Skoči na vsebino

Okvara na potovanju


Fadil

Priporočene objave

Zanima me, ali se je komu od vas kdaj pokvaril motor na potovanju? Recimo da si na potovanju sam, nekje bolj daleč... Verjamem, da je veliko lažje, če je v primeru okvare še nekdo poleg tebe in ti kakorkoli pomaga, vendar če si sam, je zadeva precej drugačna! Ste člani AMZS in koristite njihovo pomoč kjerkoli po svetu, koristite razne zavarovalniške asistence...? Verjamem, da je veliko motoristov tudi precej mehanikov in razne malenkosti popravijo tudi sami. Samo, če ti crkne določen del, ki ga nimaš in ga nimajo tudi na servisu nekje v Turčiji, zna biti zadeva precej zoprna. Kako ste rešili probleme, okvare, razne neprijetnosti na potovanjih? Kaj je pomembno pred vsakim daljšim potovanjem, posebno, če greš na pot sam itd...? Napišite svoje izkušnje, nasvete, mnenja, saj boste s tem marsikomu pomagali nekje v tujini!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, ali se je komu od vas kdaj pokvaril motor na potovanju? Recimo da si na potovanju sam, nekje bolj daleč... Verjamem, da je veliko lažje, če je v primeru okvare še nekdo poleg tebe in ti kakorkoli pomaga, vendar če si sam, je zadeva precej drugačna! Ste člani AMZS in koristite njihovo pomoč kjerkoli po svetu, koristite razne zavarovalniške asistence...? Verjamem, da je veliko motoristov tudi precej mehanikov in razne malenkosti popravijo tudi sami. Samo, če ti crkne določen del, ki ga nimaš in ga nimajo tudi na servisu nekje v Turčiji, zna biti zadeva precej zoprna. Kako ste rešili probleme, okvare, razne neprijetnosti na potovanjih? Kaj je pomembno pred vsakim daljšim potovanjem, posebno, če greš na pot sam itd...? Napišite svoje izkušnje, nasvete, mnenja, saj boste s tem marsikomu pomagali nekje v tujini!

Meni lani na poti iz Srbije crknila pumpa za gorivo. Takrat se mi še sanjalo ni, kaj sploh je narobe, pa niti na dveh servisih (eden celo original) niso imeli pojma. No, izkušnja je bila kul, spoznal veliko novih zanimivih ljudi, pot iz BG do Celja je trajala 3 dni, vlečne službe in "servisi" so mi vzeli ene 200 € za nič. Aja, to je bilo takrat, ko so bile poplave v Slavoniji, tako da sem jih dobro videl iz prve roke. Ampak mal mokrote niti ne škodi ;)

Epilog: AMZS-jev tahud paket, katerega upam, da ga nikoli ne bom potreboval

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam ene ki jih glede tega daje taka paranoja da si upajo z mopedom samo do prve gostilne.

Vsekakor je pomembno da je moped v čimboljši kondiciji.Pri kaki klasiki imaš lahko s seboj nekaj orodja ,svečko, kako zajlo,amerikanca za povit razbito plastiko..pri modernih mašinah pa le švicarski nožek in kreditno kartico.

Dobro je imet kako asistenco (mene so odslovili češ da imam prestaro kripo).Verjetno se da dobit tudi kak kamion v smeri domovine. Je pa fajn pri klasiki (beri:moped za dva šolda)da če ti crkne res kje v PM in je popravilo nemogoče ali predrago potem ga lahko prodaš za par sto eur ($)ali pa kar zakopleš ob KKHju.Kakega jurja je povprečnežu mnogo lažje preboleti kot pa 15-20!

Saj veš kaj je naredil John W. ko si je ljubi konj zlomu nogo.POK,sedlo na ramo in peš proti sončnemu zahodu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam na poti daleč vstran z okvarjenim motorjem zna biti res neugodno.

Sam imam paket pri AMZSju, tako da bilo kam se odpravim se ne obremenjujem z okvarami, ker enostavno bi poklical šlep-službo pa adijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem mnenja, da je AMZS za tujino ( članstvo Plus )za 63€, pametna izbira! Mogoče tudi kakšne zavarovalniške asistence!? kakšen je kaj odzivni čas AMZS-ja, ali Asistenc v tujini? Kakšne izkušnje?

Mislim da ravno zaradi te paranoje ( okvara v kakšni vukojebini ), kot pravi Fly, večina motoristov ostaja več ali manj na SLO cestah, kar pa je škoda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri asistencah je treba mal pogledat tudi drobni tisk, koliko km daleč te sploh pridejo iskat, po moje te za 60 € nobeden ne bo prišel iskat 2.000 km daleč :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri asistencah je treba mal pogledat tudi drobni tisk, koliko km daleč te sploh pridejo iskat, po moje te za 60 € nobeden ne bo prišel iskat 2.000 km daleč :whistle:

Saj te recimo v Srbiji ne bo prišel AMZS iskat, ampak srbski Avto Moto Savez in te verjetno zategnil do prvega servisa, ki ti zadevo lahko porihta. Problem je, če ni dela in bi bilo na kakšen rezervni del počakati cca. 7 dni. Verjetno si takrat prepuščen sam sebi...!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni lani na poti iz Srbije crknila pumpa za gorivo. Takrat se mi še sanjalo ni, kaj sploh je narobe, pa niti na dveh servisih (eden celo original) niso imeli pojma. No, izkušnja je bila kul, spoznal veliko novih zanimivih ljudi, pot iz BG do Celja je trajala 3 dni, vlečne službe in "servisi" so mi vzeli ene 200 € za nič. Aja, to je bilo takrat, ko so bile poplave v Slavoniji, tako da sem jih dobro videl iz prve roke. Ampak mal mokrote niti ne škodi ;)

Epilog: AMZS-jev tahud paket, katerega upam, da ga nikoli ne bom potreboval

Da bi se BMW pokvaril ?!!?? Pa to je ja nemogoče :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okvara na poti? hm; če si nekje kjer zanjo improvizirat in dejansko popravljat stvari (npr. Turčija) ni nbene panike če crkne kšna stvar (no, glavo motorja glih ne morjoo sčarat ;) ), ker če je nimajo jo pa nardijo; sicer pa absolutno fajn bit včlanjen v amzs, včasih drugače kot na šlep itak ne gre. element varnosti in brezskrbnosti pač; tko nekak k kamjon k se voz za beemveji k grejo na turo :lol1: ; no offence ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj zadeva ni tako zagonetna, kot izgleda na prvi pogled. Pri meni gre takole:

1. Če znam spedenat, spedenam.

2. Če ne znam / nimam orodja - pogledam okrog sebe, vprašam, najdem - pa spet spedenam.

3. Če tudi to ne gre (deli, viza se izteka, dopust končuje) - čakanje (delov) in spedenat, ali pa transport domov.

4a. Na dvorišču ni hudič, da se ne najde kampeljc, ki me bo s kombijem ali pa s prikolico prišel iskat, ali pa saboterja za dan ali dva vzel v garažo.

4b. Malo dlje - Preden zakopavaš: v glavnem sem povsod po Vukojebini videl kamione in človek ne bi verjel, za kako malo shuskijev bi moped zategnili iz predelov Boguizanogu bliže civilizaciji.

Pa to je bolj izjema - ne bi namreč verjel, kaj vse v Vukojebini popravljajo. Točke 3 in naprej mi še ni bilo treba poskušat. Sploh pa: zadnja leta imam spremno vozilo - moja na Tomatotu zadaj ropota.

Zdaj pa se spravi na pot in pozabi na te študije. Nekaj orodja v torbo, misli na pot obrni, te stvari boš pa reševal le če jih bo treba - če kljuse krepne.

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj zadeva ni tako zagonetna, kot izgleda na prvi pogled. Pri meni gre takole:

1. Če znam spedenat, spedenam.

2. Če ne znam / nimam orodja - pogledam okrog sebe, vprašam, najdem - pa spet spedenam.

3. Če tudi to ne gre (deli, viza se izteka, dopust končuje) - čakanje (delov) in spedenat, ali pa transport domov.

4a. Na dvorišču ni hudič, da se ne najde kampeljc, ki me bo s kombijem ali pa s prikolico prišel iskat, ali pa saboterja za dan ali dva vzel v garažo.

4b. Malo dlje - Preden zakopavaš: v glavnem sem povsod po Vukojebini videl kamione in človek ne bi verjel, za kako malo shuskijev bi moped zategnili iz predelov Boguizanogu bliže civilizaciji.

Pa to je bolj izjema - ne bi namreč verjel, kaj vse v Vukojebini popravljajo. Točke 3 in naprej mi še ni bilo treba poskušat. Sploh pa: zadnja leta imam spremno vozilo - moja na Tomatotu zadaj ropota.

Zdaj pa se spravi na pot in pozabi na te študije. Nekaj orodja v torbo, misli na pot obrni, te stvari boš pa reševal le če jih bo treba - če kljuse krepne.

rrrr

:notworthy: Pošteno napisano!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri asistencah je treba mal pogledat tudi drobni tisk, koliko km daleč te sploh pridejo iskat, po moje te za 60 € nobeden ne bo prišel iskat 2.000 km daleč :whistle:

Zelo pomemben je droben tisk. Če sprašuješ po njem drobnem tisku je najbolje zastaviti konkretno vprašanje, kaj je v tem primeru, sicer radi podrobnosti ne povedo.

Pomembmo je tudi kolikšen je limit zavarovanja. Preko tega ti ne vračajo, oziroma moraš doplačati storitev.

Asistenca je relativno poceni in tudi pote pridejo - seveda v vrednosti napisani na pogodbi. Kilometer vleke pa je okoli 1€, računajo pa tja in nazaj.

Imel sem dva primera Pomoči na cesti preko asistenčnega zavarovanja.

Upam da dela povezava.

Imel pa sem izkušnje še s Triglavsko - samo priporočam. Motor so mi pripeljali iz Ohrida brez vseh papirnatih zapletov. Nisem imel ne policijskega, ne zdravstvenega zapisnika, vse se je bilo moč dogovoriti.

Ni zmeraj pomembno kaj je napisano na papirju - pametno je vedeti kako zadeve potekajo v praksi. Tu pa prihaja do večjih razlik v storitvah.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saladin - čestitke!!!

Ta ideja se mi je porodila po tem, ko se mi je sredi Sibirije ketna raztegnila kakor babji štumf in sem bil odvisen od nekoga, ki bi mi jo lahko poslal. Zato sem nekje na temle forumu odprl temo, ki bi bila vedno na očesu ostalih motoristov, ki bi bili pripravljeni v zagati pomagati prizadetemu kolegu.

Pa veste, kaj se je zgodilo??

Namesto, da bi podprli to temo, so me popljuvali kakor norca.

Jebiga - Takle 'mamo!

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še opravičujem - še tole bi dodal k zgornjem postu:

Kmalu po tem, smo tako rešili svetovnega popotnika Boštjana Škrlja, ki se je z motorjem podal na pet letno pot okoli sveta.

V Jordaniji mu je na GS-u crknila elektronika bencinske pumpe, (okvare na tamkajšnjem servisu niso znali odkriti) in smo ga po tej liniji elegantno potegnili iz težav!!

Jaz osebno sem zelo vesel, da smo ga lahko po tej liniji rešili.

Kaj pa vi?? (nekateri!)

.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vidiš je bolj slab odziv, čeprav verjamem, da je kar nekaj popotnikov tukaj s precej dobrimi in slabimi izkušnjami s terena. Mogoče pa jim pisanje ne leži tako, kot iznajdljivost nekje v pasji riti!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še opravičujem - še tole bi dodal k zgornjem postu:

Kmalu po tem, smo tako rešili svetovnega popotnika Boštjana Škrlja, ki se je z motorjem podal na pet letno pot okoli sveta.

V Jordaniji mu je na GS-u crknila elektronika bencinske pumpe, (okvare na tamkajšnjem servisu niso znali odkriti) in smo ga po tej liniji elegantno potegnili iz težav!!

Jaz osebno sem zelo vesel, da smo ga lahko po tej liniji rešili.

Kaj pa vi?? (nekateri!)

.

nekateri smo in še vedno sodelujemo...pa ne samo pri njemu..... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še jz dodam svojo "iznajdljivost" :P

Vsekakor je kot je @rrr lepo napisal na prvem mestu, da se uredi kar se zna urediti. Če le-to ne gre, potem se seveda najprej pogleda v kakšno knjigico, ki jo imam vedno s seboj, na mailu ali USB-ključku (morda smiselen prenosnik?) imam vedno celoten Service Manual svojega motorja, če bi morda kakšen majster znal razbrati težavo in bi s skupno pomočjo odpravili težavo. Vedno je jasno tudi na voljo telefon in klic osebnega serviserja, ki ni vrag da ne bi vedel kaj za vraga je šlo po gobe in bi že spet lahko vrtali in šraufali naprej. Če še to ni opcija pa seveda slej ko prej ugledaš prijaznega možakarja, ki zagotovo pozna kolega od kolega, ki ima doma vsaj traktor s prikolico ali pick-up ali kakršnokoli drugo sredstvo, ki je sposobno prepeljati moped do serviserja ali pač (če je res gigantska težava) do razvitejšega sveta, kjer pa se zadeva že uredi, ali pa pokliče asistenca plus (od Triglava) in mi moped zapeljejo domov - v takem primeru se s stroški ukvarjaš kasneje, če pa je moped vreden res samo 1000€ ga pa raje za nekaj sto evrov dol prodam in peš domu :) .

Obvezna oprema vsakega potovanja zame je torej:

- čim več šraufov, izvijačev, matic, kak kabel, klešče (jasno tudi kladivo :P )

- service manual motorja

- tlačilka za gumo napolnit + celoten kit za flikanje gume

- izjemno močen črn "selotejp", s katerim pritrdiš kakšno odlomljeno reč

Pa čim manj skrbi, itak se nikol nič ne zgodi :boobies: hehe

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še jz dodam svojo "iznajdljivost" :P

Vsekakor je kot je @rrr lepo napisal na prvem mestu, da se uredi kar se zna urediti. Če le-to ne gre, potem se seveda najprej pogleda v kakšno knjigico, ki jo imam vedno s seboj, na mailu ali USB-ključku (morda smiselen prenosnik?) imam vedno celoten Service Manual svojega motorja, če bi morda kakšen majster znal razbrati težavo in bi s skupno pomočjo odpravili težavo. Vedno je jasno tudi na voljo telefon in klic osebnega serviserja, ki ni vrag da ne bi vedel kaj za vraga je šlo po gobe in bi že spet lahko vrtali in šraufali naprej. Če še to ni opcija pa seveda slej ko prej ugledaš prijaznega možakarja, ki zagotovo pozna kolega od kolega, ki ima doma vsaj traktor s prikolico ali pick-up ali kakršnokoli drugo sredstvo, ki je sposobno prepeljati moped do serviserja ali pač (če je res gigantska težava) do razvitejšega sveta, kjer pa se zadeva že uredi, ali pa pokliče asistenca plus (od Triglava) in mi moped zapeljejo domov - v takem primeru se s stroški ukvarjaš kasneje, če pa je moped vreden res samo 1000€ ga pa raje za nekaj sto evrov dol prodam in peš domu :) .

Obvezna oprema vsakega potovanja zame je torej:

- čim več šraufov, izvijačev, matic, kak kabel, klešče (jasno tudi kladivo :P )

- service manual motorja

- tlačilka za gumo napolnit + celoten kit za flikanje gume

- izjemno močen črn "selotejp", s katerim pritrdiš kakšno odlomljeno reč

Pa čim manj skrbi, itak se nikol nič ne zgodi :boobies: hehe

ajd

pol moras pa se prikolico pripet da lahko vse to peljes.... :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Življenje uči tako - če pa raje nikoli nikamor ne greš zaradi tega ali onega pa pač je.. ga :boobies: Tistih nekaj matic, šraufov in pumpo bom pa že vrgel v kufer :)

Pa da vemo, da je tu govora o daljših potovanjih, recimo izven EU, ker v EU pa res ni težav najt pomoč :P Morš samo malo šnopca s seboj vozt pa je :OK:

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj te recimo v Srbiji ne bo prišel AMZS iskat, ampak srbski Avto Moto Savez in te verjetno zategnil do prvega servisa, ki ti zadevo lahko porihta. Problem je, če ni dela in bi bilo na kakšen rezervni del počakati cca. 7 dni. Verjetno si takrat prepuščen sam sebi...!

:hmm: Frendov Merčedes je na srbsko hrvaško mejo prišel iskat AMZS, in crkovino dostavil na domače dvorišče. Drugi kolega je s kamp prikolico in kombijem obtičal blizu dunaja, in ga je prav tako prišel iskat AMZS. Oba sta imela "ta veliko" AMZS članarino.

Ko sem koristil triglavovo asistenco na krovaškem, je prišel reševat HAK. Ker je šlo k večeru, so hoteli motor odpelat u delavnico in mene usekat u hoterl. Obstal sem zarad zdrobljenga ležaja v feltni, in bi drug dan plačal popravilo. Ker je blo blizu, sem raj poklical frenda in me je potegnu domow.

Bistvena razlika med članstvom v AMZS in zavarovalniško asistenco je, da je članstvo v AMZS NA OSEBO, ne glede s čigavim avtom/motorjem imaš probleme, medtem ko je zavarovalniška asistenca na zavarovalno polico, oziroma NA VOZILO. Ne glede na to, kdo vozi tvoj avto/motor, je upravičen do pomoči na cesti.

Ko je katrca crkovala po Španiji, smo lovili lokalne mehanike. ampak da delov za r4 takrat ne bi bilo, se res nismo bali :)

Ps: kljub temu da sem imel že več kot eno pizdarijo, me u domačih logih ne drži strah pred problemi, ampak recesija hehe, ko pride problem, ga pač rešiš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že kar nekaj časa nimam AMZS asistence.... ker lahko dodatno asistenco plačam pri obveznem zavarovanju, to je osnovno kar rabim, če se mi vozilo (motor) pokvari v tujini ali če imam prometno nesrečo. (ali seveda pri kasko)

Za doplačilo 5,5 € (motor) dobim kar nekaj stvari, sploh kar rabim v tujini, recimo avtovleko do 170 eurov... razliko doplačam, se pa seveda da z zavarovalnico marsikaj dogovoriti, večinoma po avte in motorje pošiljajo zbirne kamione in prevozi pridejo zelo ugodno. Pri prometnih nesrečah dobiš nadomestno vozilo (24 ur), kar tudi ni tako malo da se vrneš domov :D vozilo pa pripelejo par dni za teboj.

Seveda, se da dogovorit z zavarovalnicami v takem trenutku marsikaj, ne glede na drobni tisk.

Imam zelo dobre izkušnje z ZM, kjer je vleka prej prišla kot pa policija na mesto nesreče :D tudi avto je bil čez tri dni že v sloveniji, pa nadomestni avto v eni uri zrihtan.

To je tudi eden izmed pogojev pri izbiri zavarovalnice.

Z AMZS pa imam slabe izkušnje.... :evilgrin:

p.s. Na žalost se ne znam špilat mehankarja, tako da se moram znajti na tak način :P men šraufi pa polno nekih delov čist nč ne pomaga :D še manj pa navodila :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!