benny0104 Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 vendar jih je težko šraufati (imajo dosti svojih specijalnih ključev in svoj način izdelave mašin), delov se tudi ne da dobit za vsakim vogalom, pa še malo dražje je vse skupaj kot pri Japoncih. Ali to govoriš iz lasnih izkušenj ali si to samo slišal? Glede delov pa res ni problem, lahko se jih naroča tudi prek spleta pa še vse cene izveš brez, da bi se kaj preveč naprezal....cene so za nekatere dele res dražje ampak saj za večino je to hobi tako, da to res nima tako zelo velikega pomena.
budacki Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 (popravljeno) Ali to govoriš iz lasnih izkušenj ali si to samo slišal? Glede delov pa res ni problem, lahko se jih naroča tudi prek spleta pa še vse cene izveš brez, da bi se kaj preveč naprezal....cene so za nekatere dele res dražje ampak saj za večino je to hobi tako, da to res nima tako zelo velikega pomena. Prek spleta lahko naročaš že za Tomosa KTM je KTM. Vsak svoje hvali in ponavadi drugo kurca. To ne moreš zamerit nikomur. So pa LC4 modeli res imeli nek problem z mašino, al ne? Ne pravim ,da je KTM slab, da ne boš mislil. Nisem nobenega imel, tako da ne morem rečt. So dostojna konkurenca vsem Japoncem. Je bilo pa res, da včasih so bili deli dražji in tudi servisov je bilo VELIKO manj. Dan danes to več ni problem, tako kot tudi za Husqvarno ne pa še zmeraj vsi rečejo JOJ NIMA SERVISA. Kaj ga nima, če ne znaš poiskat. EXCja 530 se ne bi branil, niti RC8 ne... :evilgrin: Popravljeno Avgust 23, 2011. Popravil budacki
benny0104 Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 So pa LC4 modeli res imeli nek problem z mašino, al ne? Nekaj problemov so imeli na modelih SC (super competition) zato, ker je agregat malo drugačen in bolj "navit" ampak še vedno Lc4...pa še to je ponavadi bolj napaka lastnikov, kot pa slabe izdelave. Agregati, ki so na Lc4 modelih ponavadi zdržijo najdlje, ker je malo bolj soft vse skupaj
budacki Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 Nekaj problemov so imeli na modelih SC (super competition) zato, ker je agregat malo drugačen in bolj "navit" ampak še vedno Lc4...pa še to je ponavadi bolj napaka lastnikov, kot pa slabe izdelave. Agregati, ki so na Lc4 modelih ponavadi zdržijo najdlje, ker je malo bolj soft vse skupaj A tako. No ja...veliko× je kriv lastnik težavam, zaradi ne rednega servisiranja. Ampak ne...potem je motor kriv in celotna znamka in model, ker pač mu ni nekdo rekel, da mu bo brez menjave olja 20.000km zaružlo nekej al pa ni naštelau verige za ventile al nastavu ventilov... 150€ servis>generalka ( bat 250-300€, glava, ventili, pa še cilinder pa gred, pol ga lahk sam na smetje odpeleš )
filip23 Objavljeno Avgust 29, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Še nekaj me zanima. Ali se da dobiti izpuhe kot so arrow, leovince itd. za omenjeno yamaho? Kako je potem tudi z homoligacijo?
Kredn Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Seveda se da, http://www.motosvet....i-na-enem-kupu/ Vpis v homologacijo je najmanjši problem, vedno več je mest kjer to delajo. Postopek je enostaven in relativno poceni (cca. 28 €)
filip23 Objavljeno Avgust 30, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Seveda se da, http://www.motosvet....i-na-enem-kupu/ Vpis v homologacijo je najmanjši problem, vedno več je mest kjer to delajo. Postopek je enostaven in relativno poceni (cca. 28 €) najlepša hvala
ma3jaz Objavljeno Oktober 1, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2011 (popravljeno) No da ne bom odpirau nove tem... kako se vam zdi aprilia MX 125 ? In če kdo pozna mal zgodovino te aprilie [urlMoja povezava=http://http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5171353]http://http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5171353 Popravljeno Oktober 1, 2011. Popravil ma3jaz
Priporočene objave