budacki Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 (popravljeno) In bi še zdržu motor dost več če ne bi poku brezveze,bedak sm bil,sam zdržu je pa tolk k ga je moj stari redno daju na redn servis,so olje menjal vsakih 6.000km,redn servis je pršu okol 125€,sam lah sm pa hodu na potovanja,No pol pa nisi prebral njegovega posta,da bi imel tudi za potovanja. Tudi potovanja je izlet na morje, ne pa v Makedonijo, Albanijo, Mongolijo, Kitajsko trtrtrttrt 125€ za redni servis.? No tok te pride pri 2 taktnem generlka Enjoy ^^ Se pravi pa poračunajmo...generalka se dela na 15.000km ( priporočeno ), do 20.000 bi moralo še it. Se pravi...20.000, ker zaupamo v motor, so 3 tvoji redni servisi...torej to znese 375€. Pri 2 taktnem je redni servis, če te ne nategnejo kakšnih 20€-40€. Na 20.000km je to...60-120€. Potem pride še generalka...zaokrožimo na 200€ in še redni servisi...320€. Po tvoji računici je 2 taktna navita petarda cenejša kot vesoljsko zaostal 4 taktni skjuter Obdrži Viragota, vozil sem ga, imel bi ga za do trgovine, kaj več sigurno ne. Popravljeno Avgust 21, 2011. Popravil budacki bawbaw in Sharko 2
CVIČKAR1 Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 Eh,js grem ven,vi pa norte s frezam
motornaglava Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 Tista Honda (2003, črno bela) je moja nekdanja. Serijska in odprta ima 42.5 konjev...do 50 ni več daleć.! Samo je rezervoar samo 7 litrov, pije pa 7 litrov na 50 km xD Skor Je pa res čudežn motor, vidš končno zakaj je kitajca kitajca in zakaj so ostali tok dražji. Že med Husqvarno in Hondo je bla OGROMNA razlika To je to! http://www.shrani.si...oQ/dsc02554.jpg Moji dve petardi Oba motorja sta res dobro služila in nimam kaj za rečt. Aprilia MX 125? Enostavno ni to to, slabo vzmetenje, star model....rajši potem SX 125 Hehe... vidim da si ful not padu Ok če bi izbiral zdaj še enkrat med husqvarno in "tvojo" hondo kaj bi zbral??
LooLekSLO Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Tudi potovanja je izlet na morje, ne pa v Makedonijo, Albanijo, Mongolijo, Kitajsko trtrtrttrt 125€ za redni servis.? No tok te pride pri 2 taktnem generlka Enjoy ^^ Se pravi pa poračunajmo...generalka se dela na 15.000km ( priporočeno ), do 20.000 bi moralo še it. Se pravi...20.000, ker zaupamo v motor, so 3 tvoji redni servisi...torej to znese 375€. Pri 2 taktnem je redni servis, če te ne nategnejo kakšnih 20€-40€. Na 20.000km je to...60-120€. Potem pride še generalka...zaokrožimo na 200€ in še redni servisi...320€. Po tvoji računici je 2 taktna navita petarda cenejša kot vesoljsko zaostal 4 taktni skjuter Obdrži Viragota, vozil sem ga, imel bi ga za do trgovine, kaj več sigurno ne. Dobro no zdaj pa tu nekaj ni vredu. 1. podatek za redni servis 4T najbrž ni pravilen (sam sem plačal okoli 50€) 2. tvoji podatki za servis so najbrž za servis narejen doma?? Saj se na normalnem servisu menjajo skoraj iste stvari na 4T in 2T zato ne more biti servis za 2T pol ceneje Pač priznaj, da za 2T so malce večji stroški. Ampak vsak posameznik ve kaj mu bolj odgovarja.
Kredn Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Cvičkarjev redni servis je verjetno toliko dražji ker je naredil res veliko kilometrov (100000 v parih letih) in je bilo treba menjat še kaj poleg olja
LooLekSLO Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 In bi še zdržu motor dost več če ne bi poku brezveze,bedak sm bil,sam zdržu je pa tolk k ga je moj stari redno daju na redn servis,so olje menjal vsakih 6.000km,redn servis je pršu okol 125€,sam lah sm pa hodu na potovanja,No pol pa nisi prebral njegovega posta,da bi imel tudi za potovanja. če hočeš met dokaj dober motor ga morš dajat na redn servis,sj sm zato delu prek študenta pa za bencin,sam za to,sj skuter je pa tut 2t. Cvičkarjev redni servis je verjetno toliko dražji ker je naredil res veliko kilometrov (100000 v parih letih) in je bilo treba menjat še kaj poleg olja
budacki Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 (popravljeno) Dobro no zdaj pa tu nekaj ni vredu. 1. podatek za redni servis 4T najbrž ni pravilen (sam sem plačal okoli 50€) 2. tvoji podatki za servis so najbrž za servis narejen doma?? Saj se na normalnem servisu menjajo skoraj iste stvari na 4T in 2T zato ne more biti servis za 2T pol ceneje Pač priznaj, da za 2T so malce večji stroški. Ampak vsak posameznik ve kaj mu bolj odgovarja. 1. To je podatek, ki ga je podal cvičkar in ne jst, jst sm ga samo citiral. 2. Moj podatek za 2 taktnega? Tako pač je, kaj pa imaš menjat na 2 taktnem? Olje in to je to. Tu pa tam še svečko. Doma te pride servis še ceneje, se pravi samo olje za menjalnik, ki pride Motulovo okrog 15€, če te že kdo fajn nategne Hehe... vidim da si ful not padu Ok če bi izbiral zdaj še enkrat med husqvarno in "tvojo" hondo kaj bi zbral?? Zakaj pod narekovajih "tvojo"? Evo moje nekdanje: http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=4993801 ( vidš po slikcah nalepljenih na številčnici ozadej pa na slikci, k sm jo dau par postov višje ). Ampak cena NEKOLIKO previsoka. Hoće fant zaslužit? Ne vem kaj bi izbral. Odvisno, kaj bi bilo v ponudbi. Cena, ohranjenost, moja finančna zmožnost ( trenutno nimam niti za 2 para gum ) Popravljeno Avgust 22, 2011. Popravil budacki
LooLekSLO Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 1. To je podatek, ki ga je podal cvičkar in ne jst, jst sm ga samo citiral. 2. Moj podatek za 2 taktnega? Tako pač je, kaj pa imaš menjat na 2 taktnem? Olje in to je to. Tu pa tam še svečko. Doma te pride servis še ceneje, se pravi samo olje za menjalnik, ki pride Motulovo okrog 15€, če te že kdo fajn nategne 1. za ta podatek nisem krivil tebe, samo podal sem pravi podatek 2. saj pri 4T tudi menjaš samo olje (no pa filter), torej neke velike razlike ni
GP ditech Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 XT je fini motorček, pokvarit se nima kej (zračno hlajenje), poraba je fina, manjka mu edino malo moči (še 3,4 KW do zakonske meje) in šesta prestava. Čeprav SM naj ne bi bil za ture se da brez težav odpeljat več kot 400 km v enem kosu. Ga priporočam, če pa imaš res dovolj € (nakup motorja je le pol poti) si privošči WR (več moči, pa še el. vbrizg - vedno vžge). Poceni supermoto je recimo še sachs x-road, ki ima malo več moči v primerjavi z xt, 6 prestavo, nastavljivo zadnje vzmetenje (no to ga ima tudi xt verjetno), poraba bencina je 3l/100km lahko tudi kaj več samo tukaj se giblje.
ma3jaz Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 in kaj menite glede nove husqwarne SMS 4 ? kao se vam zdi , čeprau mislm da ima motor od yamahe wr ?
Kredn Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Poceni supermoto je recimo še sachs x-road, ki ima malo več moči v primerjavi z xt, 6 prestavo, nastavljivo zadnje vzmetenje (no to ga ima tudi xt verjetno), poraba bencina je 3l/100km lahko tudi kaj več samo tukaj se giblje. Res je, X-Road s svojim cevnim okvirjem zgleda kr hudo, pa tista moč ja, ostalo je pa bolj ali manj enako GP ditech 1
motornaglava Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Imam še eno uprašanje. Kaj je možno motor, ki ima 450ccm blokirat na 250 pa da se vozim z A2?? Na 125 pa najbrž nima smisla.
motornaglava Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Zakaj pod narekovajih "tvojo"? Evo moje nekdanje: http://www.avto_net/....asp?ID=4993801 ( vidš po slikcah nalepljenih na številčnici ozadej pa na slikci, k sm jo dau par postov višje ). Ampak cena NEKOLIKO previsoka. Hoće fant zaslužit? Ne vem kaj bi izbral. Odvisno, kaj bi bilo v ponudbi. Cena, ohranjenost, moja finančna zmožnost ( trenutno nimam niti za 2 para gum )
budacki Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Imam še eno uprašanje. Kaj je možno motor, ki ima 450ccm blokirat na 250 pa da se vozim z A2?? Na 125 pa najbrž nima smisla. Itq z A2 imaš izpit za neomejeno ccm in max. 35kW ter še neko razmerje masa/moc, ki ga ne vem na pamet. Z A1 ga ne boš mogel vozit, ker izpit za A1 omejuje tudi ccm in sicer na 125 ter moč na 11kW. Smola Osnove bi bilo potrebno poznat, če že kupuješ motor.
motornaglava Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Itq z A2 imaš izpit za neomejeno ccm in max. 35kW ter še neko razmerje masa/moc, ki ga ne vem na pamet. Z A1 ga ne boš mogel vozit, ker izpit za A1 omejuje tudi ccm in sicer na 125 ter moč na 11kW. Smola Osnove bi bilo potrebno poznat, če že kupuješ motor. Z zakoni nisem v ravno najboljših odnosih.
Kredn Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 A2- do 35 KW, razmerje moč/teža je 0,2 (KW/kg)
LooLekSLO Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Z zakoni nisem v ravno najboljših odnosih. A izpit sploh že imaš?
motornaglava Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 A izpit sploh že imaš? Imam za 125ccm. In dve leti je šlo že pred pol leta mimo tko da grem lahko komot delat naprej za A2.
budacki Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Imam za 125ccm. In dve leti je šlo že pred pol leta mimo tko da grem lahko komot delat naprej za A2. In lahko voziš vse motorje do 250ccm ( po tvojem ) nevem kdo ti je izpit dal :$
motornaglava Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 In lahko voziš vse motorje do 250ccm ( po tvojem ) nevem kdo ti je izpit dal :$ zakaj tako misliš? Pač nisem na tekočem z zakoni. Kaj imajo tle veze sposobnosti u vožnji z motorji??
pevecm Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Imam za 125ccm. In dve leti je šlo že pred pol leta mimo tko da grem lahko komot delat naprej za A2. Pojdi delat izpit za A2 kategorijo, kar te bo koštalo okoli 400€. Potem pa si kupi nekaj v tem stilu: http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=5041573 . Tega Suzukija se da legalno vozit z A2 izpitom in neboš se ga naveličal kar čez noč. Cena pa niti ni bistveno višja od konkretnega (recimo ohranjenega 2 takt motorja) 125 ccm motorja.
budacki Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 zakaj tako misliš? Pač nisem na tekočem z zakoni. Kaj imajo tle veze sposobnosti u vožnji z motorji?? Ne vem, podpiram pa najprej teorijo in šele potem prakso. Iz lastnih izkušenj. Posledice znajo biti dokaj...nevšečne
motornaglava Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Ne vem, podpiram pa najprej teorijo in šele potem prakso. Iz lastnih izkušenj. Posledice znajo biti dokaj...nevšečne I like your style!
motornaglava Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Pojdi delat izpit za A2 kategorijo, kar te bo koštalo okoli 400€. Potem pa si kupi nekaj v tem stilu: http://www.avto_net/....asp?ID=5041573 . Tega Suzukija se da legalno vozit z A2 izpitom in neboš se ga naveličal kar čez noč. Cena pa niti ni bistveno višja od konkretnega (recimo ohranjenega 2 takt motorja) 125 ccm motorja. Hmmm... zdej si mi pa dal misliti.. Mislim da je to res najbolš ideja
pevecm Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Hmmm... zdej si mi pa dal misliti.. Mislim da je to res najbolš ideja Vsekakor. Morš vedet da z 125 2 takt so zelo radi kakšni problemi. Sam sem imel Husqvarno 125 SMS 2008, pa mi je kar uredu služila. Nikoli kakšnih večjih problemov, kot so ribanje in podobno. Če bi sam trenutno kupoval motor bi definitivno vzel tega Suzukija. Kolikor sem bral in slišal je zelo vzdržljiv in uredu motor. Čeprav mi je zelo všeč KTM (SMC 625), me neka podzavest ves čas odvrača stran od KTMa. Sicer mašine so najmočnejše od konkurence, vendar jih je težko šraufati (imajo dosti svojih specijalnih ključev in svoj način izdelave mašin), delov se tudi ne da dobit za vsakim vogalom, pa še malo dražje je vse skupaj kot pri Japoncih. Dosedaj sem imel samo evropejce in sedaj bi rad šel na Japonce. Res pa je da v Supermoto ponudbi je zelo malo Japoncev, pa še redki so. Razen Yamahe, ki pa nima nobenega pametnega modela (meni osebno se mi XT660 zdi preveč soft). Edini ki se lahko primerja še recimo s KTM (SMC 625 ali 660) je Suzuki DRZ 400. Res je da v moči ne, ampak če bi mi bilo to premalo bi si pa KTMa vzel.
Priporočene objave