Skoči na vsebino

Smola, oh ti smola!


Smokec

Priporočene objave

Sem eno zimo motor zlagal skupi po nesreči in ga v nulo uštimal. Potem sem ga pa na prvi furi spomlad položil na tla na mestu, ker mi je med speljevanjem crknil in sem zgubil ravnotežje. In sem spet barval isti deklc kot par mesecev prej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bom pokroviteljski in ti dajal spodbudne besede ker si ženska, če bi kaj takega napisal moški bi mu itak vsi rekli naj kupi avto ker nima kaj iskat na motorju.

očitno padaš ker se v situacijah preveč vstrašiš in reagiraš narobe (premočno bremzanje, strah pred nagibon na pesku) ali zmrzneš in greš v graben. s tem ko začenjaš dvomit v sebe ta strah še samo povečuješ in to ni vredu ker bo naslednjič enako.

predlagam ti da greš na vransko na tečaj varne vožnje in inštruktorju poveš svoje težave, tako da ti bo dal napotke kako prevozit pesek v ovinku, kako pravilno zavirat na polno itd. tako boš dobila znanje, ki ti ga več kot očitno manjka in samozavest v vožnji, ki je očitno nimaš.

ne bom te spodbujal ker je več kot očitno da ti manjka znanja in samozavesti, da bi se lahko varno vozila z motorjem in to ni hec. nalednjič boš zagledala pesek v desnem ovinku, zmrznila ali predozirala bremzo in šla na drugi stran pod avto.

to je moj nasvet, če pa si preponosna da bi šla v šolo varne vožnje ali ti je škoda denarja pa rajše prešaltaj na nekaj z 4 kolesi. ni res da vsi motoristi padamo in se tako učimo. večina ki jih jaz poznam je padla po krivdi drugih ali zaradi svojega pretiravanja, pri normalni vožnji ali celo previdni pa zaradi nekaj peska na asfaltu ali makedama ne padamo.

porihtaj svojo tehniko vožnje in glavo ker z motorjem v prometu ni dosti prostora za napake in ti si svojo srečo očitno uporabila že večkrat.

Tako je.

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABS bi včasih pomagal... za moje pojme je dovolj, da mi enkrat pomaga ostati na motorju, pa je opravičil tisto investicijo.

Definitivno pa šola varne vožnje v Vranskem. Meni je zelo popravila tehniko in tudi dvignila samozaupanje.

Pred to šolo sem večkrat pripeljal domov nervozen, ker se mi je zdelo, da sem komajda ušel nevarni situaciji (pa čeprav to morda niti ni bila).

Po tem šolskem vikendu pa peljem veliko bolj sigurno in tudi uživam bolj, kar je zelo pomembno.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABS bi včasih pomagal...

Jaz pa vem, kdaj je ABS 100 %-ten

...takrat, ko je motor na stojalu v garaži!

(Pa oprosti Fantocci!)

... Je pa res, a ne!? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj zato pa sem napisal tako: "ABS bi včasih pomagal... za moje pojme je dovolj, da mi enkrat pomaga ostati na motorju, pa je opravičil tisto investicijo"

V vlažnem vremenu ziher pomaga, na suhem pa ga niti ne rabim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jest.

Priznam, da je tudi mene skoraj vedno pomalo strah na motorju. Kaj bi pa bilo, če ga ne bi imel...gasa, pa kolkor gre...kamor gre....v bistvu bi temu lahko bolje rekel STRAHOSPOŠTOVANJE.

Je pa pri meni tako. Sem že šel na motor, čisto tako, samo da sem se šel peljat...utrujen od službe, poln problemov...premišljevanje...itd in sem v tisti furi naredil toliko kapitalnih napak, da raje ne naštevam, niti se raje ne spominjam nanje :surrender: ...od takrat sem si rekel: če nisem prepričan sam vase, da grem v danem trenutku na motor, ali pa imam nek slab občutek (pa nisem vraževeren), raje ne grem. Sem bil zmenjen s prijatli, pa sem zadnji trenutek odpovedal, ker sem imel neki tisti slab občutek. Pa so mi soglasno rekli: prav je tako, če tako misliš, res raje ostani doma.

Drugače pa, kot so že napisali, šola varne vožnje, lahko se tudi zmeniš z inštruktorjem, pa na poligon avtošole, s prijlatlom na čimveč fur, ampak s takim, ki te lahko tudi kaj nauči - oz. ima izkušnje, ne da se gresta samo peljat in ponavljat njegove napake.

Kot razberem s tvojega posta, si izbiraš ceste, kombinirane z makadamom, oz, ceste po gozdu in podobno. Če bi bile meni take ceste všeč, bi si omislil tem cestam primeren motor in pnevmatike. Meni so pa všeč "čisti" asvalti z dobrim"gripom", zato imam cestni motor s cestnimi pnevmatikami.

Mislim, da za tvoje padce na pesku in makadamih s cestnim motorjem in pnevmatikami ni kriv pesek na cesti ali celo makadamska cesta. Tole bom grdo napisal, ampak, destinacijo si si izbrala sama in če se voziš po hosti, lahko ( moraš) pričakovati blato na cesti, pesek, listje, živali in temu predvideti stil vožnje in hitrost.

Vse to, kar sem spametoval v tem postu, se jasno da lahko zgodi tudi meni in vsakomur drugemu, pa ali je to pričakoval ali pa ne....zato pa ne zgubiti volje in spoštuj nasvete izkušenejših.

Pa še nekaj:

Zadnjič sem šel na furo s sosedovim fantom, pa še enim njegovim znancem. KATASTROFA od katastrofe, kako je ta njegov znanec vozil :slap: ..po nekajkratnih ustavljanjih, dajanju nasvetov, premlevanju - diagnosticiranju napak, ki jih je naredil....je vozil vedno enako, brez da bi se ga karkoli prijelo, kar sva mu rekla, pa sem se na koncu raje ugriznil v jezik, namesto da sem mu rekel, da motor ni zanj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.

Torej, priporočam da začneš delati na tehniki vožnje - npr. Vransko, kar so ti že drugi napisali. Sicer pa pazi, da se vreča s srečo ne izprazni preden si s padci pridobiš izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tle si se malo nerodno izrazu ti.

Dvomiti v sebe in svoje sposobnosti ne smeš nikoli! NIKOLI! Vedno moreš vedet česa si sposoben in si zaupat. Če imaš pri temu STRAH je pa popolnoma pravilno. Sam imam verjetno že blizu 80.000km na mopedu, lahko tudi več. Pa me je vsakič ko grem z garaže "malček" strah. Vase pa nikoli ne dvomim!

Če prebereš do konca se nisem prav NIČ nerodno izrazil, ker sem se takoj popravil. Ne bom se pa ponavljal, tako da če imaš željo, preberi post še enkrat, prav?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, spoštovana kolegica.

Jaz sem kar precej na istem kot ti, s tem, da se mi je taka nerodnost zgodila na izpitni vožnji. Ko sem pricmerala domov z ranjenim srcem (k sreči meni ni bilo nič, razen nekaj bušk in prask po opremi), sem se vsedla in vprašala: "Glej stara, na izpitni vožnji si PADLA PO TLEH!, Tako mojstrsko si se zložila, don't you get it?!?!... to je božji znak, nehi se vozit z motorjem, pozabi, dokler je še čas." Pa so buške bledele, tisti polet na ravni dolgi SUHI zlizani cesti zaradi podivjanega stiskanja vseh možnih ročk pred semaforjem, je postajal vse bolj oddaljen in komičen. Še danes se na križišču Parmske in Litijske vedno nasmehnem :rolleyes: In sem prebolela. Čez 1 teden je pozvonil telefon in inštruktor me je obvestil, da imam kmalu še eno izpitno vožnjo. Kaj sem hotla... odpeljala sem še 3 ure, pri čemer nisem dotaknila bremze in naredila kilometrsko kolono... Prišla je izpitna ura in, ker sem imela tisti dan še izpit na faxu, mi je za tega prav dol viselo. Čeprav sem imela v garaži motor, sem sklenila, da se ne bom vozila. Pa je bil firbec prehud. Opravila sem izpit za A po močnem nalivu in cel čas sem se videla v jarku. Ko sem prišla domov, je posijalo sonce - tudi v moji glavi. Odločila sem se, da tisti incident vzamem kot poceni šolo stiskanja zavor in nežno opozorilo. Kupila bom raje motor z ABSom, tudi če ne pomaga, je vsaj za moj občutek, da me strah ne hromi in se mirneje vozim. Počasi, previdno in brez bremz. :whistle: Ja, pa kaj! Še vedno nisem sprejela dejstva, da so padci del motociklizma. Kar naj bodo, jaz ne bom več padla, ker bi težko še enkrat zmlela tak šok. Ampak to še ne pomeni, da se ne vozim in še ne pomeni, da še enega padca ne bi uspela na kakšen način "prebavit". Sem pač (včasih bolno) prestrašena in previdna.

Šla bom v šolo varne vožnje, kupila primeren motor in držala kilometrsko razdaljo. Ne odpovej se užitku zaradi trapaste fizike. Glavo pokonci in razmisli o tehničnih izboljšavah na motorju - mimogrede, tudi jaz sem poletela z ER 5. Bad karma?? :rolleyes: :rolleyes:

Pa srečno in si kje pomahava!

LP, STrela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se vam kdaj zgodi, da imate kakšno takšno smolo, ali nezgodo, da začnete dvomit v samega sebe? V svoje lastne sposobnosti? Da ste en tak »idiot«, ko je naredil tako butasto napako po nepotrebnem? Ali pa da resno razmišljate, da bi dali čelado v kot za vedno?

ne; ne vem zakaj bi dvomit začel vase? jbiga, celo življenje se učiš in ko si najbolj pameten, umreš;

tko je, tak je proces in ne vem zakaj bi se zarad tega odpovedal neki stvari;

predvsem je treba ugotovit al si za-to al nisi; nismo vsi za vse in če je motorizem neka želja, dejansko pa enostavno ni in ni pravega filinga, ravno pravšnje samozavesti in občutka je stvar jasna - pač ni zate (mišljeno splošno) ...

mel sm kr nekaj nesreč in padcev z motorjem, pa niti za trenutek nisem podvomil v to ali bi še kdaj sedel na motor al ne; meni je to nekaj logičnega, kosti se zarastejo, rane zacelijo ... in s tem je zame stvar končana in pozabljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seas,

Takšne in podobne situacije, kot ti opisuješ so neizbežne in nujne da postaneš “dober motorist”.

Nekateri jih doživijo malo, drugi pa “preveč”.

Da nastanejo dvomi je popolnoma normalno, ker nekateri pozno, morda nikoli ne spoznajo, zakaj so motoristi in kaj je vzrok, da kljub spodrsljajem/padcem še zmeraj vstarjajo.

Nekateri so ali pa postanejo tako samokritični, da raje odnehajo preden, se spodrsljaj ponovi , samozavest ponovno trpi in se kličejo sami “idiot”.

Vsak posameznik po svoje preživi te težave, nekateri celo končajo prav na tej točki.

Pozabi na to, kar si drugi mislijo in kako drugi znajo in obvladajo svoje “makine”.

Moj nasvet je, ko sedeš na motocikel, seveda je strah zmeraj prisoten, sej je tudi prav tako-koncentracija pa to(bla,bla..) potrudi se zliti s svojim motociklom in pozabi na vse premisleke/dvome, ki jih imaš o svojih lastnih sposobnostih.

Pozabi na to da je tvoj motocikel neka samostojna gmota železa in plastike , katero ti pač z nekaj parimi gibi in ukazi upravljaš.Predstavljaj si motor bolj kot orodje, kot podaljšek svojega telesa in probaj začutit svoje orodje.

Predaj - prepusti se in uživaj v tem, da imaš pod sabo “nadnaravno moč”, katero le ti nadziraš.Naj ti ne bo tvoja lastna glava napoti in se probaj sprostiti.

Asfalt, slaba cesta, šoder na cesti, makedam..nia veze...to je in bo zmeraj prisotno na tvojih potepanjih, pričakuj, predvidevaj , predstavljaj si situacije in se v mislih pripravi na njih, tako si deloma pripravljen pravilno odreagirati in si posledično majn presenečen.

Precej pomembno je tvoje lastno mnenje in predstava o tem, kakšen voznik sam misliš da si.

Da je do tega, da postaneš “dober motorist” dolga pot,prevoženih kilometrov in da nihče ni rekel da bo lahko, seveda ni treba posebej omenjati.

Predolgo bi bilo pisati zakaj je tako in katere tehnike vse obstajajo in zabluzli bi v nedogled.

Ena stvar/vprašanje je tu najbolj pomembno:

ti je motoriranje v zabavo ali v breme?Ko nisi na motorju se počutiš nepopolnega in

hrepeniš, potreben si svojega motorja in ko nisi na motorju, razmišljaš o tem kako si ,itd.??

Ja?...potem ključe v roko, čelado na glavo, pa zgrabi za krmilo.

Ne?..potem ključe v roko, čelado na glavo, pa se zadaj vsedi.

Popravljeno . Popravil dr-big
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Odločila sem se, da tisti incident vzamem kot poceni šolo stiskanja zavor in nežno opozorilo. Kupila bom raje motor z ABSom, tudi če ne pomaga, je vsaj za moj občutek, da me strah ne hromi in se mirneje vozim. Počasi, previdno in brez bremz. :whistle: Ja, pa kaj! Še vedno nisem sprejela dejstva, da so padci del motociklizma. Kar naj bodo, jaz ne bom več padla, ker bi težko še enkrat zmlela tak šok. ....

Meni se zdi obvladovanje zaviranja ena od najbolj pomembnih stvari, ki se jih mora privaditi začetnik (za katerega se imam tudi sam po cirka 7000km v prvi sezoni). To sem ugotovil na enem križišču, ko sem buljil okoli sebe (verjetno v kako bejbo :naughty: ) in skoraj butnil enemu avtu v rit, ker nisem upal dovolj močno zabremzati. No, tudi na pozornost na dogajanje na cesti ne sme začetnik pozabiti :whistle:

V glavnem, od takrat naprej redno hodim na ravnino pred ex-Mobikrogom (eni jo poznajo - gre za del stare vzletne steze, ki je široka, varna in predvsem prazna). Tam treniram bremzanje s čimvečjo močjo na meji zdrsa. Moram reči, da mi je ta trening še nekajkrat prav prišel, ko so mi vzeli prednost. Bremz se ne bojim več, enostavno se moraš navaditi doziranja do meje, to se pa lahko naredi samo s treningom. Pri ABSu pa lahko stisneš do kraja, na ravnini seveda. In v tem je njegova velika prednost - odpušča napake začetnikov, pa tudi starih mačkov.

Poišči torej podobno cesto in čimprej začni tudi ti s treningom bremzanja. Najprej pri 40, nato pri 60, 80, 100 itd... Poizkusi motor ustaviti na čimkrajši razdalji, lahko si jo tudi meriš, da bo zadeva bolj zabavna. Kmalu boš pridobila občutek.

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa res ni bilo lepo! Punca rabi malo vzpodbude. Mogoče boš jo tudi ti kdaj rabil! Ajajaj... :rolleyes:

Spodbude, da se ubije... Potem pa boste srečni??

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantocci, hvala.

ABS me ravno zato veseli, ker tudi jaz buljim okoli (zadnjič bi kmalu zvrnla zaradi sexi letečmana - no sej pol mi je blo žal, mogoče bi mi pa pomagal pa bi šla na kavo :naughty: ), čeprav vem, da ne bi smela. In fino je, ker "odpušča" napake začetnikov in divje grabljenje ročk, ko zagledaš pred sabo objekt, ki tam ne bi smel bit. Šla bom v šolo varne vožnje in še na poligon hodim probavat bremzat in se ustavim veliko pred normo; namreč, moj šolski motor je imel tisti dan okvarjen zadnji boben, ki je ob močnejšem pritisku zablokiral in voila :kva1: pa še slabe gume... sedaj, na mojem motorju, z novimi mehkimi gumami je čisto drugače. Ampak strah ostaja in o tem je bilo menda govora :) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantocci, hvala.

ABS me ravno zato veseli, ker tudi jaz buljim okoli (zadnjič bi kmalu zvrnla zaradi sexi letečmana - no sej pol mi je blo žal, mogoče bi mi pa pomagal pa bi šla na kavo :naughty: ), čeprav vem, da ne bi smela. In fino je, ker "odpušča" napake začetnikov in divje grabljenje ročk, ko zagledaš pred sabo objekt, ki tam ne bi smel bit. Šla bom v šolo varne vožnje in še na poligon hodim probavat bremzat in se ustavim veliko pred normo; namreč, moj šolski motor je imel tisti dan okvarjen zadnji boben, ki je ob močnejšem pritisku zablokiral in voila :kva1: pa še slabe gume... sedaj, na mojem motorju, z novimi mehkimi gumami je čisto drugače. Ampak strah ostaja in o tem je bilo menda govora :) ?

Strahu se znebiš samo z vožnjo in treningom, predlagam čimveč vožnje po cestah, ki ti odgovarjajo (in poligonu seveda) in ko se le tega znebiš, pa tudi po takih ki ti bolj smrdijo..

p.s. abs ne rešuje neumnosti in napačnega zaviranja v ovinku, zaradi njega ti prav tako zdrsne na pesku in spolzkem, le pri vožnji naravnost in takojšnjem 100% zaviranju je dobrodošel

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!