Skoči na vsebino

Smola, oh ti smola!


Smokec

Priporočene objave

Ali pa da resno razmišljate, da bi dali čelado v kot za vedno?

no, jaz sem imel v pol leta dve konkretni nesreči z motorjem. enkrat motor speštal pa meni nič, drugič pa sebe mal fental pa motorju nič. oboje po moji krivdi, se človek kar mal zamisli :D

dokler voziš po omejitvah, se nimaš kaj sekirat, se pač zgodi, jebiga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se vam kdaj zgodi, da imate kakšno takšno smolo, ali nezgodo, da začnete dvomit v samega sebe? V svoje lastne sposobnosti? Da ste en tak »idiot«, ko je naredil tako butasto napako po nepotrebnem? Ali pa da resno razmišljate, da bi dali čelado v kot za vedno?

Sem tudi sam padel večkrat....,pa saj to je osnova motorizma heheh.....,no mene nikoli niti na misel ni prišlo,da bi čelado postavil v kot....,tudi ko sem poletel preko avtomobila.

1 pravilo....,cesta ni nič kriva...,lahko je luknja ali pesek,to moraš vnaprej predvidevati!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej vsakomur se nam zgodi kaj takega.meni je tudi zdrsnil motor v jarek na kolovozni poti, pa smo ga potegnili ven pa naprej-vzrok so bile slabe pnevmatike.pa se še kakšen kiks najde.bi bilo fino, če bi nam zaupala model motorja , ki ga voziš.seveda pa take stvari vplivajo na moralo in samozaupanje voznika.makedam pa je lahko čisto v redu ali pa zelo zoprn, odvisno kako ga voziš in koliko imaš izkušenj z njim.pa tudi motor in pnevmatike morajo biti za na makadam.če ti ne gre po pesku se ga pač izogibaj.glede pesk ana asfaltu pa je potrebno tudi malo dalj v ovinek pogledat in pa predvidevat, vedno pa seveda ne gre.

ne obupat, korajžno naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Korajžno naprej...

Drgač pa velja en nenapisan rek med motoristi:

Samo dva tipa motoristov obstajata: 1. Tisti, ki so že padli. 2. Tisti, ki še bojo.

Če pa resno dvomiš vase in imaš stalen občutek velikega strahu in si zaradi tega "trda" vsakič, ko se vsedeš na motor, je avtoNet pravilna odločitev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh... pač začetniške napake, sem spada tudi kakšen padec. Dokler je samo motor malo podrsan, ni hudega. Pesek je hudič, ja. Ko sem začel z MZ, ni bilo meseca, da ne bi v križišču zaviral s sprednjo zavoro, medtem ko sem zavijal. Ja, spodnese sprednje kolo, kaj češ... In vedno je fasalo levo ogledalo, sem imel enega vedno v rezervi, he-he. Še kot staremu butlu se mi je enkrat naredilo, da sem tako pogrnil. Pa ravno pred firmo, frače so se smejale do solz.. Da bi pa pomislil, da bi dal čelado v kot...? Ne.

Je DINAMIK lepo napisal, da cesta ni nič kriva. Banjšice-Tolmin. Pot, ne cesta, veste kakšna je. Pa je šlo s K100RT. Vsaj pred 15 leti je to bil planinski kolovoz, zdaj ne vem, mogoče je kaj boljša.

Le korajžno naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja sej so ti že povedali...predvsem je važno da se pobereš in greš naprej...nato pa zelo nujno: čisto brezosebno in brezčustveno analiziraš napako, se pravi kje se je zalomilo in zakaj...potem bi pa en znan pevec zrecitiral : na koncu sta pa dve poti:

1. če si dobila napako in vzrok, jo je potrebno odpraviti...ali s treningom ali s tehniko vožnje, da se to ne ponovi

2. če vzroka ne najdeš in nisi v stanju napake in strahu odpraviti, je pa bolj varno motor prodati in se voziti z avotm ali MP3 piaggo, ki ima 2 kolesi spredaj in je neobčutljiv na pesek

pa srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem dobil za skuter novo opremo (čelado, rokavice, ladvični pas itd.) in sem šel lepo sončno nedeljo en krog. Ker je bilo res vroče sem oblekek kratke hlače, kratko majico in japanke ter novo čelado, rokavice pa pustil doma.

Zaradi neprevidne vožne in valovitost asvalta ter lukenj sem padel in si posnel kožo. Prvi teden je bilo kar hudo, ampak se je dalo preživet. S skuterjem se kakšne 2 meseca nisem upal voziti to je pa vse.

Motorji se mi niso niti malo zamerili. Vem pa, da brez opreme nikamor več!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vsak padec je nova izkušnja, šola za naprej. Je pa res, da se je najceneje in najmanj boleče učiti se na napakah drugih. :whistle: :naughty:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vsak padec je nova izkušnja, šola za naprej. Je pa res, da se je najceneje in najmanj boleče učiti se na napakah drugih. :whistle: :naughty:

Če bi se ljudje naučili od napak drugih bi bilo super, ja :) ... ponavadi je tako, da dokler sam česa ne izkusiš, ti ne pomaga noben nasvet oz. pridiga :D (no, seveda so tudi tukaj izjeme). Dober primer sem sama. Vedela sem, da v ovinku ne smem bremzat, ampak dokler tega nisem sama izkusila (motor mi je konkretno zaplesal, samo hvala bogu sem ga nekako rešila), me ni izučilo :rolleyes:

Drugače sem pa tudi sama v avto šoli, na prvi uri vožnje pogrnila zaradi peska na cesti (ko sem se ustavila, mi je noga zdrsnila in nisem mogla zadržat motorja). Pač imam sedaj strah pred peskom na cesti, ampak mi zaradi tega niti na kraj pameti ne pade, da bi opustila vožnjo z motorjem ... :grrr

Kar pogumno naprej! .)

Popravljeno . Popravil MJ3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej vsakomur se nam zgodi kaj takega.meni je tudi zdrsnil motor v jarek na kolovozni poti, pa smo ga potegnili ven pa naprej-vzrok so bile slabe pnevmatike.pa se še kakšen kiks najde.bi bilo fino, če bi nam zaupala model motorja , ki ga voziš.

Vozim Kawasaki Er5. Vem vem, čisto nepravi model motorja za na pesek, kaj šele pnevmatike, ki jih ima. Nekateri bi rekli, da sama kličem nesrečo. Je pa res, da na makadamu gre kar OK, ampak je treba it počasi (enkrat sem se vozila do Železnikov, kjer je blo makadama za zihr 10 km; pa na otoku Čiovo po strmem klancu, poln peska). Pa še verjetno sem se kje vozila, sam da ni kaj omembe vredno. Tokrat je bilo prvič, da me je na makadamski cesti vrglo po tleh. Jebiga, kot je rekel Dr_Jakob. Res je, da bi bil Enduro tip motorja veliko boljši za to, ampak so endurci kar visoki motorji - s širokimi sedeži, jaz pa majhna z majhnimi nogami, visoka 167 cm. Na očetovem motorju komaj praskam s prsti po tleh, pa ni toliko višji od mojega.

ter lukenj sem padel in si posnel kožo.

TO je moralo biti pa boleče!

...vsak padec je nova izkušnja, šola za naprej. Je pa res, da se je najceneje in najmanj boleče učiti se na napakah drugih. :whistle: :naughty:

Ja, saj saj, to popolnoma drži, sam ko si človek misli:"Eh, to se meni pa ja ne bo zgodilo!" To nisem mislila za motor, ampak tako splošno v življenju. :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim Kawasaki Er5. Vem vem, čisto nepravi model motorja za na pesek, kaj šele pnevmatike, ki jih ima. Nekateri bi rekli, da sama kličem nesrečo. Je pa res, da na makadamu gre kar OK, ampak je treba it počasi (enkrat sem se vozila do Železnikov, kjer je blo makadama za zihr 10 km; pa na otoku Čiovo po strmem klancu, poln peska). Pa še verjetno sem se kje vozila, sam da ni kaj omembe vredno. Tokrat je bilo prvič, da me je na makadamski cesti vrglo po tleh. Jebiga, kot je rekel Dr_Jakob. Res je, da bi bil Enduro tip motorja veliko boljši za to, ampak so endurci kar visoki motorji - s širokimi sedeži, jaz pa majhna z majhnimi nogami, visoka 167 cm. Na očetovem motorju komaj praskam s prsti po tleh, pa ni toliko višji od mojega.

bmw f 650 gs ni nič visok pa se z njim po pesku pelje ko s kolesom skor..

za makedam morajo bit gume prave..drgač ti noben traction pa abs ne pomagata..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da smo vsi kot začetniki bili takšni... pač brez izkušenj. Saj se bo punca naučila marsikaj. Če bi vsakdo napisal kakšno svojo začetniško napako, bi se mogoče kdo ob prebiranju nemara rahlo zamisliul in si rekel ''lejga hudiča, tudi na to je treba biti pozoren''.

Bom dal en primer nepremišljenosti. Pred leti na moto zboru v Brdih -parkiram in šotorim na travniku. Drugo jutro seveda po nočnem deževju rahlo razmočen teren in s težavo prikopljem do asfalta, ki pa se je že osušil. Prva dva ovinka zaradi gužve vozim počasi, ko pride ravnina pa malo bolj po gasu. Pred ovinkom malo zabremzam in mi začne kolesa spodnašati :eek: Hvala bogu je bil en odcep naravnost, da sem se tam počasi ustavil. Ja -razmočena zemlja je ostala v profilu gum, zato zanašanje. Pač izkušnja več, da ne kar na juriš na asfalt, če si prej po travniku vozil. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ER-6f, pesek ni problem, samo hitrost mora bit prava :)

Točno vem kje je ta odsek, bil tam prejšnji vikend...

OK padu še nisem, sem se pa vrgu pod njega (ER-6), ko sem ga pusil na malem klančku na tački obrnjenega navzdol in pa seveda v leru :)

Plavo koleno, motor je bil pa mal pošaran :boobies:

Prva obvezno od takrat naprej pa tud če je parkiran v "vaservago" :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Korajžno naprej...

Drgač pa velja en nenapisan rek med motoristi:

Samo dva tipa motoristov obstajata: 1. Tisti, ki so že padli. 2. Tisti, ki še bojo.

Če pa resno dvomiš vase in imaš stalen občutek velikega strahu in si zaradi tega "trda" vsakič, ko se vsedeš na motor, je avtoNet pravilna odločitev...

Evo... pod to izjavo se še jst podpišem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

©mokec!

Na napakah se učimo.

Kar tako naprej! - Tudi Rossi je na prvi dirki, v prvem zavoju padel... Pa je vseeno kasneje postal 9-kratni svetovni prvak!!!

Tako kot pravijo tlegor...: Pobrat' motor in v nove zmage!!! :010:010

.

Popravljeno . Popravil semering
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V svoje sposobnosti moraš stalno dvomit oz. bolje povedano, nikdar ne smeš mislit, da znaš in obvladaš vse. Edino tako boš pri vožnji previden.

Drugo je pomanjkanje osnovne samozavesti, ki jo potrebuješ recimo pri nagibu v ovinek. Tu se lahko svetuje samo VAJA.

Meni se zgodi tu in tam da dam preveč gasa na mokrem cestišču in zaplešem, ali pa kot budala bremzam s sprednjo na makadamu - potem se kaksno minuto sekiram in ze pozabim. Se pa tako nabirajo izkusnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večkrat padeš boljši-ša si ! saj to je najboljša izkušnja in kot ti je bilo že rečeno vaja dela mojstra.Sam že res dolgo vozim motor in vedno pravim tudi sam sebi pravi motorist-ka ima malo benzina v krvi in ta nam nedovoli odnehati ! Jaz sploh več neštejem kolikrat sem bil na tleh važno je samo, da se ne poškoduješ preveč vse ostalo je vglavnem samo strošek!

Ps: korajžno naprej in še veliko prevoženih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V svoje sposobnosti moraš stalno dvomit oz. bolje povedano, nikdar ne smeš mislit, da znaš in obvladaš vse.

No tle si se malo nerodno izrazu ti.

Dvomiti v sebe in svoje sposobnosti ne smeš nikoli! NIKOLI! Vedno moreš vedet česa si sposoben in si zaupat. Če imaš pri temu STRAH je pa popolnoma pravilno. Sam imam verjetno že blizu 80.000km na mopedu, lahko tudi več. Pa me je vsakič ko grem z garaže "malček" strah. Vase pa nikoli ne dvomim!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!