Skoči na vsebino

Tesnilo izpušnega sistema


slash7

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Kupil sem novo original tesnilo za izpušni sistem (prej je bilo noter doma izdelano, pa tudi ni tesnilo), pa mi ne tesni, ker se pojavljajo oljni madeži po kolenu izpuha in bloku motorja. Zdaj pa me zanima, če kdo ve v čem je problem ? Motor pa je honda cr 125 letnik 1998.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..problema se je treba lotiti drugače.

1. pravilo tesnenja: Obe prirobnici morata biti ravni!

2. pravilo: prirobnico je potrebno enakomerno počasi pritegovati z vsemi (obemi) vijaki, da se tesnilo lepo stisne med prirobnici.

Najbrž imaš problem, da je prirobnica od izpušne cevi že malce ukrivljena, sploh, če je bila že večkrat "gor pa dol". Prirobnico lepo poravnaj - zbrusi, potem pa sestavi.

Sicer ne vem, kako zgleda spoj pri tvojem motociklu...to kar sem napisal, velja za klasične prirobnične spoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se nismo dobro razumeli. Jaz govorim o tesnilu (obročku), ki pride noter v izpušni sistem, ne ono tesnilo, ki je med prirobnicama.

lp

Popravljeno . Popravil slash7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se nismo dobro razumeli. Jaz govorim o tesnilu (obročku), ki pride noter v izpušni sistem, ne ono tesnilo, ki je med prirobnicama.

lp

Če bi rad natančen odgovor najprej malo poslikaj in potem dobiš odgovor.Namreč, če je zdaj tenko tesnilo:ognje odporno, klingerit ali bakreno se to zamenja z debelejšim.Sicer pa kot ti je bilo že rečeno površine morajo biti povsem ravne in navoji 100 %-tni .:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!