Skoči na vsebino

Nakup supermoto 125


filip23

Priporočene objave

vendar jih je težko šraufati (imajo dosti svojih specijalnih ključev in svoj način izdelave mašin), delov se tudi ne da dobit za vsakim vogalom, pa še malo dražje je vse skupaj kot pri Japoncih.

Ali to govoriš iz lasnih izkušenj ali si to samo slišal? Glede delov pa res ni problem, lahko se jih naroča tudi prek spleta pa še vse cene izveš brez, da bi se kaj preveč naprezal....cene so za nekatere dele res dražje ampak saj za večino je to hobi tako, da to res nima tako zelo velikega pomena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali to govoriš iz lasnih izkušenj ali si to samo slišal? Glede delov pa res ni problem, lahko se jih naroča tudi prek spleta pa še vse cene izveš brez, da bi se kaj preveč naprezal....cene so za nekatere dele res dražje ampak saj za večino je to hobi tako, da to res nima tako zelo velikega pomena.

Prek spleta lahko naročaš že za Tomosa :)

KTM je KTM. Vsak svoje hvali in ponavadi drugo kurca. To ne moreš zamerit nikomur. So pa LC4 modeli res imeli nek problem z mašino, al ne?

Ne pravim ,da je KTM slab, da ne boš mislil. Nisem nobenega imel, tako da ne morem rečt.

So dostojna konkurenca vsem Japoncem.

Je bilo pa res, da včasih so bili deli dražji in tudi servisov je bilo VELIKO manj. Dan danes to več ni problem, tako kot tudi za Husqvarno ne pa še zmeraj vsi rečejo JOJ NIMA SERVISA. Kaj ga nima, če ne znaš poiskat.

EXCja 530 se ne bi branil, niti RC8 ne... :evilgrin: :worship:

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So pa LC4 modeli res imeli nek problem z mašino, al ne?

Nekaj problemov so imeli na modelih SC (super competition) zato, ker je agregat malo drugačen in bolj "navit" ampak še vedno Lc4...pa še to je ponavadi bolj napaka lastnikov, kot pa slabe izdelave. Agregati, ki so na Lc4 modelih ponavadi zdržijo najdlje, ker je malo bolj soft vse skupaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj problemov so imeli na modelih SC (super competition) zato, ker je agregat malo drugačen in bolj "navit" ampak še vedno Lc4...pa še to je ponavadi bolj napaka lastnikov, kot pa slabe izdelave. Agregati, ki so na Lc4 modelih ponavadi zdržijo najdlje, ker je malo bolj soft vse skupaj :)

A tako. No ja...veliko× je kriv lastnik težavam, zaradi ne rednega servisiranja. Ampak ne...potem je motor kriv in celotna znamka in model, ker pač mu ni nekdo rekel, da mu bo brez menjave olja 20.000km zaružlo nekej al pa ni naštelau verige za ventile al nastavu ventilov... :)

150€ servis>generalka ( bat 250-300€, glava, ventili, pa še cilinder pa gred, pol ga lahk sam na smetje odpeleš :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj me zanima. Ali se da dobiti izpuhe kot so arrow, leovince itd. za omenjeno yamaho? Kako je potem tudi z homoligacijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No da ne bom odpirau nove tem... kako se vam zdi aprilia MX 125 ?

In če kdo pozna mal zgodovino te aprilie [urlMoja povezava=http://http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5171353]http://http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5171353

Popravljeno . Popravil ma3jaz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!