Skoči na vsebino

Nakup supermoto 125


filip23

Priporočene objave

In bi še zdržu motor dost več če ne bi poku brezveze,bedak sm bil,sam zdržu je pa tolk k ga je moj stari redno daju na redn servis,so olje menjal vsakih 6.000km,redn servis je pršu okol 125€,sam lah sm pa hodu na potovanja,No pol pa nisi prebral njegovega posta,da bi imel tudi za potovanja.

Tudi potovanja je izlet na morje, ne pa v Makedonijo, Albanijo, Mongolijo, Kitajsko trtrtrttrt :D

125€ za redni servis.? :D No tok te pride pri 2 taktnem generlka :D Enjoy ^^

Se pravi pa poračunajmo...generalka se dela na 15.000km ( priporočeno ), do 20.000 bi moralo še it.

Se pravi...20.000, ker zaupamo v motor, so 3 tvoji redni servisi...torej to znese 375€.

Pri 2 taktnem je redni servis, če te ne nategnejo kakšnih 20€-40€. Na 20.000km je to...60-120€. Potem pride še generalka...zaokrožimo na 200€ in še redni servisi...320€.

Po tvoji računici je 2 taktna navita petarda cenejša kot vesoljsko zaostal 4 taktni skjuter :D

Obdrži Viragota, vozil sem ga, imel bi ga za do trgovine, kaj več sigurno ne.

Popravljeno . Popravil budacki
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista Honda (2003, črno bela) je moja nekdanja. Serijska in odprta ima 42.5 konjev...do 50 ni več daleć.! :) Samo je rezervoar samo 7 litrov, pije pa 7 litrov na 50 km xD Skor :P Je pa res čudežn motor, vidš končno zakaj je kitajca kitajca in zakaj so ostali tok dražji. Že med Husqvarno in Hondo je bla OGROMNA razlika :)

To je to! :D

http://www.shrani.si...oQ/dsc02554.jpg

Moji dve petardi :)

Oba motorja sta res dobro služila in nimam kaj za rečt.

Aprilia MX 125? Enostavno ni to to, slabo vzmetenje, star model....rajši potem SX 125 :)

Hehe... vidim da si ful not padu :D

Ok če bi izbiral zdaj še enkrat med husqvarno in "tvojo" hondo kaj bi zbral??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi potovanja je izlet na morje, ne pa v Makedonijo, Albanijo, Mongolijo, Kitajsko trtrtrttrt :D

125€ za redni servis.? :D No tok te pride pri 2 taktnem generlka :D Enjoy ^^

Se pravi pa poračunajmo...generalka se dela na 15.000km ( priporočeno ), do 20.000 bi moralo še it.

Se pravi...20.000, ker zaupamo v motor, so 3 tvoji redni servisi...torej to znese 375€.

Pri 2 taktnem je redni servis, če te ne nategnejo kakšnih 20€-40€. Na 20.000km je to...60-120€. Potem pride še generalka...zaokrožimo na 200€ in še redni servisi...320€.

Po tvoji računici je 2 taktna navita petarda cenejša kot vesoljsko zaostal 4 taktni skjuter :D

Obdrži Viragota, vozil sem ga, imel bi ga za do trgovine, kaj več sigurno ne.

Dobro no zdaj pa tu nekaj ni vredu.

1. podatek za redni servis 4T najbrž ni pravilen (sam sem plačal okoli 50€)

2. tvoji podatki za servis so najbrž za servis narejen doma?? Saj se na normalnem servisu menjajo skoraj iste stvari na 4T in 2T zato ne more biti servis za 2T pol ceneje

Pač priznaj, da za 2T so malce večji stroški. Ampak vsak posameznik ve kaj mu bolj odgovarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cvičkarjev redni servis je verjetno toliko dražji ker je naredil res veliko kilometrov (100000 v parih letih) in je bilo treba menjat še kaj poleg olja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In bi še zdržu motor dost več če ne bi poku brezveze,bedak sm bil,sam zdržu je pa tolk k ga je moj stari redno daju na redn servis,so olje menjal vsakih 6.000km,redn servis je pršu okol 125€,sam lah sm pa hodu na potovanja,No pol pa nisi prebral njegovega posta,da bi imel tudi za potovanja.

če hočeš met dokaj dober motor ga morš dajat na redn servis,sj sm zato delu prek študenta pa za bencin,sam za to,sj skuter je pa tut 2t.

Cvičkarjev redni servis je verjetno toliko dražji ker je naredil res veliko kilometrov (100000 v parih letih) in je bilo treba menjat še kaj poleg olja :)

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro no zdaj pa tu nekaj ni vredu.

1. podatek za redni servis 4T najbrž ni pravilen (sam sem plačal okoli 50€)

2. tvoji podatki za servis so najbrž za servis narejen doma?? Saj se na normalnem servisu menjajo skoraj iste stvari na 4T in 2T zato ne more biti servis za 2T pol ceneje

Pač priznaj, da za 2T so malce večji stroški. Ampak vsak posameznik ve kaj mu bolj odgovarja.

1. To je podatek, ki ga je podal cvičkar in ne jst, jst sm ga samo citiral.

2. Moj podatek za 2 taktnega? Tako pač je, kaj pa imaš menjat na 2 taktnem? Olje in to je to. :D Tu pa tam še svečko.

Doma te pride servis še ceneje, se pravi samo olje za menjalnik, ki pride Motulovo okrog 15€, če te že kdo fajn nategne :D

Hehe... vidim da si ful not padu :D

Ok če bi izbiral zdaj še enkrat med husqvarno in "tvojo" hondo kaj bi zbral??

Zakaj pod narekovajih "tvojo"?

Evo moje nekdanje: http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=4993801 ( vidš po slikcah nalepljenih na številčnici ozadej pa na slikci, k sm jo dau par postov višje ). Ampak cena NEKOLIKO previsoka. Hoće fant zaslužit?

Ne vem kaj bi izbral. Odvisno, kaj bi bilo v ponudbi. Cena, ohranjenost, moja finančna zmožnost ( trenutno nimam niti za 2 para gum :D )

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. To je podatek, ki ga je podal cvičkar in ne jst, jst sm ga samo citiral.

2. Moj podatek za 2 taktnega? Tako pač je, kaj pa imaš menjat na 2 taktnem? Olje in to je to. :D Tu pa tam še svečko.

Doma te pride servis še ceneje, se pravi samo olje za menjalnik, ki pride Motulovo okrog 15€, če te že kdo fajn nategne :D

1. za ta podatek nisem krivil tebe, samo podal sem pravi podatek

2. saj pri 4T tudi menjaš samo olje (no pa filter), torej neke velike razlike ni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XT je fini motorček, pokvarit se nima kej (zračno hlajenje), poraba je fina, manjka mu edino malo moči (še 3,4 KW do zakonske meje) in šesta prestava.

Čeprav SM naj ne bi bil za ture se da brez težav odpeljat več kot 400 km v enem kosu.

Ga priporočam, če pa imaš res dovolj € (nakup motorja je le pol poti) si privošči WR (več moči, pa še el. vbrizg - vedno vžge).

Poceni supermoto je recimo še sachs x-road, ki ima malo več moči v primerjavi z xt, 6 prestavo, nastavljivo zadnje vzmetenje (no to ga ima tudi xt verjetno), poraba bencina je 3l/100km lahko tudi kaj več samo tukaj se giblje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poceni supermoto je recimo še sachs x-road, ki ima malo več moči v primerjavi z xt, 6 prestavo, nastavljivo zadnje vzmetenje (no to ga ima tudi xt verjetno), poraba bencina je 3l/100km lahko tudi kaj več samo tukaj se giblje.

Res je, X-Road s svojim cevnim okvirjem zgleda kr hudo, pa tista moč ja, ostalo je pa bolj ali manj enako :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še eno uprašanje. Kaj je možno motor, ki ima 450ccm blokirat na 250 pa da se vozim z A2?? Na 125 pa najbrž nima smisla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pod narekovajih "tvojo"?

Evo moje nekdanje: http://www.avto_net/....asp?ID=4993801 ( vidš po slikcah nalepljenih na številčnici ozadej pa na slikci, k sm jo dau par postov višje ). Ampak cena NEKOLIKO previsoka. Hoće fant zaslužit?

Ne vem kaj bi izbral. Odvisno, kaj bi bilo v ponudbi. Cena, ohranjenost, moja finančna zmožnost ( trenutno nimam niti za 2 para gum :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še eno uprašanje. Kaj je možno motor, ki ima 450ccm blokirat na 250 pa da se vozim z A2?? Na 125 pa najbrž nima smisla.

Itq z A2 imaš izpit za neomejeno ccm in max. 35kW ter še neko razmerje masa/moc, ki ga ne vem na pamet. Z A1 ga ne boš mogel vozit, ker izpit za A1 omejuje tudi ccm in sicer na 125 ter moč na 11kW. Smola :) Osnove bi bilo potrebno poznat, če že kupuješ motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itq z A2 imaš izpit za neomejeno ccm in max. 35kW ter še neko razmerje masa/moc, ki ga ne vem na pamet. Z A1 ga ne boš mogel vozit, ker izpit za A1 omejuje tudi ccm in sicer na 125 ter moč na 11kW. Smola :) Osnove bi bilo potrebno poznat, če že kupuješ motor.

Z zakoni nisem v ravno najboljših odnosih. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A izpit sploh že imaš?

Imam za 125ccm. In dve leti je šlo že pred pol leta mimo tko da grem lahko komot delat naprej za A2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam za 125ccm. In dve leti je šlo že pred pol leta mimo tko da grem lahko komot delat naprej za A2.

In lahko voziš vse motorje do 250ccm ( po tvojem ) nevem kdo ti je izpit dal :$

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In lahko voziš vse motorje do 250ccm ( po tvojem ) nevem kdo ti je izpit dal :$

zakaj tako misliš? Pač nisem na tekočem z zakoni. Kaj imajo tle veze sposobnosti u vožnji z motorji??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam za 125ccm. In dve leti je šlo že pred pol leta mimo tko da grem lahko komot delat naprej za A2.

Pojdi delat izpit za A2 kategorijo, kar te bo koštalo okoli 400€. Potem pa si kupi nekaj v tem stilu: http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=5041573 . Tega Suzukija se da legalno vozit z A2 izpitom in neboš se ga naveličal kar čez noč. Cena pa niti ni bistveno višja od konkretnega (recimo ohranjenega 2 takt motorja) 125 ccm motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj tako misliš? Pač nisem na tekočem z zakoni. Kaj imajo tle veze sposobnosti u vožnji z motorji??

Ne vem, podpiram pa najprej teorijo in šele potem prakso. Iz lastnih izkušenj. Posledice znajo biti dokaj...nevšečne ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, podpiram pa najprej teorijo in šele potem prakso. Iz lastnih izkušenj. Posledice znajo biti dokaj...nevšečne ;)

I like your style! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi delat izpit za A2 kategorijo, kar te bo koštalo okoli 400€. Potem pa si kupi nekaj v tem stilu: http://www.avto_net/....asp?ID=5041573 . Tega Suzukija se da legalno vozit z A2 izpitom in neboš se ga naveličal kar čez noč. Cena pa niti ni bistveno višja od konkretnega (recimo ohranjenega 2 takt motorja) 125 ccm motorja.

Hmmm... zdej si mi pa dal misliti..

Mislim da je to res najbolš ideja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm... zdej si mi pa dal misliti..

Mislim da je to res najbolš ideja :)

Vsekakor. Morš vedet da z 125 2 takt so zelo radi kakšni problemi. Sam sem imel Husqvarno 125 SMS 2008, pa mi je kar uredu služila. Nikoli kakšnih večjih problemov, kot so ribanje in podobno.

Če bi sam trenutno kupoval motor bi definitivno vzel tega Suzukija. Kolikor sem bral in slišal je zelo vzdržljiv in uredu motor. Čeprav mi je zelo všeč KTM (SMC 625), me neka podzavest ves čas odvrača stran od KTMa. Sicer mašine so najmočnejše od konkurence, vendar jih je težko šraufati (imajo dosti svojih specijalnih ključev in svoj način izdelave mašin), delov se tudi ne da dobit za vsakim vogalom, pa še malo dražje je vse skupaj kot pri Japoncih. Dosedaj sem imel samo evropejce in sedaj bi rad šel na Japonce. Res pa je da v Supermoto ponudbi je zelo malo Japoncev, pa še redki so. Razen Yamahe, ki pa nima nobenega pametnega modela (meni osebno se mi XT660 zdi preveč soft). Edini ki se lahko primerja še recimo s KTM (SMC 625 ali 660) je Suzuki DRZ 400. Res je da v moči ne, ampak če bi mi bilo to premalo bi si pa KTMa vzel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!