Skoči na vsebino

Nakup supermoto 125


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni

Torej odlocam se za nakup motorja vrste supermoto 125ccm in me zanima osebno mnenje. Zanimajo me le 4 taktni saj se kot sem slišal manj kvarijo in so tudi bolj varčni čeprav grejo počasneje.

Podobne teme kot je ta nisem zasledil saj se sam odločam med tomos replica cup in yamaho wr125x. Kakšne so vaše izkušnje z omenjenima motorjema?

Že vnaprej hvala za odgovor :notworthy:

P.S.: če je že kaksna podobna tema se opravicujem ampak jaz je nisem zasledil :rolleyes:

Objavljeno

Pozdravljeni

Podobne teme kot je ta nisem zasledil saj se sam odločam med tomos replica cup in yamaho wr125x. Kakšne so vaše izkušnje z omenjenima motorjema?

Seas,

nimam z SM 125cc lastnih izkušenj,vendar sem sam iskal nekaj podobnega, glede na to, da si se v ta 2 modela zapičil, ti priporočam yamaho, saj je vodno hlajena in ima višje poz. sedež.

Objavljeno

Jaz tudi iščem sm. Meni ni važen takt ampak pospeški in hitrost. Zanima me ali 4- taktnih ni moč kaj veliko izbojšati v moči?

Objavljeno

Jaz tudi iščem sm. Meni ni važen takt ampak pospeški in hitrost. Zanima me ali 4- taktnih ni moč kaj veliko izbojšati v moči?

Hi,

za moč 125cc razne WR,XR,CR 2-takt...tudi za poservisirat lažje..za topspeed pa zobčeniki, nek kompromis najdet....druge ni.

Objavljeno

Kolikšna je končna 2-taktnega, ki je še blokiran? oz. 4-taktnega?

In kolikšna je odprtega? Npr Ktm exc ko ima 45 km?

Objavljeno

Kolikšna je končna 2-taktnega, ki je še blokiran? oz. 4-taktnega?

In kolikšna je odprtega? Npr Ktm exc ko ima 45 km?

Hi,

torej exc 125 stock ziher nia 45KM---odprt mogoče max. 42KM pa še to merjeno na sklopki...glede na to da so tile mopedi/motorji itak iz enduro , je topspeed nek podatek tja v tri dni.

...so neke zgodbice da bi naj s pravimi zobčeniki npr. EXC letel tudi 150km/h...samo če je, je to samo 1x.

torej ali najdeš kasneje po nabavi nek kompromis in si menjaš/nastaviš verigo/zobčenike ali pa striktno samo prenosi za po zadnjem kolesu,navor, ali pa samo topspeed..samo da ne boš razočaran...nekje realno za 125cc bo nekje max.-120km/h(po števcu)...pa še to samo kratke odseke...drgač bo trpela ojnica.

Objavljeno (popravljeno)

Vglavenm če maš dost dnarja pa če bi se rad hitro pelu oz znoru pa bat menju kup 2t,če bi pa rad da ti dologo zdržu pa 4t,js sm mel virago 1125 pa sm še na ptovanja hodu z njem->Albanija,Črna gora,Bosna,Češka,Avstrija,Italija,Hrvaška->po motosrečanjih pa mal po Hrvaški,od Vira do Zadra,Split,Daruvar,Zagreb,pa Slovenija po motosrečanjih ps še Avstrija->Faker See,tam pr Villach,bil pa je Harley davidson bikers week.

Popravljeno . Popravil CVIČKAR1
Objavljeno

No hočem se res prepričan kaj mi bolj ustreza. Hodu bi tudi na "daljša potovanja". Tko da za dvo taktno to ni najbolje?

Če pa kupim 4-taktno naprimer 125 xt ki ima 11 knonjev, se mi zdi pa ful malo zto me zanima če le da 4-taktno kaj odpret ali kaj zamenjat da bo kaj več.

Kolk je končna yamahe 125 xt ve kdo??

Objavljeno

No hočem se res prepričan kaj mi bolj ustreza. Hodu bi tudi na "daljša potovanja". Tko da za dvo taktno to ni najbolje?

Če pa kupim 4-taktno naprimer 125 xt ki ima 11 knonjev, se mi zdi pa ful malo zto me zanima če le da 4-taktno kaj odpret ali kaj zamenjat da bo kaj več.

Kolk je končna yamahe 125 xt ve kdo??

Ponavadi so 125cc, 11KM, omejene z zožitvijo(plehnata ploščica) pred upljinjačem blokirane, koliko prinese demontaža te blokade niam pojma...pol še je pa standard tuning - izpuh,filter, prenosi..tu se pa tui mislim da konča.

Objavljeno (popravljeno)

No hočem se res prepričan kaj mi bolj ustreza. Hodu bi tudi na "daljša potovanja". Tko da za dvo taktno to ni najbolje?

Če pa kupim 4-taktno naprimer 125 xt ki ima 11 knonjev, se mi zdi pa ful malo zto me zanima če le da 4-taktno kaj odpret ali kaj zamenjat da bo kaj več.

Kolk je končna yamahe 125 xt ve kdo??

Js sm hodu z viragotom 125 na potovanja k ma tut 11km,res da nima neki groznih pospeškov,ampak zdrži pa dost,js sm ga dve ure do konca tiščal,kolk je šlo po avtocesti ko sm šov na Češko,pa ni nč zakihu,naredu sm pa enih 100.000km čeprov sm poku s tipko za on pa off.Šlo pa je 115km/h,če sm se pa še spognu,pa 120km/h.

Popravljeno . Popravil CVIČKAR1
Objavljeno (popravljeno)

Ponavadi so 125cc, 11KM, omejene z zožitvijo(plehnata ploščica) pred upljinjačem blokirane, koliko prinese demontaža te blokade niam pojma...pol še je pa standard tuning - izpuh,filter, prenosi..tu se pa tui mislim da konča.

KTM EXC 125 prefukan v motarda gre hitreje kot marsikatera RS 125 :) Primerno temu so generalke.

Moja nekdanja Honda HM 125 ( CR 125, vendar homologirana za na cesto ) je v peti brzini imela po GPSu končno 143km/h. :) Po GPSu ;) ( S tem, da če daš noter še šesto brzino (150€ stroška) bo ziher kaki kilometer več ) Prenosi 13/40

Če hočeš nekej vmes...oz. neki mix...se pravi varčnost, vzdržljivost, končno itd itd...vzemi motor ki ni do konca navit ni pa niti 4 taktni jajc. Torej...najbolj ekonomičen je DEFINITIVNO Yamaha DT 125, sledita mu Aprilia MX 125, Husqvarna SM 125 ( od 07 naprej OBVEZNO ), Aprilia SX 125...

Husqvarno sem tudi imel, ni da ni.

SX 125 ima mašino od RS 125 ( imel RSke 2, tako da približno vem kako je...). Novi vplinjač, majhna poraba, gre dobro.

MX 125 nisem pelal, niti nočem.

DT 125 sem zmeraj hotel imet, nikoli priložnosti. Je pa menda SUPERSKA :)

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Eh ka boš to kušpval,pol se bošđ pa sekiru ker morš ga dat na servis,to so motorji za norce,ampak on bi rad lepo potoval,pol si mora 4t vzet,če bi rad ene 200km naredu v enem dnevu,2t bi tak zakuhala.

Objavljeno (popravljeno)

Eh ka boš to kupoval,pol se boš pa sekiru ker morš dostkrat ga dat na servis,to so motorji za norce,ampak on bi rad lepo potoval,pol si mora 4t vzet,če bi rad ene 200km naredu v enem dnevu,2t bi tak zakuhala,dobra stran 2t je sam to da lepo potegne,v drzgih stvareh je pa nula.

Popravljeno . Popravil CVIČKAR1
Objavljeno (popravljeno)

Eh ka boš to kušpval,pol se bošđ pa sekiru ker morš ga dat na servis,to so motorji za norce,ampak on bi rad lepo potoval,pol si mora 4t vzet,če bi rad ene 200km naredu v enem dnevu,2t bi tak zakuhala.

Servisni intervali, če me spomin ne vara, so pri 2 taktnih 125 in 4 taktnih 125 dokaj pri enaki kilometraži. Motor, ki crkne pa ni dobro servisiran. 200km? Marsikdo je naredil z 2 taktom že več. Sam sem sem prefural 150 največ, nisem navdušenec nad potovanji. Znanec z Aprilio RS 125+giannelli pa je prišel od Metlike do Vodic. ( Hrvaška ), kar znese dobrih 300km, po stari cesti. In potem še nazaj. Ni bilo problema. Kasneje je dodal še rave, ki je bil narobe sestavljen in mu je 35km stran od doma, na avtocesti, vtrgalo pri 150km/h.

Relativnost je lušna :)

In če motor ne zdrži 200km dolgo potovanje, moje mnenje stoji, ni sploh za na cesto.

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Mislim da 4-takten odpade. Če že bi ga mogu kupit 250ccm.

Torej 2-takt.... Servis mene ne moti. Vsak motor potrebuje oskrbovanje.

Aprilija mx praviste da ni uredu ali kako?Zakaj ne?

Honda cr (sicer 2003) se mi zelo dopade (odprta do 42 km). Potem pa husqvarna odprta do 32 km.

Torej??

Objavljeno

torej se SM motor bolj splaca kupiti 2taktnega? Glede na to da sedaj delam izpit za 125 in seveda pri 18 tudi za 250, menite da se mi sedaj bolj splaca 2taktnega? Motor bi imel za kaksno dalso turco, do morja itd.

Objavljeno

Seas,

nimam z SM 125cc lastnih izkušenj,vendar sem sam iskal nekaj podobnega, glede na to, da si se v ta 2 modela zapičil, ti priporočam yamaho, saj je vodno hlajena in ima višje poz. sedež.

kaj pa mz sm 125 ? Morda veš kaj glede tega motorja

Objavljeno

Odvisno kaj pričakuješ od motorja :)

Kot je lepo razloženo na prejšnji strani, če imaš rad večje hitrosti in malo večje vzdrževanje misli na 2t, če pa lahko zdržiš tudi pri hitrostih okoli 100 km/h in bi rad imel manj skrbi z vzdrževanjem potem si privošči 4t.

V vsakem primeru se probaj imeti na motorju kar se da lepo :D

Objavljeno

Odvisno kaj pričakuješ od motorja :)

Kot je lepo razloženo na prejšnji strani, če imaš rad večje hitrosti in malo večje vzdrževanje misli na 2t, če pa lahko zdržiš tudi pri hitrostih okoli 100 km/h in bi rad imel manj skrbi z vzdrževanjem potem si privošči 4t.

V vsakem primeru se probaj imeti na motorju kar se da lepo :D

hvala ti :) mislim da se bom odločil za nakup 4 taktnega

Kot sem opazil imas yamaho xt in me zanima kako se kaj obnese in ali se splača nakup tega ali če imam na voljo več denarja yamaho wr 125 x?

Hvala za odgovor :)

Objavljeno

XT je fini motorček, pokvarit se nima kej (zračno hlajenje), poraba je fina, manjka mu edino malo moči (še 3,4 KW do zakonske meje) in šesta prestava.

Čeprav SM naj ne bi bil za ture se da brez težav odpeljat več kot 400 km v enem kosu.

Ga priporočam, če pa imaš res dovolj € (nakup motorja je le pol poti) si privošči WR (več moči, pa še el. vbrizg - vedno vžge).

Objavljeno (popravljeno)

Mislim da 4-takten odpade. Če že bi ga mogu kupit 250ccm.

Torej 2-takt.... Servis mene ne moti. Vsak motor potrebuje oskrbovanje.

Aprilija mx praviste da ni uredu ali kako?Zakaj ne?

Honda cr (sicer 2003) se mi zelo dopade (odprta do 42 km). Potem pa husqvarna odprta do 32 km.

Torej??

Tista Honda (2003, črno bela) je moja nekdanja. Serijska in odprta ima 42.5 konjev...do 50 ni več daleć.! :) Samo je rezervoar samo 7 litrov, pije pa 7 litrov na 50 km xD Skor :P Je pa res čudežn motor, vidš končno zakaj je kitajca kitajca in zakaj so ostali tok dražji. Že med Husqvarno in Hondo je bla OGROMNA razlika :)

To je to! :D

http://www.shrani.si/?1U/13d/4lOmZEoQ/dsc02554.jpg

Moji dve petardi :)

Oba motorja sta res dobro služila in nimam kaj za rečt.

Aprilia MX 125? Enostavno ni to to, slabo vzmetenje, star model....rajši potem SX 125 :)

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

js sm mel virago 125,ki je 4t pa sm ogromno poku s tipko za kontakt pa prekinitev kontakta pa mi je zdržu 100.000km,brez da bi bat menju,pr 2t ga treba pa doist prej,sj če nar5diš mal km,enih 10.000km,15.000km pol kr kup 2t pol boš sam enkrat na leto menju bat,če pa misliš več nardit pol pa kr 4t,ne rabip poslušat te nevedneže,drugač,kaj ti korsti moč,če zdrži recimo sam 15.000km bat?to je pol brezveze met 2t.

Objavljeno (popravljeno)

js sm mel virago 125,ki je 4t pa sm ogromno poku s tipko za kontakt pa prekinitev kontakta pa mi je zdržu 100.000km,brez da bi bat menju,pr 2t ga treba pa doist prej,sj če nar5diš mal km,enih 10.000km,15.000km pol kr kup 2t pol boš sam enkrat na leto menju bat,če pa misliš več nardit pol pa kr 4t,ne rabip poslušat te nevedneže,drugač,kaj ti korsti moč,če zdrži recimo sam 15.000km bat?to je pol brezveze met 2t.

100.000km z enim batom? :) Cviček ti je dost naškodil :D To se zdi dokaj neverjetno.

Glej...verjetno ne kupuje motorja za potovanja, zato ne rabi 100.000km in mu bo 10.000 čisto dost...in če verjameš ali ne, gospod Vednež, rajši menjam na 15 jurjev bat, kot da se s skuterom vozim :D:fight1::boobies: :evilgrin:

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno (popravljeno)

In bi še zdržu motor dost več če ne bi poku brezveze,bedak sm bil,sam zdržu je pa tolk k ga je moj stari redno daju na redn servis,so olje menjal vsakih 6.000km,redn servis je pršu okol 125€,sam lah sm pa hodu na potovanja,No pol pa nisi prebral njegovega posta,da bi imel tudi za potovanja.

če hočeš met dokaj dober motor ga morš dajat na redn servis,sj sm zato delu prek študenta pa za bencin,sam za to,sj skuter je pa tut 2t.

Popravljeno . Popravil CVIČKAR1
Objavljeno

hvala za nasvete :) . Odločil sem se že da bom kupil 4 taktnega :D najbol mi je vsec yamaha wr samo bom moral se mal pr fotru delat hehe :rolleyes:

Od 4 taktnih supermoto motorjev sta mi všeč tudi honda xr in MZ sx katerega tudi zelo hvalijo :closedeyes:

ima kdo kakšne izkušnje z tema motorjema? :unsure:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!