Skoči na vsebino

puch pony ekspress


denkav

Priporočene objave

Imam pony ekspresa z motorjem od pucha. Vedno ko dam plin do konca mu začne občutno pojemati moč.

Ali ima mogoče kdo kakšno idejo ?

LP

Premalo goriva (očisti sito na pipici)

Premalo zraka (očisti zračni filter)

Zabit izpušni sistem (očisti tako da v avspuh vliješ malo benzina ga zažgez in vpihuješ počasi malo zraka z kompresorjem) samo pazi, da se neopečeš vse delaj bolj s strani ampak samo tako ga 100%-no očistiš ! !:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Težavo, ki jo omenjaš, sem opazil pri več Pony Expressih.

Prvo očisti vse, kot je že Coban povedal. Pri bencinu zelo pazi, saj ti zna udarit nazaj iz cevi. Ko izgori, ti priporočam, da ostanek saj odstraniš z razcefrano kovinsko pletenico (zajlo) premera okoli 1-2 cm.

Druga stvar je, da dvigneš oz. spustiš iglo uplinjača (nahaja se na okroglem drsniku, na katerega je pripeta zajla za plin). Čeprav je ta igla namenjena pravilni nastavitvi delovanja motorja pod nižjimi-srednjimi obrati, sem že opazil razliko v delovanju.

Nazadnje pa poskušaj s tankimi plastmi tkanine (najbolje s starimi najlonkami) prekrivati cev, ki prihaja iz airboxa in služi sesanju zraka. Prekrivaj po eno plast, ki jo zavaruješ s kovinsko oz. plastično objemko- vezico.

Hkrati moraš kontrolirati tudi barvo elektrod svečka, ki morajo biti kavno rjave barve. Če sta elektrodi beli, prihaja v cilinder prerevna mešanica (goriva ter zraku), če pa sta črni, je mešanica prebogata.

Upam, da sem ti pomagal .) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Težavo, ki jo omenjaš, sem opazil pri več Pony Expressih.

Prvo očisti vse, kot je že Coban povedal. Pri bencinu zelo pazi, saj ti zna udarit nazaj iz cevi. Ko izgori, ti priporočam, da ostanek saj odstraniš z razcefrano kovinsko pletenico (zajlo) premera okoli 1-2 cm.

Druga stvar je, da dvigneš oz. spustiš iglo uplinjača (nahaja se na okroglem drsniku, na katerega je pripeta zajla za plin). Čeprav je ta igla namenjena pravilni nastavitvi delovanja motorja pod nižjimi-srednjimi obrati, sem že opazil razliko v delovanju.

Nazadnje pa poskušaj s tankimi plastmi tkanine (najbolje s starimi najlonkami) prekrivati cev, ki prihaja iz airboxa in služi sesanju zraka. Prekrivaj po eno plast, ki jo zavaruješ s kovinsko oz. plastično objemko- vezico.

Hkrati moraš kontrolirati tudi barvo elektrod svečka, ki morajo biti kavno rjave barve. Če sta elektrodi beli, prihaja v cilinder prerevna mešanica (goriva ter zraku), če pa sta črni, je mešanica prebogata.

Upam, da sem ti pomagal .) .

Točno tako, odlično razloženo :D Tudi sam sem zasledil podobno težavo na Expressu, ampak nisem nikoli pomislil na mešanico, glede na to da je na "tovarniških" nastavitvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim je mešanica prebogata oziroma prerevna? :hmm::blush:

Če je prebogata je sveča pretemna, kar pa pomeni da dobi preveliko mešanico bencina/zraka. Prerevna pa da dobi premalo mešanico. To se uravnava z velikostjo dize ali pa z dotokom zraka (filter-najlonke...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim je mešanica prebogata oziroma prerevna? :hmm::blush:

Prebogata = preveč bencina, premalo zraka (črna sajasta svečka oz. sledi bencina na njej)

Prerevna = preveč zraka, premalo bencina (svetla svečka)

Svečka mora biti čokoladne barve, brez sledi bencina.

Dizo pusti originalno, z zrakom pa reguliraj, da bo točno naštelano.

Če je diza original, filter čist in ti nikjer ne vleče dodatnega zraka, potem mora biti to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!