matjazek Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 Pozdravljeni, moja si je zaželela Vespo in glede na to, da je to cenejša alternativaa dodatnemu avtu jo zelo podpiram Ker nima izpita za A, sem omejen na 50 kubično varianto. Kolikor sem gledal na http://www.vespa.si/ obstaja kar nekaj modelov Vesp s to prostornino. Vidim, da je osnovna razlika med 2T in 4T, kar predvidevam, da gre za dvotaktne motorje na mešanico in za 4 taktne na navaden bencin. Potem pa je tu še cel spekter modelov z oznakami Special, pa 4V in podobno... Tako, da me je tole vse skupaj malo zmedlo. Torej, zanima me, kateri model mi priporočate za nakup? Hvala in LP, Matjaž
Izprijenec Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni, moja si je zaželela Vespo in glede na to, da je to cenejša alternativaa dodatnemu avtu jo zelo podpiram Ker nima izpita za A, sem omejen na 50 kubično varianto. Kolikor sem gledal na http://www.vespa.si/ obstaja kar nekaj modelov Vesp s to prostornino. Vidim, da je osnovna razlika med 2T in 4T, kar predvidevam, da gre za dvotaktne motorje na mešanico in za 4 taktne na navaden bencin. Potem pa je tu še cel spekter modelov z oznakami Special, pa 4V in podobno... Tako, da me je tole vse skupaj malo zmedlo. Torej, zanima me, kateri model mi priporočate za nakup? Hvala in LP, Matjaž lep pozdrav! Zdaj 50 ccm bi bilo najbolje vzet 2T, ki gre še nekam proti 4T! 2T je še mogoče odblokirati tako, da bi raje 2T sigurno. Pač bo malo več stroškov z oljem a se bo splačalo! PS: Kaj mora biti res Vespa ali je lahko kakšen drug skuter? Popravljeno September 6, 2011. Popravil Izprijenec
Roky994 Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 lep pozdrav! Zdaj 50 ccm bi bilo najbolje vzet 2T, ki gre še nekam proti 4T! 2T je še mogoče odblokirati tako, da bi raje 2T sigurno. Pač bo malo več stroškov z oljem a se bo splačalo! PS: Kaj mora biti res Vespa ali je lahko kakšen drug skuter? Jaz pa bi ti bolj pripročal 4t varjanto če se misli voziti v službo oz. po mestu. Res je da gre slabše, ampak ni težav z oljem in ostalim s čimer bi se po nepotrebnem sikiral. Če je mišljeno za kaj drugega kot le za v službo in do prve trgovine pa bi raje vzel 2T
Izprijenec Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 Jaz pa bi ti bolj pripročal 4t varjanto če se misli voziti v službo oz. po mestu. Res je da gre slabše, ampak ni težav z oljem in ostalim s čimer bi se po nepotrebnem sikiral. Če je mišljeno za kaj drugega kot le za v službo in do prve trgovine pa bi raje vzel 2T eh, če tile 4T skuterji gredo 45 po števcu maximalno! Pol pa si smet v prometu.... jaz bi raje vseeno priporočal 2T lahko vsaj normalno slediš prometu! :notworthy:
Bambi61 Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 (popravljeno) bilokaterega samo da leti okoli 100! Tako menijo provokatorji,mnenje treznega voznika pa je: Sam vozim dvotaktnega skuterja po mestu že 12 let( še vedno istega) ima 25000 km brez problemov in bi ti takšnega tudi priporočal.Bolj potegne ( do 50 seveda ker je zaprt) in stroški vzdrževanja so nižji kot pri 4T! Je pa res da bolj nervozno ropota in bolj pokadi kot 4T.Sicer pa s skuterjem vozim tako kot z motorjem po sredini svojega voznega pasu in se tako izognem stiskanju ob robnik kar avtomobilisti počnejo.Komur je 50 premalo pač naj prehiti po levi-če glede na kazni in omejitve upa! Popravljeno September 6, 2011. Popravil bambi61
matjazek Objavljeno September 6, 2011 Avtor Opozori Objavljeno September 6, 2011 bilokaterega samo da leti okoli 100! Tako menijo provokatorji,mnenje treznega voznika pa je: Sam vozim dvotaktnega skuterja po mestu že 12 let( še vedno istega) ima 25000 km brez problemov in bi ti takšnega tudi priporočal.Bolj potegne ( do 50 seveda ker je zaprt) in stroški vzdrževanja so nižji kot pri 4T! Je pa res da bolj nervozno ropota in bolj pokadi kot 4T.Sicer pa s skuterjem vozim tako kot z motorjem po sredini svojega voznega pasu in se tako izognem stiskanju ob robnik kar avtomobilisti počnejo.Komur je 50 premalo pač naj prehiti po levi-če glede na kazni in omejitve upa! A pri teh motorjih je potrebno mešanico sam mešat ali olje le naliješ v kak rezervoarček? Je pa res, da bi tudi meni bolj odgovarjalo, če bi šel kak km veš od 45...recimo vsaj 60, ker se mi zdi, da bi bila vseeno le manj ogrožena na cesti. Kako pa je s temi blokadami? A se to odstrani kar doma ali je potreben kakšen zahtevnejši poseg? In ja...biti mora Vespa...ko da bi vedela, da si izbira najdražji skuter
Bambi61 Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 A pri teh motorjih je potrebno mešanico sam mešat ali olje le naliješ v kak rezervoarček? Je pa res, da bi tudi meni bolj odgovarjalo, če bi šel kak km veš od 45...recimo vsaj 60, ker se mi zdi, da bi bila vseeno le manj ogrožena na cesti. Kako pa je s temi blokadami? A se to odstrani kar doma ali je potreben kakšen zahtevnejši poseg? In ja...biti mora Vespa...ko da bi vedela, da si izbira najdražji skuter odgovor: točka 1:olje naliješ v ločen rezervoarček točka2: če gre 60 potem žena vozi brez izpita,ne velja ti obvezno zavarovanje in kriješ vso škodo povzročeno 3. osebi sam,kazni veš kakšne so vključno z odvzemom vozila in predelavo v pooblaščeni delavnici nazaj na 45!! ni heca! točka3: blokada je običajno elektronska ali v izphu ali oboje!poseg v delavnici je pol ure in nekaj EUR-mogoče 50 do 100??
Izprijenec Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 odgovor: točka 1:olje naliješ v ločen rezervoarček točka2: če gre 60 potem žena vozi brez izpita,ne velja ti obvezno zavarovanje in kriješ vso škodo povzročeno 3. osebi sam,kazni veš kakšne so vključno z odvzemom vozila in predelavo v pooblaščeni delavnici nazaj na 45!! ni heca! točka3: blokada je običajno elektronska ali v izphu ali oboje!poseg v delavnici je pol ure in nekaj EUR-mogoče 50 do 100?? eh... se pa imaš že tako imenovane omejevalce obratov, kateri ti naredijo da skuter ne leti več kot 45 ob vklopu stikala .)
revival Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 eh... se pa imaš že tako imenovane omejevalce obratov, kateri ti naredijo da skuter ne leti več kot 45 ob vklopu stikala .) Če te prej ne izmeri
Fantocci Objavljeno September 7, 2011 Opozori Objavljeno September 7, 2011 Jaz sem se eno leto z Sym Mio 50 vozil in bil mi je všeč. Ko sem blokado frcnil ven je šel malo čez 60, povsem dovolj za tekočo vožnjo v prometu. Tudi z vzpetinami nima problemov. Je štiritakten in zelo lepo prede. Pokaži ji ga, mogoče ji bo všeč, je zelo "za punce"
giacomo Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 (popravljeno) Vespa je samo ena...nobeni kitajski, korejski al pa konc koncev tud italjanski približki(aprilia HAvana al pa Italjet Velocifero npr.) ji ne bodo nikoli kos...To je enostavno legenda med skuterji in o tem nima smisla sploh zgubljat besed zato tvojo drago čist razumem...Prednost tega da gre za "kultni izdelek" je pa tudi al pa predvsem ta da ne zgublja veliko na ceni. Če ne misli dealt izpita potem se bo s 50 ccm po vsej verjetnosti morala vozit 45km na uro. Jst sm na svoji vespi ET2 s katero se zdj vozi moja draga, blokado vzel že pred 12-imi leti ko sem jo kupil in je potem letela nekaj čez 70. Vse je bilo OK do letos, ko so postali na tehničnem mal tečni in me niso spustil skoz. v 3 dneh sem se moral nekaj zmislit in sem kupil eno poceni elektronsko blokado na stikalo (pred tehničnim vklopiš, potem ko opraviš pa za prvim ovinkom seveda takoj izklopiš in se pelješ)....NA žalost mi je(vsaj zdi se mi) ravno ta blokada skurla štrom, tko da je Vespa trenutno nevozna...Je pa res kot je nekdo zgoraj omenil da se ni za zaje..., ker če te policaj dobi da greš prehitro ti lahko odredi izredni tehnični pregled in lahko ti celo odvzamejo vozilo. Drugače pa lahko rečem, da nisem imel v 12 letih (25000km) nobenih težav, redni servisi in to je to. Peljal sem se pa z njo tud na morje...pa ne sam enkrat... še ena slikca vespe ET2 Popravljeno September 9, 2011. Popravil giacomo
matjazek Objavljeno September 15, 2011 Avtor Opozori Objavljeno September 15, 2011 A je veliko, če ima Vespa 50 ccm prevoženih 50.000 km v štirih letih? Pravzaprav je moje vprašanje, kakšna popravila in okvare lahko pričakujem pri taki kilometrini?
Roky994 Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 A je veliko, če ima Vespa 50 ccm prevoženih 50.000 km v štirih letih? Pravzaprav je moje vprašanje, kakšna popravila in okvare lahko pričakujem pri taki kilometrini? Za moje pojme za 50cc ogromno Jaz sem naredilč z mopedom v slabih 3 letih 12000km pa sm se dost vozu... A to je 2t ali 4t ?
matjazek Objavljeno September 15, 2011 Avtor Opozori Objavljeno September 15, 2011 Za moje pojme za 50cc ogromno Jaz sem naredilč z mopedom v slabih 3 letih 12000km pa sm se dost vozu... A to je 2t ali 4t ? 2T Sej meni se tudi zdi ogromno. Lastnik mi je rekel, da se je njegova žena vozila vsak dan skoraj 40 km v eno smer. Je pa zadeva prilično poceni, tako da mi je kar interesantna. Kake težave lahko kaj pričakujem?
Roky994 Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 2T Sej meni se tudi zdi ogromno. Lastnik mi je rekel, da se je njegova žena vozila vsak dan skoraj 40 km v eno smer. Je pa zadeva prilično poceni, tako da mi je kar interesantna. Kake težave lahko kaj pričakujem? Zdej odvisno kako je blo z motorjem delano, ter kakšne servise ima za sabo. Generalka je verjetno že bila narejena če ima toliko km... Če je narejena kot je treba ni problema saj je potem motor skoraj kot nov. Potem je bol uprašanje okvirja, bremz.... Lahko napišeš kej več podatkov še...
matjazek Objavljeno September 21, 2011 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2011 Zdej odvisno kako je blo z motorjem delano, ter kakšne servise ima za sabo. Generalka je verjetno že bila narejena če ima toliko km... Če je narejena kot je treba ni problema saj je potem motor skoraj kot nov. Potem je bol uprašanje okvirja, bremz.... Lahko napišeš kej več podatkov še... A veš, da sem se premislil in se mi ne da tvegat. Še posebej, če vemo kako težko se ženske soočajo s tem, da jim kaka tehnika crkne A kdo mogoče ve, če se lahko pričakuje konec sezone kakšne popuste na stare modele? Hvala in LP, Matjaž
Roky994 Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 A veš, da sem se premislil in se mi ne da tvegat. Še posebej, če vemo kako težko se ženske soočajo s tem, da jim kaka tehnika crkne A kdo mogoče ve, če se lahko pričakuje konec sezone kakšne popuste na stare modele? Hvala in LP, Matjaž Prav imaš Glede popustov, pa nevem. Je pa res da so na koncu leta cene nekoliko nižje ponavadi.
BelaStrela Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 Pozdravljen, evo KONČNO informacije iz prve roke Jaz sem mela do letošnjega februarja 50 kubično Vespo (LX 50 - poglej na google). Če je stvar za ženo, mi je popolnoma jasno zakaj ne pride noben drug skuter v poštev - čisto preprosto - gospa je velik estet in so ji vsi ostali grdi. Vespa je kultni moped z dušo in stilom in damam odlično pristoji. Moja je imela 10 000 km, ko sem jo kupila in 14 000, ko sem jo prodala. Bila je dvotaktna in je imela odstranjene blokade na variomatu in auspuhu (2 podložki). Razvila je 73 km/h po števcu, kar je realnih 60 ali kakšen več - to je dovolj za sledenje mestnemu prometu. Kar se tiče policije, zavarovalnice in podobne navlake: pri cilinder.si se da naročit elektronsko blokado na gumb ali daljinsko upravljanje, ki jo prižgeš, če te peljejo na izredni tehnični, ker priletiš na radar ali ob nesreči. Stvar deluje tako, da svečki jemlje iskro in se jo da nastavit (na koliko zablokiraš). Zveže se jo na stikalo, ki se ga krije nekje na karoseriji ali na daljinca, ki ga ima vedno v torbi, žico se poveže v šop žic, ki gredo z motorja proti prednjemu delu in je stvar rešena. Ta motor je konstrukcijsko (podvozje, bremze) primeren za to hitrost (se pravi okrog 60 km/h), saj v Italiji vozi brez blokade na 45 km/h, za kaj več pa ne. Mimogrede, jaz sem bila s to blokado na tehničnem in sem opravila z odliko - moped ni šel več kot 38 km/h :naughty: Kot zagrižena Vespistka (sama vozim Vespo GTS 300 sedaj, ko sem naredila izpit) ti svetujem, da vzemi Vespo LX 50, dvotaktno. 4 taktna človeka z več kot 80 kilami ne potegne v klanec, zato jih na primer v Trstu sploh ne prodajajo Prejšnji model je ET4 in ET2, ki nista tako tipični Vespi, ker imata jajčasto luč, ki sveti samo "na pol", kadar je dolga ugasnjena. Vespa S ima kvadratno luč in nima zadnjega sedeža (je samo za eno osebo). Vespa LXV pa je podobna Apriliji Mojito (Custom Havana). Vse navedene dobiš v 50 ccm varianti in imajo variomat. Za mestno vožnjo gospej priporočam variomat, kajti "ta stare" Vespe so vse prej kot enostavne za vozit pa še z nastavljanjem menjalnika je stalno en hudič. Mešanico ta nove Vespe delajo same - se pravi da full sinthetic olje nalivaš v en rezervoar, bencin pa v drugega. Pri tem redno menjaš jermen na mešalni pumpici. Pravijo, da ti motorji pred menjavo bata naredijo okoli 50 000 km, bat je pa menda tudi okrog 30 eur. Fino bi bilo, da bi imel moped ob nakupu manj kot 10 000. Četudi ti flancajo, da je bil servis ravno opravljen, TAKOJ zamenjaj jermen na mešalni pumpi. Moja je bila servisirana na pooblaščenem servisu preden sem jo kupila in je bil jermen tik pred smrtjo. Če se strga, nič ne veš, samo moped zariba po par km. Ampak se to vseeno bolj splača kot 4 taktni. LP, Strela maxbond1995 in Fantocci 2
matjazek Objavljeno September 21, 2011 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2011 Pozdravljen, evo KONČNO informacije iz prve roke Jaz sem mela do letošnjega februarja 50 kubično Vespo (LX 50 - poglej na google). Če je stvar za ženo, mi je popolnoma jasno zakaj ne pride noben drug skuter v poštev - čisto preprosto - gospa je velik estet in so ji vsi ostali grdi. Vespa je kultni moped z dušo in stilom in damam odlično pristoji. Moja je imela 10 000 km, ko sem jo kupila in 14 000, ko sem jo prodala. Bila je dvotaktna in je imela odstranjene blokade na variomatu in auspuhu (2 podložki). Razvila je 73 km/h po števcu, kar je realnih 60 ali kakšen več - to je dovolj za sledenje mestnemu prometu. Kar se tiče policije, zavarovalnice in podobne navlake: pri cilinder.si se da naročit elektronsko blokado na gumb ali daljinsko upravljanje, ki jo prižgeš, če te peljejo na izredni tehnični, ker priletiš na radar ali ob nesreči. Stvar deluje tako, da svečki jemlje iskro in se jo da nastavit (na koliko zablokiraš). Zveže se jo na stikalo, ki se ga krije nekje na karoseriji ali na daljinca, ki ga ima vedno v torbi, žico se poveže v šop žic, ki gredo z motorja proti prednjemu delu in je stvar rešena. Ta motor je konstrukcijsko (podvozje, bremze) primeren za to hitrost (se pravi okrog 60 km/h), saj v Italiji vozi brez blokade na 45 km/h, za kaj več pa ne. Mimogrede, jaz sem bila s to blokado na tehničnem in sem opravila z odliko - moped ni šel več kot 38 km/h :naughty: Kot zagrižena Vespistka (sama vozim Vespo GTS 300 sedaj, ko sem naredila izpit) ti svetujem, da vzemi Vespo LX 50, dvotaktno. 4 taktna človeka z več kot 80 kilami ne potegne v klanec, zato jih na primer v Trstu sploh ne prodajajo Prejšnji model je ET4 in ET2, ki nista tako tipični Vespi, ker imata jajčasto luč, ki sveti samo "na pol", kadar je dolga ugasnjena. Vespa S ima kvadratno luč in nima zadnjega sedeža (je samo za eno osebo). Vespa LXV pa je podobna Apriliji Mojito (Custom Havana). Vse navedene dobiš v 50 ccm varianti in imajo variomat. Za mestno vožnjo gospej priporočam variomat, kajti "ta stare" Vespe so vse prej kot enostavne za vozit pa še z nastavljanjem menjalnika je stalno en hudič. Mešanico ta nove Vespe delajo same - se pravi da full sinthetic olje nalivaš v en rezervoar, bencin pa v drugega. Pri tem redno menjaš jermen na mešalni pumpici. Pravijo, da ti motorji pred menjavo bata naredijo okoli 50 000 km, bat je pa menda tudi okrog 30 eur. Fino bi bilo, da bi imel moped ob nakupu manj kot 10 000. Četudi ti flancajo, da je bil servis ravno opravljen, TAKOJ zamenjaj jermen na mešalni pumpi. Moja je bila servisirana na pooblaščenem servisu preden sem jo kupila in je bil jermen tik pred smrtjo. Če se strga, nič ne veš, samo moped zariba po par km. Ampak se to vseeno bolj splača kot 4 taktni. LP, Strela Hvala! Super odgovor! Sem že odločen, da dobi 2T Vespo. Zdaj se mora le še odločit me droza in modro barvo, hehehe In pa seveda kakšno akcijo moram najdit. Tudi za to informacijo se priporočam, če kdo kaj ve...
BelaStrela Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 Moja je bila črna metalik. Ko sem se napravla v ozke hlače, škornje s peto in plašč (vse črno seveda) sva ble taglavne v mestu. Se kar glave obračajo za takimi kombinacijami Se pa vozi tukaj mimo ena roza, je kar luštna, meni osebno je najbolj všeč bela. Kar se akcij tiče - Vespe imajo v trgovini vedno enako ceno, ni nič popustov (sama poznam prodajalca pa je bil nemočen), če boš kupoval novo, kar pripravi tista slaba 2 jurčka, sicer pa iskat rabljeno. So načeloma kar lepe. Dober nakup vama želim, gospe pa veliko veselih km. LP, Strela
giacomo Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Mogoče bi te zanimalo: Če ti da tale še ene 100€ dol.... http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5171740 BTW. Vespa ET ni ravno netipična vespa, kot je blo zgoraj omenjeno. Ovalne in kvadratne luči so bile že zdavnaj na modelih GL, Special itd....pa še vedno so pri S modelu. Kakorkoli že...stvar okusa. So pa števci na ET modelu definitivno lepši, kot na vseh novih vespah. Nekatere nove vespe imajo pa tko pokroman okvir števca, da zna bit odsev sonca moteč za vožnjo...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se