Skoči na vsebino

puch pony ekspress


Priporočene objave

Objavljeno

Kupil sem rabljen puch pony ekspress. Vozil sem ga dva meseca brez težav nato pa mi je začel ko sem dal gas do konca občutno zmanjševati moč in ko sem ga vžgal mi je pokalo iz avspuha, ko pa sem ga ugasnil in pustil nekaj časa mu je iz dekompresorja začelo kapjlati olje ali nekaj podobnega. Očistil sem fergazer ter zamenjal svečko vendar motor še vedno ni deloval. Ker pa sem motor potreboval sem se vozil samo z 1 tretino gasa, potem pa mi je nenadoma crknil in sedaj niti vžge ne več. :huh:

Ali ima kdo kakšno idejo?

Hvala vam

post-34733-0-83182300-1313935515_thumb.jpg

Objavljeno

Kupil sem rabljen puch pony ekspress. Vozil sem ga dva meseca brez težav nato pa mi je začel ko sem dal gas do konca občutno zmanjševati moč in ko sem ga vžgal mi je pokalo iz avspuha, ko pa sem ga ugasnil in pustil nekaj časa mu je iz dekompresorja začelo kapjlati olje ali nekaj podobnega. Očistil sem fergazer ter zamenjal svečko vendar motor še vedno ni deloval. Ker pa sem motor potreboval sem se vozil samo z 1 tretino gasa, potem pa mi je nenadoma crknil in sedaj niti vžge ne več. :huh:

Ali ima kdo kakšno idejo?

Hvala vam

Lahko bi bila elektrika. Poglej predvžig in pa platine. Kakšne barve je svečka? Dizo si spucal ?

Objavljeno

Svečka je rjava dizo pa sem tudi očistil.

Kaj pa naj pogledam pri platinah in predvžigu?

Objavljeno

Svečka je rjava dizo pa sem tudi očistil.

Kaj pa naj pogledam pri platinah in predvžigu?

Če ti je iz dekompresorja kapljalo olje, potem ti je spustil semering na gredi.

Odvij svečko, posveti v cilinder in če so stene cilindra pretirano mastne, je to to.

Objavljeno

Svečka je rjava dizo pa sem tudi očistil.

Kaj pa naj pogledam pri platinah in predvžigu?

Platine se morjo razmaknit za 0,4mm ter morjo bit "čiste", predvžig pa mora biti mislim da 1,5mm pred ZMT.

Objavljeno

Kupil sem rabljen puch pony ekspress. Vozil sem ga dva meseca brez težav nato pa mi je začel ko sem dal gas do konca občutno zmanjševati moč in ko sem ga vžgal mi je pokalo iz avspuha, ko pa sem ga ugasnil in pustil nekaj časa mu je iz dekompresorja začelo kapjlati olje ali nekaj podobnega. Očistil sem fergazer ter zamenjal svečko vendar motor še vedno ni deloval. Ker pa sem motor potreboval sem se vozil samo z 1 tretino gasa, potem pa mi je nenadoma crknil in sedaj niti vžge ne več. :huh:

Ali ima kdo kakšno idejo?

Hvala vam

Če je svečka kot praviš res suha potem nima benzina. Preglej mrežico na pipici,preglej filter zraka,očisti izpušni sistem in probaj iskro mora biti lepa rudeča, če je slaba in plava šele potem se spravi na platine,kondenzator in na nastavitev.Dekompresor nesme puščati ! ! demontiraj glavo dekompresor razstavi očisti malo pobrusi z brusilno pasto in po potrebi zamenjaj vzmet dekompresorja !:hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Platine so pri meni sive.

Kako pa nastavim predvžig?

Prosim za kakšno označeno sliko.

Popravljeno . Popravil denkav
Objavljeno (popravljeno)

Kje pa lahko dobim semering in kako ga menjam? :blush::hmm:

Hvala za odgovore.

Popravljeno . Popravil denkav
Objavljeno

Predvžig nastaviš tako, da odviješ svečko, vstaviš noter jeziček kljunastega merila za merjenje globine ter vrtiš rotor (magnet) v smeri puščice oz. tako kot se vrti, ko motor deluje.

Tako boš izmeril ZMT (zgornjo mrtvo točko) hoda bata.

Sedaj merilo nastaviš za 1 oz 1.4mm globlje v cilinder ter ga nazaj daš v cilinder. Ko boš sedaj vrtel rotor, se bo bat 1 (1.4) mm pred ZMT otaknil jezička merila.

Ko je rotor v takšnem položaju, si na njem ter na bloku motorja v isti liniji zarišeš črto s flomastrom.

To je točka, v kateri se morata platini začeti odpirati.

To ugotoviš tako, da med njiju vstaviš čim tanjši papir ter rotor zavrtiš, da platini papirček stisneta. Sedaj ga na rahlo vlečeš k sebi in vrtiš rotor. Ko se črta na njem in na bloku poravnata, morajo platine papirček spustiti.

Če ga prej (oz. potem), je predvžig napačen. Nastavljaš ga z vrtenjem statorske plošče- opazil boš, da če odviješ tri vijake, s katerimi je pritrjena na ohišje, ploščo lahko vrtiš levo oz. desno. Z vrtenjem boš določil pravilen predvžig.

Razmak platin določiš tako, da ko je bat v ZMT, vstaviš mednju merilni listič 0.4mm. Takoj boš videl če gre not, ima 'luft' oz. ne gre. Razmak nastaviš tako, da odviješ vijak, ki platine pritrjuje na ploščo ter zgornjo platino oddaljuješ oz. bližaš spodnji.

Za menjavo semeringa moraš vzet dol motor ter ga razstaviti celega. Ohišje je iz dveh oz. pri novejših modelih iz treh kosov. Ko imaš motor na kosih, z motorne gredi snameš sklopko, nekaj vskočnikov, z ekstraktorjem snameš ležaj (tisti z utorom ter obročkom), ter zamenjaš semering. Pazi da ga obrneš tako, kot je bil obrnjen star.

Pomagaš si lahko z raznimi servisnimi knjigami (manuali), ki so dosegljivi na spletu.

Še namig za iskanje: motor je tipa E50, ki ga ni imel samo Pony Express, ampak tudi drugi Puchovi mopedi.

Za slike tudi pobrskaj po netu, nekje sem zasledil lepo fotografijo prereza Ponyjevega motorja.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kakšno mešanico pa moraš narediti za Pony Expressa?

In katero olje je za motor najboljše?

Objavljeno (popravljeno)

Kakšno mešanico pa moraš narediti za Pony Expressa?

In katero olje je za motor najboljše?

2 dcl na 5L, če boš dal manj, bo vseeno delal, vendar se bolj greje. Stihl olje za 2T motorje in niti pod razno dvotaktol. Popravljeno . Popravil drjanez
Objavljeno

2 dcl na 5L, če boš dal manj, bo vseeno delal, vendar se bolj greje. Stihl olje za 2T motorje in niti pod razno dvotaktol.

:OK: se pravi 4%

Kje pa dobim? na pumpah majo?

Kolkr se spomnim je biu ta dvotaktol včasih za avtomatike, štirke in podobno kar aktualen.. za tega pa še nisem slišal.. nek novi?

Dobil sem namreč oldtajmerja in nima zraven navodil za uporabo :grim :D:010

Objavljeno

Pomoje je dvotaktol čist uredu-ga tankam že 5 let v Jawo, prej mnogo let v Tomose pa je čist Ok. Motorne žage se konstantno vrtijo na zelo visokih obratih kar se pa tile mopedi ne. Škodit pa pomoje ne more+ verjetno mal lepše izgoreva..

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Pomoje je dvotaktol čist uredu-ga tankam že 5 let v Jawo, prej mnogo let v Tomose pa je čist Ok. Motorne žage se konstantno vrtijo na zelo visokih obratih kar se pa tile mopedi ne. Škodit pa pomoje ne more+ verjetno mal lepše izgoreva..

Ma ja, ampak sej veš, pony je postal hišni ljubljenček in mu privoščimo le najbolje ;)

Objavljeno

S kakovostnim oljem bo delal dlje časa in manj se bo kvaril. Sicer Pony ne dela na visokih obratih, tako da ni važno kakšno olje tankaš, opazne razlike ne bo. Vendar Petrolovo uporabi, če nimaš drugega, saj se ti bo nabiralo več saj v valju ter izpuhu. Neka srednja kakovost bo OK ;) .

Objavljeno

Ma ja, ampak sej veš, pony je postal hišni ljubljenček in mu privoščimo le najbolje ;)

Castrol TTS,jaz sem ga včasih kupoval v OBI,je bil najcenejši :blush:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

TTS je zelo dobro olje za dvotaktne, sam ga točim v 125 kubičnika. Za Pucha bo več kot odlično.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!