se pravi, vse kar je vpisano mora biti plačano, ker AŠ potem naprej na podlagi evidenčnih kartončkov prikazujejo svoj promet....

in bog ne daj, da kak ura ni prikazana ( ti jo vpiše, ti pa ne plačaš).... najlažje pa je da odpelaš vse ure in je stvar rešena

lp,mz

mah. Đabe razlagam. Da se vse, sam veze morš met in to je to! Kdor jih pa nima pa njegov problem pa nej mastno plačuje

Popravljeno . Popravil Brzi Erko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah. Đabe razlagam. Da se vse, sam veze morš met in to je to! Kdor jih pa nima pa njegov problem pa nej mastno plačuje

glej Brzi, če avtošola plača državi davek, mora posledično na ta davek prikazati tudi promet! to pomeni, če mu ti daš keš za 10 ur (samo DDv) mora on na poslovnem računu prikazati tudi teh 10 ur... verjemi da ni to tako lahko kot se sliši... lahko pa bolj podrobno razložiš,da vidim kaj imaš v mislih...

lp,mz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno imam izpit A1 torej za 125 že dve leti. Zdaj ga lahko povišam na 250cc. Mene zanima koliko bo to mene stalo??

nisem čisto ziher, samo mislim da je vseeno treba odvozit okoli 9 ur, cpp in glavno... lahko da se motim, samo mislim da je postopek isti kot pri šaltanju iz A2-A...

lp,mz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno imam izpit A1 torej za 125 že dve leti. Zdaj ga lahko povišam na 250cc. Mene zanima koliko bo to mene stalo??

ti greš samo odvotz 9 ur in to je to, ura je pa od 30 do 35 evra odvisn od avto šole, aja pa 9. ura je že izpitna :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej Brzi, če avtošola plača državi davek, mora posledično na ta davek prikazati tudi promet! to pomeni, če mu ti daš keš za 10 ur (samo DDv) mora on na poslovnem računu prikazati tudi teh 10 ur... verjemi da ni to tako lahko kot se sliši... lahko pa bolj podrobno razložiš,da vidim kaj imaš v mislih...

lp,mz

na to pa niti pomislu nism! se ti opravičujem.

Odvozil sem vedno vse ure. Nobene nisem plačal samo z davkom vem pa da se da (no vsaj dalo se je). Zdej kako to točno potem poteka v avtošoli z financami pa ne bi vedu

Popravljeno . Popravil Brzi Erko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na to pa niti pomislu nism! se ti opravičujem.

Odvozil sem vedno vse ure. Nobene nisem plačal samo z davkom vem pa da se da (no vsaj dalo se je). Zdej kako to točno potem poteka v avtošoli z financami pa ne bi vedu

sej to je čar tega, čew ti za nekaj plačaš davek, potem tudi nucaš tisto prikazati ;)

LP,MZ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

ti greš samo odvotz 9 ur in to je to, ura je pa od 30 do 35 evra odvisn od avto šole, aja pa 9. ura je že izpitna :yea1:

cena se tut do 45 € povzpne.

in tu je 11 ura izpitna, opravis polovico ur ki so drugace zahtevane 22/2=11.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Hej hoj!

Da ne bom odpiral nove teme, bom kr tu vprašal.

Kako stvari stojijo bi naslednje leto šel delat izpit za motor (kategorija A brez omejitev). Seveda je ta stvar draga pri nas, 800+ €. Situacija pa je naslednja: imam dvojno državljanstvo (Slo & BiH) in izpit za motor "tam doli" je od 180-220€. Sicer so neka birokratska jajca, kot to, da rabim doli imeti prijavljeno redno prebivališče (kar dejansko imam, če se ne motim - možno je da se motim :grim) pa da moram dokazat, da sem doli živel zadnjih 12 mesecev (how hard can it be? :yes:) iiiiiin mislim, da po tem lahko veselo grem opravljat izpit. Sem še študent tak, da niti ni nek problem si vzeti par tednov dopusta, doli pa itak imamo stanovanje.

Edino kaj me zanima je, če bom pol lahko tako opravljen izpit vpisal v slovensko vozniško dovoljenje oz. če bo priznano izven BiH? Logika mi pravi da je, ampak pravni sistemi držav so redno bazirani na logiki. A ima kdo kakšne izkušnje s čem podobnim - opravljanje izpita v tujini itd?

Hvala za pomoč in lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem delal izpit mi je inštruktor ravno o tem govoril, koliko ima kandidatov bivše juge (BIH, Kosovo), ki morajo tudi tukaj opraviti izpit še enkrat, saj njihov ne velja. Tako, da boš le moral opravljati izpit pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem,kaj je tu za debatirat in gledat kako do izpita,zakon je tak in, če se ga ne držiš se pač s kolesom vozite.Imeti motor ni samo to, da imaš izpit in gasa, za tem je še malo več........,in če bi izpit bil cenejši ali skoraj zastonj tako kot si ga eni želite bi bilo več mladine pod zemljo kot pa na cesti.

Popravljeno . Popravil eraser70
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja če maš cekinčke menda zadošča 1200 evričev za vsako kategorijo......brez kakršnihkoli ur :P Tud če maš polno pik al pa že odvzeto se bojda za ta denar vse porihta :slap: Matr majo eni fajn biznis :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn tebi, da ne razumeš zakaj tu debatiramo o načinih kako prišparat kaj tu pa tam. Tisti, ki ne serjemo denar pa smo polni razumevanja za takšne debate.

Tudi jaz ne serjem denarja, ampak, če se spuščam v tak hobby potem ne bom jamral, zakaj to in ono toliko stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!